New Zealand
Castlecliff

Here you’ll find travel reports about Castlecliff. Discover travel destinations in New Zealand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

1-2 Whanganui

February 1 in New Zealand ⋅ ☁️ 22 °C

Ik doe een stukje omrijden, maar voor 81 km terwijl het via de snelweg maar 30 is, ben ik toch te lui. Het landschap is ook niet mega woeha of zo. Goed besluit, want uiteraard weer wind tegen. Als ik de verhalen van Willem lees voel ik me echt een watje, maar ik vind het zalig dat ik na dik 60 km nog even in zee heb kunnen spelen. En ik was het ook wel weer zat, dat gefietst. Ik moest vlak voor de camping opeens nog een boterham eten omdat ik zo raar bibberde. Wisten jullie dat? Dat Mars tegenwoordig diervoeder maakt?😀Read more

Am schwarzen Strand

March 5 in New Zealand ⋅ ⛅ 21 °C

Nach den Vulkanen weiß ich nicht wohin.
    Ich suche mir einen günstig gelegenen Strand und fahre da einfach hin. Herrlichkeit 😍

2-2 Wanganui - stoomboot

February 2 in New Zealand

Totaal geen zin in fietsen, dus ik vertrek (o.k. op de fiets) naar het centrum. Kan daar nog mee met de "herbeleef de oude tijden" trip op de stoomboot. Vooral erg leuk omdat ik allemaal foto's kan maken voor mijn oom (en Edo denk ik). Verder is het de meest uneventfull trip van de afgelopen 9 maanden. Ik denk nog "de prijzen van het eten vallen mee aan boord", en neem o.a. een scone van 3 dollar. Is het een scone ter grootte van een rijksdaalder, en daar dan de helft van.🤐. Na terugkomst nog maar wat gaan eten. Wanganui was een belangrijke plaats in zijn tijd, en dat zie je! Leuk hoor. Leuk de poort boven de weg en dan dezelfde vorm voor de bankjes. Ook perfecte oplossing voor (te) smalle steegjes! Wil ik ook in Utrecht! Heel veel oude gebouwen, aparte footprint voor de liefhebbers, en aparte voor oude techniek liefhebbers.Read more

Entspannung in Wanganui

January 13, 2018 in New Zealand ⋅ ☀️ 20 °C

Nachdem wir einen tollen Vormittag am Strand hatten, sind wir bis nach Wanganui gefahren. Dort haben wir erstmal noch kurz im Pool geplanscht ehe es dann Leckereien vom Grill gab. So lässt es sich aushalten.

Wanganui - gebouwen

February 2 in New Zealand ⋅ ⛅ 20 °C

Veel art deco, moest aan je denken Edo. Maar ook andere stijlen, vond ik juist wel leuk.

Castlecliff