India
Mandi

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 102

רודריפינג 1 - ג'יבהי

May 22, 2022 in India ⋅ ⛅ 22 °C

את דרמקוט עזבנו בזמן הנץ, מלווים בהערכת הזמן של כריס מהסוכנות, שהדרך תיקח לה משהו כמו 4-5 שעות. 200 קמ במפה.
      6:40 הלוקל מדהרמסאלה עזב את התחנה, ואנחנו מנומנמים ומרוגשים.
      עשר שעות הייתה הדרך לאוט, מי דמיין?
      מבוססים על סמוסות, כריכונים של חמאב וארטיק מנגו, נשאר לנו אלא להודות שתמיד היה לנו מקום לשבת והלוקל לא התפוצץ מאנשים.
      בהוצאת התיקים מהאוטובוס קרעתי לעומר את הכיסוי גשם, הוא נאלץ לבלוע חזק את הכאב והבאסה שכן היום עוד לא נגמר ואנחנו בעיצומה של דרך. סליחה.
      כשהלוקל לג'יבהי הגיע, עלינו מהר ולא ניתנה לנו הזדמנות להכניס את המוצילות למטען, דבר שבהתחלה נראה היה סביר, אבל עתיד להתנקם.
      הפקקים והנסיעה האיטית לא ריחמו עלינו, גם כשהתחיל הלוקל להתמלא בקבוצות גדולות של תלמידים אחרי בית ספר, ומבוגרים אחרי העבודה.
      כולם כאחד, מסתכלים על שני המושבים בהם נחות בנחת שלוש מוצ'ילות, סיטואציה לא נעימה מה נקרא.
      דרך של שלושים קמ מסתיימת אחרי שעתיים ארוכות חמות ומתישות.
      אחרי 12 שעות של דרך זוכים לנשק את האדמה הנכספת והקשה להשגה של ג'יבהי.
      השלב הבא, התרוצציות למצוא את ההוסטל המתאים, התלבטויות לגבי מה מתאים, ובסוף להבין שבעצם הרחקנו לכת וצריך לחזור להתחלה.
      אז ישנו בדולי, המבנה הראשון שהוקם בג'יבהי (לפי השמועה) ומשתלב יפה בתוך הטבע ורעש הנהר.
      הכפר עצמו מאוד פסטורלי, נמצא בתוך ואדי עמוק משובץ בקתות עץ כמעין קוטג'ים שוויצרים, שבמרכזו זורם בלי סוף נהר צלול וצונן.
      שלושה לילות ויומיים חלפו עלינו ברוגע, בין אוכל טוב וטבע, תפיסת מחסות מהגשם עם ספר טוב וסשני צפייה בסרטים וסדרות.
      ביקור במפל הקרוב (100 רופי כניסה?!), ומראה מפתיע ומגוחך להפליא של עשרות הודים עומדים ליד חצי מפל שגבוהים ממנו לא חסר בהודו ובכלל בנפאל, הצטלמנו כדי לעבד את החוויה ונפרדנו לשלום.
      בסך הכל, נהנים זה מחברתו של זו ומרגישים בהבדל שבלהיות פתאום חלק מזרם תיירות הודי וישראלים (כמעט) יחידים בתוך הכפר.
      שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על נסיעה ארוכהה ארוכהההה
      פיס

• Day 208

ההודי השני ש-ניסה לדפוק אותנו

July 7, 2022 in India ⋅ ⛅ 20 °C

קמנו באיטיות בהוסטל בטוש, ואחרי ארוחת בוקר ושיחה מעוררת השראה עם ישראלי נחמד שפגשנו שם, התחלנו את הדרך שלנו חזרה לקאסול. באמצע הנסיעה בלוקאל ירדנו בכפר בשם מניקאראן הסתובבנו שם במקדשים ובשוק ועשינו שם כמה רכישות רציניות. משם עלינו שוב על הלוקאל והגענו לקאסול להוסטל החמוד שלנו. התכנון מחר זה לעלות למלאנה שזה כפר מענין שיש בו קהילה קטנה וסגורה, הם לא כל כך אוהבים אורחים לכן רצינו לעלות לשם רק לסיבוב קצר של כמה שעות לראות את המקום ולחזור. אומרים שהם חושבים שהם קדושים או משהו כזה והם לא נוגעים בזרים ומפחדים שאנשים שלא מהכפר יכנסו ויש להם עיניים בהירות וכל מיני דברים כאלה שעניינו אותנו מאוד.
      קמנו בבוקר, הלכנו לפריקאסול מסעדת הישראלים בעיר (היא כל כך כשרה שהם סגורים בשבת). בעודנו שותות קפה טסטר צ׳ויס שיובא במיוחד מהארץ המלצר ההודי במסעדה אומר לנו שהיה בלאגן בלילה בגלל הגשם קרסו כמה בתים ואנשים נסחפו לנהר, מדובר על 15 נעדרים וכרגע העיר נצורה והכבישים חסומים לשני הכיוונים בגלל מפולות וקריסות על הכביש.
      הופתענו לשמוע, כמובן חשדנו כי אנחנו לא מאמינות לכל מה שהודים אומרים לנו, תמיד יש להם איזה אינטרס, אבל אחרי כמה בירורים באמת הבנו שזה נכון ואנחנו תקועות בעיר. לא נורא, לא בוכים על כביש שקרס.
      החלטנו להסתובב קצת ואז בצד הדרך ראיתי הודי עם דוכן תיקון נעלים. יש הרבה כאלה תמיד יושבים בצדי המדרכות בערים והחלטתי לבקש ממנו שימרח לי ווקס שקוף על הנעלי טיולים שלי. הוא היה מאוד נחמד ואפילו אמר שהוא זיהה אותנו הולכות אתמול ברחוב בכפר מניקאראן.
      אחרי שסיים את עבודתו הנאמנה שאלתי אותו מה המחיר והוא מלמל משהו כמו 18,000 או 1,800 משהו לא ברור. שאלתי אותו שוב כמה, חשבתי שהוא מדבר על 180 רופי, והוא אמר אוקיי אני יכול לעשות לך ב1,500. אמרתי לו שאין סיכוי שזה המחיר ושיגיד בבקשה את המחיר האמיתי. בעודנו מתווכחים בינתים עברו שם עוד שני ישראלים שאנחנו מכירים והישראלי אמר שהוא יביא גם את הנעלים שלו לשים ווקס כמו שלי. הוא הביא את הנעלים והוא אמר לו בלי בושה מול הפרצוף שלי שזה יעלה 500.
      התעצבנו שנינו החלטתי לשלם לו350 ולא רופה יותר למרות שלא הגיע לו והלכנו משם.
      למרות הגשם בלילה היה מזג אויר טוב לאורך היום וישבנו במרפסת עם ספרים בצ׳יל והעברנו את הזמן בכיף.
      בערב היה ניסיון להגיע לאיזה מסיבה בגג בהוסטל של הישראלים הדבר נחל כישלון מוחץ ואחרי קינוח מאנצ׳נאטס (טעמנו בפעם הראשונה והיה טעים מאוד) פרשנו לישון.
      למחרת בוקר רגוע, אכלנו חמשוקה מוצלח במיוחד ועלינו על לוקאל לבונטר. המתנה של שלוש שעות ואז סליפר שהביא אותנו עד לדרמקוט שבה נעביר את התקופה הקרובה ככל הנראה עד סוף הזמן שלנו בהודו

• Day 155

אביה

August 15, 2022 in India ⋅ ☁️ 16 °C

סופסוף פגשנו את הנסיך של חיינו
      האיש האהוב ביותר
      אביתר!
      אחרי חודשיים קשים במרחקים.

אביה הגיע לקאסול מפולגה מלא בידע על הודו

תודנ לאביה
      אביתר גיז
      החבר הטוב

• Day 2

Kulu

July 13, 2023 in India ⋅ ⛅ 24 °C

Unbelievable views flying into Kulu from Dehli. Record flooding occurred last week, which caused considerable damage to roads, property, and the countryside side. On a brighter note Shane also got to meet his favourite adventure movie maker from India.Read more

• Day 40

קאסול פעם שלישית ואחרונה

• Day 33

קאסול פעם שניה

June 3, 2023 in India ⋅ 🌙 10 °C

זה קטע כזה מדהים שאנשים שאתה פוגש הופכים להיות פתאום חברים שלך וימים בטיול זה כמו שנות כלב אז זהו, הם עכשיו רחוקים ואתה מוצא את עצמך פאקינג מתגעגע, הכי על אמת אבל

• Day 22

לא הכל ורוד

May 23, 2023 in India ⋅ ☁️ 29 °C

קמתי לבוקר מכונס
      הכי בתוך עצמי והכי במחשבות
      והכי נתתי לרגשות שלי להתפזר לכל עבר
      קבענו לצאת לנחל ולמצנח רחיפה והבנו שצריך לצאת ממממש עכשיו ופתאום הייתי בשיא ופתאום כבר לא
      ופתאום אני עם ענבל בבית קפה ובוכה כי קיבלתי גלידה בטעם בצל, למה קיבלתי גלידה בטעם בצל? ולמה יש לי שום בטוסט ולמה הדייסה עשויה מבורגול? באמת, גם אם לא הייתי בסערת רגשות- הייתי בוכה.
      ונסענו לעבר נקודת ההמראה. נסיעה איומה, אנשים לא נחמדים, מזג אוויר אפרורי, נופל האסימון שזה לא היום לעשות את זה. אם יש ספק אין ספק.
      הסתובבנו.
      והתחלנו ביום הקשבה לעצמנו
      הכי להכין סימניות עד שיורד עלינו גשם והכי מרק כתום בגסט חדש שגילינו
      וזה בסדר שהקצב איטי וזה בסדר שלא נצא בערב וזה גם ממש בסדר שניתן לזמן לעשות את שלו ונקשיב ונתחבק
      כי לא הכל ורוד
      ולפעמים הכל לא ורוד

• Day 6

Rewalsar Lake

October 8, 2019 in India ⋅ ☀️ 20 °C

A sacred place for Hindus, Buddhists and Sikhs alike. The lake is surrounded by temples of all three faiths.
      The first pic looks across the lake. If you look closely, you will see a statue on the hill. That is the second picture. The third is of the inside of the temple in the lotus flower base of the statue. The fourth looks out over the lake from the balcony around the statue. Fifth and sixth are two of the temples by the lakeRead more

• Day 1

Delhi nach Swarghat

August 1, 2022 in India ⋅ ⛅ 28 °C

1. Etappe raus aus Delhi bis Swarghat in die Berglandschaft vor dem Himalayagebirge auf 1000 Höhenmeter mit erster Erkundung auf einen Aussichtspunkt. Diverse Schwächen an einem der Bikes repariert mit Tape.Read more

You might also know this place by the following names: