Peru
Chilán

Huaraz - Laguna Wilcacocha

September 18, 2019 in Peru ⋅ ⛅ 18 °C

Hüt simer nachde Fahrt mitem Nachtbus am Morge früeh in Huaraz acho. S Hostel hemer schnell gfunde und au scho e huufe Empfehlige zu Tageswanderige übercho für weniger bekannti Sache, defür au vill weniger touristisch aber trotzdem enorm schön. Mit de Beschribig (wele Bus, womer müend use...) hemers au uf Aahiib gschafft und es isch e uu schöne Weg ufe gsi. Ab und zue hemer Andelüt i ihrne traditionelle Chleider troffe wo am schaffe gsi sind, die hend üs immer fründlich de Weg zeigt. Obedra het üs e Ussicht uf e Bergchetti mit vilne Gletscher erwartet. Zum ufeglaufe hemer guet 2h brucht, aso e Wanderig zum Akklimatisiere. Bruchet mir au definitiv, denn i dere Höchi fühlt sich s ufelaufe so a als hett mer en Dauerkater: also jo nöd z schnell laufe, susch chunt mer Chopfweh über, s Herz isch übel am schaffe und s fühlt sich so a als het de Körper gar kei Energie. Aber mir sind positiv igstellt, dasmer üs ide nächste Täg immer me ad Höchi gwöhnet (Es bliibt üs au nüt anders übrig, mir hend widr mol e mehrtägigi Wanderig uf bis 4700 m ü M buechet. I drü Täg gohts los... ).

Und jetzt sitzet mir gad mitme Cocatee am warme Füür und schribet de Iitrag. Eifach herrlich!

Huaraz, 3100 m

July 18, 1999 in Peru ⋅ 🌙 32 °C

Fahrt nach Huaraz über den 4100 m hohen Conacocha-Pass oder auch von 0 auf 4000m, da bleibt einem schon mal die Luft weg! Aber immerhin nicht zu kalt am Passübergang.

An der Küste sollte unbedingt noch Mittagsrast zum Fisch Essen gemacht werden, sollte Fangfrisch und lecker sein :)Read more

Chilán, Chilan