Denmark
Odense

Here you’ll find travel reports about Odense. Discover travel destinations in Denmark of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

En Såret Emil

July 23, 2017 in Denmark

I går vågnede vi kl. 09 i vores hotelsuite, og tæller vablerne igen. Der var en anelse mere end 11. Men det er ikke det hele. Emils læg er helt smadret. Vi har nu to muligheder. Enten sender vi Emil på en bus sammen med de tungeste ting fra taskerne, og vandrer op til ham i en by 50 kilometer nede af vejen. Eller også bliver vi og holder en hviledag. Men en hviledag betyder at vi kommer for langt bagud planen?

Vi synes ikke at nogen skal efterlades alene, så vi beslutter os for alle sammen at tage en bus til Ponferrada. Her får Emil lidt massage fra Goldinger, og vi nyder dagen i denne smukke by.
    Naturen har ændret sig meget siden Leon. Før var den gold og øde, men jo længere vi går, jo mere frodig bliver den.
    De kommende dage skal vi bestige et bjerg og nyde den fantastiske natur!

Odense, أودنسه, Горад Одэнсэ, Оденсе, Όντενσε, ادنسه, אודנזה, ओडिन्से, Օդենսե, ODE, Óðinsvé, オーデンセ, ოდენსე, 오덴세, Othania, Odensė, Odensa, اوڈینس, โอเดนเซ, اودنسے, 欧登塞