Planlos geht der Plan los 🦧

August 2023 - May 2024
Mitemene Oneway Ticket richtig Tahiti, emene gfüllte Rucksack und es paar Darvidas gaz los... ✈️🌴🎒 Read more
Currently traveling
  • 854kilometers

Mon dernier weekend à Tahiti

September 24, 2023 in French Polynesia ⋅ 🌬 21 °C

Je commence par le français😉😄 Neinei Spass bei Seite. Es isch Sonntigabig und mis leste Wochenend in Tahiti isch so zege dure. Die lest Woche hani vil recherchiert, versuecht es Cargo Bateau z finde, vieli Hafebüros abgklappered, em Touribüro Löcher i Buch gfragt und am Fritig hani de endlich min perfekti Plan zemme gah. Ich ha mer müsse igestah, dass es nid möglich isch alles z gseh und das mer mängisch au wemmer öppis umbedingt wet, muss akzeptiere das es halt nid funktioniert (Cargo Boat, pasr Insle). Aber wer weiss vlt heds ja e guete Grund und irgendwo andersch klappeds.
    D Woche schüst isch gfüllt gsi mit guetem Esse und geile Restis, Schnorchle und chillen am Strand, Rege und biz Sport sowie enere geile Surfstund und emene Bsuech am Märit. 😎
    Ja wemmer so weiss das öppis am Endi zuegad de wird eim bewusst was fürnes Privileg mer hed, da döffe z si, das döffe z'erlebe, drum gnüssi jez mini lesti Woche in Tahiti numal in volle Züg. 🌴🇵🇫☀️

Bienvenue Bora Bora

September 29, 2023 in French Polynesia ⋅ 🌬 26 °C

am Morge am 5i gehts los, auf nach Bora Bora. Mit de Ferry, em Rucksack und biz Nervosität machi mi mit de Maria ufe Weg uf Bora. 🦋🇵🇫🌴
    6 Stund ufem Wasser simmer und mer hend e traumfahrt, mer gsend Wahl, mer gsend e horde Delphin wo wie im Film usem Wasserhüpfed und die bekanntiste Insle vo Societiy Island. 🤩Read more

Bora Bora

September 30, 2023 in French Polynesia ⋅ 🌬 26 °C

24ig und uf Bora Bora, sehr geil😎 de Ort isch zwar nie uf minere Bucketlist gstande aber wenns grad so ume Egge lied why not.
    Es isch e schöni Insle, vor allem de einti Teil.
    Mer sind am Fritig acho hend biz gechillt. Am Samstig hemmer de en Lagoon Tour gmacht, was echt cool gsi isch. Mer hend chöne mit Hai schnorchle im tüfe sowie in weniger tüfe Wasser, au hemmer Mantaroche gseh, eifach wunderschöni Tier🤩 Tour isch de wiiter zu de Tourguides ihrem dehei, sie wohned ufener Atoll/Motu. Super gastfründlich und lustig sinds gsi.
    D Maria und ich hend vil Franz gredt a dem Tag, da mer en Französin uf de Tour kenneglernt hend. Mer hed üs drü de alli bide Schiffstation vom Interncontinental useglah wommer üs de nu e feine Cocktail gönnt hend 🤩

Velotürli eimal um Bora

October 1, 2023 in French Polynesia ⋅ ☀️ 27 °C

Am Sonntig hemmer bi gfühlte 40 Grad e Velotour gmacht, nice und heiss gsi 😄

Kurz zemmegfasst: Bora isch schön aber es gid eidütig schöner Insle 🦋

Bora to Huahine

October 1, 2023 in French Polynesia ⋅ ☀️ 26 °C

Gester Abig hani vo mim Hostel usegfunde, das mini Ferry am Mändig nid gad, da die Woche revisione stattfindet. Irgendöppis will nid dasi mit de Färry Islandhopping mache. Kurzerhand hani de müsse mi ganz Plan übere Hufe rühere und mich nü orientiere.
    Ich muss sege mier isch wiedermal bewusst worde, me cha nu sone guete Plan ha, mängisch macht s'Lebe eim e Strich dur d Rechnig, aber i dene Moment muss mer e küehle Kopf bewahre und offe sie, sin Plan de nüe Gegebeheit azpasse.
    Ich ha de also e Flug buecht für am Sonntig zum uf Huahine z'flüge. De Weg zum Flughafe hani mitere Ferry chönne mache, wie cool?! De Flughafe isch ufere Motu - Insle nur us Strand. Wunderschön echt! Es gid kei Securitykontrolle und de Sitz im Flugi chammer fri uswähle. Bim Gwicht vom Gepäck sinds eher sträng glaubi, ich has nid welle teste und ha de paar Sache kurz de Maria geh, grad gnueg das mis Gepäch gnau nu 14.9 KG gsi isch - 15 ischs maximum gsi, phuu Schwein gah.😅

In Huahine acho, hani mini Nachrichte checkt, doch mis Hostel hed mer nid gantwortet, ich ha kes Taxi gah zum Hostel und laufe wär drüehalb Stund gsi. Ich ha de biz umegfragt, am Flughafe heds ke Taxi gah, und es isch irgendwo im nirgendwo gsi. Ich ha de en andere Backpacker kenneglernt wo au s gliche Problem gah hed. Mier hend de mega liebi Locals troffe wo üs zu üsem Hostel gfahre sind. Obwohl sie ide nöchi vom Flughafe wohned - die Polynesier sind eifach so netti Lüt! 🤩
    Per Zuefall hends de au nu üsi Hostelbsitzerin kennt und üs ihri Nummere geh, falls mer wieder es Taxi zrug a Flughafe bruched. Wow!
    De Weg is Hostel isch atemberaubend gsi, mer hend es frilebens Ross krüzt😂

S' Hostel isch richtig herzig, local und s hed alles wo mer brucht (okey AC oder en Venti wär scho nu nice😅🔥). Bevor mer de all is Bett sind hemmer "zum Glück" nu en riesige Tusigfüessler gseh. Mer hend öppe 1h gah zum de fange, alli Lüt vom Hostel hend üs gholfe 😂 was fürne Adrenalinschub.
    Ja ich wür sege hüt isch wiedermal so e richtige Backpacker Tag gsi. Ich bi gspannt wasi morn alles wird erlebe.

Huahine

October 3, 2023 in French Polynesia ⋅ 🌬 26 °C

Wow was füre Tag. Hüt am Morge bini mit drü Franzose richtig Strand gfahre. Mit üsem Song Liberté, s hed nur die CD im Auto 😅
    De Strand isch biz versteckt, drum hemmer die leste Meter z Fuess gmacht. Dure dichti Dschungel, es isch eifach wunderschön hie! Es gsed echt chli us wie imene botanische Garte 🤩 Dunne acho, simmer ab is Wasser go schnorchle, eifach mega, hie chammer is Wasser laufe und schwubs ischmer bimene Schnorchelspot. Nachem Sünnele simmer vomene Local iglade worde go Bändeli knüpfe. Er hed us zudem au nu zeigt wie mer Pain à Coco macht - vo A bis Z. Hie gilt nu s traditionelle Rollebild, d'Männer hend müsse Kokosnuss schäle und rasple und mier hend müsse go Blätter sammle wommer de nacher brucht hend zum s Brot ufem Füür bache.

Zwüsched dure sind anderi Touris mit em Boot acho und hend d Ufgab gah, en Kokosnuss vomene Baum abeschiesse😅 Au Kids vo Australie hani kenneglernt, die sind für zwoi Woche ide Südsee unterwegs mit as Familie - nice 🤩
    Nebst dem sind au nu Yachtieres am Strand acho, um z checke öb d Millionäre hie biz chönd chille. Sie hend de de Strand zweggmacht, d Kayak parat gmacht und e Sonneschutz ufgstellt. Ihres Boot hed Räder gah, so das mer nie muss is Wasser inestah!

Irgendwie nu lustig gsi, mier Backpackers sind am gliche Strand wie d Millionäre vo Kanada.😅 Ich has nid chönne la si und ha mini nügir müsse stille, und ha de eine vo dene Yachties gfragt was sie hie so möched und wie mer sone Job bechund. Im Moment hends leider niemer meh brucht, und er hed gmeint d Usbildig sig nu komplex.. Vlt ja min Plan B, falls es mit Wirtschaftspsy nüd wird 😄

Nachem Esse vom Kokosnussbrot und nachdem mer nu richlich beschenkt worde sind mit Mangos und nüe Chetteli hemmer üs de ufe Weg retour gmacht. De schöni Tag hemmer de inere Localbar direkt am Strand usklinge la.
    Quelle belle journée! 🤩

Jetzt bini scho wieder ufde Bei und warte hie am Flughafe uf mis Flugi richtig Tahaa. Immer biz trurig wemmer vomene so schöne Ort muss gah, aber bi au gspannt was mich jetzt in Tahaa erwartet 🤩

Tahaa

October 6, 2023 in French Polynesia ⋅ ☀️ 27 °C

E chlini Insle, und ehrlichgseid hani bevor ich hie häre cho bi nunie vo ihre ghört. Es isch wunderschön hie, ruhig es hed nid vil Hüser, 6000 Iwohner und isch umgebe vom Meer und Motus. Es isch es Paradis und eifach z empfehle, grad wemmer eifach biz wet obeabe cho. Mi Camping isch direkt am Meer, am Abig chani vo hie de Sonneuntergang beobachte. Wow ich bi eifach riesig Dankbar das döffe z gseh und z erlebe.
    Hüt hani e Usflug is Paradis gmacht, öppe 15 Minute mit em Boot entfernt vom Camping. Mer sind am Morge abgholt worde und hend de ganzi Tag chönne uf de Motu chillen. Was mer det so macht? Schnorchle, lese, esse, trinke, Sonnetanke und eifach si. Ich glaub so erholt bini nunie gsi. Eifach wunderschön üsi Erde!
    Jetzt bini grad nu mi lesti Sonneuntergang am gnüsse vom Campingplatz us, bevors morn uf Moorea gad.

Au Revoir Tahaa

October 7, 2023 in French Polynesia ⋅ ☀️ 27 °C

Heute morgen muss ich meiner liebgewonnenen Insel Adieu sagen. Je vais retourner habe ich zu den AirBnB Leuten gesagt.
    Ich bin gerade auf der Färre Richtung Papeete und bin wirklich entspannt von Kopf bis in die Zehenspitze.
    Ich fühle mich High! High vom Leben und dieser wunderschönen Insel und dem tollen Ort an dem ich drei Tage sein durfte. Vielleicht liegt meine Gelassenheit auch an dem Tee den mir Natalie heute morgen noch gemacht hat, um nicht Seekrank zu werden. 😅

Was soll ich sagen, am Morgen früh aufzuwachen mit Blick aufs Meer, Wind und Sonne die einem ins Gesicht scheinen und am Abend vor dem zu Bett gehen, den Sternenhimmel zu beobachten und das Meer zu lauschen - wie kann man da nicht entspannt sein?
    Ich muss echt sagen dieses AirBnB war echt eines der Besten, in denen ich je war. Auch die Hosts waren super lieb, haben geholfen Sachen zu organisieren und ich konnte nebenan eine "ruhige Kugel schieben" - es wahrs Träumli!

Und wer hätte gedacht, dass ich Me-Time so geniesse. Ich bin irgendwie froh und erleichtert, dass ich auch einfach chillen kann, einen ganzen Tag lang und mich danach nicht gelangweilt sondern gestärkt fühle. Ich glaube ich werde langsam tatsächlich gross🤯🥹

Next Stop ➡️ Moorea 🇵🇫🌴🦋

Moorea 🪷

October 9, 2023 in French Polynesia ⋅ ☀️ 27 °C

es isch de zwoitlesti Tag in Polynesie! Crazy wie die Ziit schnell vergad. Wenni drah denke das ich am Mittwoch im Flugi hocke, stimmt mich das scho biz trurig. Polynesie isch eifach es Paradis. So wunderschön, me chas i Wort gar nid beschriebe, me muss es mit eigene Auge gseh.
    Mangos, Ananas, Pompelos... exotischi Frücht wommer hie eifach vode Bäum cha pflücke, früsche Thon tagtäglich, und eifach en einzigartigi Natur und kristallklars Wasser. Ich glaub ich chönt guet nu einigi Ziit da blibe und mis Islandhopping fortfüehre. Und glich bini ready für es nüs Abentür. Wieder biz zrug id "Zivilisation" zu Lüt wo mich verstönd und wo ich d Kultur meh verstah. Uf minerer Reis durch Polynesie hani herzensguti Mensche kenneglernt, wo eifach gebed ohni öppis defür z verlange. Wo Blueme hinderem Ohr bruched, um ihre aktuelli Beziehigsstand z offebare (Fleur à Coeur = vergeh).
    Meh merkt aber au de westlich/französischi Ifluss, wo de ganzi positivi Inslevibe biz trüebe mag.
    Trotzdem würdi i Zuekunft wiedermal uf Polynesie um wiiteri Insle z erkunde zB d Marquise Island oder d Atolls oder... S rusche vom Meer, die wunderschöne Sonneuntergäng und die bis obe grüenbedeckte Berge wirdi vermisse!

Maruuru Rao Polynesie! 🪷🇵🇫🌸

Nãnã Polynesie

October 11, 2023 in French Polynesia ⋅ ☀️ 25 °C

Morgens um 5 Uhr klingelt der Wecker. Neuseeland! Ich wache im AirBnB von Maria auf, wo ich diese Nacht Hausen durfte.
    Mit meinem gefüllten Rucksack ubd ein paar Bananen mache ich mich auf den Weg zur Bushaltestelle. Währenddem ich nochmals ein letztes Pain à chocolat und ein Pain Coco kaufe, sehe ich den Bus vor meiner Nase abfahren. Prios 😅

Ich warte auf den nächsten Bus, der gemäss einem Local regelmässig aufkreuzt..
    So wie meine Reise begonnen hat, dachte ich. Da der Bus nach 30 Minuten noch nicht aufgetaucht war, entschloss ich mich für Hitchhiking (etwas alltägliches hier in Polynesien). Ein Mann, ehmaliges Crew Mitglied der Air Tahiti Nui, hat mich dann an den Flughafen gefahren. Nochmals ein lestesmal diese generöse Gastfreundschaft geniessen! 🤩

Mein letztes Bargeld ging für ein Kaffee drauf, welches ich draussen auf der Loung am Flughafe geniesse, befor es heisst BORDING.

Au revoir Polynesia et Hello Kiwis 🤙🪷

*Nãnã = Bis wir uns wiedersehen