Australia
Susannah Place

Embarkation Day

March 1 in Australia ⋅ ☁️ 75 °F

Today, we boarded the Majestic Princess to begin our cruise to New Zealand. The day began with a delicious breakfast at The Nook. Then we made our way to the ship and dropped off our bags. We had a free hour before boarding would begin, so we did a bit more exploring in The Rocks. Once onboard, we settled into our room and spent some time exploring the ship.Read more

Blue Mountains National Park

June 13 in Australia ⋅ ☁️ 12 °C

Dr Usflug zu dä Blue Mountains hani eigentlech scho sit 2015 ufem Programm, denn bini z‘letst mau in Sydney gsi und ha die Tour leider müesse absäge, wöu mini Reisebegleitig is Spitau het müesse.

Drum ischs ize ändlech sowit gsi und ig ha chli recherchiert und bi uft Tour vo „Picture me Sydney“ gstosse. Sie biete ä Tour ire Chligruppe ah mit max. 10 Lüt und vermiide die typische Touritraps. Ig bi hüt näbstem Guide no mitere Familie us Las Vegas ungerwägs gsi.

Hüt Morge am 10i bini vom Craig abghout worde und dr erst Haut isch ä chlini Farm chli usserhaub vo Sydney gsi und fasch chli mis Highlight, dert heimer nämlech dörfe dr Koala Jasper und si Brüetsch Jonah bsueche, fötele und strichele. Und für die wos nid wüsse; ig liiiiebe Koalas. 😍

Vo dert us ischs witergange ines typisch australischs „Pie Restaurant“, ig bi eigentlich nid soo Fan vo dene Meatpies wos oh in England überau git aber dä Feta & Spinat Pie isch ächt super gsi.

Nachem Mittagässe simer de när zu de Blue Mountains gange und hei ä chlini Wanderig oder wieme in Australie würd säge ä Bush Walk gmacht zumne Wasserfall und hei t‘Ussicht gnosse. D‘Blue Mountains heisse übrigens Blue Mountains wöu die viele Eukalyptus Böim ätherischi Öl düe usdünste und dür das ä bläuliche Näbu entsteit. Es isch zwar rächt früsch (10 Grad) gsi, aber derfür hets fasch keni Lüt gha, im Summer ischs nämlech hie rächt überloffe.

Nach üsem Bush Walk simer zum berüehmtiste Lookout ide Blue Mountaind wome die „three sisters“ gseht. Eigentlech hättme dert söue perfekts Sunneungergsangsliecht ha, leider het z Wätter aber nid mitgspiut. Derfür hei mir no äs paar Kakadus gseh wasi super cool ha gfunge, so öpis gsehtme bi üs schliesslech nid eifach so. 😄

Dr Craig het üs ungerwägs mega viu Spannends übert Blue Mountains, Sydney und Australie augemein verzeut und ds isch mega interessant gsi und ig ha viu Neus glehrt. Mir hei när de no imne Pub Znacht gässe und si wieder zrüg it Stadt gfahre.

Morn flügi wieder zrüg id Schwiz, aber weni Glück ha passiert vorhär no öpis cools…

Manly Beach

June 12 in Australia ⋅ 🌙 11 °C

Hüt Vormittag bini nach Manly gfahre, ds isch ä angere berüehmte Stadtteil vo Sydney wome vom Circular Quay us innert 30 Minute miter Fähre erreicht.
      Es isch es mega härzigs Örtli mit chline Lädeli, Restaurants und Cafés und natürlech dr schön Manly Strand. Es isch zwar mega schön sunnig gsi aber leider 1. nid so warm und 2. meeega windig drum hets leider ke Strandtag gäh.

Ig bi de eifach chli am Strand nah gspaziert, ha chli glädelet und bi irgendwenn wieder mit dr Fähre zrüggfahre. Zrüg ir City bini no witeri Souveniers ga ichoufe wöui vor mire Abreis eigentlech nümme mega viu Zyt ha richtig it Stadt z‘gah. När bini auess dürt Stadt bis zur Central Station gloffe wöui ha realisiert dasi irgendwie no gar nie so richtig im Zetrum bi gsi sitti hie bi, ig finge aber z‘Gebiet ume Hafe ume isch viu viu sehenswerter aus z‘eigenteche Zentrum.

Ig bi aber vom viele loufe rächt kaputt gsi und has de speter nochli im Hostel chillt bevori wieder öpis bi ga ässe. Iz bini scho im Bett und parat fürne Usflug morn woni mi scho lang druf fröie! 🤩

Coogee to Bondi Coastal Walk

June 11 in Australia ⋅ ☁️ 16 °C

Im Hostel wird jede Zistig abote, dasme mitere Gruppe dr Coogee to Bondi Coastal Walk cha mache. Da ig dä sowieso uf mire to do Liste ha gha hani dänkt why not; de chani mau wieder chli small talke. 😂 Es isch zwar spannend immer neui Lüt z‘träffe, aber weme niene lang isch de chuntme hüfig nid über die „Where are you from? Where are you going next?“ Gspräch use.

Uf jedefau simer ca. am 10:30h los und im YHA Central no meh Lüt gah abhole und hei vo dert us dr Bus richtig Coogee gno. Vo dert simer ar Küste nah entlang bis nach Bondi Beach gloffe und ungerwägs ah 4 verschidene Stränd verbi cho. Mir hei ungerwägs sogar mehrmaus Wale vo wittem gseh. 😍 Aktuell isch in Sydney Whale Watching Zyt; mä gseht viu Wale wo nordwärts ungerwägs si i wermeri Gwässer.

Am Bronte Beach hei mir ä chlini Pouse gmacht und öpis gässe und nach ca. 2.5h am berüehmte Bondi Beach ahcho.

Dert hei mir üs verabschiedet und ig ha dr Bus gno nach Bondi Junction, bi dert nochli dürs Viertu gspaziert u när mitem Zug wieder richtig City gfahre. Zrüg im Zentrum bini via Darling Harbour zu mim Hostel gloffe und ha mi nochli erhout. Am Aabe bini nomau use uf Ässenssuechi. Am Hafe hets äs grosses Food Festival wos feini italienischi Pasta und „Waffle Sticks“ het gäh - tiptop gsi. 🍝

Back to the roots (Sydney)

March 13, 2023 in Australia ⋅ ☁️ 23 °C

Mein Wecker klingelte um 5:40 Uhr, ich war irgendwie ziemlich wach, also kein Problem schnell aufzustehen. Ich habe schnell meine restlichen Sachen gepackt, Bett abgezogen und mir ein kleinen Joghurt zum Frühstück gegönnt und bin dann Richtung Bushaltestelle gelaufen. Ich war zwar pünktlich, aber eigentlich sollte man 20 min vor der Abfahrt da sein. Deswegen habe ich auf dem Weg nochmal bisschen mehr Gas gegeben, aber das war dann auch umso anstrengender mit dem ganzen Gepäck.
      Im vollen Bus nach Sydney konnte ich sehr gut schlafen, auch wenn einer wirklich sehr laut durch den ganzen Bus geschnarcht hat.
      Ich bin zwar ab und zu aufgewacht, aber ich glaube ich war dann einfach so erschöpft, dass ich direkt wieder eingeschlafen bin.
      Um 9:30 Uhr, nach 3 h Fahrt ist der Bus dann in Sydney angekommen. Ich musste dann erstmal etwas mit der Bahn fahren, um zu meinem Hostel zu kommen. Anschließend noch bisschen Treppensteigen, wo ich fast das zweite Mal heute gestorben wäre. Nach 10 Pausen habe ich es dann aber doch geschafft.
      Mein Hostel ist eine Jugendherberge, also so, wie man sie aus Deutschland kennt. Recht modern und groß und ein mega tollen Ausblick über den Hafen und auf die Oper. Ich habe ein 4 Bett Zimmer mit netten Roommates und einem eigenen Bad, was man sich mit 4 Leuten statt mit 40 teilen muss.
      Also echt ein tolles Hostel. Leider konnte ich nur bis Donnerstag buchen.

Wie immer dann das Problem, dass ich zu früh für den Check-in bin. Also habe ich mich auf eine Couch gelegt und gechillt. Um 13 Uhr durfte ich dann auf mein Zimmer. Dort habe ich mich dann erstmal bisschen eingerichtet.
      Anschließend habe ich mich im Hostel etwas umgesehen und die Dachterrasse angeschaut. Der Blick ist echt schön, auch bei dem bewölkten Wetter heute.
      Danach bin ich zurück ins Zimmer. Einer meiner Roommates, den ich davor noch nicht gesehen hatte, kam aus dem Bad zurück. Ich habe aus irgendeinem Grund intuitiv zu ihm "Servus" gesagt und während der Aussprache gemerkt, das ich gerade deutsch rede. Deswegen bin ich gegen Ende von "Servus" auch leider geworden. Trotzdem antwortete er dann glücklicherweise "Servus", also war klar, dass er Deutscher ist.😂
      Wir haben uns dann noch etwas unterhalten und festgestellt, dass wir beide aus Nähe Stuttgart kommen und beide Krank-durch-Klimaanlage sind.
      Nach etwas chillen, bin ich dann einkaufen gegangen, eigentlich wollte ich irgendwas kochen, bin dann aber auf Fertignudeln umgesprungen, wollte ich Mal probieren.

Spontan habe ich mich dann aber mit einer Freundin aus dem Melbourne-Hostel getroffen. Mit ihr war ich letztes Wochenende auch auf dem Roadtrip.
      Sie kam aus Adelaide zurück und ist auf dem Weg nach Newcastle, um von dort die Ostküste zu bereisen.
      Wir haben uns dann mit einer Packung Sushi auf die Dachterrasse gesetzt und die Aussicht genossen. Etwas später dann noch bisschen Billard und Tischkicker gespielt.
      Da wir beide ziemlich früh aufstehen mussten, haben wir dann aufgehört, um pennen zu gehen. Ich bin dann ziemlich fertig ins Bett gefallen, was leider nicht so bequem ist wie die letzten. Die Matratze hat eine ziemlich tiefe Kuhle, so dass ich immer in die Mitte gerollt bin.
      Gute Nacht!

The Rocks

December 30, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 24 °C

The Rocks ist eines der ältesten Viertel in Sydney. Das sieht man auch an der Architektur und kleinen Gassen. Der Kontrast zwischen den Hochhäusern und den älteren Gebäuden ist wirklich mal was anderes. Außerdem sind dort viele Cafés und Bars, auch das Münchner Hofbräuhaus.Read more

North Sydney & Vivid

June 11 in Australia ⋅ ☁️ 11 °C

D’Reis vo Nadi uf Sydney isch ribigslos gange, lustigerwiis heisi vorem istige nomau so festivalmässig z’Handgepäck kontrolliert, ds hani auso ono nie erläbt.
      In Sydney hani wieder imne Hostel icheckt und has nid beröit. Z‘YHA Sydney Harbour het ä Dachterrasse mitere MEGA Ussicht übere ganz Hafe inklusive Operehuus und Harbour Bridge. Mis 6er Zimmer isch usserdäm sehr gross und suber und augemein isch auess modern, ig bi auso happy.

Nachere Duschi bini eifach mau losgloffe und ha dänkt mä chönt ja mau über d‘Harbour Bridge loufe we sie scho grad da isch. So bini im Norde vo Sydney glandet und ha nomau ä angere tolle Usblick ufd Stadt gha und usserdäm no ä schöne Garte (Wendy Whiteley‘s Secret Garden) und dr Luna Park vo Sydney entdeckt.

Ig bi när äxtra bis am 18:00 dert blibe und mit dr Fähre zrüggfahre wöu denn z Vivid het agfange. Z‘Vivid isch es Liechtfestival wo die ganzi Wuche no louft und so hani vor Fähre us ä wunderbare Blick uf die schön belüchteti Stadt gha. Wieder zrüg am Circular Quay hani de no dr „Vivid Light Walk“ gmacht wo am Wasser nah via Barangaroo zum Darling Harbour gfüehrt het u bi dür d‘Stadt wieder richtig Hafe gloffe.

Dert hanis mir nid chönne lah näh im Betty‘s Burger Znacht z‘ässe. Betty‘s Burger ische Burgerlade us Noosa (woni mi Sprachufenthaut 2015 ha gmacht) und es hange viu schöni Erinnerige ah däm Lade, usserdäm si d‘Burger dert würklech top! 😄

Derna bini müed und zfride is Bett und hüt Vormittag geits richtig Bondi Beach.

See you 🏄‍♀️

Ostern in Sydney

April 16, 2022 in Australia ⋅ 🌙 18 °C

Bin mir heute wieder mal dir Füße wund gelaufen 😅 ich krieg schon öfter mal Blasen an den Füßen, aber das heut ist eine neue Liga🙈
      Heut bin ich über die Harbour Bridge gegangen, hab mir Chinatown angeschaut, dort ein unfassbar gutes Pad Thai gegessen und dann doch noch ein bisserl geshoppt 😊

20.000 Schritte später hab ich einfach nur erschöpft auf der Dachterrasse gechillt. Hab dort eine australische Familie mit einem abartig intelligenten 10-jährigen Kind kennengelernt und mit dem Kind sicher 2 Std gesprochen. Der Junge wusste einfach alles über sämtliche historische Ereignisse der Welt, erklärte mir was so alles in Zeiten von Österreich-Ungarn abgegangen ist, wer wo und warum Kolonien hatte und warum verschiedene Kriege entstanden sind. Ich hatte das Gefühl mit Sheldon Cooper zu sprechen, nur dass der Junge tatsächlich Sozialkompetenz hatte. Unfassbar 😅

Später hab ich mich noch nett mit Leuten in meinem Alter unterhalten 😂 nachdem wir ein bisschen auf Ostern angestoßen haben, bin ich jetzt einfach nur todmüde ins Bett gefallen. 😴

Hab heut übrigens das in Australien scheinbar extrem berühmte Vegemite probiert, das sogar im Lied "Down Under" besungen wird. Das ist echt abartig eklig, schon mal jemand probiert?? 😂😂

President of NCL

December 22, 2022 in Australia ⋅ ☁️ 68 °F

So we’re setting breakfast in Onda up on deck 12.

I notice the president of NCL Walking thru. I asked for a selfie with him and his reply was “No, I want a selfie with you!”

We said goodbye to Darla and Rick. We’re continuing on to New Zealand with Laura and Wayne!Read more

Evening at the Rocks

November 16, 2023 in Australia ⋅ 🌧 18 °C

I'd enjoyed the night before there so much that I had to take mum and dad to the Rocks in the evening! I had kangaroo for tea before we headed up to the rooftop terrace overlooking the Opera House once again. Absolutely lashed down on the way home but hey its only a bit of water.Read more

Susannah Place