United States
64th Street Park

Here you’ll find travel reports about 64th Street Park. Discover travel destinations in the United States of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Miami

July 17, 2017 in the United States

Extra vroeg weg want een aardige trip voor boeg.
    Eerst naar de mall. Dat was al een uurtje of 3 sturen. Maar gelukt. Een mega mall. Eentje waar je in kan verdwalen. Ff wat gekocht en dan weer verder voor nog een uur sturen. Miami!! Erg druk hotel gevonden en op de oprit de auto geparkeerd, koffers uitgeladen en daarna voor een parkeerplaats een half uur sturen terwijl je de garage zag liggen aan de overkant van de straat. Maar alles hier is one way. Je krijgt dan ook een kaart mee hoe te rijden naar de parkeergarage.
    Koffers op de kamer gegooid en verkennen. Helmaal niks in de buurt. Dus over het strand terug. Maar even.bij de info meneer langs over hoe en wat. Dus dat wordt een stadsbus. Eerst lopen naar de halte en daar gaan we. Een hallf uur later zegt de buschauffeur. Hier eruit en oversteken en je bent er. De lijnbaan van Miami. Winkels en restaurants in het midden. Lijnbaan op en neer geweest en dan een happie eten. Bij de cubaan. De serveerster zegt. Dat is beter en dat is lekkerder. Maar wat ze niet zegt is dat is het duurste en dat is nog duurder. Maar goed wij blijven bij onze eerste keuze en dat wel erg goed en lekket. Bij het afrekenen vraagt ze ook.nog of we het wisselgeld terug willen. Ja dat willen we. Toen op zoek naar de bus voor de weg terug. Bus halte gevonden alleen de verkeerde. Dus naar de overkant van de straat en daar weer wachten. En onze mazzel we stappen uit voor ons hotel. Schrijven dit stukje en gaan douchen en knorren want morgen gaan we met de bigbus miami verkennen. Grt M.

Miami tour

July 18, 2017 in the United States

Hup hup vroeg uit de veren want vandaag is de Miami ontdekkingsreis. We hadden al kaartjes gekocht voor de hop on en hop off bus maar om daar te komen moesten we eerst met de trolly naar de opstapplaats. En yeah we hadden de eerste bus van de dag te pakken dus de ontdekkingsreis begon om 09:13 uur.
    Eerst naar de verzamelplaats van alle bussen want daar gingen we ontbijten. Starbucks ontbijt gescoord en.gelijk wat sigaretten armer aan wat toeristen (zwervers). Maar goed een goede daad gedaan of niet. Daarna met de rode lijn naar windham. Een wijk met muurschilderingen. Erg mooi. En daarna de bus weer op naar cocunut crove het winkel centrum.ff afkoelen dachten we. Helaas gewoon een winkelstraat. Dan maar ff iets fris tot ons nemen. En weer terug naar de halte Onderweg zien we een hagedis lopen en die was iets groter dan we gewend waren. En ook iets sneller maar we hebben een foto!
    Nu op naar little havana! Ff een biertje gedronken in de place too be daar. Live muziek en een coole ruimte. Door little havana gelopen en bij de sigarenfabriek een sigaartje gekocht. En uitleg gekregen hoe dit werkt dus wel geinig om daar een te kopen. Nu op weg naar het centrale punt voor de connectie met de lijn die ons weer naar huis moet btengen. Komt er 1 druppel naar beneden. Maar ook al zijn vriendjes volgen. Een hoosbui krijg je dan. Wel van korte duur en verfrissend. Eenmaal daar rondje gelopen en toen naar onze bus en toen bleek dat ook gelijk de laatste bus van de dag te zijn. Trolley gepakt en om 18:30 lopen we weer het hotel binnen. Naar de overkant van de straat om te eten en vanavond hevven we een relax avond. Dus ga het nu afsluiten want we zijn er wel klaar mee voor vandaag.

64th Street Park