Greece
Kythnos

Here you’ll find travel reports about Kythnos. Discover travel destinations in Greece of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Hajnali

June 28 in Greece

Uton Kythnos szep oblebe.

Estev az etteremben magyarokkal talalkoztunk, atultek hozzank es jol elbeszelgettunk. Blaschkovich (sic?!) es Csak csaladok osszefonodva ket hajoval, egyebkent is erett mar bennem par honapja, hogy beszelni kene a Noahhouse kapcsan balatonfelvideki lehetosegekrol. Az otlet szuper, ez a jovo, csak nekunk pl. a szabalyozoi feltetelek ezt nem engednek a pince-preshaz stilust megszegve, a Noah is olyan pedig, mint az auto, hogy adott keretek kozt lehet bele szinte barmit kerni.

Kellemes este volt, kozben giccses fotok es dronfelvetelek keszultek a Naplementeben, majd teljes Holdkelteben.

Kythnos

March 21 in Greece

Wie Nick und Taylor wollen wir auch etwas Inselluft schnuppern und nehmen die Fähre nach Kythnos, ein Ort, wo die Zeit fast stillsteht und wir im Moment die einzigen Touristen sind. Die einzige Möglichkeit die Insel zu erkunden ist für uns zu Fuß und so laufen wir 10, 15 und 20 Kilometer pro Tag über Stock und Stein, entlang guten Pfaden, welche irgenwann verloren gehen, durch private Gärten und vor allem durch Schafweiden. Wir sehen einen wunderschönen Strand, werden von Schafen verfolgt, finden eine Burgruine und eine Hölle und haben all das ganz für uns alleine.Read more

Kicsit feljebb a szuk foldnyelvnel az obolben horgonyoztunk ejjelre, itt vasaroltunk, majd indulas Paros szigetere. Mai utunk kb 50-60 tengeri merfold, gyenge szelben, vagy inkabb szelcsendben.

Dimos Kythnos, Kythnos, Κύθνου