Canada
Laurentides

Camping 2.0 - Mont Tremblant

July 31, 2022 in Canada ⋅ ⛅ 23 °C

Nach unseren aktiven Tagen im Algonquin Park, gönnten wir uns eine kurze Verschnaufpause im kleinen Städtchen Sherbrooke. Bei Poutine, einem Biertasting und original französischen Croissants, konnten wir so richtig Energie tanken für unser nächstes Outdoor-Abenteuer.

Angekommen im Nationalpark Mont Tremblant überraschte uns die App Komoot mit einer abwechslungsreichen Wanderung - entlang am See, durch bewachsene Waldwege, vorbei an kleinen Wasserfällen bis zu einem unglaublich schönen Aussichtspunkt. Max hoffte auf wilde Tiere wie Bären oder Wölfe. Zur Freude von Lisa gab es lediglich bissige Mücken. :)
      Platt von der am Ende doch 28 Kilometer langen Wanderung, freuten wir uns auf ein entspanntes Lagerfeuer in der Hängematte.

Am nächsten Tag wurden wir durch einen lautstarken Regen geweckt und bauten zackig unser Zelt ab. Wir machten uns auf den Weg zu einer Halbtageswanderung auf den Berg Mont Tremblant, um nachmittags weiter nach Quebec zu fahren. Wir genossen die Aussicht auf dem Gipfel und später das Treiben im kleinen, süßen Örtchen am Fuße des Bergs bei einem Kaffee mit Donut. Währenddessen stellten wir voller Entsetzen fest, dass wir erst Dienstag und nicht schon Mittwoch haben und wir somit noch eine weitere Nacht im Nationalpark gebucht hatten. Also fuhren wir zu unserem Zeltplatz zurück und packten unser komplett nasses Zelt wieder aus.
      Eins war an diesem Abend sicher - morgen geht es dann aber endgültig nach Quebec.

Highlight des Aufenthalts im Nationalpark: 2,3km bei 700 Höhenmetern sind steiler als man denkt

🔜 Quebec, Kanada

Mont Laurier

October 18, 2022 in Canada ⋅ 🌙 4 °C

We woke up yesterday with the view on Ben's car cemetery and started our day by heading to town and washing clothes. I talked to Ben and the part was supposed to arrive on the 18th but it changed to the 17th. Unfortunately it got too late and he just started fixing it today. So we went to Mont Tremblant Resort for a little walk to the casino (which was unfortunately closed) and to shop some more supplies for the road.

Ben worked tirelessly all day together with his wife to fix Ruedi and at around 6:30pm he went to a test drive which was successful 🥰 Then I also went for a little drive and it felt really good! No more limping around 😁

We chatted a bit with Ben while having a beer before finally going back on the road. It was already dark for a while but we wanted to drive a bit, so we made it about an hour to Mont Laurier. We're happy and excited to be moving again with Ruedi ❤️🚙

• Day 44–45

43. Tag Lachute - Gatineau

October 12, 2023 in Canada ⋅ ⛅ 11 °C

Hüt hät de Morge bimene zmorge im Hotel gstartet. Ja es isch eher chli dürftig gsii. Morn möchemer wieder euses Picknick😅. Mir händ dä euses Züg pack und im Auto verstaut. Eusi Wäg gaht hüt zerst in Omega Park. Das isch en Park wo Tier drinne läbed und en Teil zimli frei ume laufed. Mir fahrt mitem Auto dur de Park. Dete ahcho hämer rasch ufs WC müsse. Dete häts natürlich au grad no en Shop gha. Mir händ sones Merkblatt becho und det druff staht, dassmer Tier ned döff füettere. Aber ih dem Shop hätmer Rüebli chöne chaufe zum fuettere. Das han ich natütlich welle und mir händ sonen Sack kauft. Dä hämer eus uf de Wäg gmacht. Ja Reh und Elche händ scho gwartet😅. Dä simer über die Gitter gfahre und das spektakel isch losgange. Es hät gheisse Fänster ned ganz abe lah. Eus isch schnäll klar gsi warum. Mir händs en spalt ufgmacht, dassmer Rüebli chönd geh.... ABER das sind so giirigi Fiecher... die händ ihres Mull ih de Spalt gsteckt. Mir händ nümm chöne🤣 händ sones Lachflash becho🤣😅 Träneglached hämer😅 Die händ eusi ganze Schiibe versabberet und ja de eint hät mir sogar ufd Hose gsabbered. De Rückspiegel isch au keis Hinderniss gsi. De hänts eifach ihne klappt. Wänns nüt becho händ, händs ahgfange Gummidichtig vom Fänster ahknabbere. So fräch sinds gsii...
      Nachere Ewigkeit simer dä langsam vo dene weg choo.. ja uf Siite gönd die bestimmt ned😅.
      De Park isch mega schön. Es sind no Wildschwein und diversi Änte frei umegloffe. Gseh hämer no Wölf, Füchs, Bison, Wissi Berggeisse, Mooses, Bäre, Gämsi. Also sehr vill. Sind also über zwei Stunde ih dem Park gsi. Für Kind isch de Park em traum.
      Mir händ eus dä uf de Wäg nach Ottawa gmacht. Parkplatzsuechi hät sich rächt schwirig usegstellt. Mir händ dä nach langem eine gfunde.
      Mir sind dä z'fuess Stadt go erkunde. Es isch also sehr schön mit dene alte Gebäude. Im Downtown häts eus ned so gfalle. Isch vill zvill los😅.
      Mir sind dä no bide Market strasse dure gloffe. Die sind sicherlich no herzig wänn dä em Market isch.
      Mir händ eus dä langsam uf de Wäg richtig Motel gmacht. Euses hütige Motel isch in Gatineau. Chli usserhalb vo Ottawa. Go znacht ässe simmer ines Burger-Restaurant. De Kevin hät sich fast ned chöne entscheide😅.
      Nachher simer is Motel und ich scho zimli gli go schlafe, da mich hüt es zimlichs Kopfweh begleitet hät🙈 De Kevin hät natürlich nochli Icehockey gluegt😅.

Im Leben eines Faultiers

June 22, 2018 in Canada ⋅ ⛅ 16 °C

Da wir heute keine Lust auf eine lange Autofahrt haben, verlängern wir spontan den Aufenthalt im Provincial Park und genießen den Tag hier. Den Großteil verbringen wir faul am Strand, joggen noch eine Runde und waschen zum ersten Mal unsere Klamotten. Alles in allem ein wunderbar unproduktiver Tag. :)Read more

Esquí de fondo en Parque de la Gatineau

February 20 in Canada ⋅ ☁️ -7 °C

Despertado por los ronroneos y las jugarretas de Sua, espero a que Amelia y Mikel amanezcan. Desayunamos copiosamente, un smoothie, 2 huevos, tostadas con tomate y aceite de oliva, y un cafecito. Hoy necesitamos energía para el día que nos espera. Hacemos la mochila, nos abrigamos, y tras 20 minutos de coche nos plantamos en casa de los padres de Amelia, donde recogemos los esquís de fondo que voy a usar en mi primera experiencia en este deporte. De camino a las pistas paramos en el supermercado a aprovisionarnos de snacks y cerveza y 15 minutos después, vestido de la Real Sociedad, nos ponemos en marcha para 4km de esquí de fondo después llegar al albergue.

En el albergue y como merecido descanso, nos tomamos una buena IPA, jugamos al Sushi Go y nos zampamos un buen surtido de embutidos, pan, patatas, queso brie, aceitunas y hummus. Una vez empachados y ligeramente borrachos, damos media vuelta camino al coche. Paramos a tomar el café de rigor en el barrio de Chelsea antes de dirigirnos a la ciudad.

Sans Commentaire 😅

September 12, 2023 in Canada ⋅ ☁️ 21 °C

Mmmmhhh louer un camping-car de cette taille c’est comme devenir mécanicien, je dois avouer que je n’ai pas encore tout compris avec l’histoire du propane mais ça devrait venir. Concernant l’histoire des toilettes, j’ai laissé les autres écouter attentivement 😂🫣Read more

Bien arrivés à l’hôtel Rivage 👌🏻🇨🇦

September 11, 2023 in Canada ⋅ 🌙 19 °C

Après l’arrivée à notre bel hôtel choisis non loin de l’entreprise de location de camping-car, on part sur un magnifique petit restaurant pas très typique. Mais pas d’inquiétude, on s’est rattrapé avec du beurre de cacahuètes et des bagels le lendemain, quelque chose d’un peu plus local 🥯 🥜
      Je garde un très bon souvenir de cette première demi-journée à Montréal où j’ai rencontré de très belles personnes qui m’ont donné beaucoup de conseils pour le grand voyage qui nous attend 🇨🇦
      Les Canadiens vous êtes au Top 🔥

Fahrt nach Ottawa

October 3, 2023 in Canada ⋅ ☀️ 28 °C

Es geht heute weiter nach Ottawa, genauer gesagt ist die Übernachtung in Gatineau, am anderen Ufer und damit noch in Québec. Der Sprachwechsel muss also noch zwei Tage warten.

Die Fahrt ist lang und daher plane ich heute keine großen Stopps ein. Eine Erkältung kündigt sich an, warum auch nicht, sind ja nur 30 °C draußen. Ein Stopp muss aber sein, am Chutes De Plaisance Waterfall. Er ist 63 Meter hoch und fällt in mehreren Kaskaden nach unten. Jetzt auch beeindruckend hat der Fluss wohl im Moment aber etwas wenig Wasser, wie mir gesagt wird.Read more

Fahrt nach Huntsville

October 5, 2023 in Canada ⋅ ☁️ 27 °C

Eine letzte lange Fahrt steht auf dem Plan. Von Ottawa nach Huntsville sind über 330 Kilometer, wofür man hier gute vier Stunden braucht. Das macht nicht so viel Lust auf Zwischenstopps.

Kurz vor Huntsville fahre ich auf dem Hwy 60 durch den Algonquin Provincial Park, welcher morgen auf meinem Plan steht. Man kann ihn zwar durchfahren, nutzen sprich irgendwo parken erfordert allerdings eine Gebühr von 21 CAD (ca. 14 EUR).Read more

Zrugg Richtig Montreal

October 6, 2023 in Canada ⋅ 🌧 18 °C

Ja eich gids gar ned viel zverzelle hüt. Mier sind am Morgä mit de Bettina und em Kevin gmüetlich gu zMörgelä und nachene händ sich üsi Wäg wieder trännt. Mier sind Richtig Montreal und die Andere zwei sind d Stadt Québec gu unsicher machä. Ufm Wäg händ mier de en IKEA gseh. Will mer ja deziit händ hämmer de üs entschiedä chum mer gönd doch mal gu luege was d IKEA da in Kanada so alles hed. Und es isch aso fast identisch. D Chuchenä sind a Kanada apasst aber suscht gfinsch eich alles au wo mier au händ. Mier händ de da no z Mittag gässä natürlich Hackbällchen mit Gummelstock, Erbsli und Preiselbeeri. Ouu isch das Guet gsi. Mier sind de wiitergfahrä und händ nachmenä Hotel usschau ghaltet. Und sind de au fündig worde. Das Hotel hed erst im Summer früsch ufgmacht und isch würkli schön gmacht und absolut im Priis. Nachm icheckä und Zimmer bezieh simmer de wieder verussä. Und lueged emal dä schööni Sunnäuntergang aa🤩. Sogar no en Rägebogä heds gä. 🌈Will es hed tatsächlich hüt Namittag emal grägnet. 🌧️Denn simmer gu ässä. Ja isch guet gsi eifach chli zviel. 😂 Mier sind de wieder zrugg is Hotel und händ no en Maschine voll Wösch ob da. Öppä diä letscht in Kanada. Nachene dümmer de wieder de heimä wäsche. Soo und scho glii heissts wieder ab is 🛌🛏️ gu 😴😴.Read more

Laurentides, Laŭrentidio, Laurentidit, ローレンティッド地域, Лаврентийская возвышенность, Лорантиди, 洛朗第