Vietnam
Mỹ Thạnh

Here you’ll find travel reports about Mỹ Thạnh. Discover travel destinations in Vietnam of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Chua Vin Tràng Tempel, Vietnam

May 7 in Vietnam ⋅ 🌧 33 °C

Beim vorbeifahren, sehen wir diesen Tempel und halten an. Kaum dort haben wir direkt einen Stalker, ein Junge läuft uns die ganze Zeit hinterher und überwacht jeden unserer Schritte. Wir sind uns nicht sicher ob er das tut, damit wir nichts kaputt machen oder aus anderen Gründen.
    Dafür ist die Tempelanlage wirklich schön gemacht und als wir uns wieder auf den Weg machen wollen, treffen wir auf ein paar Mönche die gerade zurückkehren.Read more

Vinh Trang Pagoda

April 23 in Vietnam ⋅ ⛅ 33 °C

Today we started our trip to The Mekong delta. Our first stop was Vinh Trang pagoda which was built in late 19th century.

Mekong Delta

May 15 in Vietnam ⋅ ⛅ 33 °C

לקחתי סיור יומי לאיזור דלתת המקונג. המקונג הוא נהר עצום שעובר בחמש מדינות באסיה, כשבסופו הוא עובר בדרום ויאטנם ונשפך לים.
    הסיור התחיל בפגודה עם שלושה פסלי בודהה ענקיים ומרשימים ממש, משם המשכנו לסיור ושטנו בין כמה איים על המקונג- אי חד הקרן, אי הקוקוס ואי הפניקס.
    במהלך הסיור האזנו למוסיקה ויאטנמית מסורתית (וביצוע ל"מי שטוב לו ושמח כף ימחא"), טעמנו פירות ותה צמחים, היינו במקום שמייצר דבש ומוצרים שונים, ראינו הדגמה קטנה של הכנת שוקולד, ביקרנו באי הקוקוס בו יש כמויות עצומות של קוקוסים והסבירו לנו על תהליך ההכנה של ממתקי קוקוס (מאוד טעימים).
    לאחר מכן יצאנו לעוד שיט על המקונג ליד אחד האיים, אכלנו סעודה מפוארת- שולחן נפרד לשני הצמחונים הבודדים של הקבוצה, ולאחר מכן יצאנו לשיט קטן בסירת משוטים על הנהר.
    הנופים היו מדהימים ומיוחדים, ההצצה לחיי המקומיים הייתה מעניינת וכל הטעימות והמאכלים היו מפנקים ביותר.

Mỹ Thạnh, My Thanh