New Zealand
Waikawa Bay

Here you’ll find travel reports about Waikawa Bay. Discover travel destinations in New Zealand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Am Morgen in der Waikawa Bay

March 15, 2017 in New Zealand

Hier haben wir unser Air BnB! Leider können wir von unserem Haus das Meer nicht sehen! Sind aber nur 3min zu fahren! Wir werden doch ein wenig wehmütig bei dem Gedanken die Südinsel heute verlassen zu müssen, aber gleichzeitig freuen wir uns auf das, was da noch kommen wird. Deshalb wollen wir heute Morgen superfrüh aufstehen. Die Koffer haben wir zum größten Teil schon gestern gepackt und nach einem Frühstück in Brad`s Küche geht es los! Wir verstauen alles im Auto und fahren zur Waikawa Bay. Traumwetter, Traumaussicht und Traumbuchten säumen den Weg. Wir machen halt und genießen die Sonne bei 12 Grad die sich hier aber anfühlt als hätten wir 25°! Wirklich, wir waren nur im T-Shirt und kurzer Hose unterwegs. Nach einer erneuten Pause an einem schönen Strand und kleinen Booten machen wir uns auf den Rückweg. So, jetzt noch tanken und ein Kaffee an der Promenade, dann das Auto abgeben und auf der Fähre einchecken! Tschüss Südinsel !Read more

Waikawa

March 7, 2015 in New Zealand

Rano jsme vstavaly o pul 7, protoze byl - uz zase - v planu Queen Charlotte Track. Nez jsme rozlepily oci, stal uz Herbert u plotny a smazil palacinky. A pak nas chudak na rozloucenou objal, strcil nam do lahvi s vodou matove listky a bylo mu z toho uplne smutno :-). No jo, lidi prichazeji, odchazeji...

Waikawa

March 6, 2015 in New Zealand

Herbert nas zase pozval k sobe. Na revans za minule jsme koupily vinko. A vytecne se nadlably. K veceri byla ryba od jeho - pry desne arogantniho - syna, co dela na lodi a vydelava desne penize. Do pulnoci jsme kecali a koukali na DVDcko z live klasickeho housloveho koncertu v Australii. Toz fajne to bylo ;-).

Picton

March 4, 2015 in New Zealand

V 6 jsme vyjely z trajektu, zaparkovaly auto ve free (neuveritelne, ale od pictonskych velmi mile!) kempu kousek od terminalu a vyrazily omrknout mestecko. Na namesti, kde to docela zilo a hospudky a bary pretekaly turisty, co prave prijeli, nas zastavil postarsi pan a ze pry jestli jsme Nemky.
    Jmenoval se Herbert Maureschat a prestehoval se sem z Hamburku v 81. A ze pry musime prijet k nemu na vino, ze nam rekne spoustu pribehu. Byla s nim celkem sranda, tak jsme jely.
    A vecer jsme misto na parkingu s ostatnimi backpackery stravily u ohne se sklenickou cerveneho na zahrade Herbertova domecku precpaneho kycoidnimi artefakty. On tomu rikal "country style". Whatever ;-).

Waikawa Bay