Thailand
Changwat Samut Prakan

Here you’ll find travel reports about Changwat Samut Prakan. Discover travel destinations in Thailand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Bangkok gelandet

February 1 in Thailand ⋅ ⛅ 26 °C

Wir fliegen der "Zeit" entgegen...nach dem neunstündigen Flug haben wir so ein paar Stunden gut gemacht und Isabella hat fast durchgeschlafen😉. Nachts 2:00 Uhr, der Flughafen in Bangkok wimmelt von ankommenden Passagieren...zwei weitere Stunden später haben wir die Schlange zur Einreise überwunden, unser Gepäck gefunden und das Handy mit neuer SIM ausgerüstet... "Flughafen-Routine 😃". Jetzt nur noch ein großes Taxi finden und dann ab ins Hotel. Ursprünglich hatten wir das Hotel zum Anreisetag gebucht...Check-in 14:00 Uhr. Jetzt fünf Uhr in der Früh sind wir froh, gestern vor dem Abflug noch den Tag dazu gebucht zu haben...so können wir gleich auf unser schönes Zimmer, um nach 26 Stunden schnell knülle einzuschlafen.Read more

Jungle Bike Tour #3

February 11, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

Nun ging es weiter und es wurde auch Zeit für eine Mittagspause. Erst durften wir aber die Fische im Teich füttern, bis es für uns alle Phad Thai gab. *Ich liebe es* 😍. Wir hatten dann sogar noch genug Zeit einen Floating Market zu besuchen und haben hier auch das eine oder andere Unbekannte probiert. 😃
    Danach ging es wieder zurück und mit dem Boot wieder ans andere Ufer. So langsam waren wir auch von der Sonne verbrutzelt und der Nacken brannte. Der Nacken war aber nicht das einzige was ein wenig schmerzte nach zwei Tagen radeln. 😋

Thailand Birds and mammals

Purple Heron
    Pond Heron
    Little Egret
    Cormorant

Variable Squirrel-Bushy white tail and red brown

Hotel: The Cottage Suvarnabhumi Bangkok

March 17, 2017 in Thailand ⋅ 🌧 31 °C

Vor dem nächsten Inlandsflug nach Chiang Mai haben wir noch eine Nacht am Flughafen Bangkok verbracht. Leider gibt es keine direkten Busse vom Busbahnhof Sai Tai Mai (Southern Bus Terminal) zum Flughafen. Um uns den Stress mit umsteigen zu ersparen, haben wir uns ein Taxi gegönnt.

Das Hotel bietet einen kostenfreien Transfer vom und zum Flughafen Suvarnabhumi Bangkok, kostenloses WLAN, einen Pool, ein Restaurant - alles was man braucht. Frühstück war inklusive und gut: es gab ein Buffet mit Toast, Marmelade, Gemüse, Pancakes, Kaffee, Tee, Orangensaft und einige heiße Gerichte. Die Zimmer sind für eine Nacht okay. Das Bad hat sicherlich schon bessere Zeiten erlebt, aber im Grunde war alles sauber.

In Lauflage (5 Minuten) befindet sich ein Shopping Center und abends ein kleiner Nachtmarkt.

Welcome Hongkong

January 24, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Nach guten zweieinhalb Stunden Flug, einem Mittagessen 🍽und einigen Folgen Big Bang Theory später, sind wir gegen 18:00 Uhr in Hongkong gelandet 🛬. Schnell durch die Immigration und dann hieß es Daumen✊️drücken, ob die Thais es geschafft haben unsere Koffer 💼in die richtige Maschine zu verfrachten. Aufatmen 👍, der erste Koffer ist da und die beiden anderen kamen direkt hinterher.

Dank der Insider-Tipps von Sabine sind wir zum Busterminal marschiert und haben die günstige Lösung, Bus 🚌fahren in die City, gewählt 😉.

Noch eine Runde ums Hotel spaziert, Getränke im 7eleven und für Daniel eine SIM Karte gekauft und alte Gewohnheiten neu aufleben lassen - Mc Sundae Black Forest 🍦geschleckt.

Da wir mal wieder eine Stunde verloren haben, sind es fast 23:00 Uhr und wir mal wieder platt. Gute Nacht 😴!

ChiangMai / Agil's Hospital trip. 1.2.17

February 1, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 33 °C

POWERLINES OF THAILAND. This time i witness this in Chiangmai too. You may ask yourself how this is possible that this system seems to work well in Thailand. I would advise that you keep your distance from any suspicious looking cables you may come across during your stay.
    You need to be well aware that during the rainy season between July and October, torrential rains are to be expected and this may cause some concerns.Read more

Landung in Thailand

September 27 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

So unspektakulär wie der Flug waren auch die Einreisemodalitäten und auch unsere Reiseleitung fanden wir diesmal problemlos. Das hatten wir im letzten Jahr noch ganz anders erlebt. Diesmal ging es ganz entspannt zum Bus und anschließend rund drei Stunden weiter zu unseren ersten Rundreise Hotel in Ayutthaya.Read more

Starobyle mesto a taxi podvodnici

December 15, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

Kvalitne sme sa dorazili. Obaja standardni ranostajovovia Tomco a Danka sa prirodzene budia o 11tej ;)
    Tomco je navyse dorajtovany, lebo vcera ked so svojou vyskou nastupoval do tuktuk-u, tak okrem toho, ze mu takmer utrhol strechu, tak vakom tak buchol do tej strechy, ze si pritom narazil kostrc.

Berieme ruzovy taxik a ideme do 40km vzdialeneho niecoho, co by sme u nas nazvali skanzen. Jedna sa o velikansky park, plny jazierok, potocikov a zelene, ktory brazdime na bicykloch obsahujuci viac ako sto stavieb z Thajskej a blizkych kultur. Da sa tam zabit cely den a nase skanzeny vyzeraju oproti tymto architektonickym skvostom ako nejaka kultura 10000 rokov p.n.l. Najvacsie stavby maju desiatky metrov na vysku a su uplne detailne vyzdobene. O.i. tam maju aj thajske lode a rozne muzea s nejakymi artefaktami, ktore nestihame preskumat. Vyzorovo je to uplne unikatne a na jednej kope vidi clovek mnozstvo stavieb roznych stylov.
    Po skonceni nastupujeme do zltozeleneho taxika (ina moznost nebola), ktore su povestne roznymi podvodmi. Odhalujeme to hned, taxameter nepocita len kilometre, ale aj cas statia a to aj v case, ked sme v pohybe. Nakoniec to az tak nepreplatime a odchadzame do Erawan museum, co je architektonicky velmi pekna budova, na ktorej je postavena 250 tonova bronzova socha 30m vysokeho trojhlaveho slona Erawana. Je to obrovitanske. Dnu v nohe slona ide tocite schodisko, ktore konci v jeho bruchu vyjavom z hinduistickeho neba. Naozaj pekne, ale nehodne tej sumy, co sme zaplatili za vstupenku.

Potom vsak nastava vazny problem. Muzeum je pod nejakou obrovitanskou krizovatkou, ktora sa pesi neda prejst ani nahodou, takze musime zastavit taxik. Najlepsie ruzovy, tie su totiz zname poctivym pristupom. V tme si vsak nevsimneme, ze ruzovy taxik, do ktoreho nastupime je v skutocnosti falosny. Navyse vytuningovany vyfuk a ujko rychlostny adrenalista...
    Cestou uz planujeme unikove manevre a ako si traja poradime s jednym vodicom (ktory vsak mozno ovlada thai box, abo dake kung fu)...
    Nakoniec nas dovezie kde chceme a zaplatime 2x vacsiu sumu ako sme mali (celych 12 eur) a kasleme na to... Mame o skusenost a zazitok naviac.

Vecer stravime v modernej nakupnej pasazi s len 1500 obchodikmi (cislo je realne) vratane nejakych zabaviek ako ruske kolo, rozne variete show a thai boxing za nekrestanske sumy. Cele je to na brehu rieky s pozadim zo svietiacich mrakodrapov a pripomina nam to Singapur.

Dalsi plan dostat sa lodou domov sa zacina gradovat, ked zistime, ze o tejto hodine uz asi lode nejazdia a zatulanych v tmavej ulicke nas zacnu nahanat miestne psy. Cela svorka sa snazi zautocit na Danku, ta vsak neprepadne panike. Nastastie psov zadrzi miestny obyvatel (este stastie, ze sa tam objavil, lebo inak nikde nikoho). Cestou spat po tmavej ulicke Tomco zahlasi "vlavo je daky velky pes". V sekunde vsak zistime, ze to nie je pes, ale riadne vypaseny diviak v strede Bangkoku a zrychlenym krokom sa pratame z jeho dohladu a nakoniec sa bezpecne citime az v ruzovom taxiku smerom domov. Tesne pred tym maly nakup v 7eleven. Tomco uz druhy den prepadol caru kakavka so slamkou...
    P.s. Dnes uz len 8km pesi, 12km na bicykloch a snad 100km taxikmi, Tomcova kostrc dostava podla jeho obcasnych vyrazov dost zabrat...

Changwat Samut Prakan, จังหวัดสมุทรปราการ