Italy
Ventimiglia

Here you’ll find travel reports about Ventimiglia. Discover travel destinations in Italy of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Ventimiglia, Italien

Yesterday in Italy

Wir haben heute um 10 Uhr gefrühstückt. Um 11.00 Uhr ging es entlang der Küstenstraße nach Ventimiglia zum botanischen Garten Hanbury. Wir haben den schönen blühenden großen Garten angeschaut. Im Anschluss sind wir zum Baden gefahren. Die Parkplatzsuche erwies sich als sehr schwierig bei den engen Gassen und den schnellen Mopeds. In der Ferienwohnung waren wir dann um 20.00 Uhr. Bei Nudeln mit Pesto und dem gewohnten Romee Spiel haben wir den ereignisreichen Tag ausklingen lassen. Wir sind gemeinsam um 22.30 Uhr ins Bett gegangen.Read more

Umzugstag
    Am Vormittag haben wir alles in Antheor zusammen gepackt und nach dem Mittagspicknick ging die Reise weiter Richtung Italien. Gleich die erste Stadt mit Campingplatz hat gewonnen. Wir residieren für die nächsten Tage auf dem Campingplatz Por la Mar in Ventimiglia.
    Nach dem Zeltaufbau sind wir noch ne Runde im Meer geschwommen.

Carcassone, Nizza und Monaco

November 20, 2017 in Italy

Vordr Côte d' Azur simr Carcassone gah aaluegä. Früeh am Morgä simr los zu derä Burgstadt. Passend zu däm ritterlechä Ort isch o z' Wätter ruuch u windig gsi. Drum simr grad us ersts ines Kafi gah zmörgelä. Nach däm feinä Gipfeli u Tee simr losgloffä dür diä härzigä Gassä. Mega hübsch isches gsi! So viu kuuli, chliini Lädeli mit feinstä Läckereiä usdr Umgäbig u süstegi tolli Sachä hei zum Schmökerä iigladä. So simr schlussändlech mit vouä Täschä zrugg zum Alj und uf Nizza gfahrä. Dert aacho isch dr Camping, womr hei usegsuecht, vou gsi u jedä rundumä zue. Glücklecherwiis heimr scho ä Camping nach Monaco gfungä u de heimr dert chönnä aalütä. Sie hei no Platz gha u so simr churzerhand no über Monaco uf Ventimiglia (Italiä) gfahrä.
    Am nächschtä Tag simr mitem Alj uf Nizza. Dert aacho simr dürnä grossä Park u när diräkt ufä Place Masséna. Dä Platz isch umgäh vo schönstä Hüser i warmä Farbä. Vo dert us simr überä Bluemämärit as Meer fürä u vo dert zumnä Ussichtspunkt, ungerhaub vor Burg. Vo dert heimr ä mega Blick über Nizza u über d' Promenade des Anglais gha – sehr lohnenswärt!
    Witer simr nomau bim Platz dürä u si dert grad anä chliini Breakdance-Show härägloffä. Sehr amüsant gsi. Speter simr ir Shoppingstrass öppis gah ässä u de zrugg zum Alj u ufä Camping.
    Hüt simr uf Monaco. Us ersts simr grad zum Chünigspalast ufä u hei dert d' Wachablösig zuegluegt. Schono imposant, mit welerä Disziplin sie ds machä! Vo hie obä hetmä übrigens ä wahnsinns Usblick über Monaco – sehr schön!
    När simr dür hübschi Gassä zur Kathedralä. Sie isch grösser gsi ausmr hei dänkt u trotz ihrerä Schlichtheit mega iiladend.
    Womer widr dunger ir Stadt si gsi, heimr üs äs feins indischs Zmittag ggönnt u si när überä uf Monte Carlo gloffä. Dr Wäg isch über d' Formel 1-Rennstrecki, dür bonzegi Quartier u zwüschä Prada- u Guccilädä gangä. Zwüschinä simr näbä wissä Tannäböim odr dür wissi "Schneepärk" cho. Schono lustig dä Kontrast vo Paumä, Mönschä i T-Shirts u Fake-Schnee.
    Nachemnä churzä Zwüschähaut am Strand simr när widr zrugg uf Monaco u dert no i Decathlon (Sportladä) letschti Bsorgigä gah machä.
    När heimr die Stadt vrlah u si mitem Alj über d' Rennstrecki – schnäu wi dr Schumi – zrugg ufä Camping.
    D' Côte d' Azur het üs sehr guet gfauä! Mega schöni Gassä u sehr bezoubernd die Städt i denä Buchtä! Vorauem aubä am Aabä, wemer si dür d' Dunkuheit gfahrä, hei d' Städt guldig gfunklet!
    So. U itz isches so wit: morn trätämr üsi Heireis ah!

Ventimiglia, Italia

September 7, 2014 in Italy

Waiting for my next train to Milan.

Pic 1 - train station
    Pic 2 - view looking back toward France
    Pic 3 - my first meal since arriving in Italia. I was lucky to find a restaurant across the street from the beach with free wifi if eating there. The chance of me getting a sim card in Italy on a sunday is pretty much a not gonna happen.

Romantic Casa

March 15, 2017 in Italy

Ja unser Trip hat immer mal wieder Überraschungen für uns!
    So auch diese. Unsere Hotel hieß Romantic Casa, direkt an der Küste nur 5 Kilometer vom Grenzübergang nach Frankreich entfernt.
    So freakig das Ganze hier, aber ein Wahnsinnsausblick!
    Und ein romantisches Zimmer für uns zwei, mit Sternenhimmel! Was will man mehr?! 😂
    Kurz eingecheckt und dem Vermieter klargemacht, dass er uns nicht viel erzählen muss, da wir eh nicht wirklich hier sind. Er war ein wenig traurig aber naja! Nützt nichts, heute steht Champions League und ein neuer Länderpunkt auf dem Plan!
    Also machten wir uns auf Richtung Monaco!

Ventimiglia