Borboas trip

A 207-day adventure by Adrian, Jeannine & Marion Read more
  • 1.9kphotos

Tequila

March 26 in Mexico ⋅ ☀️ 31 °C

Hüt gahts ab nach Tequila mit de Lizet und em Hernan. Tequila isch de geburtsort vom alkoholische Getränk mit em gliche name 😂😂. Es isch super turistisch und a allne eggä findet mer cantaritos. Es getränk mit tequila imene tonglas. Natürlich hemmer das müsse probiere 😂😂✌️✌️. Es git 100 usstelligä über t gschicht vom getränk tequila und Mariachis wo musig mached. Zum echli öpis im mage ha, hemmer chips mit maischörner, chili und verschiedene salsas gesse. Uf em zrugg weg simmer bi de cantaritos el guero, was sovill heisst wie cantaritos vom wiise, aghalte. Das isch es bekannts lokal i de nöchi vo Tequila wos 24 h 7 täg i de wuche es fest git😂😂. Es isch lustig gsie de lüt zueluege mit es bitzeli fremdschäme 😂😂🤷🤷. Am abig hemmer eus vo allne verabschided und sind echli. Bedusled go schlaffe 😂😂.Read more

Downtown Guadalajara

March 25 in Mexico ⋅ ☀️ 28 °C

Am Adi sini verwante hend natürlich amix au müsse schaffe. T Jeannine und de Adrian hend also am morgä downtown Guadalajara uf eigeni fust unsicher gmacht.
    Am Namitag sind eus am Adi sini verwante go holä cho und mir sind in es giganitsches ichaufszentrum. Mexikaner gönd allgemeim sehr gern i ichaufszentrum 😂😂. Sie hend mit eus zumene chines wellä wo sie u gern hend. Nach dem mer echli go ledelä sind, simmer in es anders ichaufszentrum im "riche teil" vo Guadalajara und ja mer hets de lüt scho agseh das geld hend😅😅. T wohlstandschär isch da in mexiko scho nachli grösser als was mir eis gwöhnt sind i de schwiiz😅😅. Am Abig simmer wieder zu de Lizet junior und hend bis i tnacht gschwätzed🙂.Read more

Tlaquepaque

March 24 in Mexico ⋅ ⛅ 30 °C

Mit de Lizet, am Adrian sinere tante, simmer is viertel Tlaquepaque. Das viertel isch bekannt für lädeli mit figure zum usstellä. Natürlich hemmer zerst zmörgeled imeme märt 😄.
    Tlaquepaque isch ganz es schöns vierteli wo sehr dekortiert isch.

Am abig simmer zu de Lizet junior zum grilliere oder wie mer uf spanisch seit carne asada. Die ganz familie Borboa chunt us Sonora, en Bundesstaat im norde vo mexiko. Sonora isch bekannt für sis rindfleisch und natürlich chunnt nüt anders uf de grill bi sine verwandte🤣🤣. Mir sind also i zwei verschideni läde gfahre zum fleisch sueche wo passt😂😂. De Hernan, de ma vo de Lizet junior, isch ufere ranch ufgwachse mit öpe 2000 chüeh. Dementsprechend het er es super händli zum fleisch ussueche und grilliere. De Hernan het churzerhand tomate zwieble und chili grilliert und e super salsa zaubered😎. S fleisch us Sonora isch also absolut so fein gsie wies versproche hend. T jeannine het gmeint es sind bi beste tacos wo sie je gesse het 😂😂. Mir hend bis zabig spaat greded und vill glached 🙂.

Guadalajara Guadalajara

March 23 in Mexico ⋅ ☀️ 33 °C

Hüt simmer nach Guadalajara greist. Mer seit, das dass geburtstadt vo de Mariachis isch. Mir hend uu früeh müsse ufstaht will euse flüger am 6 am morgä gange isch🤷🤷. I de nacht hets us de lüftig immer im zimmer klöpfed, so dass mer i de nacht immer wieder verwached sind. Im flüger hemmer also pfüsed. Mir hend au de ganz morgä im Hotel verschlafe 😂😂.

Am spötere namitag simmer zu verwandte vom Adrian wo er sit 20 Jahre nüme gseh het 😱😱. Sini Tante Lizet, ihre sohn de Luis Hector, ihri Tochter Lizet mit em ma Hernan und de zwei töchtere, Arlet und Alexis. Tochter Lizet het Barbacoa gmacht wo u fein gsie isch. Mir hend eus sehr vill z verzellä ka und sie hend sehr neugierig eus gfröged wie eusi reis lauft. Mir sind am abig na is stadt zentrum vo Guadalajara an en märt go umeluege und öpis chlises go esse. Es isch u en schöne abig gsie und mir sind sehr herzlich vom Adi sine verwandte empfange worde 🙂.

Mexico Stadt wet eus nöd ga la

March 22 in Mexico ⋅ ☀️ 30 °C

Hüt gats witer uf Guadalajara. Ei Tante und ihri Kinde mit de Familie vom Adi wohnen dete, wo mer möchted go bsueche.
    Am Nami simer mit em Uber los an Flughafe. Us Spass hämer de Fahrer no gfrägt, gell es git da ja nur ein Flughafe, was er eus bestätigt het. Es gäbi eifach en Terminal 1 und en Terminal 2. Am Flughafe acho hämer euse Flug uf de Tafle gsuecht zum usefinde, wo mer euses Gepäck chönd ufge. Aber irgendwie isch euse Flug nöd ume gsi. Wo mer den en Mitarbeiter vom Flughafe gfrägt hend, het er gmeint, mir seget am falsche Flughafe🤦‍♀️😂 ouuu mmaann😂
    De anderi Flughafe isch mit em Uber über 1 Stund entfernt, was mer fix nüme hätted chönne schaffe.
    Aso hämer euse Flug gäg en Ufpriis müsse uf de nögsti Morge umbueche. Zum Glück isch das no gange und mir händ no 2 Plätz chönne ergattere💪
    Glichziitig hämer no es Hotel näb em Flughafe, das mal hämer guet glueget wele Flughafe, gfunde. Nach dem Chaos hämer en Filmabig im Hotel gmacht und händ bim Mc Donalds Esse bstellt. Nach de entüschende Erfahrig in Indie im Mc, isches dasmal defür richtig guet gsi😂

Shoppingday in CDMX

March 21 in Mexico ⋅ ☀️ 29 °C

Da eusi Kleider wo mer debi händ, langsam chli kaputt und verwäsche sind, hämer en Tag inere Shoppingmall wele verbringe, was mer den au gmacht händ. Mir beidi hend s einte oder andere gfunde und eusi kabutte Kleider chönne ersetze.

Da eus s Kino mega gfalle het, simer nach enere Siesta nomal is Kino go Ghoustbasterds go luege. Dasmal aber mit dickem Pulli und Schaal😂

Xochimilco & Frida Kahlo

March 20 in Mexico ⋅ ⛅ 27 °C

Hüt hämer zwei Sache vor. Eimal Xochimilco, det cha mer mit bunte Bötli die schwümmende Gärte bsueche und s zweite ischs Casa Azul, s dihei vo de Frida Kahlo.
    Mir sind also am Morge mit em Uber los für uf Xochimilco und hend em Fahrer gseit, dass mer zum Haupt Embarcadero, e Art Anlegestell fürt Schiff, wend. Es git öpe 4 verschiedeni. Im Internet hämer gläse, dass es Boot für e Rundfahrt rund 600 Pesos chosted, aso rund 30.- Fr.
    Churz bevor mer am Ziel acho sind, isch eine uf em Velo zu eusem Auto cho und het sehr penetrant gmeint, die Anlegestell, wo mir hi wänd, isch gschlosse wegemene Fest. Es gäbi aber e anderi Anlegestell, wo offe segi. Da d Semana Santa, aso d Osterwuche, grad afangt, isch das nöd so verkehrt gsi. De Uberfahrer isch au unsicher gsi wie mir. Er het eus aber versicheret, dass es sicher segi. Mir händ mit ihm abgmacht, mir gönds go aluege und wenns eus komisch vorchunnt, gömer wieder. Det acho hämer d Böötli gse und und get au es paar Mänsche und Lädeli gha.
    Aso simer usgstiege und sind zum Vermieter vo de Böötli. Er het eus 3 verschiedeni Route vorgschlage, wo aber alli über 2500 Pesos, aso ca 120.- kosted hend. Aso fast 3x soviel wies im Internet gheisse get😂🤷‍♀️ Da mir eus vorallem uft Sicherheit vo dem Ort fokussiert händ, hämer nöd tschägget, dass das au eifach en chline Scam chönnt sie, und sie eifach viel meh als üblich chönnted verlange. Da de Uberfahrer scho weg gsi isch, und mer uf kein Fall es Taxi vo de Strass derf ne (sind gfährlich), und mir i dere Gägend, wo mer nöd känned, nöd eifach händ wele umelaufe, hämer versuecht, d Pris abezhandle. Am Schluss hämer 60.- Fr. zahlt, s doppelte wie suscht, aber immerhin d Helfti was sie händ wele. Naja da mir wiedermal i ne Turifalle glofe sind und kei anderi Wahl meh gha gend, isch das den euse Priis halt gsi🤦‍♀️😂😂😂

D Fahrt mit em Böötli isch aber würkli mega toll gsi. Euse Kapitän het, wie in Venedig, s Böötli mit emene Holzpfahl ageh und so simmer dur die Wasserstrasse gleited. Euse Kapitän isch en junge Mexikaner gsi. Uf sim Platz hämer es Ritschratsch entdeckt und bim gnauere hiluege au Gras und er het rächt glasigi Auge gha😅 wo mer uf em Hauptkanal acho sind, hets zwei Böötli mit Mexikanerinne vo Oaxaca gha, wo fliessig zu luter musig tanzend, gsunge und Mezcal gschöttled hend (es isch 10i am Morge gsi). Vo Boot zu Boot händs eus au Schöttli gschänkt, wo mir gern gno händ. Nach enere witere Rundi simer au in Trinklune gsi und händ e Michelada teilt, Bier mit Limettesaft und Tabasco. Es isch richtig luschtig gsi und mir händ den rasch au eis höckle gha. Was für es amüsants Böötli mir gsi sind, zwei agrüschleti Turis und en bekiffte Gondeleri😂😂😂
    Mir händ den bimene Garte no en Halt gmacht und händ Schlange, Kameleon und e Tierart, wos nur dete git, chöne aluege. Axolotl, das sind mölch wos nur in mexiko git.

Wieder zrug simer mit emene Uber witer zum Casa Azul. Da mer richtig Hunger gha hend, simer no schnäll bim Markt e Torte (Sandwich) und e Quesedilla für uf de Weg go hole. Bizli zspaat, oder in Mexico ebe genau richtig, hämer no mit eusem Timeslot is Museum ine chöne.
    Das Huus, wo d Frida gläbt het isch wüki wunderschön und richtig farbig. Es het aber richtig viel Mänsche gha, das eus d Lust zum alles Läse und gnau aluege bizli vergange isch. Zuegeh euses Morgerüschli isch sicher au nöd ganz unschuldig dra gsi🙈😂
    Nach em gmüetliche spaziergang simer nomal a de mega tolli Markt und hend seinte oder andere no krämlet.

Echli chille und Lucha Libre

March 19 in Mexico ⋅ ⛅ 27 °C

Hüt hemmer eus en lockere tag gmacht in Mexiko-Stadt. Mir sind im viertel Coloña Roma umegloffä, hend gut gesse und Käfeled.

Am abig simmer go Lucha Libre luege i de Arena Mexico. Das isch mexikanisches wrestling 🤣🤣. Alli kämpfer hend maskene aah und es sind immer zwei teams wo gegenenand kämpfed🙂. Eini vo deme teams isch guet und halted sich a t reglä. S andere team isch bös und pschiesed und göns biespielswiis zweite uf eine los. Es isch aber alles insziniert also wird keine würklich verletzt. Es träted au chliwüchsigi bim lucha libre aah, was für eus echli ungwohnt isch 😅😅. Die kämpfer flüged amix fast dur de ring und schmeissed sich umenand😂😂. Es isch ganz lustig gsie zum luege.Read more

Hola Ciudad de Mexico

March 18 in Mexico ⋅ ⛅ 30 °C

Wills so vill zum a luege git in Ciudad de Mexico simmer nomal cho 😅😅. Mir sind im viertel Coloña Roma wos ganz vill kaffis und chlini restaurant git🙂. Am nami simmer in Parque Mexico go lese und echli umechille😎✌️. Am nami hemmer eus es paar tacos al pastor gönt und am abig simmer is Kino go Kong Fu Panda 4 go luege. In Mexiko sind pop corn portionä gigantisch. Es git pop corn wie bis eus mit salz oder süess. Aber natürlich au a la mexicana mit chile und limette.
    De film isch eso uf spanisch ünersetzt worde, das er mit villne mexikanische Klischees gspillt het. Wie zum biespiel het de Kong Fu Panda eine vo sine gägner, "wie en Tamal" igwickled. Es git ganz vill verschiedeni Aguas Dulces in Mexiko wo wie limonade us ganz verschiedene frücht oder chrüter chönd sie. E weisheit vom Kong Fu Panda isch gsie, wenn der s lebe limette git, mach es agua uf birrä zum alli verwirre. De Adrian het sich fast nüme chönd hebe vor lache 🤣🤣.

Puebla intenso

March 17 in Mexico ⋅ ⛅ 28 °C

Puebla het eus richtig I sin Bann zoge. Wo mer am Morge en Kafi bim Zocalo (Hauptplatz) sind go trinke, sind sicher über 100 Fraue am Aerobic/Salsatanze mache gsi und die meiste Violett agleit oder händ öpis violetts debi gha. D Jeannine hets natürli sehr beidruckt und gfreut, isch die Frauebewegig au in Mexico so präsent und sichtbar😊
    Plötzlich isch uf de andere Site en Umzug losgange, wo Mänsche mit emene riiiisige Sombrero und enere Maske umetanzt sind. Mir händ gar nüm gwüsst, wo mer jetzt sölled go luege😂😂😂

Nachher simer mit emene Turibus e Rundi go fahre. Er het eus Egge vo Puebla zeiget, wo mer nonig gse hend und het eus zumene Ussichtspunkt bracht. Dete hämer en u schöne Usblick über d Stadt gha und händ sogar no de Vulkan gse, wo vor es paar Täg aktiv gsi isch. Hüt het er nur es paar Wülchli gha, vermuetlich no biz Restrauch oder so🤷‍♀️😅

Nachher simer no an Markt chli go dureschlendere und händ imene Kafi eusi Blogg Biiträg gschriibe. Sind wiederemal im Rückstand grate😂

Am Abig simer s traditionell typische Mole vo Puebla go ässe und wils so fein gsi isch, hämer nomal d Spezialität Chiles en nogada wele ässe. Mir händ es Resti uf TripAdvisor gsuecht, wo Föteli vo dem Gricht gha hend. Wo mer den dete gsi sind und händ wele bstelle, hends gmeint, es segi nöd Saison und sie hegets imomänt nöd🤷‍♀️ haha mir händ demfall so ziemlich s einzige Resti in Puebla gfunde, wo das Gricht nöd händ😂 jänu, Mexiko het zum Glück no viel meh feins Ässe😊