Greece
Mylopotamos

Here you’ll find travel reports about Mylopotamos. Discover travel destinations in Greece of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Most traveled places in Mylopotamos:

All Top Places in Mylopotamos

• Day2

Kreta dan 2 - Elafonisi & Balos beach

August 21, 2015 in Greece

...kej je Cipras še v odstopu?....alora pridem vč ksno....mi gremo na plaže....zjutraj se zbudimo in dekleti opravita nakup jutranjega kruha in peciva...zajtrk pojemo kar "doma"...potem pa v avto in na plažo....prva destinacija je Elafonisi beach...majhen otoček na jugozahodu Krete, do katerega lahko kar prebrodiš preko morja....to je tudi bil dan za dobro spoznavanje z prometom in cestami na Kreti....da imajo bankine neurejene je milo rečeno...ponekod bankin praktično ni...je samo kamenje ali luknja ali prepad :)...vožnja poteka po "normalni" cesti cca med 30 do 50 km na uro, ceste ozke vec ali manj, je pa ogromno vasic z zelo všečnimi tavernami...tak so porihtane in luštne, da kar vabijo na Ouzo :)

Od Chanie do Elafonisi plaže je cca 74 km, voziš se cca 2 uri :) ampak se splača...plaža je krasna, čeprav zelo obljudena, saj vsi kar derejo tja. Cel čas malo pihlja, morje pa kristalno čisto, kot na Karibih ali v Aziji...res super. Parking je zastonj, samo sezuješ se in brodiš po morju in mivki...najdeš svoj prostor in uživaš...tu preživimo dve uri in počasi je čas za premik...na poti nazaj se ustavimo v eni tavernici ob poti na pita gyros...kosilo za vse tri 12 eur....vožnjo nadaljujemo po skrajnem zahodu Krete ob obali in poleg prekrasnih razgledov se spopadamo s to vrhunsko cestno infrastrukturo, ampak to je del in čar vsega tukaj...ljudje so tudi zanimivi....pri računu 12,30 eur potegnem ven 12 eur in iščem še drobiž, gospa reče da je ok....naročimo kavo in ouzo, prinese račun, pozabi ouzo kasirat in reče da kuča časti :)...al pa je to del tega kar smo jim kao posodili? :) ....

Počasi prevozimo slikovito pot in čaka nas še Balos beach...plaža skrita med visokimi hribi, do katere se prvo voziš cca 8 km po makadamu, konkretnem makadamu, parkiraš in potem še cca 20 minut hoje do plaže, naj bi bilo do nje baje 300 stopnic kamnitih in še en del poti brez stopnic :) V vročini je to kar fajn za kondicijo :) naša mala poptnica je v obe smeri, kljub veliki utrujenosti prehodila sama...pridna. Imajo pa tudi "donkey taxi", za tiste ki se jim ne hodi ali ne morejo, za 10 eur te "zapeljejo" dol ali gor z oslom..

Na Balosu uživamo, res lepa plaža, kot neka laguna, krasna voda, drobni pesek in mivka, topla voda...in se domov v od Balosa 43 km odaljeno Chanio odpeljemo šele ob 20 uri zvečer. Ko operemo pesek iz sebe in popotniški prah, še večerja v starem delu Chanie in ob poslušanju tradicionalne grške glasbe pod našim balkonom zaspimo....

• Day7

Kreta dan 7 - Enagron village

August 26, 2015 in Greece

...imamo aktivne počitnice....danes ponoči je še težave z želodcem oddelala Jasmina, tako da smo Agios Nikolaos zapustili malce "mavrični", neprespani in pred nami je bila 2 uri dolga vožnja v gorati predel Krete, v eko vasico Enagron, zraven mesta Axos. Pot po avtocesti (kao) je še ena ura bila ok, ko pa smo zapustili avtocesto in se začeli vzpenjati proti Axosu, pa je Jasmina že imela parkrat šestke pod vodo. Uspeli smo se pripeljati brez nepotrebnih postankov in prišli v idilično vasico Enagron. Popolen mir in tišina, ljudje neverjetno prijazni, super urejeno, apartma super zrihtano, pričakal nas je welcome drink sokec in keksi za Evo. Mami je morala še malo odspat, z Evo pa sva malo naredila ogled vasice, kje so igrala, bazen, restavracija....res luštno.

Popoldne smo se šli še malo kopat, mala popotnica strašno uživa in res je v tem miru in tišini noro dobro se kopati med skalami gorate Krete. Zvečer sva še z malo popotnico šla fotografirat, potem pa na večerjo. Porcije ogromne, hrana odlična. Probali smo Apaki, dimljeno in slano svinjsko meso, ki je bilo odlično, vendar slano, da sem ponoči šel elektrolite pit.

Spat gremo hitro, jutri je atijev dan...40 let bo ati star....

• Day8

Kreta dan 8 - Enagron village

August 27, 2015 in Greece

...pa je tukaj, 40-ka....zaradi vseh okoliščin sicer ne bo praznovanje, kot bi lahko bilo, bomo pa naredili vse, da bo lepo....zjutraj me moji dami zbudita z rakijem v posteljo, tak kak je treba....lepo se je zbuditi v tem miru in okolju, svet je res malo drugačen tukaj....takoj po jutranji dezinfekciji zob gremo na jutranje plavanje, praktično smo sami in mala popotnica prvič preizkusi plavuti, še malo pa bo splavala....

Po kopanju na zajtrk, same domače dobrote, vse od njih iz te vasice, nabrano, pripravljeno itd...res zanimivo, grški jogurt z medom in bučnimi semeni je zakon....po zajtrku se moje dame dogovorijo za jahanje ponija ali osla, skratka, poln dan je pred nami....

Cel dan možgane na off, na easy, kopanje, kosilo, počivanje, mala popotnica je jahala osla po makadamih gorate Krete, večerno kopanje in večerja. Cel dan sem se veselo tudi jaz ukvarjal z želodčnimi težavami, preizkušeno pa žlica popra v usta in poplaknit z vodo deluje. Večerja in nešto popit.

Jutri Knossos in Heraklion.