traveled in 2 countries Read more

Vliegveld orlando

July 24, 2017 in the United States ⋅ ⛅ 31 °C

Mooi da's geregeld binnen een mum van tijd.
    Sercurity check en ja hoor ik ben weer de l*l. Controle op.alles inclusief drugs. Maar na een paar minuten mag ik weer verder. Clean!!!!
    Ronde gelopen in de wachtruimte en wat denk je rookruimte. Dus sigaretten kopen. Ook dat is gelukt. Mag je ze niet meenemen maar ophalen bij de gate?!?!?. Lekker dan dat wordt dus de laatste 2 delen en verdelen over de komende tijd. Dan maar even wat kopen voor in het vliegtuig en dan ff rookmoment 1 en dan later moment 2. En dan vliegen naar Miami. Dan 45 minuten wachten en hop naar Nederland.
    Tot zover onze berichtgeving. Grt M

Laatste dag......................snik...

July 23, 2017 in the United States ⋅ ☀️ 27 °C

Vanochtend superslecht weer regen en onweer dus Mich uit laten slapen haha .gewassen en bepakt op naar onze laatste stop Orlando. Er kwamen weer hoosbuien naar beneden en we moesten dan rustig rijden want je ziet geen hand voor ogen.Toen we trek kregen ,wehadden al choclate chip cookies op gestopt bij Starbucks voor koffie een morningbun en een doughnut om daarna weer verder tegaan en lekker in de auto op gepeuzeld . We hadden besloten naar Vineyard Gardens tegaan een super grote outlet mall en al snel kwamen we aan. Super groot en verzin een merk of het was er wel en ook superdruk hele bussen kwamen aan! Het was buiten maar wel overdekt. Michel kon erg goed slagen en kon het niet laten ook voor Daan weer iets gescoord ! Ik een Nike jogging broek. Heb we electroden in mijn nek gehad lekker hoor !!! En in een winkel hield ik een gtote donkere man met gouden tand aan om een andere maat te vragen ......i do not work here zei hij o foutje hshaha Michel vond het erg grappig. Toen naar de food gourt zie foto s bizar gtoot ook.We besloten eens iets anders te proberen Japanse noedels met teriyaki kip een eggrol en een springrol . Het was echt heel lekker !!! Toen naar het hotel aardige man hielp ons en daarna alles uit de auto om alles in te pakken. O daarvoor nog even bij Denny s voor een milkshake en ikk vroeg aan Mich of hij de lavacake wilde proberen , de milkshake was weer heerlijk en de lavacake met daarop vanile ijs en van binnen gesmolte chocola jammie jammie heb even gekeurd natuurlijk !Read more

Bush Gardens

July 22, 2017 in the United States ⋅ 🌙 27 °C

Rustig aan wakker geworden wassen aankleden en op naar Tampa . Nog niet ontbeten en aangekomen in Tampa in een straat voor Bush Gardens besloten om bij de Burger king tegaan ontbijten haha doe eens gek. Pancakes 98 cent hash browns geen idee haha 98 cent en Michel burrito junior 1 dollar &koffie totaal 6 dollar . De pancakes waren goed hash browns zijn gefrituurde aardappel rondjes lekker om 10 uur s ochtends en de burrito was met ei gehakt rn ui mmmmmm haha maar we waren weer voldaan . Bush Gardens was geweldig van super achtbanen (jammer dat Daniel er niet was ! ) tot kangaroes aligators witte tijgers winkeltjes eet tentjes top shows en goeie muziek!!! Dus weer genoten masr wel gesloopt na zoveel vertier. WE waren ook nog tot onze slip nat van ons eerste tochtje in de waterbaan haha niet erg want het was weer warm genoeg alleen door de hoge luchtvochtigheid duurde het lang voor we weer droog waren. Nu lekker in bed en morgen nog een dag genieten in Orlando ! Groetjes van twee mensen met moeie benen en branderige voeten . Trusten xxx ElRead more

St.Petersburg day one

July 22, 2017 in the United States ⋅ 🌙 27 °C

Door omstandigheden ff een dagje later. Omstandigheden betekend in dit geval moe total loss en laat thuis. Maar wat hebben we gedaan?! In de ochtend ontneten bij pintchers en dat redelijk op tijd want we wilde snel in Petersburg zijn. Dus onderweg. Toch maar even gestopt bij de supermarkt voor een bakkie. Helaas een Publix zonder koffie!!!! Bijna onmogelijk maar wij hebben er 1 gevonden. Dus ff een tour gemaakt door de super waarbij we toch maar ff een cheescake hebben gescoord. Auto in en verder. Voornamelijk rechtdoor. Hey wat staat daar op.het bord?? Mall! Toch maar ff kijken. Goed aangeven totdat ze denken dat je het nu wel weet. En dan veranderen we de naam van de mall en dan rij je er dus voorbij. Dan maar keren en snel een parkeerplaats gevonden en de mall in. Tegenvaller maar ff wat gegeten en verder. Tolweg. De skyline bridge. Ff links voorsorteren en pront schiet er een auto de berm in omdat ik naar links ging. Die auto dat ik net nog 1000 meter achter mij gezien!! De vrouwelijk bestuurder rijd nu in de berm zonder snelheid te verminderen en rijd daarna bijna haar voorganger, bij de tolpoort, aan. Na de poort gaat het gas er weer op en even later zien we dat de veiligheids borden aangeven "CHRAS" en we daenken gelijk dat is die vrouw. Maar goed de skyline bridge is een mooie brug met een goed uitzicht. En onderaan de brug is ons hotel. Ingecheckt. Wat nu te doen? Op naar st.Petersburg. geparkeerd aan de haven en de trolley gepakt. Een hele tour voor 50 cent. Daarna uitgestapt bij een leuk punt maar alle lag midden in de zon. Pffff. Dan maar naar het Dali museum. Helaas gaat dat niet door het museum gaat bijna dicht. Nog ff naar de supermarkt geweest en in het zwembad gelegen. Na het zwembad lekker douchen en relaxen. Morgen gaan we naar Busch gardens.Read more

Hot &Wet that's what it is !!!

July 21, 2017 in the United States ⋅ ⛅ 26 °C

We werden wakker met donkere luchten en regen....maar omdat het zo warm is lieten we ons niet kennen en vertrokken naar Sanibel Island om schelpen te zoeken .We moesten de lange kustweg van Fort Myers af rijden en het onweerde en regende en we kwamen me een plassen en ondergelopen straat tegen niet normaal. 2 bruggen over en we waren op Sanibel het was zo gaaf net een Tropisch eiland prachtig . De regen was gestopt en we zagen een visitors center tegen .Een aardige vrouw vertelde waar we alles konden vinden en met wat folders reden we eerst naar een soort houten dorp waar Jerry s super markt en restaurant was zo leuk met palmen en papagaaien .Eerst maar ontbijten want dat hadden we nog niet gedaan Michel nam yoghurt met fruit en ik pancakes mmmm een hele koffie kan erbij en een vriendelijke serveerster! De mensen zijn allemaal erg vriendelijk en beleefd en ze denken vaak dat we Amerikanen zijn haha maar als ze merken dat het niet zo is vragen ze waar we vandaan komen en sommige weten echt niet waar het is of ze zijn erg enthousiast en maken een praatje. Nog even de souveniers shop in en toen op weg naar Captiva het puntje van het eiland.we zijn op 3 stranden geweest en veel schelpen gezien waarvan 2 bijzondere maar die waren nog bewoond dus terug gegooid. Toen we weg gingen bij het laatste strand we lagen dicht bij een soort duin gras zag Michel ineens een slang een grote lichtbruine brrrrr zo bizar dat dat los rond kruipt en pal achter waar wij lagen er waren daar wel schildpad nesten dus was hij misschien op zoek naar een lekker eitje ! Voortaan maar niet meer dicht bij begroeing maar wel leuk om gezien te hebben ! Ff vuurtoren bekeken en terug naar het hotel maar kwamen een outlet tegen waar we een iced koffie namen en wat leuke dingen voor onze kinders scoorde. Als afsluiter nog even eigen strand bezocht waar ik ineens een rog vlakbij zag toen ik michel riep schoot hij pijlsnel weg. Ook weer pelikanen zien vliegen leuke vogels ! S avonds bij de griek op zijn amerikaans gegeten. En toen nog een ijsje mmm doodmoe naar bed maar wat een heerlijke bijzondere dag !!!! Groetjes allemaal vanuit een bizar heet Florida xxxxxxxRead more

Fort Meyers

July 19, 2017 in the United States ⋅ ⛅ 27 °C

Weer een tochtje achter de rug. Eerst Miami uit dat was al een opgave maar dat was gelukt. Het begon met het ophalen van de auto. Omlopen omdat je verplicht met de lift moet en dan pas alles afgeven volgens de dame die bij de in en uitgang zit. Dit heeft te maken met de camera's. Toen op weg. Stoplichten en druk. Maar een afslag gemist dus door de achterbuurt. Ff benzine gehaald voor wel 10 dollar en go. Eerste stop everglades. Kaartje gekocht voor de airboot. Maar helaas slecht weer op komst dus wachten. Pfff warm en benauwd. Maar na een uur zeker inladen en varen. En direct bingo alligator. O nee twee of toch drie. En de tocht was koud 2 minuten onderweg. De rest van de tocht niks gezien maar we lekker gevaren. Na de tocht naar de show en uitleg over de everglades en zijn inwoners. Alligators werden gevoerd. En toen gauw weer verder. Rechtdoor en.nog meer rechtdoor. Ineens zien we het kleinste postkantoor maar helaas kunnen we niet stoppen. Volgende afslag in de remmen en hard om te keren. Eenmaal bij het postkantoor was het oorlog met de muggen!! Honderden we werden aangevallen. Snel foto en terug de auto in. Oooo neee ook daar hadden ze zich verzameld. Ramen open en gas. Onderweg nog een paar doodgeslagen. Maar volgens mij wonen ze nog steeds in de auto. Maar de meeste zijn we wel kwijt. Door rijden naar Naples. Je raad het al rechtdoor. In Naples ff naar het centrum geweest en dat stel dar niks voor dus snel weer verder. Fort Meyers. Langs de doorgaande weg, het hotel. Ziet er goed uit. Koffers naar de kamer. De was verzameld want je zweet hier al een otter. Dus sommige zaken waren aan een wasbeurt toe. Was in de machine en plons het zwembad in. Ff uit het bad om de was in de droger te doen en plons het bad weer in. Het is tijd om de was uit de droger tehalen en weer terug naar het zwembad. Na het zwemmen douchen en eten. Was wel.een beetje laat geworden maar goed. Serveerster te weinig getipt en dat kwam ze ff zeggen en ja dat klopte dus ff aangevuld. Nog even een wandeling gemaakt en nu ff schrijven en dan naar bedje toe. Want morgen is er weer een nieuwe dag in Fort Meyers.. grt MRead more

Miami tour

July 18, 2017 in the United States ⋅ ⛅ 27 °C

Hup hup vroeg uit de veren want vandaag is de Miami ontdekkingsreis. We hadden al kaartjes gekocht voor de hop on en hop off bus maar om daar te komen moesten we eerst met de trolly naar de opstapplaats. En yeah we hadden de eerste bus van de dag te pakken dus de ontdekkingsreis begon om 09:13 uur.
    Eerst naar de verzamelplaats van alle bussen want daar gingen we ontbijten. Starbucks ontbijt gescoord en.gelijk wat sigaretten armer aan wat toeristen (zwervers). Maar goed een goede daad gedaan of niet. Daarna met de rode lijn naar windham. Een wijk met muurschilderingen. Erg mooi. En daarna de bus weer op naar cocunut crove het winkel centrum.ff afkoelen dachten we. Helaas gewoon een winkelstraat. Dan maar ff iets fris tot ons nemen. En weer terug naar de halte Onderweg zien we een hagedis lopen en die was iets groter dan we gewend waren. En ook iets sneller maar we hebben een foto!
    Nu op naar little havana! Ff een biertje gedronken in de place too be daar. Live muziek en een coole ruimte. Door little havana gelopen en bij de sigarenfabriek een sigaartje gekocht. En uitleg gekregen hoe dit werkt dus wel geinig om daar een te kopen. Nu op weg naar het centrale punt voor de connectie met de lijn die ons weer naar huis moet btengen. Komt er 1 druppel naar beneden. Maar ook al zijn vriendjes volgen. Een hoosbui krijg je dan. Wel van korte duur en verfrissend. Eenmaal daar rondje gelopen en toen naar onze bus en toen bleek dat ook gelijk de laatste bus van de dag te zijn. Trolley gepakt en om 18:30 lopen we weer het hotel binnen. Naar de overkant van de straat om te eten en vanavond hevven we een relax avond. Dus ga het nu afsluiten want we zijn er wel klaar mee voor vandaag.