traveled in 9 countries Read more Zürich, Schweiz

Staircase to the moon

July 6, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 28 °C

Wow..wow...wow 😍

Bevori uf Australie cho bin hani vo dem Spektakel ghört; Staircase to the moon. Findet nur ide Monate Juni, Juli, August und zwar 2 Täg nachem Vollmond statt. Han de Moment unbedingt wele erlebe in Broome...und è voilà! 🤗

Wiedrmal kei Wort für die unglaublichi Natur. Dezue het eh Band klassischi Musik gspielt - perfekt! De Moment isch so unbeschrieblich gsi 😍

Esse isch Lebe 😂😂😂🙌 ohni Wort das Föteli...Sorry Kurt 💁🏼‍♀️😂😉

Sabi; the sunset lover

July 4, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 30 °C

Das isch mit Abstand de schönsti Sunneuntergang woni je gseh han 🌅😍
    Nöd nur d'Sunneuntergäng sind die Schönste au Stränd 🇦🇺❤

Bin sprachlos gsi! Am Namittag isch recht bewölkt gsi, trotzdem 30 Grad 😋😎 und jede Ihheimischi het gseit das es de schönsti Sunneuntergang sit 20 Jahr gsi isch 🙌 how lucky I am! De Himmel het sich innert Minute rot gfärbt 😍😊 Git kei Wort und keis Bild wo die unglaubliche Emotione hetted chöne beschriebe!Read more

Kroki

July 3, 2020 in Australia ⋅ ⛅ 31 °C

Ufem Retourweg vo Cape Leveque simer amne Krokipark verbicho. Han jedesmal Angst wenni im Meer bin dasi es Kroki chönti treffe🙈 die lebed nämli all im Norde vo Australie 🐊

Es het eh chlini Füetterigstour geh und den segeds am Ahfang eifach so; ja mir hend 7 Babykrokis mitbracht zum umegeh, wer will dörfs hebe und streichle 😅 das würs ide Schwiz nieh geh! Han am Ahfang na es bizzeli Respekt gha abr nachdem d'Chind das überlebt hend, hani mi denn doch auno getraut 😄 mega coole Moment gsi 😎 De Kurt het gfunde und ez möchti er na es grosses Kroki go umarme 🐊😂😂 han nur gseit; go for it! 😋

Im Video gseht mer die lazy Ficher 🙈 Z.B. wo's gfüetteret worde sind und wenn's Esse nöd grad vor de Nase glandet isch hends sich nöd bewegt 😂😂 chönt ich si haha
    Die einte Krokis chönd bis zu 7Meter lang werde 😳😱

Äs Bett = en Traum

July 2, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 26 °C

Nach exakt 4 Wuche hemer s'ersti Mal wieder imne richtige Bett gschlafe 🙌 weisch wie hani das gschetzt 🙈 obwohl han mich jetzt scho so sehr as zelte gwöhnt 😋 (het nie denkt dasi de Satz vo mir gib 😂😂 sit 5 Wuche schlafedmer ez im SWAG/ Zelt 😊)

Am Morge am 5.30 Uhr lütet de Wecker will mer de unglaublichi Sunneufgang hend wele go ahluegge. Hüt bini en mega Morgemuffel 😅🙈 ez chani endli wiedrmal imne Bett schlafe und er wott sofrüeh ufstah mano man. Han mich also glich usem Bett zwängt und es het sich meh als glohnt 🌅 atemberaubend!! traumhaft!!
    Nachem Z'morge simer ufen Morgeschwumm (go schnorchle) am Ahfang isches biz frisch gsi, aber den bi de wohlige 26 Grad Wassertemperatur dörfi nöd klage 😂😂

De einzigi Ort wo mer Handyempfang gha hend isch gsi, wenn mer s'Handy ufs Auto gleit hend...Chasch der Story ja denke 🤦‍♀️🙏😅🙈 mir fahred los und da merki das mis Handy fehlt. Schockmoment! Er het mich voll verarscht; er hets nämli bevor mer abgfahre sind zum Glück abegno und versteckt 😅🤦‍♀️ Er het nur gseit; er kennt mich ez doch scho recht guet 🙈

Nach 30 Minute Autofahrt hani biz chüel gha mit de Klimahlag und de Pulli vom Rücksitz füregholt. Da isch mer ufgfalle das mer soviel Platz hend und das isch komisch, hemer susch nämli nieh 😂 also muen eidütig öpis fehle. Und tada...🙈 hend eusi Chüssis vergesse (Luegg s'Bild ah und seg mir bitte die gsehnd doch all ähnlich us, bitte 😊🙏) er findet das nämlich nöd. Also hemer umkehrt und 30 Minute diskutiert wem sini Schuld dases isch 😂😂 natürlich nöd mini haha 🤷‍♀️😅

Er het gfunde uf das Hi une Her brucht er ez es Glace - am Morge am 10ni 😂😂 Also hemer je 3 Glaces usgsuecht am Kiosk und de Rest in TK tah 😄 endli simmer den wieder back on the route gsi 😂🚙

Cape Leveque

July 1, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 28 °C

Mer hend en Usflug vo Broome us gmacht - ca. 2h in Norde. Hend de Jetski im Camp lah wo mer sit 2 Wuche sind - gueti Entscheudig gsi 🙏 hend nämli 90 km lang eh shit road gha (rote Sand, holperig und mer chan nöd meh als 80 km/h fahre) 😅 stell der vor wenn mer na de ahhänger gha hetted 🙈 er isch gfahre will, wenn ich gfahre weri währed mer nie ahcho willi mi nöd getraue so schnell zfahre 😂😂 Mit 2 WC Pause hemers den au mal no gschafft am Ziel ahzcho, das huere geholper schlat eifach nameh uf'd Blase 🙈 (Er seit ich muen au immer eh Usred ha, aber wo er recht het hetter recht hihi😂💁🏼‍♀️🤷‍♀️)

Am Namittag simer den go fische 😊😅 teile immernanig die glichi Begeisterig wie er, aber i gib mer fest müeh 😂 ICH het schier en Fisch gfange - falls'd dich ez frögsch wie das gat FAST 😂😂 Also ich han eine ade Ruete gha und schrei ihm zue dasi eine gfange han und ez nöd weiss was mache 🙈💁🏼‍♀️😄 Han denkt er rennt zu mir und hilft mer, will de Fisch het mega zoge, aber nei er lat sich schön zit und watschlet ih einer Rueh zu mir 🤦‍♀️😅 sodass mini Ruete sich imne Stei verfange het und de Fisch ab isch 🙈manoo! Weisch wie hani Freud gha endli mal en Fisch gfange ha..naja nöchst Mal het er gmeint tztz..phh😋 okay. Und nach dem ich die huere Schnur den zweimal um'd Fischerruete verwicklet han hanis ufgeh 🤦‍♀️🙈 wot nüm haha

Mir sind wieder anere Küste wo mer im Weste de Sunneuntergang und am Morge im Oster de Sunneufgang gnüsse chan 🌅❣🙌

Echti Perle vo Australie

June 30, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 29 °C

En Traumort 😍

Ah dem Ort hemer eh chlini Tour gmacht und öpis drüber glernt wie sie us de Muschle eigeni Perle herstelled. (nöd für mis Budget denkt🙈)

Aber Gschicht dehinter isch unglaublich interessant und de Ort eh richtigi Oase 🏝❣ Mir hend uf eusere Tour "leider" keis Krokodil gseh 🐊 han immer Angst wenni is Wasser gane oder eifach so umelaufe will die sind da obe eifach überall. Aber ahschinend planet die de Ahgriff, darum dörf mer ih de Nationalpärk am Wasser nie länger als 3 Täg bliebe, will Krokis denn ahgriffe chönted 😅

Mir sind ih dere Umgäbig nachli Offroad umegfahre 😊 han mi aber nödmal getraut usem Auto uszstiege weg de 🐊 debi hetti echt dringenst ufs WC möse 😂😂 Es fühlt sich ah als würsch im Schnee fahre ohni Schneechette und halt 🙈 er hets huere lässig gfunde, mim Gsichtsusdruck ah hani eifach nur Schiss gha haha 😅

Day off

June 29, 2020 in Australia ⋅ ⛅ 30 °C

Eifach mal nüt mache (zumindest für mich haha) er findet immer irgendöpis zum am Auto umebastle 😅

Au isch wiedrmal Shopping Tag gsi, er seit immer mir müend nüt ha ah Lebensmittel mir hend soviel. Aber wied vom Bild entneh chasch isch euses Wägeli pumpevoll gsi 😂😂🙈 Mir fressed beidi eifach soviel haha 😄

Toblerone isch ide Aktion gsi und da ich ihm de Uftrag geh han er söll doch na eini go poste für's Mousse au chocolat- er isch den mit 3 Packige zruggcho 🙏😂 Er liebt Toblerone eidütig haha

Mit em Handle zum Öffne und Schlüsse vo eusem Chüelschrank hemer eis Ding 😅 mer hend total scho 4 kaputt gmacht 🙈 es staht 2:2 😂 Und schlimmste isch es isch immer de Glichi; de verflixti Rechti. Jedesmal bricht de ab. S'längste wo er ghebet het isch 2 Wuche gsi. Mir hend also sicher immer 2 uf Vorrat, meistens gat er nämli grad 2x hinterenand kaputt 🤷‍♀️

Surfing

June 28, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 28 °C

Scho s'3ti mal bini jetzt go Surfe in Broome und ich liebs 🏄‍♀️😍❣au gats jede Tag besser 🙌 Eifach nume ich&mis Brett&d'Welle 😊

S'ersti Mal hani praktisch kei Welle verwütsch, nach 4 Wuche Pause fangsch eifach wieder vo vorne ah 🙈 aber am nöchste Tag bini ufgstande und wieder voll ih mim Element gsi 🏄‍♀️🏄‍♀️🏄‍♀️❤
    Was natürli genial isch dasi da ide Wärmi nödmal en Neopren bruche - jede gat ganz eifach mitem Bikini 😎👙 was bedütet dasi au meeega brun wird, mengisch hängis au eifach nur uf mim Brett und lass mich triebe 🌊 bin immerno so glücklich und es isch so unbeschrieblich das Gfühl dasi kei Linse meh bruche und eifach öpis gsehne 😍😊

Die Kamels sind jede Abig am Strand und bevori uf Broome cho bin hani unbedingt wele sone Kameltour mache ABER 🙈 nei danke haha mir witzled immer wieder drüber dases sich sowas vo nöd lohnt und d'Lüüt so glangwilt usgsehnd 😂

Eigentli hemer planet gha nur 4 Täg ih dem Paradis z'verbringe, aber hend jetzt um ei Wuche verlängeret. Mer sind eifach nöd ready zum zrugg uf Perth zgah, es isch en Traum da 🏝🍻❤🤗

Achh und das Kanguru hani usserhalb vo eusem Campingplatz gfunde 🦘 omg 😍 han sit 2 Wuche keis meh gseh und bin soooo glücklich gsi und han am Kurt grüeft, er het gmeint es isch was passiert und rennt zu mir ane 😂😂 frögt was los isch und ich so;Luegggg 😍🦘und er soo 🤦‍♀️😅 für ihn isches normal die herzige Gschöfplis zgseh. Er het den gseit ich chans mit Salat füettere und ihne Wasser geh wenns durst hend, hans probiert aber es het zu Angst vo mir gha.
    Ich bin 1h mit dem herzgie Ding bes häftiget gsi 😍🦘😍🦘 Ja da isch s'Chind ih mir fürecho 😁

First night out

June 27, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 28 °C

Essen mit dere Ussicht ❤🌅😊😋

Sit 2 Wuche reised mer mit 5 Backpackers, kunterbund zemegwürflet vo überall us de Welt, nur sind sie biz kompliziert da sie immer 5 unterschiedlichi Meinige hend 🙈 Mer hend ois aber hüt Abig in Broome troffe inere Strandbar 🍻🍹🥗🥩 Ab hüt isch endli das 20 Persone imne Resti uf 100 Lüüt erwitteret worde 🙌 trotzdem muen mer sich immerno ihträge mit de Kontaktdate, aber das isch langsam au zur Gwohnheit worde.

Ohhh s'Esse isch sooo fein gsi 😍 Au isches u cool gsi wiedrmal inere Gruppe z'Nachtesse und mit anderne Mädels z'tratsche und lästere haha😂

Vo Bier über Wii zu Cocktails hemer alles trunke - en glunge und unglaublich tolle Abig gsi ❣🌅😄

Mer sind beidi so voll gsi aber für Dessert hets eifach immer Platz 😂🙈 also hemer no Crème brûlée und Panna Cotta bstellt 😍

Finally in Broome

June 25, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 28 °C

Omg wow chans chume glaube dasi doch na nach Broome cho bin 🙌😊🙈 Nachdemi solang in Perth steckebliebe bin heti nie denkt dasi doch mal na chan reise und wenigstens öpis vo dem wunderschöne Land chan gseh. 😄

Da obe herrscht mini Temperatur 😍😂 Tag & Nacht isch öpe 30 Grad haha

Mir hend eus zerst mal es paar Täg eifach erholig gönnt 😊 Nüt mache und hänge am Strand 🏝❣🍺

Zum z'Morge het er mega feine Avocadotoast gmacht einisch 😊 jetzt muen er de fast jede Tag mache 😂😂 Im Lauf vom Morge hemer ahgfange zeme Work outs mache, er het eimal Yoga mitgmacht, aber nöd die Freud ufbracht dasers es zweitsmal mache wot 🧘‍♀️😂😋 Also mach ich Yoga und er suschtigs Chrafttraining.

Wie versproche sind d'Sunneuntergäng im Norde na viel schöner als im Süde 🌅❤ (Min Dad het mer es Föteli vom Sunneuntergang diheime gschickt und gseit sie heged also au en schöne -ich dörf langsam hei cho😁)

In Broome gits eh Bierbrauerei wo selbergmachts Gingerbier bruut 🍺 mhhhh..Prost! Hend also es Bsüechli ihgleit und grad es paar Sixpack kauft zur Erinnerig 😂😁