Your travels in a book

Learn more

Get the app!

Post offline and never miss updates of friends with our free app.

New to FindPenguins?

Sign up

Sungai Gombak

Here you’ll find travel reports about Sungai Gombak. Discover travel destinations in Malaysia of travelers writing a travel blog on FindPenguins.
  • ...mirno letimo in po lokalnem času pristanemo v Dohi ob 1.30 zjutraj. Tukaj na letališču smo presenečeni, kako je vse urejeno. Letališče novo, vsa letala flote Qatar airways prav tako izgledajo nova, vsi lokali na letališču tudi sredi noči delujejo in so odprti. Na letališču igrala, spa center za oddih, vlak, ki vozi na drug terminal, vidi se kje je denar. "Multikulti" srečamo v pravem pomenu tukaj prvič, tudi ženske popolnoma v črnih pokrivalih, kar resnično je malo nelagodno, kaj šele za njih, ker tak kot to izgleda na prvi pogled, je fajn napeto to prek obraza.

Skratka, vkrcamo se na drugo letalo, večje, udobno pa na 7 urnem letu ne bo pretirano nobeno, razen prvi razred morda. Vsega skupaj smo v Dohi bili na letališču dobre pol ure in že smo na drugem letalu proti Maleziji. Ob 15.30 po lokalnem času pristanemo v Kuala Lumpurju. Welcome to Malaysia.

Letališče je ogromno. Da pridemo do kontrole in prtljage, se moramo po lepem sprehodu peljati z vlakom na drug terminal. Takoj preden smo izstopili iz letala, nam povedo, da v Maleziji ni heca z drogo, saj je za karkoli v povezavi z drogo smrtna kazen. In dejansko "treniraju strogoču" povsod. Kontrola, da te spustijo noter, slikajo te, prstne odtise vzamejo, povsod vidiš neke kazni, če zgubiš ključ toliko ringittov kazni, če kadiš tam, toliko ringittov kazni, skratka...red mora bit :)

Po menjavi Eur v ringitte, kjer nas prvič rahlo olajšajo za vrednost evropske valute, kupimo kupon za taksi, ki nas pelje v hotel v središče Kuala Lumpurja ali tukaj kar KL, kot rečejo mestu. Na poti iz letališča se spoznamo z Malezijo prvič. Bogata država to mora biti, samo dobri avti povsod, Audi, Bmw, Mercedes, Toyota, Honda....povsod se gradijo bloki, naselja...moderno vse, ogromni jumboti, ki so v bistvu megalomanski jumboti, kot jih pri nas nimamo. Skratka...napram Vietnamu ali Tajski, Malezija je mnogo bolj moderna in bogata, že na prvi pogled.

Taksist nas odloži pred vrata hotela, Geo hotel Kuala Lumpur, 100 m do mestnega centra, 200 m do Chinatowna, naredimo po nastanitvi v lepo veliko sobo prvi sprehod. Vročina, sopara in vlaga Azije nas greje, ko z odprtimi očmi naša mala popotnica požira kulturni šok :) Tržnica, sadje, hrana na ulici....klasični prizori Azije bi lahko rekli....utrujenost in lakota nas pripeljeta do nekega bacpakarskega lokala, kjer se pocartamo s hrano in potem na spanje.

Prenastaviti telo na časovno razliko nas vse malo muči ponoči, še najbolj našo malo popotnico ki ob 1.30 po lokalnem času pa do 4.00 gleda ko sova in noče zaspati. Nekako nam le uspe...lahko noč.

• Dobro jutro. Spali do 10.30, pripravljeni na vročino in lep dan. Zajtrk si privoščimo kar zraven hotela, pocasi do 200 m oddaljene metro postaje Pasar Seni, se naučimo kako poteka njihov mestni prevoz. Iz metroja eno postajo do glavne postaje KL Sentral, tam pa z vlakom KL Komuter do Batu caves. Cca 25 minut traja pot in izstopimo točno pri jamah Batu. Takoj ko zapustimo postajo nas obkroži silovit vonj po kadilih, malo morje stojnic s hrano, suvenirji, oblekami...nor cocktail za nos, oči. Pridemo do stopnic, ki vodijo strmo gor do jam. Malo se zadihamo na strmi poti gor, vlaga in vročina nista prijatelj v takih zadevah :), gori nas pa čakajo tri velike jame in svetišče v katerega so veselo romali vsi indijci, ostali pa smo gledali opice, ki se kar prosto sprehajajo in petelin in kokoši. Čistoča je nek drug pojem tukaj kot si predstavljamo mi.

Več si lahko preberete tukaj: https://en.m.wikipedia.org/wiki/batu_caves

Zlat spomenik pred stopnicami je resnično impresiven, bojda največji na svetu v čast gospodu Muruganu. Po slabih dveh urah odromamo nazaj na vlak in v Kuala Lumpur. Najdemo tudi GO KL bus (purple line), ki po središču vozi zastonj. Iz vlaka na avtobus in v četrt Bukit Bintang. To je malo mesto v mestu, samih shopping centrov. Prada, Tag Heuer, Gucci, Cartier, Hermes in podobni giganti so doma tukaj. Mi jih nismo obiskali, ker nam ni bilo danes za nakupovanje, smo pa vseeno še preizkusili KL monorail, do Beraya Times Square. Tam iz enotirnice stopiš direktno v shooping center, ki ima 1000 trgovin, bowling, kino in od 5 do 7 nadstropja svoj zabaviščni park, s čisto pravim vlakom smrti. Ja, notri, v shopping centru. Preden sta me punci pustili za eno uro in se šle malo vozit smo še v ogromni izbiri hrane, izbrali eno in se fino najedli.

Treba je bilo počasi nazaj in še enkrat smo malo uživali v res dobro urejenem mestnem prometu in se vrnili domov. V Chinatownu smo še danes šli v našo "bazo", Reggae bar blizu hotela, se malo spočili in nekaj spili, potem pa na zasluženo počitek. Dosti smo videli in doživeli, jutri bo tudi tako.

• Nov dan, 33 stopinj in akcija. Danes preizkusimo zajtrk v hotelu, kar je bila napačna odločitev. Ko pojemo eno hladno jajce, 4 toaste in spijemo kafe, ki je bil še kar, se danes odločimo kar za hop on-hop off bus. Načeloma nismo za take poteze, ampak danes se je za 24 urno karto za vse nas tri, za cca 25 Eur za vse tri to več kot izplačalo. Bus vozi po 23 točkah v mestu, kar je v tem prometu in da se izognemu vsemu vrvežu mesta, milina.

Začnemo za vogalom našega hotela, Pesar Seni Central Market. Dopoldanski program je prvo hitri ogled National palace, tja brez tega busa nikakor ne bi "romal", zatem pa KL Bird park, največji prosti aviarij, z več kot 3000 pticami, cca 200 različnih vrst ptic, med katerimi se lahko prosto sprehajaš. Ceno sicer imajo za vstopnino suverenih 27 Eur, ampak za otroka je to bilo danes doživetje. Prav tako se zraven še prosto sprehajajo tudi opice, vmes obrnejo kakšen koš, skratka dogaja. Ko smo si ptice ogledali, nas je pot vodila mimo Nacionalne mošeje do Merdeka Square in Sultan building, lepo, za par fotk potegnit, več kaj pa ne. Največji drog z zastavo je tu, pa prireditve imajo tukaj, ampak v tej vročini in vlagi nimaš v neposredni bližini enega lokala, da bi spil hladno pivo. Zato gremo naprej.

Naprej do, končno, Petronas twin towers. Na svetu največja "dvojčka" sta v živo dejansko vredna ogleda in sta res spektakularna. Ko stopiš spodaj noter, so opcije ali se gre gor na tisti stekleni most med njima, ali ravno v Surria KL nakupovalni center. Ja tudi tu je, velik, glamurozen. Na most nismo šli ker bomo jutri šli še malo višje za panoramski ogled mesta na KL tower. Smo pa šli mimo Guccija, Tag Heuer, itd., spet v center, jest, ker smo bili lačni. Danes mi ni bilo da si kupim novi Rolex, niso imeli modela mojega :), sem pa ugotovil, da so cene npr. Apple produktov, cca 200-400 eur nižje kot pri nas. ( 1 Eur = 4,76 Ringitta cca). Recimo da se splača, ostalo pa, vsaj v tem okolišu, primerno izgledu in luksuzu tudi cene. Po kosilu še sprehod v KLCC park, ki ne samo da je čist in da praktično ne vidiš enega ogorka na tleh, ima zraven otroških igral tudi bazen za otroke na prostem. Deca se kopajo, starši pa lepo stolpnice gledajo v ozadju, fino.

Ura je neusmiljeno šla proti večeru in mi smo se spravili nazaj. Vmes doživeli pregovorni KL prometni zamašek in se na večerjo spravili v tukaj bližnji Chinatown kar na ulici. Ni tako poceni kot Tajska ali Vietnam, ni pa hudo. Večerja za tri plus pijača cca 12-15 eur. Verjetno bo izven KL ceneje, ker tukaj se skoraj trudijo biti dragi, vsaj za Azijo.

Jutri še zadnji dan v KL, KL tower in še hrana v Chinatownu, potem pa že počasi premik.

• Danes super spimo, ni bilo vroče, postelja je fina, skratka zajtrk danes kar na avtobusu. Avtobus nas popelje skozi mesto do KL Tower (Menara KL), 421 m visok telekomunikacijski stolp. Karte so pa kar...."skydeck" stane 105 ringittov na odraslega in 52 ringittov za otroka, "observing deck" pa cca 30 ringittov manj. Preden te spustijo v dvigalo, še moramo podpisati izjave, da smo normalni, da ne bomo skakali in seveda če bi kaj nardil neumnega, oni niso nič krivi. Base jump padalo sem doma pustil, tako da smo šli samo na ogled in naredit par dobrih fotografij.

Vsekakor se izplača "investirat", če že, v skydeck level, saj dejansko vidiš in doživiš več. Ko prideš ven se pod nami odpre celotno mesto z okolico, vidijo se Batu caves, National palace, vse kar smo obdelali in seveda pred nosom tako rekoč, Petronas twin towers. Ko oddelamo ves foto shooting, gremo pogledat še na "oberving deck". Tam je 360 stopinj krog, vse v steklu in polno trgovcev in seveda "obvezni" foto shoot, da ti prodajo sliko...skratka...investirat v skydeck...

Ko nas prizemljijo nazaj, se malo okrepčamo, potem pa se skozi mesto vrnemo v Chinatown. Prvo v hotel, da se malo osvežimo in spočijemo, potem pa še na zadnji pohod po stojnicah s hrano v slikovitem Chinatownu.

Pogledamo si še tržnico Pasar Seni, kjer je bolj umirjeno in tudi cene malo višje, nato pa v Chinatown, malo preizkušat "street food". Probamo "chicken clay pot", v lončeni posodi piščanca z rižem, ražnjiče z kozicami, svinjino in piščancem, do sitega. Potem pa še zadnjič v našo "bazo", reggae bar in na počitek. Jutri naprej proti Cameron highlands.

• Endlich wieder warm .... nachdem ich die letzten Tage bei gerade mal 8 Grad fast erfroren wäre, hab ich kurzerhand beschlossen ich muss auf jeden Fall wieder irgendwo hin wo es warm ist 😊
    So bin ich von Donnerstag bis Sonntag drei Nächte in Kuala Lumpur, der Hauptstadt von Malaysia gelandet.
    Es empfingen mich kuschelige 28 Grad Abends um halb acht am Flughafen.
    Hier Pflichtprogramm natürlich die Petronas Towers. Ansonsten gibt es hier ein paar schöne Parks und Stadtviertel wie Little India und Chinatown.
    Irgendwie hatte ich so das Gefühl die wollten mich in Little India mit ihrem Essen umbringen .... so scharf wie das war 😂🙈
    Nach gut zwei Wochen Vietnam war Kuala Lumpur das krasse Gegenteil zu vorher. Alles erscheint viel moderner und vom Standard her recht westlich ... bis auf die Toiletten. An das Loch im Boden werde ich mich nie gewöhnen.
    Nun freue ich mich nach 34 Grad Tagestemperatur in mitten einer Großstadt auf ein paar Tage Sonne, Strand und Meer...

• I woke up, redid my vietnam visa... well between a computer glitch and my own shortcomings I entered Roedolf DOB instead of mine for my visa. Luckily its fixable in 48 hours before we arrive on Friday and only $19 "skoolgeld"!! Lesson learned you can never triple check enough.

We decided to beat the heat and walk to the KL towers from our airbnb. It was a fascinating experience... health and safety hazards all around... smelly markets that almost left me puking and just watching KL life. Being a mom here has it's challenges. She calmly crossed the road and juggled the traffic. I was fascinated by this scene.

7 hours away from Aus, we are embracing the 3rd world flat white

{Issy}

• Der Kuala Lumpur Tower ist recht neu, er wurde wie so viel hier Ende der 90er erbaut. Den Auftrag für den Bau hat ein Ingenieur-Büro bekommen das als Referenz bereits erfolgreich Türme mit Dreh Restaurants gebaut hat, unter anderen einen hier erwähnten Heinrich Herz Turm in Hamburg, Germany.
    Der Ausblick ist grandios, da noch höher als die Petronas Gebäude. Insbesondere die einsetzende Dämmerung war ein tolles Schauspiel.

Morgen geht es schon wieder weiter nach Bali!