Costa Rica

Top 10 Travel Destinations Santa Cruz
Show all

Diving in Costa Rica

March 19 in Costa Rica ⋅ ☀️ 32 °C

The last few days we have been diving from Coco in Costa Rica.

It is over 20 years since we dived in the pacific (Hawaii in 2001). The conditions here are challenging for diving. The visibility can be quite low sometimes about 5m. There are strong currents with a high surge factor which can mean you are moving forward and back in relation to the bottom. Lastly the water temperature is also a bit cooler with powerful thermoclines. A thermocline is where the water can change temperature by as much as 10 degrees when you cross an invisible barrier. It is like going from the hot to the cold bath.

We mainly came here to see Manta Rays but alas this was not to be this time. When we went to the Catalinas Islands where they gather (over an hour by boat) the visibility was awful. But we did see lots of cool marine life Moray Eels, White-Tip Reef Sharks, many large Rays, many Octopus including a huge one, and so many fish some in schools of thousands bait balling.

But we have enjoyed the diving including taking a speciality course towards our Master Diver qualification. I think we are now better divers than we were 20 years ago. And coping with the challenging conditions here is part of that development.

We have also done some cool birding from the house. This included getting our 400th bird of the trip - Hoffman Woodpecker

Finally we have received permission from the Nicaraguan government to visit the country after two rounds of questioning (by email) so tomorrow we move on towards the border crossing the next day for a week in Nicaragua,

Schildchröttli am morge früeh

January 21, 2020 in Costa Rica ⋅ ⛅ 25 °C

Am morge am 03:30 ufgstande und im dunkle zu de schuel tschumpled. Vo det us simmer mit 3 büs an strand vo ostional gfahre. Uf em weg heds chle problem geh, well mer flüss wo chle meh wasser gha hend als normal durquere hend müsse.

Det acho ischs langsam hell worde und mir sind in 8er gruppe mit emene lokale guide an strand. Üse guide isch meh oder weniger motiviert gsie, hed eus aber doch no es paar sache erklärt.

Denn hemmer chönne zueluege wie d schildchrotte es loch mached, d eier legged, s ganze zuebudlid, tarnid und sich weder zrug is wasser müehid.

Speziell isch, das die iheimische 1 bis 10 %, aso jeh nach jahresziit, döffed usgrabe. Die döffeds denn bhalte oder verchaufe. Defür beschützed sie d schildchrotte und ihri junge. Plus luegeds dafür das gnueg platz hed das all schildchrotte chönd ihri eier legge.

Ausfahrt

January 6, 2023 in Costa Rica ⋅ ☀️ 28 °C

Bei herrlichem Wetter durfte ich mit Moritz meine erste Motorradtour hinten auf „seinem“ Motorrad machen. Ein irrer Spaß!

Die kurvige Strecke nach Hochanja mit teilweise wirklich ordentlichen Steigungen zwischendrin hat die leichte 100 Kubik Maschine völlig problemlos gemeistert. Moritz hat es auch super gemacht. Einzig die Bremsen sind absolut unterdimensioniert. Also vorausschauend fahren…Read more

Schwiizertag

December 25, 2022 in Costa Rica ⋅ ☀️ 29 °C

Alli Wönsch wärdet höt erföllt. 🪄 S'Mami hed sech e Zopf gwönscht ond d Julissa Spaghetti Carbonara. 🥖🍝Somet hed üses Morgeprogramm metem Mache vom Sonntigszopf gstartet.💪 Bes dä bachet gsi esch, heds de doch no Tico-Zmorge gäh als chliini Stärkig. 🍚🫘 D Warteziit hemmer jewiils ide Hängematte im Garte öberbröckt. Om d Mettagsziit esch de Zopf ändlech fertig gsi ond de au sofort agschnette worde. 🔪För üs Schwiizer ganz traditionell met Konfi för Ticos daf Dulce de Leche doch au ned fähle. 😋 Satt vo dem feine Snack, heds nüt Zmettag meh brucht. Am Nomittag hed d Julia no e chorze ärztliche Iisatz gha ond im Grossvater sini Fäde ade Augebraue zoge. 🪡 Wie scho ganz gwohnt, hemmer nochhär ide Schaukelstüehl es Kaffi tronke. ☕️ D Julissa hed üs ufe Rondfahrt öbers Land vode Grosseltere metgno. 🛻 Näbe vellne Melonefälder ond andere Fröcht, hends au no Weidland ond Teak-Holz. 🍉🍈 Drufabe hemmer üs is Choche vom Wiehnachtsmenü gstörzt. 👩‍🍳 Quizfrage: Werd gfroorne Rahm bi heisse Temperatuure stiif ? - Teilwiis.🤨 Die ganz Familie esch zämmecho ond hed Salot, Zopf, Carbonara ond d Limettecreme in höchste Tön globt.🥰 Sogar d Fröndin vom Randy (Franciny) hemmer no döffe könnelehre.😄 De Obe lömmer onderem Stärnehemmel lo usklenge. 🌠 De besti Abgang bietet wohl die beide öber 80-Jährige Grosseltere s zwöite ufem Töff. 🏍
      Es grosses Rätsel vo dere Reis hed höt de Grossvater ufklärt. Wieso stellet d Lüüt met Wasser gföllti PET-Fläsche vors Huus? 🤓

Dulce Nombre, Nicoya

December 21, 2022 in Costa Rica ⋅ ⛅ 30 °C

Nochdem mer jetzt ei Woche chrüz ond quer dörs Land greist send, esch höt de Tag cho zom zode Gastfamelie vode Julia zreise. 🤗 Met vier verschedene Büss semmer vo La Fortuna öber Tilarán, Cañas ond Liberia bes uf Nicoya gfahre. 🚌 Noch 7h Reis semmer denn z Nicoya acho, wo ide Julia eres Gastmami (Giselle) ond d Schwöster (Julissa) üs abgholt hend. 🥰 Bim erste Träffe sett 7 Johr send d Ouge ou chli füecht worde. 🥹 Schliesslech esches metem Outo wiiter gange uf Dulce Nombre, emmer wiiter us de Zivilisation use öber d Ärdstrosse. 🏡 Im Dorf hed sech ned vell veränderet - wie scho vor 10 Johr geds emmer no kei Empfang ond Internetzuegang ond d Büss fahred sogar no sältener als 2x am Tag - ongloublech. 😯 Nochere feine Stärkig met Salot, Riis ond Bohne esches ou scho uf gange zom de rästliche Familie 'Hola' z säge. 🙋🏽‍♀️ D Grosseltere (Gaby & Luva) hend sech riisig gfreut, d Julia weder z gseh. 😍 Ufem Schaukelstuehl met Bleck of de schöni Garte send Gschechte ond Neuigkeite ustuuscht worde. 🌸🌴 De Gastbrüeder (Randy) esch ou no met sim Töff vorgfahre - d Julia hed zerst mösse abwarte wär onderem Helm zom vorschiin chonnt. 🫣 De 'Bueb' vo vor 10 Johr esch mettlerwiile nömm ei Chopf chliiner, sondern zwe Chöpf grösser. 🤯 Zom Znacht semmer weder zrogg zom Eigeheim gloffe, wo vom Gastvater (Henry) liebevoll renoviert worde esch.🔨 Es hed e neui Chochi, neui Böde, e neui Terasse, e anderi Wandfarb - verständlech, dass de oberi Stock wiiterhiin e Boustell esch. 🙈 De Obe hemmer uf de Terasse lo usklenge, zämme metem Onkel (Heiner) ond de Tante (Grace) ond natürlech em treue Hond Lupo. 🐶 Mer verbrenged die nöchste Täg gmüetlech met de Famelie. 🥰Read more

Esch wörklech Wiehnachte?

December 23, 2022 in Costa Rica ⋅ ☀️ 30 °C

Zom zMorge hemmer die wiehnachtlech Spezialität Tamales döffe probiere.😋 Das esch en Maismasse, gföllt met Fleisch, in Bananeblätter igschlage.🫔 Aschliessend heds Rompope (Eierlikör) zom probiere gä, wo d Tante gester gmacht hed.🥚🍶 Mer hend jo Ferie, de döfemer scho am morge trenke.😂 Nochär semmer uf Nicoya go Busbillet ond Läbensmettu poste.🛒 Ufem Heiwäg hed de d Julia as Stüür döffe, als Vorbereitig ufe Obe. Die erst ond letschti Fahrstond hed s Gastmami öberzügt. 💪🏼 Nochemne Zwöschestopp bide Grosseltere heds zMettag gä: weder e nöii, feini Art Casado.🫘🍚🍈 De Nommitag hemmer bide Grosseltere ide Schaukelstüehl met Kaffee & Brot ond emne Schlöfli verbrocht.😴☕ Am obe hemmer üs de metem Outo ufe Wäg gmacht a die zwoit Klassezämekonft, das mou z Nicoya met de Lüüt wo do wohnid.🥳 Hed sech usegstellt, dos si sech onderenand ide Zwöscheziit ou nie me gse hend.🤯 Ufem Heiwäg hemmer nor eis vo vellne Schlagloch verwötscht 🫡 ond so hed ou s Gastmami beruhigt chönne go schlofe. Mer fröid üs uf mou en spezielli Art Wiehnachte.🎄Read more

Feliz Navidad

December 24, 2022 in Costa Rica ⋅ ☀️ 29 °C

Am Morge hemmer zämme met de Julissa en Wiehnachtsspaziergang of de Högel henderem Huus gmacht. 🚶‍♀️Dä hed e super Ussecht öber s ganze Land vode Familie bote. 🌾 Sogar im Grossvater sini Melone-Fälder hemmer vo obe gseh. 🍉 Zrog bide Grosseltere esch d Julia of de Orangebaum gstege, zom üs es paar feini Orange z'pflöcke. 🍊 Natürlich hemmer de die au grad probiert - Ticos dönd eigentlich nome de Saft is Muul usdröcke. Als wär das ned scho gnueg Köstlechkeit, hend sie ou no chlini Banane henderem Huus - die send onschlagbar fein gsi. 🍌 Zor Feier des Tages hemmer üs entschede, e Rondi Yoga of de Wese vorem Huus z'mache - gesagt, getan.🧘‍♀️ Zode Zmettsgsziit semmer metere Portion Ässe los, zom das ide Julia ihrem Gastvater of d Boustell z'brenge.👷 För üs heds Härdöpfustock met Fesch gä.🐟 De Nomittag verbrengemer so ruhig ond gmüetlich, wiemer das nonie amne 24. Dezämber erläbt hend. 🤗 Am Obe semmer bi Verwandte vode Grosseltere in Santa Cruz iiglade. 🎄Es Fäst met vellne Ticos, traditioneller Musig ond guetem Ässe. 🪕 Wiehnachte mol komplett andersch. 🌴🌟Read more

Wir sehen nur noch pink

July 26, 2022 in Costa Rica ⋅ 🌧 24 °C

Wir warteten auf einen Bus und das ist was Schönes. 🚌✨
      Denn das bedeutet für uns der Start in ein neues Kapitel, zudem ist der öffentliche Bus auch unser absolutes Lieblingstransportmittel.
      Zumindest falls er auftaucht und wir uns hinaufschwingen können, was nicht der Fall war. 🙄
      Nachdem wir eine Weile auf den Bus gewartet haben, versuchten wir es wieder mit dem Daumen. 👍🛻
      Langsam kamen wir in Zeitdruck, denn in Nicoya müssen wir den Anschlussbus erwischen um weiterzufahren, zu unserem Tagesziel Monteverde.
      Es gibt zwei Verbindungen pro Tag, eine am Morgen und eine am Mittag.
      Wir entschieden uns für die spätere, da diese fast zwei Stunden schneller ist. 👩‍🏫🧑‍🏫
      Langsam merken wir aber, dass dies nicht die beste Wahl gewesen ist, denn wir stehen immer noch an der selben Stelle.
      Einige nette Leute haben schon angehalten, jedoch fuhren alle nur noch wenige Kilometer weiter.
      Es fuhr auch ein kleiner, roter, alter Transporter neben uns durch und beide Insassen, welche vorne sitzen strahlten uns an.
      Einen kurzen Moment später fuhren sie in die andere Richtung, sie hielten neben uns an und riefen uns zu.
      ¡Vamonos!
      Erleichtert überquerten wir die Strasse und stiegen ein. 😊
      Das Fahrzeug wurde zu einem sehr eifachen Camper ausgebaut und wir setzten uns auf eine Holzkiste, welche fest verbaut war.
      Unsere Retter sind vier Argentinier, eine kleine Familie mit zwei Kindern, fünf und drei Jahre alt.
      Alle sind wirklich sehr nett, moderne Hippies mit vielen Dreadlocks und volltätowierten Gesichtern, welche uns sofort Süssigkeiten anboten. 💞 Ausserdem sind sie den Drogen nicht abgeneigt und erklärten uns wo wir Magicmashrooms 🍄 finden und wie man sie konsumiert. ➡️ Auf dem Kuhdung und nur 1-2, dann hebst du ab. 🚀
      Sie sind Dauerreisende und sind seit 11 Jahren unterwegs, um das wenige Geld zu verdienen, welches sie für den Alltag benötigen, verkaufen sie selbstgemachten Schmuck. 📿
      Die Unterhaltung auf der einstündigen Fahrt führten wir in Spenglisch, ein schöner Mix aus Spanisch und Englisch.
      Unterwegs sahen wir auch den Bus welcher nicht kam, er blockierte einen Fahrstreifen mit geöffneter Motorhaube.
      Sie fuhren uns bis zu dem Busterminal und wir verabschiedeten uns voneinander. 🥰
      Der Bus der uns nach La Irma bringen sollte haben wir natürlich verpasst und es gab auch keine Möglichkeit noch an unser Ziel zu gelangen.
      Wir hingen also in Nicoya fest. 🤷‍♂️🤷‍♀️
      Wir machten das Beste aus der Situation, wir erkundigten uns zuerst wann der Bus am morgen ‚früh‘ fährt, danach suchten wir uns ein Hotel und verschoben die Reservierung unseres Airbnb.
      Alles klappte ohne Probleme.

Fuhrpark

January 5, 2023 in Costa Rica ⋅ ⛅ 29 °C

Wir haben uns entschieden, das Auto zeitnah wieder zu verkaufen. Zum einen hat sich Alex eines gekauft, welches wir mit nutzen können und zum zweiten ist die Verlockung der Zweiräder doch zu groß.

Es gibt hier eine wunderbare Gesetzeslücke, beziehungsweise innovative Auslegung. Hierbei werden mit knapp 100 ccm sehr ordentlich motorisierte Fahrzeuge mit Pedalen versehen.

Dadurch zählt dieses Fahrzeug noch als Fahrrad und darf ohne Führerschein, TÜV oder Anmeldung von Kindern ab elf Jahren gefahren werden.

Bei ambitioniertem Treten erreicht man vermutlich auch halbe Schrittgeschwindigkeit. Unter Nutzung des Motors fährt dieses „Mofa“ knapp 70 km/h.

Gekauft haben wir es in einem Supermarkt in Nicoya und mit unserem schönen Pick-up problemlos nach Hause transportieren können.

Pazifik, Guacamaya

November 20, 2023 in Costa Rica ⋅ ⛅ 29 °C

Zum Abschied von der letzten wunderbaren Lodge konnten wir heute morgen noch ein Faultier Baby im Baum beobachten. Danach sind wir Richtung Pazifik aufgebrochen und haben hier die Guacamaya Loge bezogen. Wieder ein traumhafter Ort fast direkt am Pazifik. Eine schöne Anlage mit herrlichen Bäumen und Pflanzen umgibt unser Hotelzimmer. Nach kurzer Inspektion der Anlage hat es uns gleich zum Meer gezogen. Das Wasser ist herrlich warm.
      Am Strand gibt es eine Rettungsstation für Schildkröten Gelege. Costa Rica ist eins der nachhaltigsten Länder der Welt was den Schutz der Umwelt angeht. Mit den engagierten jungen Leuten haben wir eine Nachtwanderung gemacht, wie sie das jede Nacht das ganze Jahr über machen, um die Schildkröten Populationen zu sichern. Tatsächlich war gleich zu Beginn unserer Wanderung eine Grüne Meeresschildkröte dabei ihr Gelege zu graben. Sie sind stark gefährdet, weil sie für Suppen gefangen wurden und werden.
      Man darf nur mit Nachtschicht Lampen in ihre Nähe kommen. Trotz aller Vorsicht fühlte sie sich gestört und verzog sich zurück ins Meer. Schade!
      Auf dem Rückweg lief uns eine Tarantel über den Weg.

Santa Cruz, Cantón de Santa Cruz