Thailand
Wat Mongkhon Samakhom

Here you’ll find travel reports about Wat Mongkhon Samakhom. Discover travel destinations in Thailand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Arrived in Bangkok

February 6 in Thailand ⋅ ⛅ 32 °C

After the initial delay the flight was good and we landed in Bangkok at 12 noon. Train, then metro and short walk to the hotel in Chinatown. It is the last day of celebrations here for the Chinese New Year so the streets are crowded with people, dragons & dancers. Checked into the hotel & out again to join in with the celebrations.Read more

The Grand Palace & lots of food

February 8 in Thailand ⋅ ☀️ 32 °C

Walked to the river & caught a river taxi to the Grand Palace. Huge grounds and buildings which were very impressive from the outside but disappointing that visitors could only enter the Temple of the Emerald Buddha and the museum. No entry to the palace or any other buildings. Back on the river boat to the hotel stop. The river boats are quite manic experiences - like being on the London Underground in rush hour - a quick way to get from one area to another but crowded and rushed. Late afternoon we went on a 'Chefs tour of street food'. We met our guide and other people on the tour (5 of us in total) & set off for our 15 course street food experience. We ate food I would never have tried in places I would not have been comfortable stopping let alone eat. We ate prawn dumplings, pork & noodle soup, fish soup, chicken satay, prawn omelette, morning glory (spicy veg), chinese donuts, mango sticky rice, chicken Thai curry, pork Thai curry, green vegetable dumpling, coconut ice cream with dark sweet soy sauce, green mango with shrimp sauce and more! Most quite delicious - some just a little hot for me. Early night as have to be up for the coach to Cambodia tomorrow.Read more

Večerný Bangkok a čínska štvrť

February 4 in Thailand ⋅ 🌙 28 °C

Tomčo našiel v Bangkoku, čo sa týka LOKALITY skvelý hotel.
    Doslovne hneď pred vstupom je vstup do nadzemnej železnice s prestupom na metro a do pol kilometra je dokonca nástupné miesto na lodnú linku. Pred hotelom stojí priama linka z letiska... Takže sme schopní sa okamžite metrom presunúť do ktorejkoľvek časti Bangkoku, nie ako v Singapure, kde sme len najbližšiu metro zastávku mali trištvrť hodiny pešo.
    Drastická chyba však bola nechať Tomča navigovať z letiska do hotela. Miesto priamej linky sme išli nadzemnou železnicou, prestúpili sme na metro a nakoniec ešte 6km taxíkom. Celé nás to stálo x krát viac peňazí aj času :)

Večerná výprava do čínskej štvrte už bola profesionálne zvládnutá a systém metra, železnice, sky trainu dokonale pochopený... Do čínskej štvrte sme mali namierené, keďže dnes je čínsky silvester. Zajtra začína nový čínsky rok prasaťa.

Tam nás čakalo množstvo ľudí. Hlavne ženy oblečené v červeno zlatých šatách, deti s rôznymi dráčikmi na paličkách a pod. No a samozrejme miliarda stánkov od jedál až po úplne zbytočné serepetičky, zmes vôní a smradov... Všade svietiace červené lampióniky a pred chrámami horia meter vysoké sviečky...
    Pri chrámoch sa tiež pália dáke paličky, všade smrdia kadidlá (nie, žeby sme tomu rozumeli, o čo presne ide) a všade je veľmi rušno, ale vyzerá to, že predstavenia (tancujúci draci a pod.) sa začnú až zajtra. To je však otázne, či niečo uvidíme, lebo Tomčo je chorý a nevládze, Ňaňo nevládze tiež, takže zahlásili ústup na hotel bez toho, aby sme vôbec preskúmali celú čínsku štvrť.

Celý Bangkok samozrejme tradičná zápcha milióny aút, motoriek a ľudí v jednom veľkom mravenisku.

No a ešte k nášmu skvelému hotelu... Vyberali sme podľa ceny a lokality, ale nevedeli sme, že budeme mať nejaké bonusy naviac. Bývame totiž na siedmom poschodí asi 15 poschodového hotela a tesne vedľa nášho okna, teda vo výške presne siedmeho poschodia chodí pravidelná linka nadzemnej železnice. So stopercentnou istotou môžem povedať, že o budíček mám zas postarané.

Bangkok...

December 3, 2018 in Thailand ⋅ ☀️ 33 °C

...bietet mit einer Einwohnerzahl zwischen offiziell 8 Mio und geschätzten 15 Mio eine interessante Mischung aus alten Traditionen und einer modernen Skyline. Es ist für kunstvolle Heiligtümer und ein pulsierendes Leben auf den Straßen bekannt . Der von vielen Booten genutzte Chao Phraya fließt durch das Netz der Kanäle und auch an der Altstadt Rattanakosin mit dem opulenten Großen Palast und dem Tempel Wat Phra Kaeo vorbei. In der Nähe befinden sich der Tempel Wat Pho mit einer riesigen liegenden Buddha-Statue und auf der anderen Flussseite der Wat Arun mit seinen steilen Treppen und dem Spitzturm im Stil der Khmer.
    Allerdings sind 36°C des Guten zuviel. Zudem habe ich im (einer Tiefkühltruhe gleichenden) Airport in Da Nang eine saftige Erkältung eingefangen. Wir haben daher beschlossen den geplanten Ausflug zu den Tempeln in Ankor Wat in Kambodscha zu streichen und die letzte Woche in Bangkok zu bleiben.

Willkommen in Bangkok Lydia

October 31, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Leider fiehl der geplante Tag mit Lydia und Sabrina aus. Wirklich richtig mies. Der Flug von Lydia hatte 18 Stunden Verspätung. So eine Scheiße. Also kam sie nicht wie geplant gestern morgen um 8 Uhr, sondern heute morgen um 6 Uhr im Hotel an. Die Arme war völlig fertig und nach einem ausgiebigen Frühstück und einem ersten Austausch, haben wir beide erstmal 2 Stunden geschlafen. Sie hat mir sogar leckere Mettwürstchen und Spekulatius mit gebracht. Voll toll! 😍
    Am Nachmittag ließen wir es uns bei einer Massage und einem leckeren Essen gut gehen. Abends noch ein kühles Chang auf der Dachterrasse unseres Hotels. Mit gigantischer Aussicht über Bangkok.
    Morgen geht es nach Myanmar. Ich bin sehr gespannt was uns so alles erwartet.

Bangkok Chinatown

December 16, 2012 in Thailand ⋅ ⛅ 33 °C

Vom Blumenmarkt aus bewegen wir uns in Richtung Chinatown. Die erste Station ist ein chinesischer Tempel, der uns nach den ganzen buddhistischen Tempeln, die wir auf unser Reise schon gesehen haben, doch arg bunt und ziemlich kitschig vorkommt.

Klein-China mitten in Bangkok! Sogar die Telefonzellen sind besonders... :-)
    Wir gehen in Chinatown echt kantonesisch essen, das Lokal ist schnörkellos, das Essen aber ganz ausgezeichnet.

Eine chinesische Apotheke, an der wir vorbeikommen, hat die typischen chinesischen Heilmittel im Fenster: Schwalbennester und Schlangen - Dinge, die man bisher nur vom Hörensagen kannte...

Zwischen Meeresfrüchten in großen Schüsseln, ganzen gegarten Schweineköpfen und platten Enten findet sich dann auch mal wieder eine recht lebendige Katze... :-)

Chinatown Bangkok

March 14, 2017 in Thailand ⋅ ☀️ 35 °C

Chinatown wie es um Buche steht.
    Es herrscht ein wildes, wuseliges und buntes Durcheinander. An den Straßenrändern stehen Verkaufsstände mit den unterschiedlichsten Gerichten, Läden über Läden und dazu die großen Schilder mit chinesischen Schriftzeichen an jedem Haus
    Alles was man nicht braucht gibt es hier in jeder erdenklichen Variante ;)Read more

Chinatown und Metro Bangkok

April 4, 2018 in Thailand

Mit der Metro durch die Stadt nach Chinatown und zurück. Sehr lecker gegessen und einige bunte Eindrücke gesammelt. Hier ist auf den Straßen echt was los 🙈 und von der Internetgeschwindigkeit in Zügen können wir uns echt was abschneiden, auch in der Metro 4G Internet 😬 Die Thais schätzen es 😂

114. päev- Chinatown

April 29, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 31 °C

Eile oli kōik väga äge, aga ikkagi nagu seda Bangkoki Kadriorgu ei näinud. Täna läksime uuele katsele. Hommikusöögi sōime jälle kodu lähedal ja vōtsime tuk-tuki ning sōitsime sadama poole. Oleks tahtnud sadamasse sōita, aga kui olime tukki roninud ja juht oli teinud nägu, et ta teab, kuhu meid viia, siis tegelikult ikkagi ei teadnud. Küsis nōu ühelt parkimiskorraldajat ning edaspidi suunasime teda ise.. mitte väga hästi, aga peaaegu sadamani, viimased 200m kōndisime jala.. Seekord vōtsime "tava" boat tax'i ning püüdsime inimmassi vahel ellu jääda. Suund oli juba eilsest teada ja kohale jōudes otse Grand Palace'i juurde, et me jälle hiljaks ei jääks. Tiidul pōlvedeni lühikesed püksid jalas, minul minikleit seljas, suunati meid sissepääsus tagasi.. Me ei ole sobivalt riides, jalad peavad kaetud olema, keegi ei taha meie suurepärast säärejooksu näha! Nagu ikka, seal kus on nōudlus, seal on ka pakkumist. Vōi oli siin nüüd vastupidi, kes seda teab. Üks ettevōtmine toetab suuresti teist. Minul ei olnud probleemi, tirisin kotist suure salli välja ja keerutasin ümber. Tahtsime Tiiduga sama nalja teha, aga meestel peavad ikkagi püksid olema?! Munkadel on ju lihtsalt oranž riie ümber keritud.. Aga ega elu seisma ei jää, Tiit ostis toredad punased elevantidega püksid 😂. Kui ta minu lilledega seljakoti selga vōttis nägi ta ikka eri totter välja, lillelaps, ühest teisest ajastust.

See koht oli nōmedalt ülerahvastatud ning pilet oli tobedalt kallis. Suure osa rahvast moodustasid leinavad kohalikud- neid oli ikka hordide kaupa. Täpselt ei saanudki aru, kas see on igal tavalisel päeval nii vōi on paar päeva mingi tähtpäev olnud. Ega meid miski väga kinni ei hoidnud seal Palace's, ma ei ütle, et seal ei olnud paeluv, kōik oli väga äge.. Läksime hoopis Wat Pho templisse, suurt lamavat naise moodi munka vaatama..46 meetrist kui täpsem olla. Vaadata ja uudistada oli seal veelgi. Nende vaimne elu on ikka väga müstiline, kōik need kujud on hirmutavalt fantaasiarikkad. Next stop oli Chinatown, kōht nōudis oma. Templist väljudes ootas tuk-tukide rida. Mōned km oli sōita ning üks esimesi pakkumisi oli 500bahti ots 😲. Jalutasime edasi, küsisime veel ning 80bahti tundus juba mōistlikum pakkumine.

Uudistasime tänavatel, igast "asju" oli niiiii palju. Tekkis tahtmine suur kast vōtta ja see asju täis osta ning Eestisse saata 😄. Aga ei, ei ole siin mingit šoppamist, süüa on vaja. Tellisime toidud tänavakohvikust, lauda jōudes nägid need üüratult kohutavad välja.. Pika hambaga maitsesime ja oh üllatust, vōrratult hea söök! ☺️. Magustoiduks läksime teekohvikusse. Luristasime head teed ja sōime traditsioonilisi krōbuskeid. Koht oli mōnna- väike, jahe ja vaikne. Sai rahulikult tunnikese istuda, enne seda kui sukeldusime jälle tänavatele. Tiidul tekkis mōte, et oleks tore lisaks ananassile ka duriani osta. Ma olen seda igas riigis küll näinud, aga ei olnud veel maitsnud.

Tegemist on siis Aasias puuviljade kuningaga. Miljonid inimesed armastavad seda ja mitte ainult.. isegi tiigrid on valmis vilja nimel nädalaid puu all ootama, et teine alla potsataks. AGA see vili lōhnab, mkmmm.. haiseeeeeb kohutavalt. Nii kohutavalt, et hotellidesse, metroosse ja pm mitte kuskile ei ole lubatud seda kaasa vōtta. Me ikka vōtsime, Tiit tegi enda meelest veel nalja ja tiris kilekoti durianiga taskust välja. Niiiiii piinlik oli, vagun ja kōik meie ümbrus haises. Ime, et meid välja ei aetud.. olime nagu elusad Shrekid. Koju jōudes tegime maitsemise sessiooni, see oli kohutav. Mul oli ikka tükk tegemist, et enda suutäis alla neelata. Tiit vōttis paar ampsu kohe, pärast oli hommikuni duriani maitse suus 🤢. Tuba ja koridor haisesid vastikult.. Minul jäi duriani maitsmine viimaseks korraks. Kui ma edaspidi olen vaadanud, kuidas osad inimesed söövad duriani nagu ōuna, siis mulle jääb see väga väga mōistmatuks..

👣- Bangkok Chinatown

Wat Mongkhon Samakhom, วัดมงคลสมาคม