traveled in 3 countries Read more

Kylesku 5. Tag

June 13, 2017 in Scotland ⋅ ☀️ 14 °C

Um 8:30 gab es ein kleines, aber gutes Frühstück. Leider regnete es immer noch. Somit beschlossen wir noch ein bisschen zu lesen, bis das Wetter ein bisschen besser wurde. Gegen 11:00 hellte sich der Himmel etwas auf, sodass wir wandern gehen konnten. Doch der ursprünglich geplante Weg erwies sich als sehr gefährlich. Die Einwohner empfahlen uns somit einen anderen. Von diesem Weg konnte man über das Meer zum anderen Ufer sehen und mit unserem Feldstecher konnten wir dort Seehunde erkennen. Beim Rückweg überzeugte ich meine Eltern, dass wir versuchen sollten zu diesen Seehunden zu gelangen. Dies gelang mir dann auch. Ich kletterte über grosse Steine und dann Stand ich plötzlich vor etwa sechs schlafenden Seehunden, die dort am Ufer lagen. Leider haben sie mich gehört und sind innert Sekunden im Wasser verschwunden. Sie sind aufs Meer raus geschwommen und haben ihre Köpfe aus dem Wasser gestreckt und Alarm geschlagen... Ein kleiner war zu langsam, sodass ich ihn und seine Mutter fotografieren konnte. Nach dieser Wanderung gingen wir wieder in das Hotel essen und waren wieder so begeistert von dem Fisch :) mmhhRead more

Kylesku 4.Tag

June 12, 2017 in Scotland ⋅ 🌧 13 °C

Heute haben wir auf dem Weg nach Durness Hirsche gesehen. In Durness selbst gab es einen schönen Sandstrand, der wegen Ebbe eine sehr grosse, begehbare Fläche aufwies. Oberhalb war ein kleiner Friedhof, wo John Lennons Tante begraben ist. Danach fuhren wir zu einem weiteren Sandstrand nach Polin. Auch dort war Ebbe, wodurch wir Muscheln, Quallen und sogar einen Fisch finden konnten. Überall leben Schafe mit ihren Lämmlein. Gegen Abend trafen wir dann in unserem süssen B&B bei Paulin in Kylesku ein. Sie empfahl uns sofort das Hotel Kylesku fürs Abendessen. Und sie hatte uns nicht zuviel versprochen, es war göttlich!!! Wir hatten dort frischen Fisch und Crevetten mmmmhhhh :) Nun gehen wir schlafen und hoffen auf besseres Wetter für morgen...Read more

Inverness 3.Tag

June 11, 2017 in Scotland ⋅ ⛅ 15 °C

Heute gabs in Inverness zum ersten Mal Eier und Porridge zum Frühstück. Gestärkt fuhren wir nochmals nach Fortrose, um heute Delfine zu sehen. Wir hatten grosses Glück, schon nach kurzer Zeit konnten wir eine Flosse im Wasser, ganz nah am Ufer ausmachen. Wir und ein paar andere Touristen genossen das Spielen der Delfine :) Es war so toll :) Nach diesem super Erlebnis fuhren wir zum Dunrobin Castle. Dort trafen wir nochmals auf etwas unglaubliches. Denn dieses Castle hat den grössten und schönsten Garten, den ich je gesehen habe :) :) ich war überwältigt. Das Castle ansich war einfach sehr edel. In diesem Garten gab es auch einen Falkner, der dann eine Show mit seinen prächtigen Vögeln zeigte, welche wir aber nicht sahen, denn die Führung durchs Castle war zur selben Zeit. Von diesen Eindrücken bereichert fuhren wir zu unserem nächsten Hotel in Dornoch(nein nicht Dornach) :P Von aussen war es ein schönes Hotel, doch innen war es die reinste Abrissbude. Wir konnten nicht einmal duschen. Nachdem wir bei der Reception reklamiert hatten, erhielten wir noch ein zweites Zimmer mit Dusche dazu. Nach einem leckeren Abendessen in einem Pub, wo es Johannisbeer-Bier gab, lasen wir noch im Zimmer, bevor wir dann schlafen gehen. Es ist jezt 23:00 und es ist immernoch Taghell draussen!!!Read more

Inverness 2. Tag

June 10, 2017 in Scotland ⋅ 🌧 14 °C

Heute sind wir nach einem guten Frühstück direkt bis nach Inverness gefahren. Inverness ist eine schöne Stadt und der Hauptort von den Highlands. Es hat viele schottische Läden mit Kilts, Schals etc... Zudem überall Pub`s und Restaurants. Vom Inverness Castle kann man direkt aufs Meer schauen :) Nach der Besichtigung der inner Stadt und dem Check-in in unserem B&B genehmigten wir uns ein gutes Essen in einem alten Pub. Wir liessen uns mit Haddock, Haggis und einen marrokanischen Curry verwöhnen. Danach war Delfin besichtigung bei Fortrose angesagt. Leider hat es in strömen geregnet, sodass wir innerst kürzester Zeit pflotsch nass waren. Deshalb kamen keine Delfine, jedoch konnten wir zwei Seehundköpfe an der Wasseroberfläche erkennen. Hoffentlich sehen wir morgen Delfine...Read more

Edinburgh 1.Tag

June 9, 2017 in Scotland ⋅ ⛅ 14 °C

Mami, Papi und ich flogen heute Morgen nach Edinburgh. Dort gelandet haben wir ein Europcar abgeholt und sind Richtung Glamis Castle gefahren. Wir hatten eine interessante Führung durch dieses historische Castle. Nach dem Stöbern im Gift-Shop furhen wir zu unserer ersten Unterkunft. Wir bezogen zwei super süsse Zimmerlein, bevor wir dann hervorragend essen gingen. Morgen geht es dann weiter! Gute Nacht!Read more

58. Tag in Brighton 7.8.16

August 9, 2016 in Switzerland ⋅ ☁️ 17 °C

Soodeli... Jetzt hanni ändlig Zit gfunde zum au no dr letschti, abschliessendi Bricht z schriebe ;) Kum binni wider zrugg goht s Plane und Organisiere schowider los :p Aber jetzt zerscht zu mim letschte Dag, bzw. zu minere Abreis am Sunntig Morge :D :/ Ich bi am 6:00 uffstande, demit ich denn am 7:00 ufe Bus ka...Gott isch das frieh gsi :p Ich ha denn alles zämmepackt und ha mi an Tisch gsetzt zum s Kärtli vo dr Abby z läse, wo si mir gschribe het... Ich ha brielt wie e Schlosshund...Trotz allem, dass ich mi uf Dehaim gfreut ha, hets abartig weh gmacht vo dört wäg z go, ich ha super zwei Mönet ka und d Abby und dr Oskar sinn eif die aller aller Beschte, so abartig tolli Mensche! Ich will unbedingt wider go! Ich bi dört also am Tisch ghoggt und ha vor mi ahne brielt, bis d Abby abe ko isch zum sich z berabschide und denn ischs briele grad nomol vo vorne losgange, mir hänn uns lang umarmt... Leider hets im Oskar nid glänggt vom Schaffe rächtzittig zrugg z si :/ Denn binni, no ganz in Trance vo däm Abschid in Bus zum Brighton Pier, woni dr National Express für an Fkughafe gnoh ha :) Wonni denn ändlig mit Musik usgrüschtet in Däm Bus für an Flughafe gsässe bis het sich d Vorfreud uf Dehaime breit gmacht und ich ha so viel Energie ka, dass ich im Bus nid ha könne still sitze... Ha gueti Musik glost und vor mi ahne danzt, d Blick vo de andere hänn mi überhaupt nid interessiert :p Fascht wäri am South terminl usgstige,has denn aber no gmerkt und bi denn witer zum Northterminal gfahre worde :p Dört binni denn schnurstracks durch d Gepäckkontrolle...Das isch voll cool gsi, wonni dur das tolle pipsitörli bi(wo bi mir zum glügg nid pipslet het 😅) Het mi dr eini vi de Agstellte dört gfroggt welles mi Gepäck sig und denn het dä mir mis ganze Gepäck ihpackt, sodass ich nur no mi Jacke, Musik und mi Köfferli ha miesse schnappe und in Abflughalle go 💪 Leider hanni irge dwie fascht 2h ufe Flug miesse warte...Ich bi aber ins Starbucks(ich heiss jetzt Vulnerina oder so) Wonni denn ans Gate ko bi isch es zackig gange bis mir im flugi gsi sinn... Im Flugi hänn mr denn no miesse ufe Abflug warte und denn isch es richtig Haime gange :D Wonni in Basel ako bi hanni ohni Problem mi Gepäck gfunde und bi ohni überlege use... Doch dört het mi e riise Überraschig erwartet 👍👍 Praktisch die ganz Familie(Gotti, Götti etc) und d Anja und dr Tim hänn mi in Empfang gnoh 😍 Ich ha nümm ufghört zittere, ich ha mi so abartig gfreut, DANGGE DANGGE AN ALLI WO KO SINN!!! Drnoch hets no e Apero bi uns Dehaim gäh :) 👍
    Jetzt binni scgowider e paar Däg dehaim und bi au scho im Rhy gsi 👍
    So das isch jetzt mi letschte Bricht gsi vo Brighton, dangge an alli wo so flissig mitgläse hänn 👍 wär weiss, vlt gangi widermol so neume ahne und denn sinn dir hörzlig ihglade wider mit mir mini Idrügg und Erfahrige z teile, bis dörte wünsch ich euch e gueti Zit und ich feu mi druf euch alli wider z gseh :)
    bye bye and thank you very much, see you and take care 👍

57.Tag in Brighton 6.8.16

August 6, 2016 in England ⋅ 🌙 16 °C

Mi aller letschte Dag goht z Änd...Ich bi mega trurig, especially will d Abby und dr Oskar mir e mega schöne Abschid bereitet hänn :) Es hänn nur mir Drei zämme z'Nacht gässe und d Abby het extra Sekt und e Kueche kauft 😍 Mir no lang zämme gschwätzt umd s isch eif schön und gmietlig gsi 😊 Anderersits freu ich mi riisig wider uf euch 👍 Aaaaber zerscht rede mr mol über mi hammer geile, letschte Dag 👍😍 Ich ha dä Dag zämme mit dr Monika an dr gay pride verbrocht!! Ihr glaubet nid was dört abgange isch! Dört isch halb Brighton verkleidet durch d Hauptstross gloffe und het eif nur Party gmacht(gsunge, musik glost, tanzt, gredet, gschraue und klatscht) AMAZING!!! 😍😍 Mir sinn zerscht go z'Mittag ässe und hänn denn d Parade gluegt. Drnoch hänn mr uns in Park in ligstiehl gsetzt und Öbbis trunke. Mir sinn lang dörte blibe(bis mr e Sunne brand beko hänn;)) denn sinn mr no bitz go lädele, bevor mr denn im Starbucks, zum Abschid no öbbis trunke hänn :) Es isch e hammer Abschluss gsi 👍
    Jetzt muessi ins Bett, ich muess morn am 6:00 ufstoh :/ Guet Nacht zämme und bis bald, ich freu mi uf euch 😍😊👍

56. Tag in Brighton 5.8.16

August 6, 2016 in England ⋅ ☀️ 19 °C

Oh bald isch es sowit und ich kumm wider zrugg 😲Ich kas garnonig glaube 😲 Hüt hanni mi letschte Schueldag ka! Dä Morge isch super gsi 👍mir sinn in Park go lüt über neui Attracktione in Brighton go befroge, isch mega amäsant gsi und in dr letschte Stund hänn mr e absolut genials Spil gmacht 😛Es hänn zwei Teams gegenand gspilt...Es het immer ei Person 1min zit zum übere Thema z rede, wo dr Lehrer eim vorgit.... Wenn me 3sec Pause macht und nümm witer weiss oder sich ständig widerholt, wird s Wort an die ander Gruppe witer gäh und die wenn die zlang Pause macht, denn wägslets wider, so lang bis 1min umme isch und es dörf immer nur 1Person rede...Mini Gruppe het 10:5 gwunne, will ich immer wenni dra gsi bi, hanni 1min gredet 😛 Nach em z'Mittag hets denn e Ceremony gäh, wo me si Zertifikat beko het(Ich bi besser im Speaking and listening als in writing and grammar)... Zobe hanni mi mit dr Monika troffe :) Mir hänn dr Sunneuntergang beobachtet und sinn denn ine mega cooli Bar gange. Drnoch sinn mr no in Starbucks ghoggt und sinn denn haim. Dehaim hanni denn no bis am 2:30 d Eröffnigsfiir vo de Olympische Spil gluegt :)Read more

55. Tag in Brighton 4.8.16

August 5, 2016 in England ⋅ 🌙 14 °C

Ha dr zweit letscht Schueldag ka! 😲 Es wird immer komischer zum do wäg z goh...Ich bi laufend am packe und am mini Ruggrais organisiere(wie ich zum Flugplatz kumm). Nach dr Schuel sinn mr wider in das italiänische Restaurant, wo d Pizza kai Salz ka het, aber dasmol isch si viel besser gsi, das isch vlt so gsi will dr Ton salzig gsi isch :p Ämel isch si guet gsi ;) Drnoch sinn mr nomol paar Sache go kaufe(nid ich,ha kai Platz meh)... Denn binni haim go kurzes Züg ahzieh um an Strand z goh :) Ha aber nur 1h könne blibe, denn isch es viel z kalt worde...Nach em z'Nacht hanni mi mit dr Monika und ihrer Kollegin troffe zum sn Brighton Pier z go :) Dört hänn mr e Typ troffe, wo sehr gärn mit uns gredet het... Drnoch wär eig e grosses Fürwärk fürd Eröffnig vom i360 gsi, aber das het wäggem Wind miesse abgsait wärde :/ Somit sinn mr en eif so go aluege :) Isch no cool 👍 Dört hänn mr denn e Französischi Kollegin vo mir gsuecht und nach langer Zit denn gfunde 💪 Denn sinn mr zum Royal Pavillion, will dä isch zobe mega schön belüchtet und drnoch sinn mr no e Cider go trinke(isch e mega guete gsi) 👍 Jetzt gangi ins Bett, guet Nacht und schlofet guet 😊Read more

54. Tag in Brighton 3.8.16

August 3, 2016 in England ⋅ ⛅ 16 °C

Nümm lang denn binni wider dehaim... Hüt hanni s letschtmol am Nommidag Schuel ka. Das isch mega komisch gsi,ich ha mim Lehrer d Hand gäh und ha mi verabschidet, do isch mir bewusst worde, dass das bald alles verbi isch...Ich freu mi mega uf dehaim, aber ich wird die Zit und die Lüt do mega vermisse... Aber jetzt isch nonig die Zit für sensibli Wort, ich ha no e paar Däg. Wi gsait ich ha hüt dr ganz Dag Schuel ka und wonni haim ko bi hanni witer packt. Es seht nid schlächt us mit em Platz, aber ich dängg es wird äng... Mir wärdes gseh. Morn versuechi no alles Organisatorische z regle.
    Ich wünsch euch Morn e schöne Dag :)