traveled in 5 countries Read more

Beaches und Hula

August 9, 2022 in the United States ⋅ 🌙 26 °C

Was ghört me in Maui am Strand? E chräiende Güggu. Hie uf Maui hets vieli wild lebendi Hüehner, Bibili und äbä o Güggle. Di gseht u ghört me überall, auso o a de Stränd. D Gastgeber vom letzte B&B hei üs fasch scho chli spöttisch verzellt, dass es uf Kauai viel meh wildi Hüehner heig. Mir si auso gspannt druf, ob das würklich so isch..
    Hüt heimer der Weste vo Maui bsuecht und e ruehige Tag igleit. Mir si a Big Beach ga bade, när chli ar Küste entlang gfahre, hei di schöni Ussicht gnosse und immer mal wieder bimene Ussichtspunkt ghalte. Ds Highlight vom Tag isch ds Nakalele Blowhole gsi, wo mer lang bliebe si und vieli Fotos knippst hei. Das Blowhole isch so was wie e Geysir, wo aber nid heisses Wasser, sondern Meereswasser useme chline Loch höch id Luft sprützt.
    Am Abä simer ines Restaurant namens Huihui ga ässe. Das isch es Restaurant imene grosse Hotelressort, wie me das us de Filme kennt. Mir hei freie Sicht ufs Meer und e Sonnenuntergang ka, hei hawaiianischer Musig zueglost, wo derzue zwo Froue Hula tanzet hei. Ds Ässe isch traditionell und sehr lecker gsi, sogar der Poi isch gar nid so schlecht gsi. Poi isch der iheimisch Brei, wo i de Reisefüehrer als Chleischter beschriebe wird.
    Es isch erneut e super Tag gsi. Itz simer mit volle Büch daheim i üsem Hotelruum und freue üs ufe (Verdouigs-)Schlaf.

Pipiwai Trail

August 8, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 25 °C

D Hawaiianerinne und Hawaiianer mache hüfig d Shaka-Geste - si mache d Fust u spreize derbi der Duume u der chli Finger - öppe um Merci ds sägä, we mir mitem Outo ahalte um se la vürbifahre. Shaka bedütet "Cool!", "Locker!" oder "Gute Welle". Bekannt isch o der Usdruck "hang loose", wo ds gliche meint. Das Läbensmotto heimer hüt befolgt und e gmüetliche Usflug zum Pipiwai Trail mache. Langsam ar Küste entlang fahre, Pouse ilege, wes üs passt, d Landschaft gniesse und derzue spannendi Infos und Gschichte uf der Shaka-App lose.

Der Pipiwai Trail isch e guet 3 Kilometer lange Wanderweg im ungere Teil vom Haleakalā Nationslpark, wo bim Meer unger startet und dürne wunderbari Waldlandschaft zum Waimoku Wasserfall füehrt. Zwar hei d Wasserfäll sehr weni Wasser ka, aber d Wanderig isch wunderschön gsi und het sich definitiv glohnt. Bereits d Fahrt zum Startpunkt vor Wanderig isch megs idrücklich gsi und het üs bereits e chline Vorgschmack uf d Road to Hāna gä, wo mir de übermorn wei mache.
    Itz simer in Lāhainā acho, ere Stadt im 20er
    Jahre Stil direkt am Meer.

Haleakalā-Nationalpark

August 7, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 26 °C

Neuer Tag - nächster Sonnenaufgang. Hüt heimer fasch scho chönne usschlafe. Der Wecker isch ersch am 10 vor 4i losgange. Nachdem mir gester ufem Mauna Kea praktisch alleini si gsi, hets hüt ufem Haleakalā - trotz Zuetrittsbeschränkig am Morge (mir hei zum Glück genau vor 60 Täg chönne reserviere) - wesentlich meh Lüt ka. Derfür si d Temperature erträglicher gsi und zwe Ranger hei der Sunneufgang mit ihrne Gsangskünst begleitet.
    Der Haleakalā isch en scho länger nüm aktive Vulkan, wo chli meh als 3000 Meter usem Meer ragt. Si Name bedütet "Haus der Sonne". Nachem Sunneufgang simer zu mehrere Ussichtspünkt gfahre und hei o no e chlineri Wanderig unger d Füess gno. Di Krater-Landschaft het üs beidne super gfalle. Drum heimer üs gnue Zyt glah zum Föteli mache und picknicke. Am Endi vor Wanderig heimer de ufem Parklplatz tatsächlich no zwe Nēnēs gseh. Me chönnt sägä, e Nēnē sig ja nur e Gans. Das würd däm Tier aber niemals grecht, es isch nämlich der Nationalvogel vo Hawaii.

Ein glanzvoller Abschied von Big Island

August 6, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 20 °C

Hüt het üse Tag früeh agfange! Am 2i ir Nacht simer ufgstange u hei üs ufe Wäg Richtig Mauna Kea gmacht. Dört het üs am 3h üse Tourguide dr Analog Astronaut James Ward erwartet für üs zu de Stärne ds bringe. Leider het är sich zersch chli verfahre u mir si i de Wolke glandet.... 🙈 Mit ganz viu Geduld u warme Jagge hei mir aber üses Ziel de doch no erreicht u si riich mitemne wahnsinnig schöne Stärnehimmu, viune Stärnschnuppe u henne coole Föteli belohnt worde. Nach der Tour hei mir üs när ällei ufe Wäg zum Gipfel vom Mauna Kea uf ca. 4200 m.ü.M gmacht für ou no d Sunne ds begrüesse! 😎 Wow, das het sich glohnt! Die Landschaft isch unbeschriblech schön gsi u di vile Stärnwartene ufem Gipfel hei öpis mystisches gha. Wenns nid so a...chaut wäri gsi, de wäre mir gloub no ewig dört obe blibe! Churz drufabe hei mir üs de am luschtige Flughafe vo Kona (dört isch tatsächlech aues offe, nume Dächer hets...) vo Big Island verabschidet u si nach Maui gfloge. Hie heimer wider äs ganz äs härzigs Homestay mit ere hammer Ussicht übercho!Read more

Hilo

August 5, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 26 °C

Nach zwe sehr intensive Täg heimers hüt chli gmüetlicher gno. Am Vormittag simer i Ken's Pancake House ga zmörgele. Das het 24 Stunde am Tag offe, isch ziemlich überfüllt und schmuddelig gsi. Ds Esse isch aber ganz guet und üse Ufenthalt uf jede Fall es Erlebnis gsi. Düre Tag simer zwe schöni Wasserfäll (d Rainbow Waterfalls und d Akaka Falls) ga aluege und chli ar Hilo Bay ga spaziere. Am Abä isch de no e Bsuech bim Night Market mit dr Chantal und äm Olivier (zwöi Kollege us dr Schwiz) agstande, wo mir lokali Choscht vo Foodständ hei chönne probiere, z.B. e Poke, das isch e rohe Fischsalat. Ufem Märit hets so richtig abeglärt. In Hilo sölls aber o täglich regne. So heimer ömu wenigstens ds richtige Hilo-Feeling erlebt.Read more

Volcanoes National Park

August 4, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 19 °C

Nacheme wider herrleche Zmorge u am ne härzige Chärtli zur Hochzit vo üsere Gaschtgäbere Raven simer hüt nomau i Volcanoes National Park gstartet. Mir hei die idrücklechi Landschaft ou mau no bi Tag wöuä luege... Mir si de uf dr Craters rim Road entlang vom Kīlauea Krater gfahre u hei die idrücklichi Ussicht gnosse. Aschliessend si mir uf dr Chain of Craters Road sozäge mit dr Lava i ds Tal zum Meer abegfahre. Zersch düre dicht Rägewald u de über ä schwarzi, u schön gmuschtereti Mondlandschaft. Am Meer hei üs riisigi Wäue mit wunderschön blaue Gipfle erwartet. Zum Abschluss simer no dr Birdtrail ga mache, leider ohni viu Vögu, aber derfür mit schönem Wald u ohni Lüt! 😅 Nume die cheibe Nene heimer leider geng no nid gseh. 🙈 Aues i auem hei mir wider ä wunderschöne u idrucksvolle Tag gha! 😎Read more

Ganz ä lange Tag

August 3, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 27 °C

Der Marc und d Raven si super Gastgeber. Si hei hie ires chline Paradies erschaffe und verwöhne üs mit feine Frücht, interessante Gschichte und guete Reisetipps. Im Jahr 2018 hets allerdings genau hie e grosse Vulkanusbruch gä und vo dem Schock het sich ömu der Marc nie ganz erholt. Verständlich: Rund herum hei ihri Fründe ihri Hüser verlore und si wegzoge. Di troumhafte Stränd, wo der Marc als Coast Guard gschafft het, gits nüm. Dert isch itz e Lavawüeschti. Der Kīlauea isch der Vulkan, wo sit 1983 ununterbrochen aktiv isch. Er het so viel Leid agrichtet. Der Marc het gmeint, es sig ds viel Lava für eis Mönscheläbe. Bis im 2018 sigs immer e "sichere" Vulkan gsi. We denn e Lavastrom is Meer gflosse sig, heig me d Grossmuetter ar Hand gno und sig häre glüffe, um das Schouspiel vo nächster Nächi ds bewundere. Bim Usbruch 2018 sigs ganz anders gsi. Da heige d Mönsche ihres Daheim innert Sekunde müesse zrügg lah.
    Genau dä Kīlauea simer i Volcano Nationalpark ga bestune. U da me d Lava ersch bi Dunkelheit guet gseht, simer zersch no anes paar Stränd gange. Zersch a South Point, der südlichst Punkt vo de USA, när a Green Sand Beach. Um zu däm anedscho, simer e halb Stund hinger ufeme Jeep mitgfahre. Mir hätte o chönne loufe, üs isches aber ds heiss gsi. Dä grüen Sand isch echt speziell gsi, aber nur schwierig uf Föteli festdshalte. Schliesslich simer o no ane Strand mit schwarzem Sand gfahre, wo e Schildchrott am pfüsele isch gsi. Am Punaluʻu Beach wäre mir gärn no länger bliebe. Aber das scho fasch am Idunkle isch gsi, heimer witer müesse, sodass mer am Abä am 8i de d Lava hei chönne luege.

Aloha Hawaii!!

August 2, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 24 °C

Auso geschter Abe spät hei mirs tatsächlech nach Hawaii gschafft! U mir si nachere 2stündige Fahrt vom Flughafe us diräkt im Paradies glandet. Üsi Maukele Lodge isch eifach dr Hammer! Mir si zmittst im Rägewald mit Duschi dusse u drüne Himmubett zur Uswahl! Zum Zmorge hets feini Frücht usem Garte gä u derbi hei üs härzigi Geckos zuegluegt u sogar d Finger abgläckt! 😎 När het üse Gastgäber dr Marc für üs Schampoopflanze pflückt u mit hei Zuckerrohr und früschi Kokosnüss dörfe kenne lehre! Mmmh fein!
    Dr Marc het üs ou ä Tour entlang vom Meer empfohle, wo mir när hei ungerno. Derbi si mir über ds riisige Lavafäld vo 2018 gfahre u hei scho nur i dere churze Strecki x verschideni Klimazonene gseh! Auso bis itz isch Hawaii meeega beidruckend!

Aloha Hawaii?

August 1, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 21 °C

Nachdem wir gestern zum ersten Mal in unserem Leben einen Flug verpasst hatten, nutzten wir heute erstmals Uber. So konnten wir innert nützlicher Frist die Hauptsehenswürdigkeiten von San Francisco erreichen und anschliessend eine Bootsfahrt zur Golden Gate Bridge geniessen. Der Ausflug war kurz, aber hat uns sehr gut gefallen. Der verpasste Flug hat sich nachträglich schon fast als Glücksfall herausgestellt. So konnten wir eine Nacht durchschlafen, eine entspannende Dusche nehmen und erst noch San Francisco besichtigen - dieses Mal ohne Sonnenbrand ;-). Nun nehmen wir den 2. Teil unserer Reise in Angriff. Hoffentlich heisst es bald Aloha Hawaii.Read more

Gestrandet

July 31, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 13 °C

Oje, leider hei mir wäge ganz viune Lüt am Flughafe u Verspätig vom erscht Flug vo Züri us üse Aschlussflug nach Kona verpasst. Itz simer in San Francisco gstrandet u hei im ne Chili's so richtig amerikanisch Znacht gässe... Mau luege, vilicht gseh mir ja morn sogar no chli öpis vor Stadt! 😅😎Read more