United States
Las Vegas DownTown

Here you’ll find travel reports about Las Vegas DownTown. Discover travel destinations in the United States of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

USA - Las Vegas

May 31 in the United States

Wir konnten es kaum erwarten in Las Vegas einzutreffen. Wir checkten im Caesars Palace, welches im Stil eines antiken römischen Palastes errichtet wurde, ein. Bis wir an der Rezeption eintrafen, brauchten wir einen Moment, denn die Hotels in Las Vegas sind gleich ganze Dörfer, in denen es Casinos, Shoppingmeilen und eine Menge Restaurants gibt. So kann es gut vorkommen, dass man sich im eigenen Hotel verläuft😌 In Las Vegas blieben wir für drei Nächte.

Tagsüber machten wir es uns am wunderschönen Hotelpool gemütlich und genossen die Sonnenstrahlen. Am Abend liessen wir uns dann von den Eindrücken auf dem bekannten Strip berauschen. Es ist unbeschreiblich, wie Vegas bei Nacht aussieht. Es ist wahrlich eine Reizüberflutung mit all den verrückten Hotels und vielen Lichtern.

Einige ausgeflippte Hotels betrachteten wir von Innen und konnten es kaum glauben, wie verrückt die Welt in Las Vegas ist. Natürlich liessen wir es uns nicht entgehen, auch in einem Casino zu zocken. Aber leider war ich erfolglos und das Geld war im Nu weg😫.

Vegas, Baby!

June 9, 2017 in the United States

Wer auf die Idee gekommen ist, eine Stadt in der Wüste zu errichten, sollte verprügelt werden.. knapp 40 Grad waren es in Sin City. Zum Glück hatten wir uns ein Appartement mit Pool gemietet, den wir am ersten Abend auch gleich ausprobiert haben 😄
    Den Donnerstag haben wir am Strip verbracht. Die ersten Minuten waren, wie erwartet, eine reine Reizüberflutung. Überall blinkende Lichter, Werbung und halb nackte Damen.
    Im Bellagio hat es sich als schwierig herausgestellt, den Ausgang zu finden 🙈 die Fountain Show am Abend war dafür aber sehr cool.
    Am Freitag haben wir uns am Pool entspannt und die Einkaufszentren aufgesucht. Über die Ausgaben wird nicht gesprochen...
    Vegas ohne Party geht natürlich nicht. Deswegen ging es am letzten Abend nach Downtown 🍻

Las Vegas, NV

October 19, 2016 in the United States

What goes on tour stays on tour. Right?

Down $100 and a brutal hangover if you really want to know, but we had a great night out on the town and met some very interesting people.

Vegas is a unique place. So much luxury crammed into the strip yet just outside is a town that struggles for income, populated largely by the hotel and casino service industry - many I assume wouldn't be far from minimum wage.

There are so many hotels and casinos which we did our best to visit and explore in all their might. Too bad we just missed the pool party season (again!).

We returned our rental car for the few night's we're here on the premise we'll find a cheaper one way rental to New Orleans. Fingers crossed!

Food, SHOPPING, food

August 29 in the United States

Denny's je ena najboljših verig okrepčevalnic (diner) v ZDA, Barbi kupila pol Vegasa, jedla najboljši Cheesecake ever.

Der lange Weg nach Las Vegas

October 2, 2017 in the United States

Heute morgen waren wir wieder früh wach und warteten im Zelt auf die ersten Sonnenstrahlen. Nach gemütlichen Frühstück machten wir uns dann ganz erwartungsvoll auf dem Weg nach Las Vegas. Unser erster Stop auf dem Weg war ein Outlet Store. Dort erfuhren wir dann, nach 3 Tagen ohne WiFi, von dem Unglück. Schockierend und mit einem ganz komischen Gefühl im Bauch machten wir uns dann weiter auf dem Weg.
    Auf der weiterreise hielten wir dann noch an dem Westerndorf Calico, wo früher Silbermienen waren. Die Siedlung war einer der reichsten Amerikas. War jetzt nicht so besonders und eher eine Touriabzocke.....
    Kurz vor Vegas hielten wir dann noch bei Taco Bell zum Abendessen an. Danach ging es dann mit steigender Anspannung weiter. Vorbei am Ort des Unglücks, den Mandalay Bay Hotel, ging es dann zu unserem Hotel, das gerade einmal 3 Meilen davon entfernt liegt. Heute gehen wir nicht mehr los und werden im Hotel bleiben. Ist schon komisch in einer eigentlich so fröhlichen Metropole in so einem Zustand dabei zu sein.

Premium Outlets North

July 11 in the United States

Im Norden und Süden des Strip gibt es riesige Outlets.

Hier tätigen wir unsere USA Einkäufe, denn die Preise sind unschlagbar.

Neue Trekkingschuhe für Luisas Schullager. Levis Jeans für 30$ das Stück, Nike Noppen Fussballschuhe für 12$, usw.

Sogar BOSE verkauft hier Audio Equipment mit Tiefstpreisen.

Las Vegas

July 31, 2017 in the United States

Day 29: I got to Hoover Dam. A huge dam that connects Nevada and Arizona. So when I walked over the dam I reached my last state - Arizona 🌵🙌 But it was very touristic there, too touristic.
    Afterwards I drove to the Red Rock Canyon driving the Scenic Loop Drive.
    When I returned to the hostel I had a nap, washed my clothes and went to the city seeing some Casinos and the Bellagio. Honestly I didn't see the fountains show. I wanted to see the midnight show, waited there for 30 minutes but nothing happened.
    Las Vegas must be the only city in the USA where you are allowed to drink alcohol outside a bar.

Hoover Dam ✔
    California ✅
    Arizona ✅

Tag 5 + 6 Las Vegas

July 9, 2017 in the United States

Was soll ich über Las Vegas sagen? Da bleibt eigentlich nicht viel außer "ist's fucking crazy". Also Las Vegas muss man einmal im Leben gesehen haben. 2 Tage reichen gar nicht aus. An Tag 5 haben wir abends noch eine Stadtrundfahrt gemacht und sind durch die verschiedenen Casinos gelaufen unteranderem dem Bellagio mit der Wassershow vorm Hotel/Casino und dem Venezian mit dem Nachbau des Markusplatzes und einem fast echt wirkendem Himmel. Vor unserm Hotel dem Golden Nugget war die Freemont Street mit einer Überdachung aus ganzen vielen LED- Lichtern (3 Mal am Abend gibt es eine Show zu sehen). Tag 6 stand zur freien Verfügung und wir haben uns - mit wenig Erfolg - beim zocken versucht und haben Las Vegas noch einmal am Tag erkundigt.Read more

Meteor regn og route 66.

August 12, 2016 in the United States

Efter at have prøvet på i en time og hvile lidt inden klokken 11:45 hvor vi skulle se meteor regn, måtte jeg erkende jeg havde for lange ben, rattet var i vejen. Så jeg gik ud og gik lidt rundt. Da den blev 11:30 fik jeg Charlotte op. Da vi kom over til mødestedet var der allerede en masse mennesker. Vi fik at vide vi helst ikke måtte bruge mobiler og lygter da dette ville ødelægge vores nattesyn. På turen mod udkigsposten stoppede vi vi et sted hvor hun fortalte lidt om hvorfor og hvordan den jer meteorregn opstår. Der var allerede gang i meteorregnen under turen til udkigspunktet. Da vi kom derned fordelte folk sig. Mange lå ned. Vi måtte først tage en siddeplads, men da folk begyndte at gå fik vi en plads vi kunne sprede tæppet ud og ligge os ned med bedre udsyn op på stjernerne. Vi så helt vildt mange meteor der stødte på vores atmosfære. Det ligner hvad vi normalt kalder et stjerneskud lidt. Helt vildt fascinerende og smukt! I mens vi lå der fortalte rangeren om stjernerne og stjernebillederne på himlen. Vi lå der til omkring 1. Så gik vi tilbage til bilen for at sove. Charlotte som har lidt kortere ben tog pladsen med rattet og jeg fik passagerer sædet. Fik lidt søvn, det var dog ikke så behageligt og vågnede en del gange i løbet af natten. Men det var okay. Nu kan vi også sige vi har prøvet det.

Da vi kom op fik vi skiftet tøj og børstet tænder på det nærmeste offentlige toilet inden vi kørte mod Las Vegas.
    Første stop var et sted vi kunne få morgenmad, vi fandt et hyggeligt sted aller først på turen og fik morgenmad. Så kørte vi ellers stille og roligt vidre og kørte ind på route 66 hvor der var lidt mere natur og se. Vi kom også op og ned i bjergene på smalle bjergveje. Syntes Charlotte skulle prøve at køre på route 66 selv om det egentlig kun er mig der må køre lejebilen. Så på et stille stykke af route 66 fik hun rattet lidt. Jeg overtog og vi kom pludselig til en lille by i bjerg landskabet. Det første der mødte os ved denne by var et æsel midt ude på vejen. Da vi kom længere ned i gennem byen var der mange æsler løse på vejen, også to baby æsler. Her var vi nød til lige at stoppe og hilse på æslerne.
    Derefter kørte vi videre. På turen begyndte svensk nøglen i instrumentbrættet at lyse, så vi måtte ringe til Hertz. De sagde bilen skulle ind og have olie tjek. Så vi skulle køre ind i Las Vegas og bytte bilen. Så første stop da vi kom til Las Vegas var en tank for at aflevere bilen med fuld tank som da vi fik den, og derefter kørte vi til Hertz ved lufthavnen.
    Da ham der skulle tage i mod bilen så hvor meget vi havde, kørte han bilen op så den nye kunne holde ved siden af så vi kunne flytte tingene. Charlotte blev ved Bodil mens jeg hentede den nye bil. Så nu har vi fået en ny stor familie bil, en Honda, billeder skal nok komme. Så kørte vi ellers til hotellet. Det er et okay hostel, mange værelser, med pool. Det er meget lækkert. Vi fandt lidt at spise og gik derefter tilbage for t planlægge de næste dage. Vi fik os lige et spil pool imens. Las Vegas er okay, indtil videre men havde godt nok ikke regnet med det var så varmt. 40 grader da vi kom og det skal blive 42-44 grader celcius mens vi er her. Men her er dejligt om aftenen. Ligger lige nu på en liggestol ved poolen og skriver i en top og shorts, og har det nærmere for varmt end koldt. Men nu må jeg hellere komme op i seng. I morgen er det outlet og Las Vegas by Night, godnat! 😄😴😴

Las Vegas - dag 2.

August 15, 2016 in the United States

Vi startede dagen med lidt morgenmad. Inden vi satte os ud til poolen for at bestille en tur i en zipline.

Da vi havde fået bestilt det blev vi enige om at i denne her varme +41 grader, havde vi mest lyst til en dag på en liggestol ved poolen. Min krop er ikke god til så høje temperaturer så jeg lå i skyggen, det var lige til at holde til. 😅
    Vi besluttede os for at gå i den nærmeste seven eleven og finde lidt frokost og derefter tog vi lige lidt mere tid ved poolen. Så kørte vi i supermarked så vi har morgenmad og frokost til de næste par dage inden vi skal til Panama.

Efter indkøbsturen besluttede vi at gå op i freemont street hvor jeg havde fundet en restaurant med buffet og hvor vi skulle prøve zipline klokken 23. Det var en slags gågade som var overdækket med lysshow i loftet. Efter næsten at være faret vild i det kæmpe store kasino hvor restauranten skulle ligge fandt vi den. Man betalte 16 dollar når man kom ind og så var der fri mad og drikkevarer. Det var den største buffet jeg nogensinde har set. Med rigtig amerikansk mad som kartoffel mos, steaks, steg, friturestegt kylling sovs og meget mere samt lidt kinesisk og mexicansk. Så var der også et helt område med salat, og et med frugt. Desuden havde de mindst 7 forskellige lagkager og tærter til dessert med softice maskine. Jeg skulle selvfølgelig afprøve nogle forskellige kager så vi delte lidt kager Charlotte og jeg. Da vi så havde spist os mætte i det gik vi ud i kasinoet for at afprøve en maskine eller to. Vi prøvede en hver men vendt desværre intet. Der var ikke rigtig nogen guide i at bruge maskinerne så vi prøvede ikke mere end den ene. Derefter gik vi lidt rundt ude i freemont street igen, fin en blueberry slushice drink og så på alle de forskellige optrædener der var langs gaden og på tre scener der var stilt op. Lidt i elleve var set så tid til at hente vores armbånd til zipline. Vi havde valgt den der var længst oppe, helt oppe under taget med lysshow. På nettet stod der den var liggende og det tog ca. 1 min.
    Vi kom op og der var nogen der hjalp os i selen, der sad som en vest om din overkrop og med to remme om skinnebenet. Så kom vi endnu længere op i en elevator, begyndte at blive lidt nervøs. Så blev vi spændt op på vejeren så vi lå på maven i selen, vi fik at hvide når rampen gik ned skulle vi sætte af med hænderne så hårdt vi kunne. Rampen gik langsomt ned og men kunne se ned af freemont street fra oven af, rigtig flot. Så blev vi sendt afsted. Det var vildt! Sindsyg god udsigt og hold da op et adrenalin kick! Det var så fedt, bestemt ikke sidste gang jeg gør det! 😄 øjeblikket skulle selvfølgelig foreviges så vi blev nød til at købe billederne der blev taget af os da vi nærmede os enden.
    Efter den tur, besluttede vi os for at bruge en billet med gratis entree til en natklub der var en der havde givet os. Vi kom op i en natklub som godt kunne ligne noget man kunne finde i Danmark. Dog var der her en bar, i/bag baren var dj pulten i bardiskens højde og på den ene side stod en pige i bikini og dansede og på den anden en dreng i underbukser, det var lidt specielt!! I sammenhæng med natklubben var en balkon/altan med udsigt over freemont street, rigtig fin udsigt. Vi stod lidt og kiggede ud, og kort efter besluttede vi at vi hellere måtte komme hjem, så vi også var friske til at se lidt i morgen. Så jeg vil nu sove så jeg er frisk til i morgen, godnat! 😄😴😴

Las Vegas DownTown