Canada
Ridgewood

Here you’ll find travel reports about Ridgewood. Discover travel destinations in Canada of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Toronto Bound

June 20, 2016 in Canada ⋅

After an hour delay in Montreal due to no A/C on the flight, Tay and I finally made it to Toronto. Here, we found Breanna immediately when walking off the plane.

Taylor and I ventured around the airport in search of timmies. Don't worry, we finally found one! Yum! We decided to do one last Canadian thing.

Now, we're sharing memories awaiting our boarding time for Dublin, Ireland. We're so close.

Here we are - Toronto Airport

May 9, 2018 in Canada ⋅ ⛅ 16 °C

Wir habens geschafft, unseren ersten Langstreckenflug! Wir sind sicher gegen halb 8 Ortstzeit gelandet. Nachdem wir das normale Flughafen-Prozedere durchlaufen hatten, mussten wir uns noch um unser Workpermit und unsere Sozialversicherungs-Nr. kümmern. Auch das lief reibungslos
    Anders als gedacht wurde wir nicht von Sarahs Tante abgeholt. Dafür sitzen wir aber jetzt im Greyhound Richtung Waterloo. Dabei werden wir von Kevin O'Brien, einen über alle Maße geschätzen Freund der Familie Schnittker, höchstpersönlich gefahren! Sitzplatzreservierung, Wlan und Tickets! FOR FREE! Einfach ein super Typ! So kann unsere Zeit hier beginnen!
    Wir sind jetzt richtig fertig und freuen uns darauf endlich anzukommen😁

Ridgewood