Norway
Svolvær (Lofoten)

Vikings didn’t wear horned helmets.

July 11, 2023 in Norway ⋅ ☀️ 21 °C

Today we went to Borg to visit the site of the longest Viking age longhouse ever discovered. The first thing we saw was a full scale replica of the chieftains house. It reminded me a lot of the North American Indigenous longhouses I have seen, with multiple areas defined for various purposes. This site had been inhabited for at least a thousand years, and we saw glassware, ceramics, beads and various weapons. What impressed me most was the sheer size of this house (83m x 12m), and that it had stood at this site for so long. We also were able to take a ride on a replica of a small Viking ship for a tour around the harbour. The nearby church caught my eye, as it stood out in stark contrast to its surroundings.
      I’m the evening we went for a hike in Svolvær, where our guide told us folklore stories of how Norwegians use to believe that trolls were responsible for things like boulders in the middle of fields.
      Finally, the most important things I learned today is that the term Viking does not describe a cultural group, but rather only the activity of raiding… also, Viking helmets NEVER had horns on them.

12. Wanderung Djevelporten 8

May 16, 2023 in Norway ⋅ ☁️ 8 °C

Auf dem Weg ins Domizil habe ich immer wieder die Sherpa-Treppe fotografiert.
      Interessant, dass ich sie unbewusst schon öfter fotografiert habe aus dem Schlafzimmer.
      Beim Reinzoomen ist sie auf den letzten Bildern immer wieder zu erkennen🫠.
      Für den Bau der Treppe hier und auch in Reine wurden extra Sherpas aus Nepal eingeflogen.
      Es grenzt an ein Wunder, dass in derartig schweren Terrains solch eine Treppe mit diesen massiven Gesteinsplatten überhaupt und so perfekt gebaut werden konnte. Allerhöchsten Respekt.

Varden 2.0 oder so

March 23 in Norway ⋅ ☁️ -1 °C

Ersti Tat vom hütige Tag, mer sind go neui Felli für mich go poste. Wow, en riiiese unterschied. Scho klar lauft da jede so super entspannt de Berg duruf wenn die Felli e so hebed. Kei verglich zu vorane und ich ha d Tour hüt eifach nome gnosse. Eigentli wär de Plan gsi uf e Spistindan z gah, Nachbargipfel vom Varden. Aber mer hend üs es bitz verloffe 😅
      Am Afang simer gmüetlich ufme Strössli gradus bis zumne Fluss, de hemer denn mit de Ski ufm Rugge quert und sind dur es Wäldli wiiter. Nomal über en Bach inegstägeret und denn hemer probiert bitz höchi z gwünne. Und irgendwo nachm Bach und em Höchi gwünne hemer e abzwigig verpasst. Wo mers gmerkt hend, simer scho uf halbem Weg richtig Varden gsi. Mer hend aber ned nomal uf de Gipfel welle, obwohl mer hüt vo de andere Siite am ufelaufe gsi sind und sich zum aller erste Mal d Sunne und de blaui Himmel zeigt hend. Mer hend s Gfühl gha mitere churze Abfahrt (inkl. Felli a de Ski) und emne Ufstiig uf de andere Hangsiite, sigemer wieder voll uf Kurs für de Spistindan. Simer de halt ned gsi. Wo mer gmerkt hend dasmer üs irgendwo im Züg usse befindet hemer de Hang mal gnauer agluegt. No paar Meter wiiter ufe und mer hend en perfekte Abfahrtshang ohni Spure für üs eleige gha. D Abfahrt isch, wie hie immer, sehr abentürlich gsi. De Bach hemer chönne um- bzw. überfahre aber für e Fluss hemer d Ski wieder müesse abzieh. Ohni nassi Füess hemers as andere Ufer gschafft und sind zrugg zum Auto gstöcklet.
      Ufm Heiweg heds für e Franco no en riesige Burger mit 3 verschiednige Zwiebelversione gäh und für mich bitz Pommes. Wieder dihei, hemer de Abig im Dunkle vor em Fenster verbracht i de Hoffnig, dass mer d Nordliechter gsehnd. S einzig wo mer im Verlauf vom Abig gseh hend sind Wolke gsi. Jetzt luegemer no chli Hockeymatch und planed für morn.

Varden

March 21 in Norway ⋅ ☁️ 2 °C

Hüt morge simer ziitig uf und wie die letzte Täg immer, isch us em ned so schlechte Wetterbricht vom Vorabig en sehr schlechte Wetterbricht worde. Aber was macht mer als verantwortigsvolli Touregänger, mer gahd glich go probiere. Nachme mega churze Afahrtsweg simer am halbi Nüni los. Die erste paar Meter sehr gmüetlich ufere Langlaufloipe meh oder weniger gradus. Um eus ume heds zwei italienischi Gruppene mit Bergfüehrer gha, wo fürd Uhrziit scho u wach gsi sind. Mer hend ihne denn unne am Bergrücke acho gern de Vortritt überlah. Währed dem ned so liechte Ufstiig, ufgrund vo iis und nur wenig Platz links und rechts han ich de uf halber Strecki d Ski abzoge und ufm Rugge treit. So hemer denn beid die ersti Steilstufe gschafft und sind heil ufm Felsplateau acho. Ufm ufeweg heds zerst afange rägne und uf einisch gschneit wie verruckt. Wo mer wiiter hend welle hed sich üsi Sicht nach em Motto: "Wie Sie sehen, sehen Sie nichts" verschlechteret. Hättemer ned vor und hinder eus en Gruppe mit Bergfüehrer gha wär det für üs de Ziitpunkt gsi zum chere. Aber mer sind denn schön brav de Spure vor eus nachegloffe und hend i dem Nebel inne regelmässig s GPS kontrolliert. ABER HEY, mer sind dobe acho. S erst mal hemers hüt endlich uf e Gipfel gschafft. Glichziitig mit öppe 5 anderne Gruppene. Mer hend müesse astah zum ufe cho, so vell Lüüt heds unterwegs gha. Darum hemer dobe denn sehr schnell üsi Ski ready gmacht für d Abfahrt und hend üs id Nebelsuppe gstürzt. Obe use isch de Schnee zimli toll gsi zum fahre, unne use hedmer de scho gmerkt dases die letzte Täg immer wieder dri grägnet hed. Eigentli wär das hüt u e tolli Abfahrt gsi aber mer sind unglaublich langsam und vorsichtig unterwegs gsi bis uf halber Höchi plötzlich d Sicht wieder besser worde isch. Mer hend no über es Bächli und en chline gfrorne Teich müesse und sind de wieder bi de Loipe acho. Uf dere simer de wieder gmüetlich zrugg gloffe.

Diheime heds es guets z Mittag und en wohlverdienti Duschi gäh und jetzt machemer üs no en gmüetliche Nami.

Inselhopping- Tag 9

July 22, 2022 in Norway ⋅ 🌧 11 °C

Heute Morgen konnten wir nach zwei Tagen wieder ausschlafen. Das tat echt gut.
      Leider hatten wir einen sehr nassen Morgen und mussten unser Zelt im Regen abbauen. Das hat einen gewissen jemanden ziemlich genervt….
      Nachdem wir alles irgendwie eingepackt hatten und auf den Rädern saßen wurde die Stimmung besser. Wir sind es ja mittlerweile schon gewohnt beim fahren nass zu werden und merken das gar nicht mehr…*zwinker, zwinker*😉
      Wir sind bereits gestern von der westlichsten Insel der Lofoten „Moskenesøy“ auf die nächste Insel „Flakstadøy“ übergefahren. Heute ging die Route weiter auf die Insel „Vestvågøya“, dann über „Gimøy“ auf „Austvågøy“. Hier gibt es unglaubliche Strände mit weißem Sand und hell-türkisem Wasser wie in der Karibik!
      Zum Mittag haben wir in einem schönen Café Pause gemacht. Die Norweger haben den Dreh echt raus was liebevolle und gemütliche Cafés angeht!
      Wir hatten heute bestimmt 40 Kilometer am Stück ohne Zivilisation. An bestimmten Stellen trifft man hier jedoch auf ganz schön viele Touristen. Sogar etwas mehr als am Festland..es sind halt echt berühmte Inseln.
      Nach zwei Tagen zelten im Regen haben wir uns heute nach einer trockenen Unterkunft und Wäsche waschen gesehnt. Wir hatten uns einen Campingplatz mit Hütte rausgesucht und haben 10 Kilometer vorher gemerkt, dass erst in 30 Kilometern der nächste Supermarkt zum Einkauf für das Abendessen kommt. Gar nicht so leicht hier! Dann hat Adi ein Zimmer in einem Rorbu-Hotel am Hafen in Svolvær gefunden. Es war schon 18:00 Uhr, sodass wir (wie an vielen Tagen in diesem Urlaub) erst am späten Abend ankamen.
      Es ist zwar eine neue Erfahrung so lange Radtage zu haben, aber wir haben uns schon daran gewöhnt, dass der Tag nur aus Fahrrad fahren, essen und schlafen besteht. Hört sich komisch an, aber das entschleunigt total und wir haben als Gruppe viel Spaß!
      Am Ende der Tour haben wir sogar noch einen Seeadler gesehen. Wir haben jetzt an drei aufeinanderfolgenden Tagen besondere Tiere sehen können. Vielleicht kommen ja noch Wale dazu!!

Tour:
      98 km
      875 Höhenmeter

Relax auf den Lofoten

June 22, 2023 in Norway ⋅ ⛅ 15 °C

Der sechste Tag auf den Lofoten ist für alle Teams ein Ruhe- und Service-Tag.
      Ausgeschlafen erkunden wir die Inselgruppe. Was auf der Landkarte so klein, bringt doch wieder 160km in das Roadbook 😉
      Bei mildem und sonnigen Wetterverhältnissen genießen wir die Schönheit aus Gebirgen wie Zuckerhüte, grüne Küsten und Hochmoore, sowie lebendige Buchten mit kleinen Häusern, Marinas und hier und da auch Sandstränden.
      Trotz der Lage nördlich des Polarkreises, scheint es ein geliebter Urlaubsflecken zu sein.
      Wir treffen Radtouristen, Camper, Abenteurer und Heli-Piloten an abgelegensten Orten.
      Zum frühen Abend kommen fast alle Teams zur BeachParty, die leider durch einen Wetterwechsel etwas beeinträchtigt wurde.
      - Ruhen wir uns daher nochmals aus, für die morgige Etappe über Narvik, Tromsø gen Norden.
      Unsere Eindrücke siehe:

Svolvær

March 20 in Norway ⋅ ☁️ 3 °C

Nach dene viele Fahrstund und em Räge woner hüt füre ganz Morge agäh hed, hemer beschlosse uszschlafe. Na simmer gmüetlich in hiesigi Coop go poste und hend üs eeewigs imne Sportgschäft nebedra Ziit vertriebe.
      Wieder retour heds es schnells z Mittag gäh und de Blick veruse zeigt: immerno Wolke aber endlich trocke. Also hemer üses Züg packt und sind direkt vo de Unterkunft us losglaufe. Zerst gmüetlich gradus und denn amne Bach entlang es churzes Couloir duruf. Det han vor allem ich es paar Mal gfluechet wills eifach nome müehsam gsi isch. Dobe acho hemer en chline, gfrorne See quert und en wunderbare Blick uf Svolvær und s Meer gha. Svolvær isch es chlises Städtli zimli i de mitti vo de Lofote und üses Diheime für die nächste Täg. Leider heds de wieder afange rägne und mer sind beid ned so motiviert gsi wiiter z laufe bi dem Wetter. Uf em abeweg han ich mier die plackerei im Couloir ned nomal welle atue und bi ufm Rägeschutz vo mim Rucksack durab gschlittlet. En riese Spass hani gha. Zum z Nacht hed mich de Franco mitere feine Pizza bechocht und mer hend üs zimli lang mit em norwegische Chinderspiel "Pakkesel" beschäftigt. So wie immer simer gli is Bett zum d Batterie füre nächsti Tag ufzlade.

Lofoten Rorbuer

September 20, 2023 in Norway ⋅ 🌬 8 °C

Heute Abend ist leider die Fähre von Moskenes ohne uns abgefahren, da die für den nächsten Morgen auch schon ausgebucht ist. Haben wir uns für den Landweg über Narvik entschieden. Weil in dieser Jahreszeit die Campingplätze am späten Abend bereits geschlossen sind. Entschieden wir uns für diese Nacht ein Hotel zu nehmen. Dabei haben wir mit dem Hotel Lofoten Roebuer eine gute Wahl getroffen. Wir hatten die Apartment-Suite Narvik. Morgen geht es weiter Richtung Narvik und danach Richtung Bodo, aber heute geniessen wir erst mal unsere Suite.Read more

12. Wanderung Djevelporten 3

May 16, 2023 in Norway ⋅ ☁️ 8 °C

Endlich angekommen war die Sicht zunächst bescheiden. Diese änderte sich aber alle 5 Minuten, weshalb einiges immer mal wieder fotografiert wurde. Es war herrlich anzusehen, wenn auf einmal die Wolken wegpustet waren.Read more

Fähre nach Skutvik

August 14, 2022 in Norway ⋅ ☁️ 11 °C

Da die eigentlich geplante Fähre nach Bodo ausgebucht ist, gibt es eine kleine Planänderung und wir setzen jetzt nach Skutvik über, was etwas oberhalb von Bodo ist.

Heißt wiederum mehr Weg nach Oslo 🫣Read more

Svolvær (Lofoten), Svolvaer (Lofoten)