Australie 2020

• 1,0kkilometer
  • Dag 24

Swag Camping

25 mars 2020, Australien ⋅ ☀️ 25 °C

So geg de spöteri Namittag hani mich mal getraut zum fröge wo mer den gnau s'Zelt ufstelled und den luegged mich all so komisch au. 🙈

Ja also Zelt gits kei sondern mer schlafed unter freiem Himmel imne Schlafsack 😅 dass nennt mer in Australie "swag camping" heti das googlet heti mich chöne druff vorbereite aber nei d'Sabi het wiedrmal falsch denkt bzw. nöd mitdenkt 😂😂 isch ufjedefall eh einmaligi Erfahrig gsi.
    Wos ide Nacht gregnet het gits es Dächli zum über de Chopf zieh. Aber so bequem isch das ganze nöd würkli gsi 😅 Farb vom Schlafsack gseht us wie en Militärschlafsack 😅 aber defür isches eh mega klari Nacht gsi mit 1000ige vo Sterne und mer het s'Meer rusche ghört 🌌🏕 😍

Ja und so hemer eus den leider au wieder uf de Heimwäg möse mache Richtig Perth. Wieder 8h Autofahre. Aber langwilig isches nie gsi 😁

• Dag 25

In Perth "gfange"

26 mars 2020, Australien ⋅ ☀️ 30 °C

Für die nöchste 3 Wuche hani mich entschiede imne Airbnb mit 5 andere Lüüt z'wohne. D'Unterkunft isch 40 Minute weg vode Stadt und lit 250 Meter vom Meer entfernt 😊

Mir isch wichtig gsi, dass wenns zunere Usganssperri chunt in Australie dasi es schöns diheime han und au chan in Garte ligge und sünnele ✌ ☀️🌡 de Tag dur isches ahgnehmi 32 Grad.

Wie schöns doch isch, sis eigene Zimmer zha, en Schrank zum alli sini Sache ufhänke und eifach wiedrmal Ordnig schaffe ih dem Rucksack.

Han eh eigeni Terrasse, gsehne direkt ufs Meer und gnüsse jede Abig de Sunneuntergang 🌅 chönt also echt schlimmer si 😋

Solangs no gat wirdi ab und zue en Tagesusflug vo Perth us unterneh. Aber langwilig isches mir ganz und gar nöd. Tuene täglich choche, chli spörtle (jogge odr chraft), gane an Strand und tuen Englisch lerne 😁 Es git soviel verschiendi Stränd woni ane gah chan, also puuri Abwechslig 😋 de Sand isch puderwiss und so schön fin, aber er chläbbt au überall 😂

• Dag 27

Sandboarding in Lancelin

28 mars 2020, Australien ⋅ ☁️ 22 °C

Eifach unglaublich!! Riesigi Sanddüne als wer mer irgendwo ide Wüesti. Vorallem hemer de Spielplatz für Erwachseni praktisch für eus alleige gha ☺️

De tolli Usflug hemmer mit eusere "WG" gmacht 😆 wird euse letzti Usflug gsi si füres Zitli, abem Zistig wärdet all Strass gsperrt wo us de Stadt usefüehred.

Es het soviel Spass gmacht uf's Sandbord sitze und abezschlittle, wusschhh...isch u schnell gsi 😂 Irgendwenn hani mi den getraut uf z'stah (will s'board nüm so gloffe isch und mer eh nüm so schnell gsi isch 🙃) aber es isch echt komplett andersch als snöbe 🙈 vorallem will mer kei Kurve chan mache 😆

Wenn mer une ahcho isch und ufegluegget het das mer de Hüggel ez ufechraggsle muen 😅 leck bobi! Soviel sport hani scholang nüm gmacht haha brutal ahstrengend gsi 😂 bin so nuddelfertig gsi nachere Stund.

D'Ussicht über die Düne sich gigantisch gsi 😍 alle Shi* um sich ume vergesse. Ach ja die "Sandstürm" 😂😂 wenns gwindet het, wases praktisch immer het, het mer echt ÜBERALL Sand gfunde😂

Min erste Sunnebrand hani au müesse entgegeneh 😅🙈 sonen schöne Tshirtabdruck im Dekoltée, aber dank de Aloe Vera isch de ez wieder weg 😁 und susch im Allgemeine würi ez mal behaupte bini scho schön brun 😋

• Dag 28

Pinnacle Desert

29 mars 2020, Australien ⋅ ⛅ 21 °C

Die Pinnacles Wüesti befindet sich im wunderschöne und sehr witläufige Nambung Nationalpark in West Australie 🏜

Mer het s'Gfühl mer chönt im Weltall si, und nei ich han kein würkliche Verglich 😂 abr so wirds beschriebe und so chanis mer au vorstelle. Aber natürli gits det na paar anderi Aspekt 😋

Min erste Gedanke weisch wie lässig weri das als Chind gsi versteckis z'spiele 🙃 oder wenn mer früehner im Wald 'Räuber und Bulle' gspielt hend😊 nie het mer de anderi gfunde, also muesch eifach luegge dasd nöd als erst muesch sueche 😂😂

S'Liecht het en gigantische Ihfluss bihtreit ☀️ eifach wiit und breit nur die Stei wo usem Bode raged, aber doch isch jede Stei andersch gsi und die ganzi Flächi halt eifach ihdrücklich 😊.

Und natürli dörf mer d'Kängurus nöd vergesse 🦘🥰 die hüpfed eim eifach au immerno is Bild 😊

• Dag 30

Daily routine ☀️

31 mars 2020, Australien ⋅ ⛅ 23 °C

Es sind scho 2 Wuche ume siti ez in Perth feststecke..Zit rennt doch irgendwie 😆 han immerno 9 Wuche vor mir 😊 han scho es paar Plän, A, B und C 😂 abr wie sich das ez alles entwicklet und wenni chan witerreise staht no ide Sterne 😅

Langsam het sich au alles chli ihpendlet. Ich bin immer am morge am 7ni wach will s'Huus so hellhörig isch 🙈 den machi Morgesport -> Yoga uf de sunnige Terrasse bevori z'Morge iss. Den sitzi uf mini Lounge zum z'mörgele und luegge uf's Meer use und gnüsse d'Morgestimmig 😊
    Spöter hani Online Englisch, das funktioniert super und macht riesig Spass 😆 den hani meistens Ufzgi woni erledige und susch nachli Englisch Grammatik woni selbstständig drah bin.

Den isch schogli mal zit für's Z'mittagesse 😂

Am Namittag gats täglich am Strand 🏝☀️ achh de isch soo schön!🥰 Wit und breit hets kei Mensche und chan Stunde am Strand sitze, de Welle zuelose und es Buech lese. Mengisch chans u fest winde und den hani amigs fast chüehl 😂🙈 aber im allgemeine isches +/- 25 Grad🌡

Am Strand "z'lebe" hani scho immer mal wele und ja es het uu vieli Vorteil 😆 jede Abig gani goge de Sunneuntergang ahluegge, nimm mis Bier mit und sitze in Sand🍺 Aber ich vermisse eusi Berge! 🏞 und vorallem de Schwiizerchäs 😂 sogar de Mozzarella schmöckt da andersch.

Sehr praktisch isch das alli Aussies en Grill diheime hend 🍗🥗 also mueni nöd so viel überlegge wases amigs zum Z'nacht git 😋 Aber doch chochi amigs au so typischi Schwizergricht wie Äplermakkeroneuflauf 😍 und Ghackets.

Täg gönd immer so schnell ume und ich bin jede Abig todmüed vom nüt mache 😂

• Dag 32

Moments like this

2 april 2020, Australien ⋅ ⛅ 25 °C

Hüt isch Wöschtag gsi 😆 alles id Machine rüehre und 40 oder 60 Grad wäsche kenneds nöd, sondern es git eifach eis Programm 😂 es isch mer nüt ihgange also alles bestens. Den hani mini Wösch s'ersti Mal so ufghänkt. Wenn mer en Tömbler diheime het gat das ebe viel schneller. Defür weissi jetzt was es Chlübbli uf Englisch heisst zum'd Wösch ahmache 😁

Da ich immerno kei Mehl gfunde han hani fast gezwungenermasse sone Fertigpackig Brownies möse chaufe, aber die sind na fein gsi, so richtig schoggi schoggi halt 😍😊 sie gsehnt nöd so schön us willi keis Blech gha han und eh Gratinform han müesse meh 😂

Die Wassermelone het na eh Gschicht dehinter 😅 han die scho länger her postet und möse heiträge willi keis Auto han und han nachher 2 Täg Muskelkater gha willi soviel postet han 😂 und woni dir hüt ufgschnitte han het sie eifach so plumpig usgseh 🙈 fein isch si na gsi abr han also meh en Wassermeloneshake gha 😂

Hüt hani es Auto dörfe uslehne und gfunde ich gan mal go luegge ob ih dem Outlet doch en Lade offe het 😊 aber neeiiii...😮😒 sonen richtige trurige Hundeblick, chan eifach nöd go shoppe het abr au was guets und zwar chani kei Geld usgseh, aber han halt doch id Läde inegluegget und het scho paar cooli Sache gha 😅😄

As Autofahre hani mi uf de andere Site gwöhnt, passiert mer abr immerno dasi zerst de Schiebewüscher ihstelle anstelle vom Blinker 😁
    Achhh..aber vermisse de Bobbi scho (mis Auto) 😂 d'Ramona het mer es Föteli gschickt, sie isch grad am lerne Autofahre und füehrt de Bobbi us. Guet ahgschnallt isch er au also chan nüt passiere😂😂😂

• Dag 33

Amazing sunset

3 april 2020, Australien ⋅ ☀️ 19 °C

Atemberaubend!
    Wunderschön!
    Phantastisch!
    Unglaublich!

🌅❤🌅❤🌅❤🌅❤🌅❤🌅❤🌅❤🌅❤🌅❤🌅❤

Ach ja und im einte Video ghört mers winde - JA, es het echt soooo fest gwindet und mich schier furt gno 😂 vorallem hani nur en dünne Pulli mitgno (grösste Fehler gsi 🙈) bin schier verfrorre 😂😂Läs mer

• Dag 35

Italian night

5 april 2020, Australien ⋅ ⛅ 26 °C

Was füres schöns Wuchenend 😊

Am Namittag hend mer en Usflug an Strand gmacht und sit laaaangem hani wiedrmal eh Sandburg baue 🙂 Ohni Chessel und Schüffeli nöd ganz eifach gsi. Zum Dekoriere hemer ganz vieli schöni Muschle gfunde und wise, fine Pudersand gno🥰

Spöter hemer Italienisch kochet. Jede het was bihgstüret, eusi zwei Chinese hend es Poulet gmacht (mhhh das isch gfüllt gsi mit Gmües, het biz usgseh wie en Truthahn ah Thanksgiving 😆), de Franzos het en Wii bsorget, die anderi Schwizerin en feine Salat zuebereitet und ich han eh Lasagne gmacht ☺️ isch alles u fein gsi und vorallem so schön mit sovielne Lüüt ah eim Tisch sitze, wie eh Grossfamilie 🤗 ach ja und de feini Öpfelstruddel am Endi dörf mer nöd vergesse 😂 mjammii!

Da eusi Chinese Endi nöchst Wuche abreised hemer für die Chlini es Osternästli bastlet und's ide Wohnig versteckt, sie het so Freud gha ihres Nestli goge sueche 😆 Nachher sind mir drah gsi mit sueche 😅 wie langi scho keis Ostereili han müesse sueche, bin z'bequem worde für das, bervorzuge also scho wenns de Osterhas uf de Tisch stellt, für was die ganzi Arbeit wenni nur wett Schoggi esse haha 😂🙈😜

Mis Highlight vode Wuche; Ich han s'letzte Pack Mehl ergatteret im Supermärt 🤠 han mich echt sooo gfreut drüber. Gane jetzt sehr sparsam mit dem um 😂 Extrem wie mer plötzlich ah so Chlinigkeite soviel Freud chan ha.
    Jetzt fehlt nurno Hefe für min Zopf für de Ostersunntig abr denke da stönd Chance eher gring. Git es paar Alternative mit Quark woni wird versueche. Und...ich wett unbedingt Ostereili färbe 😍 und wenn s'Mehl langet na Osterchüechli bache 😊 scho lang nüm soviel Zit ide Chuchi verbracht. Vorallem isches schwirig nöd für eh Armee z'choche bzw. mini (verfresseni) 😂 Familie 😘 susch mueni immer Tage nachher Reste esse 😅

Aber doch wirdi de Strand au täglich ufsueche, den die Wuche erwartedmer Temperature zwüsched 30 und 37 Grad 😅😍🏖🌊🌡☀️

• Dag 37

Hard work

7 april 2020, Australien ⋅ ☀️ 29 °C

Bizzeli schaffe schadet au mir nöd, susch wirdi echt no zu bequem 🙈😊

Han 2h glettet am Sunntig, dem wo's Huus ghört machts nöd würkli gern und het all sini Hemder gsammlet 😅 defür weissi jetzt was glette (bügle) uf englisch heisst 😆 haha
    Geg de Schluss hanis also echt im Griff gha würi meine 🙋‍♀️ wird abr au in Zuekunft mini Swiss Bluse immerno glette lah, so gern machis ez au nöd dasi mi drum risse 😂

En grüene Dumme hani nöd, abr bin richtig stolz uf mich wieni die Pflanze han chöne zruggschnidde dases einigermasse nach was usgseht 🌿🌻🌷🍃 Fenster putzt und all Spinnenetz entfernt 🙈 han immerno eh Spinnephobie, aber mer hend churzfristigi Fründschaft gschlosse gha 🕷 han immer höflich gfröget, ob sie sich churz move chan damiti ihres diheime chan suber mache, wenn sie nöd het wele hani de Bese zur Hilf gno haha 😂😂 Jetzt isches endli wieder gmüetlich, dasi im Garte use verwile chan.

Mitem Choche hanis au zimli im Griff 😄 macht u viel Spass, abr muen amigs na viel überlege was choche söll, damiti chli variiere, isch au s'einzige woni würkli fest studiere muen 😂

• Dag 38

Zit für mich

8 april 2020, Australien ⋅ ☀️ 28 °C

Han also nanig gnueg vom Strand, em Meer, de Sunne und dene Sunneuntergäng ☺️🌅🏝☀️
    Gnüsse jede Tag! 😎 langsam bini au schön brun 😂🙂

S'einzige Buech woni uf mini Reis mitgno han isch das inspirierende Usfüllbuech vode Michelle Obama. Es lat mich richtig über's Lebe nahdenke, wer bin ich, was wott ich us mim Lebe mache, würi öpis anders mache wenni nomale zrugg chönti etc..

Nebst Frage erwarted eim immer wieder tolli Zitat.
    Im Moment passt das grad am beste zu mim Lebensabschnitt: "Wenn wir nach neuen Perspektiven suchen und unsere Komfortzone verlassen, können wir mehr über uns selbst lernen. "

Ich und Veränderige 🙈 ich han mich mega gfreut uf mini Reise dur Australie, han u vieli Sache planet, wasi alles möcht erlebe und gseh, aber vorallem isches für mich en riese Schritt gsi alleige zgah. Ich bin de volli Planigsmensch und ih letzte Zit isch kein Plan ufgange 😅 han bereits jetzt scho so viel über mich selber glernt und ohni Plan gats also au ☺️😉