Spain
Sitges

Here you’ll find travel reports about Sitges. Discover travel destinations in Spain of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

V pondělí Laďa odlétal, nás čekalo vrácení auta, měli jsme zamluvenou poslední noc v Barceloně a návštěvu Sagrady Familie. Po cestě z Vilafrancy nás však zlákala možnost vykoupat se v moři v přímořském gayi oblíbeném městě Sitges. Takže jasně, čas máme, plavky zabalené bokem také, tak jdeme na to 😀. Už první překážka, kterou jsme museli překonat, bylo parkování. Po půl hodině se jako jediná možnost jevil parkovací dům v supermarketu, který musel být postaven pro Pandy, ale ne pro Golfy. Všichni jsme se modlili a nakonec Golf obstál bez ztráty věnečku, ale nervy jsme měli vyšponované pěkně. No co, nedáme se odradit, místo 2,5 hodin máme ještě 1,5 hodiny, tak šup k moři. Ale co s tím hladem. No ejhle, po návštěvě dvou obchodů a nákupu pouze jedné vody a coly je tu lákavý plážový stánek s nabídkou nanuků, burgerů a obložených housek. Naprosto vyřízení a hladoví jsme si objednali nanuka (nic jiného bez lepku nebylo), hamburgera (koho to proboha napadlo 🙉) a bagetu a zabili tím pouze dalších 30 minut. Hamburger měl kvalitu mražených porevolučních výrobků, nanuk roztál dříve, než ho bylo možné snít, pláže byly narvané k prasknutí, převlékárny chyběly a moře bylo špinavé, takže naše expedice skončila u stánku. Ve městě jsme si dali už jen kafe (aby ne, když jsme byli tak příjemně najedení 😀), v modlitbách vyjeli z parkovacího domu, v pořádku vrátili auto, dali si společně poslední drink a vyprovodili Laďu v Barceloně na bus na letiště 👋.Read more

Le vol sur Barcelone fut des plus reposants. Pas un sursaut, personnel des plus sympathiques donc on a pu dormir plusieurs heures. L’arrivée tout aussi en douceur. Les bagages ont été rapidement repris. Là douanes, un charme. Monsieur D a finalement retrouvé sa fille. Nos chemins se sont séparés ici.

On traverse la guérite et voilà qu’on voit un beau comité d’accueil: Fali père et fils nous attendaient pour nous faire visiter Sitges. Ville portuaire en banlieue de Barcelone, je ne pensais jamais avoir un aussi gros coup de cœur! Station balnéaire mais avec le charme du Vieux-Québec, on aime àla seconde où l’on y met les pieds. Et que dire de la nourriture! Savoureuse et sans façon, c’est l’amour à chaque bouchée.

À ma grande surprise, mon niveau d’espagnol s’est grandement améliorer et je peux avoir une conversation détendue et soutenue avec nos hôtes. Merci Joceline Marcouiller d’avoir participé à cette réussite! Tu serais fière de moi!

Ici, nous sommes traitées en reines! On nous amène dans tous les coins de ce petit paradis. Je reviens en groupe l’hiver prochain, c’est certain! Il y a tant à faire et à voir! La mer et ses plage, son paseo (genre de boardwalk), ses pubs tout aussi sympathiques les uns que les autr, ses boutiques chics. On y retrouve une communauté LGBT active et animée. Tout le monde vit dans le respect et la tolérance.

Nous visitons l’appartement où mon fils Dannick a vécu 3 magnifiques mois pour y apprendre les langues espagnole et catalane. Ils ont une sublime terrasse où l’on y voit la Méditerranée. Merci à Rafael, Chari, Maria et Fali d’avoir si bien pris soin de mon grand.

Toute bonne chose a une fin et nous devons quitter vers l’aéroport pour notre destination ultime: La Bulgarie

Day 1

September 14, 2017 in Spain

Arrived met up in the villa with the lads, went down to the beach and laid in the son, went for some quick cocktails after, then git some supplies t the supermarket.

Made dinner with lots and lots and lots of home made Sangria followed by chocolate fruit cake git ready and then went out for s night in the tiles all in all believe a good night was had by all

Beach and sun! 3 days of rest

July 14, 2017 in Spain

Vandaag reden we nog voor 4 uur naar Sitges dat ligt een uur van Barcalona af, milan en justin hebben een mooi huur appartementje gekozen met zwembad en 5 minuten lopen van het strand af, de komende 3 dagen gaan we hier relaxen en van de zon genieten

Sitges, 08860, Ситжес