Austria
Villach Stadt

Top 10 Travel Destinations Villach Stadt

Dä Rägebogesee mit Schnee

October 18, 2020 in Austria ⋅ 🌙 7 °C

Üse "Luxus Camping" het uf de WC's und Duschene Sehenswürdigkeite vo de Umgäbig, und wissenswärts vo de Kultur beschribe. Dank dene Föteli hend mier am Morge kurs richtig "Lago di Carezza" gmacht. Bi wunderschöner Schnelandschaft sind mier um de halb gfrohrnigi See umegloffe. Bimne Piknick chönd mier über die verschiednige Winterourfit vo de Touriste nume so Spöttle... Mier hend zum Glück warm 😁. Dank üsem Camping sind mier au scho bestens über d Legende vo dem See (au gnännt Rägebogesee) ufklährt gsi.
    Wiiter gad üsi Fahrt is Nachbarsland. Ohni Zoll wärded mier fründlich vo dere Landschaft Willkomme gheisse. Vo Schnee und Bärge umgäbe gfinded mier bim zweite Alauf sogar en zimmli lääre Camping. Üse Kaktus gniesst d Fahrt äbefalls und sini Dorne passed sich rötlich a de Herbstfarbe ah. Da mier üs nid sicher sind ob das normal isch, hoffed mier nume s Best für ihn.
    Nachmene Znacht länd mier de Abig am warme Füür la usklinge.

Theres Flühler

10/18/20Reply

• Aug26

Villacher Alpenstraße

August 26, 2020 in Austria ⋅ ☁️ 25 °C

Jetzt bin ich doch tatsächlich fast 50 km am Stück ohne Pass gefahren, so geht das nicht weiter... Also kurz mal abgebogen in die Villacher Alpenstraße. Danach muss ich erstens tanken und zweitens überlegen, wie ich weiterfahre...
    Und es wird immer wärmer... ☀️😎

Corinna Mondry

Cooles Panorama ☺️

8/26/20Reply
    Christiane Mondry

Sehr schöne Bilder!

8/26/20Reply

OhLaLa... dankä Sämi fürs findä!

August 26, 2019 in Austria ⋅ ⛅ 16 °C

De Domi und ich sind ziemli fesch im Räge umenand gfahre, d Chiisströssli sind zum teil rechti Bächli gsii :)
    Wommer Zabig innere Beiz de Sämi, zämme mit de Angi, ennere Fründin vo ihre und dere ihri Eltere träffed, verzellt er ois, er segi chuum verregnet worde, heg nur es paar Tröpfli gspüürt. Schono spannend... paar Kilometer vonenand entfernt uf andere Route und mer het komplett anders Wätter.

Zrugg zu de Angi und co: sie het mal mitem Sämi ufem Zürisee gschaffet, isch uu e lustigi und au de rest isch sehr lässig gsii! Mer hend en suppergmüetliche Aabig gha und uf Empfehlig vo de Iiheimische ungwfähr de Platz da aagstüret. Sprich de Sämi isch mit sim Töff voruus und het ois denn a de wunderschöni Platz glotset :) Über "es paar Wurzle und vilicht chratzed mal paar Est am Austoo..." Die Uussag isch biizeli undertriebe gsii und mer hend de einzig Stei ufem Wäg auna tüpft. Aaber mer sind schlussändli heil da aacho.

Kris -B.

so schön bi öich!

8/27/19Reply

Mittagspause

June 5 in Austria ⋅ ⛅ 24 °C

Um 5 Uhr aufgestanden, so früh wie schon lange nicht mehr :-) dafür waren wir um 6 Uhr bereits auf der Autobahn. Über die A8 gings nach München, frühmorgens war der mittlere Ring noch komplett leer, so waren wir schnell durch und wieder auf der A8. Über Salzburg gings weiter bis Villach, wo wir am uns bereits bekannten AL*I und LI*L einkauften und günstig für 1,11€ tankten. Hier trafen wir dann auch Kati und Jürgen mit den beiden Mädels. Am Parkplatz neben dem Bäcker machten wir Mittag und dann gings auch schon weiter Richtung Italien.Read more

Es regnet, die Erde wird Matsch

October 27, 2020 in Austria ⋅ 🌧 11 °C

Da hatten wir gestern noch richtig Glück mit dem Wetter. Auch wenn den ganzen Tag Regen angekündigt war, hat es erst am Abend angefangen. So konnten wir noch einen richtig schönen Herbstspaziergang durch Villach-Warmbad machen. Dort hatten wir auch ganz ohne Therme einen schönen Tag.

Heute Nacht hat es dann aber angefangen. Ich wurde sogar wieder mehrmals durch den Regen wach und die Kinder habe ich auch kaum rufen gehört.
    Heute morgen wurde es nicht weniger.
    Erst zum Mittagessen hat der Regen eine kleine Pause eingelegt. Zum Glück. Denn auch wenn es eigentlich erstaunlich gut ging, auf so engem Raum festzusetzen, freuen wir uns jetzt wieder über den Spielplatz.
    Nur die Wiese um den Wohnwagen und das Auto herum haben gelitten (siehe Bild).
    Ich bin so froh, dass wir alle mit Gummistiefel ausgestattet sind und in Salzburg auch in einen "Schuhabstreifer" investiert haben. Denn selbst so ist es echt eine Herausforderung einigermaßen sauber zu bleiben.

13. + letzte Nacht: Ossiacher See

September 3, 2019 in Austria ⋅ ⛅ 18 °C

Morgen Nachmittag ist Zieldurchfahrt in Salzburg :-)

Susanne Schulz

Ich wünsche euch beiden eine gute letzte Etappe!🚘👍🏻😎

9/3/19Reply
    Kiwinik

Danke 😊

9/3/19Reply
    Sven Schwartner

Vielen Dank für die tolle Reisedokumentation. Schön das man etwas- wenigstens virtuell - dabei sein darf. Das macht echt Lust darauf. Viel Glück noch bei der letzten Etappe. Liebe Grüße 👍

9/4/19Reply
    Stefanie Waschkeit

Danke für die Berichterstattung👍😄 Viel Spaß bei der Abschlussfeier 🎉und dann eine entspannte Rückfahrt 🚗 LG von den Jürmkern👨‍👩‍👦‍👦😘

9/4/19Reply

Villach Stadt, Villaco