United States
Old Town Kissimmee

Auf nach Orlando

July 18, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 31 °C

Heute ging es mit dem Mietwagen über West Palm Beach nach Kissimee bei Orlando. Das Fahren mit Tempomat ist recht entspannt und Dank Navi habe ich mich auch nicht verfahren. 😉 Zum Abendessen konnte ich dann ziemlich ausgehungert aus etlichen Angeboten wählen, da in direkter Nachbarschaft die "World Food Trucks" zu besichtigen waren. 😋😁Read more

Drive to Orlando

March 14, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 27 °C

Vandaag begon onze reis naar Orlando. Volgende week gaan we nog naar tante Dee en oom Ton, dus we hoefden niet echt afscheid te nemen. Het was ongeveer 3:30 uur rijden naar Orlando. Onderweg zijn we gestopt om te brunchen bij een weg food court. De onderweg stops zitten hier midden tussen de wegen in ipv aan de rechterkant van de weg.
    We overnachten vandaag 1 nacht in het Serlago Resort en dan gaan we morgen over naar een Disney Resort. Het hotel waar we nu zitten is redelijk oud, maar heeft wel een gezellige sfeer. Bij het hotel hadden we afgesproken met een vriend en oud collega van papa, die gaat ook mee naar Disney!
    We hebben een redelijk grote, beetje oude kamer op de eerste verdieping. Het hotel bestaat uit allemaal losse gebouwen met twee verdiepingen.
    We zijn daarna naar de Orlando Premium Outlet gereden, hier was de Disney Character Store, wat een outlet is voor de spullen van de Disney parken! Hier zijn we goed geslaagd!
    De mannen zijn nu wat gaan eten en ik kijk tv op een zeer dikke oude tv, inclusief static!

Oldtown Friday Night Carmeeting

October 11, 2019 in the United States ⋅ 🌙 24 °C

Nochmal schnell zum wöchentlichen Autotreffen in Oldtown. Leider waren wir etwas spät dran und die meisten Autos waren schon weg. Vielleicht klappt es ja nächsten Freitag wieder. Freitags sind alle Amerikanischen Autos beim Treffen zugelassen. Dann gibt es eine kleine Rundfahrt durch Oldtown. Mit das älteste amerikanische Autotreffen mit Ausfahrt. Samstags sind alle Marken und Autos zugelassen, bis zu einem bestimmten Baujahr. Da trifft man dann auch mal auf den ein oder anderen Käfer...Read more

Oldtown Carmeeting Teil 2

October 19, 2019 in the United States ⋅ 🌧 24 °C

Heute geht es noch einmal zum Carmeeting nach Oldtown. Wie bereits letzte Woche, ist das Treffen eins der ältesten in den USA mit wöchentlicher Ausfahrt. Diese Ausfahrt begrenzt sich allerdings auf die kleine Shoppingmeile in der einmal rauf und runter gefahren wird. Immer wieder genial zu sehen wie viel Liebe zum Detail in die Autos gesteckt wird, teils auch von Herrschaften im fortgeschrittenen Alter. In der Dunkelheit und im Glanze der Scheinwerfer immer wieder ein besonderes Erlebnis.Read more

Holliday inn

July 5, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 31 °C

Så var det endelig Orlando. Vi kom for tidligt og værelset var ikke klar endnu. Vi luskede i poolen alligevel og lå der i et pr timer. Superskønt. Så gik vi op på værelset og slappede af. Kl 20 gik vi ud og over i old town. Der var live musik og amerikaner biler kørte rundt og gassede op. Gik forbi en foodcourt der bestod af food trucks. Festlig stemning og spansk mad. Vi endte på McD. Hjemme kl 22:30 og så kunne vi lige nå en halv time i poolen igen. Fed start på Orlando.Read more

Ouwe bekende!!!

July 10, 2017 in the United States ⋅ ⛅ 23 °C

Zo na een lekker vluchtje aangekomen in Florida. Een warme deken, pff vies klam en heet. En dan nu oo naar de douane. Dat was weer op zijn Amerikaans. Rustig aan.....Een ruim uur verder was het geregeld,. De stempels in het paspoort en op naar de koffers. Deze lagen al rustig op ons te wachten. En snel naar costums. Dat duurde echt maar 2 sec. En we stonden nu echt buiten. Alamo autoverhuur werkte ook goed mee. Kies er maar 1 uit. Na een auto gevonden te hebben waar de koffers in de achterbak paste hop, hop naar de uitgang. En daar ging het mis... teminste met onze voorganger. Iedereen achteruit. Om daarna snel.door de controle te gaan en de de weg op te draaien. Op zoek naar een parkeerplaats, peukie opsteken, tomtom instellen en gaan. Onderweg regen, niet zo maar regen maar regen waarbij je niks zag. Maar ook dat lukte en na een uurtje sturen zagen we ons hotel. Inchecken en geen stroom op de kamer, op maar de receptie maar in de hele buurt was er stroom uitval doir het weer. Terug naar de kamer omkleden en in de benen stukje wandelen. En al gauw zagen we een ouwe bekende "denny's". Even gelschen met de serveerster. Burgertje naar binnen. Gewinkeld en nasr de super geweest en door old town gelopen. Nu ruim 24 uur wakker douchen en naar bedje. Morgen meer.. grt MRead more

Ouwe bekende (deel2), en meer.

July 11, 2017 in the United States ⋅ 🌙 25 °C

Op tijd wakker, dat was om een uurtje of 04:00 uur. Veel te vroeg dus nog maar ff terug naar bed. 06:30 uur echt wakker. En een dag vol activiteiten voor de boeg. Maar eerst ff ontbijten. Voor het gemak naar de Denny's. Daar hebben we een ontbijtje gehad en lunch in één. Dat achter de kiezen snel de auto in en op naar Celebration. Een dorp in Disney stijl. Daar rondje gelopen en gauw weer verder. De florida mall was de bestemming. Maar deze staat echt 1 keer aangegeven en zoek het daarna maar uit. Ook de tomtom had geen oplossing. Maar toch gevonden. Tjeetje wat een ding zeg. Daar heben we een uurtje of 4 rondgelopen en zeker nog niet alles gezien. Maar we waren er wel klaar mee. Het laatste wat op het geplande programma stond was Disney Springs. Dit hadden we snel gevonden en ook daar zijn we wel ff druk geweest. Met van alles maar voornamelijk veel lopen. O ja we moesten nu maar eens wat gaan eten. Een broodjes zaak was het deze keer. Heerlijk broodje op en weer verder. Toetje zouden we onderweg wel doen maar dat is uiteindelijk toch.maar weer de Denny's geworden. Dit omdat we ook nog even achter kaartjes aan moesten voor Universal.
    In de mall waren de kaarten 132 dollar en bij de kiosk bij de Denny's 123, dan nog even vragen bij de receptie maar daar waren ze 144. Dus morgen ochtend gaan we naar de kiosk voor de kaarten. En nu ik dit schrijf, op het balkon, nog ff douchen en dan hop het bedje in want morgen om ,08:15 uur moeten we bij de kiosk zijn voor de kaarten. Verder heb ik ff niks want total loss en volgens mij heb ik alles opgeschreven. Grt M

Laatste dag......................snik...

July 23, 2017 in the United States ⋅ ☀️ 27 °C

Vanochtend superslecht weer regen en onweer dus Mich uit laten slapen haha .gewassen en bepakt op naar onze laatste stop Orlando. Er kwamen weer hoosbuien naar beneden en we moesten dan rustig rijden want je ziet geen hand voor ogen.Toen we trek kregen ,wehadden al choclate chip cookies op gestopt bij Starbucks voor koffie een morningbun en een doughnut om daarna weer verder tegaan en lekker in de auto op gepeuzeld . We hadden besloten naar Vineyard Gardens tegaan een super grote outlet mall en al snel kwamen we aan. Super groot en verzin een merk of het was er wel en ook superdruk hele bussen kwamen aan! Het was buiten maar wel overdekt. Michel kon erg goed slagen en kon het niet laten ook voor Daan weer iets gescoord ! Ik een Nike jogging broek. Heb we electroden in mijn nek gehad lekker hoor !!! En in een winkel hield ik een gtote donkere man met gouden tand aan om een andere maat te vragen ......i do not work here zei hij o foutje hshaha Michel vond het erg grappig. Toen naar de food gourt zie foto s bizar gtoot ook.We besloten eens iets anders te proberen Japanse noedels met teriyaki kip een eggrol en een springrol . Het was echt heel lekker !!! Toen naar het hotel aardige man hielp ons en daarna alles uit de auto om alles in te pakken. O daarvoor nog even bij Denny s voor een milkshake en ikk vroeg aan Mich of hij de lavacake wilde proberen , de milkshake was weer heerlijk en de lavacake met daarop vanile ijs en van binnen gesmolte chocola jammie jammie heb even gekeurd natuurlijk !Read more

Old Town Kissimmee