United Kingdom
Newhaven

Here you’ll find travel reports about Newhaven. Discover travel destinations in the United Kingdom of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

28-7 Seaford

July 28 in the United Kingdom ⋅ ⛅ 20 °C

Ik kan gelukkig droog inpakken. De weggetjes naar de fietsroute zijn zowaar leuk, ik fiets weer omhoog en na een wat zorgelijk begin is de fietsroute gaaf. Oude spoorlijn en ik heb over 17 km 140 hoogtemeters mee. Precies op het goede moment een bord tearoom voor koffie en taart. En dan breekt ook nog de zon door!
    Ik besluit te stoppen nu het nog leuk is. Camping is wat dichtbij, maar de volgende best ver en onduidelijk of ik daar wel mag staan.
    Beland ik toch in Seven Sisters. Pfff. Stel je Marken, Volendam én Amelisweerd op de eerste zonnige zondag voor en dan kwadraat, dan kom je ongeveer in de buurt. De camping had ik van te voren moeten boeken, maar er is er ook 1 in Arlington. Arrrrrggg, da's 9 km terug via die beredrukke weg én omhoog. Mijn humeur zakt. Blijkt er gelukkig ook 1 in Seaford, da's de goede kant uit. Stukje langs zee en alvast 5 km wind tegen. De camping is wat achenebbish en zelfs in de luwte van een dijkje is het duidelijk stormlijnentijd. Ik ben er keurig om 4 uur of zo en niet te moe.
    Fijne dag.
    58 km.

Hillcrest Centre @Newhaven

October 14 in the United Kingdom ⋅ ⛅ 16 °C

Da wir in Sorge ob der Wettervorhersage für einen Filmnachmittag entschieden haben, gibt es heute nicht viel zu erzählen. Aber ich habe ein paar nette Fotos vom « Community Centre «  hier gemacht , um einen Eindruck vermitteln zu können!
    Achja und während die Schüler Unterricht hatten und Film schauten , habe ich schon fast die ganzen Schularbeiten der 4. Klasse verbessert nun sind nur mehr Haufenweise HausÜbungen für die nächsten Tage übrig 😊Read more

Newhaven

April 24, 2017 in the United Kingdom ⋅ ☀️ 13 °C

Bexhill to Paris by dfds (€25) and Flixbus (€11).
    Bye bye White Cliffs of ... ... ... Newhaven.
    First restaurant when I got off the bus in Port Maillot: Le MacD. Entered food court: Marks and Sparks food store - next to Hatchet and Shark sailing. I walked up to the Arc de T: Triumph bikes, Belkin, etc
    Ce bien Le look Anglais ici.

Newhaven, نیوهاون، اسکس شرقی, Newhaven i East Sussex, 紐黑文