Colombia
Quebrada El Bosque

Here you’ll find travel reports about Quebrada El Bosque. Discover travel destinations in Colombia of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

December 30, 2018 in Colombia

Mit ehnere ca. 9 Stündige Busfahrt sind mer vo de Grossstadt Bogota is chline, traditionelle Touristeörtli Salento greist. Det hämmer zwoi Nächt verbrocht. Am erste Tag simmer zu de berüehmte Wachspalme chli usserhalb vo de Stadt. Die sind ächt sehr beidruckend gsii!

Zum det hi cho hämmer so es Jeep Taxi gnoh und wells chli voll gsii esch hämmer mösse hindedruf stoh und üs hebe. (si, si muy securo händs gmeint). Mit üs hinde druffe esch es kolumbianischs Päärli gstande wo das Ganze gnau so abentüürlich gfonde hed wie mer. Dete acho hämmer ehn Füehrig gmacht und händ dete üsi eignigi Palme d Hildegard döffe pflanze. Die werd jetzt öbbe 200 Johr läbe. Da mer chli spot dra gsii sind heds denn leider nömme för die ganzi Wanderig dord Bärge glänged. Aber bis zum erste Ussichtspunkt hämmers no gschafft und log au do üsi kolumbianer vo vorhär hämmer au grad weder troffe. Sie händ üs denn verzellt dass sie jetzt denn no ehn Bus is nöchste Dörfli nähmed zum d Wiehnachtsbelüchtig ahluege und öbbis ässe und mer döfid gärn mitcho. Die Ihladig hämmer natürlich ned chönne usschloh. D Wiehnachtsbelüchtig esch härzig aber für üse Gschmack chli fest farbig und blinkend gsii 😅. Üsi neue Kollege sind defür um so härziger gsii. Sie händ so gärn vo ihrem Land verzellt, händ üs Tipps förd Wiiterreis gäh, üs traditionelli Lieder zeigt und sogar chli vortanzt. Es esch ehn richtig tolle Obig worde.

Am nöchste Tag hämmer am Mittag schoweder uf de Bus uf Medellin müsse (nomol so 7h). De Morge hämmer drum no brucht zum chli ih de Läde zlaufe. Näb so 0815 Touristemagnetli und Postcharte händs au viel Stei und schöne Schmuck verchauft.

December 3, 2018 in Colombia

Wir besuchen heute eine der zahlreichen Kaffeefarmen und erfahren hier viel über Anbau, Ernte und Verarbeitung der Kaffebohne. Unser Fazit: Jede Tasse Kaffee bewußt genießen, denn es steckt viel, viel Arbeit drin.

December 1, 2018 in Colombia

Umgeben von Nebelwäldern und Kaffeeplantagen sind wir im beschaulichen Salento angekommen. Nach drei Tagen Bogota genießen wir hie die Natur und die Ruhe. Der einzige Haken hier ist, dass es jeden Nachmittag - und zwar so pünktlich und verlässlich, dass man die Uhr danach stellen kann - kräftig zu regnen beginnt.Read more

November 11, 2017 in Colombia

Nach einer fast 12 stündigen Nachtbusfahrt sind wir gegen Mittag in Salento mit etwa zwei Stunden Verspätung angekommen. Der Stau rund um Bogota war enorm.
    Da wir nur zwei Tage in Salento verbringen, gings um 14:00 gleich zur Kaffee-Finca um etwas mehr über den Kaffeeanbau in dieser Region zu erfahren. Schliesslich sind wir ja hier im Kaffee-Dreieck, der Zona Cafetera. Die Kaffeetour war sehr interessant. Wir sahen den gesamten Ablauf einer Kaffeebohne, vom Setzling bis zum Baum; von der Ernte bis zur Trocknung. Natürlich durften wir in der Kaffeeplantage selber die Bohnen ernten und zum Schluss gabs einen feinen Kaffee.
    Am Abend gingen wir zum ersten Mal in Kolumbien richtig einheimisch essen auf dem Markt. Es gab Trucha (Forelle), für mich al ajillo und für Katrin frittiert. Danach wollten wir eigentlich nur ein Bierchen trinken gehen, aber wir wurden von unseren kanadischen Zimmerkollegen zum Alkohol verführt. Nach einigen Aguardientes, dem Nationalschnaps, welcher an Sambuca erinnert und einer Tanzrunde mit Jorge aus Kolumbien, schafften wir es dann auch um 02:30 ins Bett.

Mirador Alto De La Cruz

June 20, 2018 in Colombia

Hinter diesem klangvollen Titel verbirgt sich lediglich ein Aussichtspunkt über Salento und das umliegende Tal. Vom Marktplatz die "Haupt-Touri-Straße" entlang geht es eine lange Treppe nach oben auf den Hügel und man hat einen imposanten Blick auf das Dorf. Wir wandern noch ein bisschen dort oben in der Natur herum und ich schließe dabei tiefe Freundschaft mit einem Esel.🦄Read more

Quebrada El Bosque