South Africa
Lookout Beach

Garden Route - Knysna

March 14 in South Africa ⋅ ☀️ 21 °C

Dank mim Lieblingscousinli simer ja überhoupt druf cho uf Südafrika ds ga und wüu si sech bestens uskennt ds Knysna heimrs üs natüerlech nid la näh die Stadt ds bsueche.

Knysna spricht me übrigens fasch so us wie "nice" und "na" und das isch die Stadt übrigens oh. Ächt NICE. 🤩

Übernachtet heimr uf Thesen Island imne airbnb. Ds isch sone Insle wo die Riiche wohne. Me muess sone Barriere passiere wome d ID muess zeige, bevor eim Unifomierti inkl. chugusicherer Weschtä lö la passiere.

Wasme sech nid darf la entga isch d Waterfront. Äs hett es paar Lädä und Restaurant und me hett ä super Ussicht uf d Lagune vo Knysna.

Im ile de pain heimr äs super Zmorge gha wos mega feins Brot hett gäh. Hei für öppe CHF 3.- ä rise Brotchorb bsteut und ds womer ni hei möge chönne mitnäh. Ds hett när glängt für Apero und nomau es Zmorge. Top👌

Wäsche chame bi dä Laundry Girls. 5kg Wösch chöme für öppe CHF 10.- tiptop gstriglet u gsträut sogar direkt id Ungerkunft gliferet weme ds e so wott.😍 Für üs 2 ä Troum wüu ds Wäsche dahei geng so müehsam isch mit üsem fixe Zitfänschter.

Nach 2 Wuche Superspar und Tanksteueshops simer im beschtä Läbensmittulade vo ganz Südafrika gsi. Food Lover's Market heisstr. Mir hei üs grad mit Trochefleisch und Wy ideckt.😊

Am Nami heimr wöue ga Gleitschirm flüge abr d Thermik isch irgendwie schlächt gsi drum heimr leidr nid chönne ga. Aus Troscht hetts när Apero mit guetem Wy gäh.🍷😎

Mir wäre gärn no id Featherbed Beachbar wome mitm Wassertaxi härächunnt. Aber leidr hetts nid glängt. Mir si nämlech iz scho uf dr Fahrt nach Plettenberg Bay.

Ds Fazit isch uf jedefau: Ds Knysna lahtsechs la läbä.😎

Tsitsikamma Nationalpark

September 13, 2019 in South Africa ⋅ ⛅ 17 °C

Als wir aufstanden, war es glücklicherweise trocken, jedoch etwas kühl und windig. Wir fuhren in den Tsitsikamma NP, und zwar zum Storms River Mouth, dem Ausgangspunkt für die Wanderung zur Suspension Bridge und dem anschließenden Lookout Point.

Als wir dort aus dem Auto ausstiegen, wehte es uns fast um. Das Meer war sehr bewegt und die Wellen klatschten gegen die Felsen. Eine eindrückliche Stimmung.

Der Weg zur Suspension Bridge (Hängebrücke) führte durch dichten Küstenwald mit immer wieder tollen Ausblicken aufs Meer. Der weitere Weg zum Lookout Point war steinig und steil. Wir wurden mit einem atemberaubenden Ausblick belohnt.

Auf dem Rückweg sahen wir in der Bucht einen Seelöwen, der den Fischschwärmen hinterher jagte.

Unsere nächste Unterkunft, das Millwood Manor House, lag direkt beim Strand von Plettenberg Bay. Von unserem Balkon aus konnten wir verschiedene Vögel beobachten, die in den Dünen gerade am Brüten waren. Auf unserem Strandspaziergang in der Abendsonne sahen wir Delfine und Südkaper Wale, welch ein Glück!

Plettenberg

September 17, 2019 in South Africa ⋅ 🌙 16 °C

In ons luxe huisje heb ik een vrije dag voorzien voor de deelnemers, maar er is genoeg te doen in de buurt. Na het ontbijt gaan ze wandelen in Robberg NP, na de middag bezoeken ze een dierenopvangcentrum.
    Zelf blijf ik de hele dag thuis in bed want ben al enkele dagen niet zo goed. Hopelijk kan een dagje extra rust me er terug wat bovenop helpen.

Lookout Beach