United States
Potato Hollow

Here you’ll find travel reports about Potato Hollow. Discover travel destinations in the United States of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Zion Nationalpark

September 25, 2016 in the United States ⋅

...kurzzeitig verlassen wir die Wüste und kommen in etwas grünere Gebiete. Zion ist sehr schön, aber war leider ziemlich voll wegen Feiertag. Die Straßen sind auch ziemlich eng und man fährt besser mit dem kostenlosen Shuttle wenn man nen RV hat.

Watchman Campground

September 10, 2015 in the United States ⋅

In Zion National Park slapen we weer op een waanzinnig mooie camping, Watchman campground. Zoooo mooi!

Helaas vonden de wespen dat ook.. Koken blijkt bijna onmogelijk en nadat we met veel moeite een broodje hamburger (met avocado, tomaat en sla, yum!) in elkaar hebben geflanst worden we zo belaagd (de wespen hier zijn helemaal gek op VLEES! Kun je het je voorstellen? Evil meatloving creatures zijn het, getver!) dat we maar ons snikhete mini-tentje in vluchten om er niet meer uit te komen.. Niet helemaal het relaxte bbq-met-hamburgers-en-corona avondje wat we in gedachten hadden na het koukleumen in Bryce Canyon. Zwaar hebben we het, he? Haha 😉Read more

Zion Nationalpark

September 25, 2018 in the United States ⋅ ☀️ 15 °C

Da man davor die meiste Zeit auf den Canyons wanderte, fühlt man sich dagegen im Tal vom Zion recht klein.
    Spektakuläre Aussichten gab es hier zwar nicht zu entdecken, dafür aber einige Tiere entlang der kleinen Flüsse :)

Potato Hollow