Norway
Kvinnherad

Here you’ll find travel reports about Kvinnherad. Discover travel destinations in Norway of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

• Day5

Kämping

July 26 in Norway

Otsisime tund aega kohta kuhu ööseks jääda. Algne plaan oli jääda Odda-sse aga seal oli kämping nii täis, et kohta polnud. Sõitsime siis teisele poole mäge ning mööda Sildafjordi äärt edasi. Siis leidsime Sundal linna-küla kämpingu kuid see oli ka täis. Lõpuks olime juba alla andmas kui jõudsime Enes (Aenes) küla piirile ning vastu vaatas kämping. Taivo läks uurima, kas saaksime enda telgi siia panna kui juba mingi vanamees ta kinni püüdis ja seletas talle kus ujuda saab ja kuhu telki panna jms. Leidsime ideaalse vaatega koha ning natuke mäest alla minna, ka ranna.
    Seadsime asjad üles ja läksime ujuma.
    Mõnus jahutav ja soolane. Käisime pesus peale seda. (kuum vesi oli tasuta) Nüüd sööme enda pehmet Norra saia ning suppi. Naudime vaadet ja mõnuleme.

• Day19

Weiter geht's...

July 11 in Norway

Mit Frischwasser betankt geht es weiter Richtung Süden. Immer wieder sehen wir Obstplantagen und Verkaufsstände für frisches Obst. Die Himbeeren sind ein Traum. Hier geht es gleich auf die nächste Fähre.

• Day6

Tagasiteel enne järve äärest lahkumist tuli teha kiire jahutus. Alguses solgutasime lihtsalt Kadriga käsi vees ja lõpuks otsustasime, et peab ikka juuksed märjaks tegema ja pea maha jahutama - mõeldud tehtud. Viis sekundit hiljem olid juuksed juba kuivad.

Õhuga hommik

July 27 in Norway

Tavaliselt ärkame üles selle peale, et telk on saun ja kui isegi uksed lahti teha siis õhku ei ole tulnud. Täna paistab päike küll peale, aga tuul puhub õhku uksest sisse.

Seda kämpingut majandab üks vanapaarike, kelle inglise/norra keele segust oli väga raske aru saada, sest iga viies sõna meenutas midagi inglise keelest, aga mis vaja, sai räägitud. Paarike elas ise kämpingu sissesõidu juures pisikeses majas ja vaatas mis toimub. Ära sõitsime, siis lehvitati veel tükk aega järgi.Read more

Bondhusbreen liustik

July 27 in Norway

Altpoolt nägime kaugel, kõrgel tipus liustiku otsa, aga selleks, et sinna lähedale saada peaks vist ronimisvarustus kaasas olema. Matkasime päris lähedale sellele kohale kus kaardi järgi peaks liustiku ots olema, aga seal polnud veel midagi näha - ilmselt on kõvasti sulanud ja me oleks pidanud täitsa mäe otsa ronima.

Umbes poolel teel tervitas ja kutsus meid helesinine järv ujuma. Väga ahvatlev, sest väljas on 30 kraadi kuuma ja laus päike paistab. Selline küll mu ettekujutus põhjamaast polnud. Kahjuks oli vesi nii külm, et ujuda seal ei kannatanud (otse liustiku vesi), küll aga varbaid sai ikka korra kasta.

Liustiku rand

July 27 in Norway

Võtame varjus päikest. Alguses plaanisime ujuma minna, aga no see vesi on ikka niiiii jäine - kohe aru saada, et tuleb otse liustikust.

Sööme enda võikusid, mis hommikul tegime ja jahutame jalgu. Siin mõnus tuuleke puhub aegajalt päris kõvasti. Tegelt sai isegi väike uinak tehtud, et jõudu koguda.

• Day12

Back to the glacier

July 14, 2017 in Norway

Vandaag hadden we een lange rit te maken van Bergen naar Roldal. Het weer vandaag was op zijn minst net zo mooi als het weer van gisteren. De zon scheen en af en toe een wolkje. Omdat we onderweg langs de plek kwamen waar ik dinsdag alleen was gaan wandelen, terwijl het bewolkt was en ik de gletsjer niet goed had kunnen zien. Besloten we een klein deel van mijn wandeling samen opnieuw te doen.

Het uitzicht was geweldig! Geen wolk voor de gletsjer, geen regen maar gewoon zonneschijn. Het was weer een heerlijke klim naar het meer, vanaf waar we een prachtig uitzicht hadden op de gletsjer. Ik ben zo blij dat mijn vriendin met mij mee wilde om deze tocht nogmaals te maken. We hebben ervan genoten!

Kvinnherad, কভিনহেরাড, Kommun Kvinnherad, Kvinnherad kommune, Квиннхерад, Kvinnherads kommun, KVH, 克溫赫拉