Australia
Ashfield

Bondi beach and coastal walk

January 11, 2019 in Australia ⋅ ⛅ 24 °C

Située à 8km du centre de Sydney, la plage de Bondi est ... bondée!! :). De nombreux surfeurs en train d'apprivoiser les vagues, des gens sur la plage en train de se détendre, des sauveteurs en train de surveiller tout ce beau monde! Belle ambiance :).

Mais il est encore plus chouette pour nous de nous balader le long de la côte sur une promenade de 6 km qui nous fait découvrir les environs sous un autre angle: falaises, petites plages bien plus calmes, espaces verts, jolies vues...Ça vaut le détour!

Sydney

January 13 in Australia ⋅ ⛅ 23 °C

die letschte drü wuche simmer in sydney gsi. Mir hend de laura ihre geburi und wiehnachte gfiired. denn isch am 27 de cristian ois go bsueche cho für die nöchste 2 wuche. Mir hend neujahr ufem Boot vom kolleg vo de laura gfiired und hend vo det us s füürwerk gluegt. bis am 15 simmer in sydney blibe und hend ois denn entschiede weg zreise vo australie und oisi reis in asie fortsetzte weg allne buschbränd wos hett. Jetzt simmer ufem weg nach bali womer zwei wuche sie werdet und denn flügemer uf bangkok und blibet in thailand für 2 wiiteri wuche.Read more

Ashfield