Filippinerne

Rejsende på dette sted
    • Dag 207

Das Hai-light Malapascuas

29. august 2017, Filippinerne ⋅ ⛅ 14 °C

Nirgends auf der Welt ist es so einfach die Thresher Sharks zu sehen und mit diesen wunderschönen Tieren zu tauchen. Die Fuchshaie kommen zwar in allen Ozeanen vor, sie verbringen aber die meiste Zeit auf dem offenen Meer bis zu einer Tiefe von 500 Metern. In dem Tauchgebiet Monad Shoal lassen sich die Tiere auf 30 Metern regelmässig blicken, um von Parasiten befreit zu werden.
      Doch wer mit den Thresher Sharks tauchen möchte, der muss früh aufstehen. Um 4.30 Uhr schon legt das Boot ab. Aber die Mühe wird zu 99% belohnt: Ein Wahnsinnsschauspiel, wenn diese eindrücklichen Haie aus der unendlichen Tiefe auftauchen und wenige Meter an dem Taucher vorbei schwimmen.

• Dag 161

אבא סוכר בתרגום חופשי

21. maj 2022, Filippinerne ⋅ ☁️ 30 °C

בוקר טוב למי שטוב
      אוכלות ארוחת בוקר במסעדת הבית, המלצרית שהיא כבר חברה שלנו גם מארגנת לנו פירות טו גוו ואנחנו הולכות לכיון החוף כדי לפגוש אייבן. קבענו איתו שם ב9:00. אייבן הוא בחור פיליפיני שדרכו סגרנו להיום שייט בסירה מסביב לאי עם עצירות לשנירקולים וכאלה. הוא הבטיח לנו שהמחיר יכלול סירה פרטית רק לשתינו ומסכות לשנרקל. כבר לפני 8 אייבן התחיל להתקשר אלינו בטירוף ולשאול איפה אנחנו ומתי אנחנו באות. אמרנו לו שוב ושוב שנגיע ב9 כמו שקבענו. כשהגענו לשם הוא אמר שהוא מביא לנו רק את המסכה עצמה בלי צינור שנירקול כי יש איזה פרוטוקול קורונה שאסור להשתמש בצינור. ובנוסף לזה התגלה לנו שם שאנחנו בסירה עם עוד 2 זוגות של פיליפינים וזה לא סירה רק לשתינו. התעצבנו מאוד על אייבן והתעקשנו על הצינור שנירקול אבל על השאר ויתרנו לו, עלינו על הסירה ונפרדנו כידידים בתקווה לא להיתקל בו יותר (נתקלנו בו אחר כך עוד מלא פעמים והשתדלנו שזה יהיה כמה שפחות מביך)
      השייט בסירה היה מהמם! המים הצלולים והשוניות שראינו היו ממש יפות וגדולות ונהננו מאוד! עצרנו לשעה בחוף הצפוני, ירדנו מהסירה וישבנו בחוף איזה שעה עם רמקול ופירות ותרגלנו מילים באנגלית באפליקציה כי אנחנו אחריות ורוצות להגיע מוכנות לארץ למבחן אמירם שלנו. והאמת שגם אם לא היה אמירם אני נהנת סתם ללמוד מילים ולשפר את האנגלית שלי.
      אחרי שעה בחוף חזרנו לסירה, עצרנו בעוד שונית גדולה לשנרקל ומשם שטנו חזרה. ירדנו מהסירה והלכנו לחדר למקלחת ושנצ. כשקמנו יצאנו לסיבוב באי קצת להכיר עוד איזורים שלא יצא לנו ללכת בהם והיו עוד כמה מפגשים משעשעים עם אנשי האי - מישהו שהציע לנו לבוא למסיבה היום בערב וגם פגשנו חבורת ילדים חמודים. הלכנו לשיעור יוגה (פעם שנייה שלי במזרח!) שקבענו מראש, היה לנו שיעור רק לשתינו והמורה הייתה ממש מקסימה נהננו מאוד וזה היה בול.
      משם חזרנו לריזורט שהיינו בו אתמול לקפה בשקיעה ורוג׳ר החבר הפיליפיני שלנו שבדיוק הגיע גם לאי הצטרף אלינו שם.
      המשכנו לארוחת ערב עם רוג׳ר, הלכנו לחוף למוזיקה החיה ומופע אש, ואחרי שמיצינו בשעה 22:00 בערך חתכנו חזרה להוסטל במטרה ללכת לישון כמו זקנות כרגיל. בדיוק כשבאנו להיכנס לחדר אחד המקומיים שפגשנו היום בחוף התקשר אלינו ושאל אם אנחנו רוצות שהוא יבוא לאסוף אותנו עכשיו למסיבה שנמצאת בחוף הצפוני. ברגע של החלטה ספונטנית אמרנו לו כן והוא בא לאסוף אותנו.
      הגענו לחוף הצפוני, לנקודה שכבר אי אפשר לנסוע יותר והתחלנו ללכת ברגל של רוג׳ר ואני ועוד שלושה מקומיים. לא שמענו שום מוזיקה וכבר התחלנו לחשוד ואז פתאום התחילו הבסים. כשהגענו הופתענו לגלות מסיבה ענקית מוזיקה חזקה אורות ומלאא אנשים. כמובן כולם מקומיים אפילו רובם ממש גרים באי, ואנחנו התיירות היחידות. שתינו קצת ממה שרוג׳ר קנה לנו ורקדנו בטירוף עם כל המקומיים! הם באמת רוקדים מגניב ממש וזה היה אחת המסיבות הטובות שהייתי בהן ובכללי אולי אחד מרגעי השיא שלי בטיול. בשלב מסוים גם התחיל לרדת גשם וחוץ מכמה דקות שהיה ממש מבול כל שאר הזמן המשכנו לרקוד.
      חזרנו ברגל רוג׳ר של ואני, מנסים לנווט את דרכנו בשבילים החשוכים, ולבסוף הגענו בשלום. הייתה עייפות וקושי רב אבל לא הייתה ברירה אחרי כל הריקודים אז נתנו עוד מקלחת טובה והלכנו לישון. בהחלט עוד יום מוצלח ביותר עם החלטות ספונטניות שהביאו למלא חוויות טובות

נ.ב. אין כל כך תמונות וסרטונים מהמסיבה כי רקדנו בטירוף והיה כיף מדי סורי

• Dag 160

סטיקי רייס בטעם של פויקה

20. maj 2022, Filippinerne ⋅ ☁️ 30 °C

אחרי ארוחת בוקר ופרידה סוחטת דמעות מהמזגן יוצאות בשעה 10:00 לדרך.
      אוטובוס מקומי
      טרייסיקל
      מעבורת של 7 שעות שבה אכלנו מנה חמה וקינוחי סטיקי רייס בטעם פויקה שרוג׳ר הביא לנו.
      ג׳יפני
      עוד אוטובוס מקומי
      ולבסוף הגענו בשעה 12 בלילה למאיה העיר הצפונית של סבו. נעשה פה לילה בהוסטל חמודי על החוף ונקח מחר בבוקר את המעבורת שתחתום את המסע ותביא אותנו למחוז חפצנו - מאלאפאסקווה. אי קטן שבו נוכל להשתקע ל4-5 ימים ולהינות מהיופי והכיף שיש למקום להציע.
      קצנו בבוקר במאיה, תוך כדי שאנחנו מתארגנות בעלת המקום הציעה לנו שהבן שלה יקח אותנו באוטו שלו ועוד זוג תיירים לנמל. כמובן שהסכמנו התארגנו זריז וב9 כבר היינו על המעבורת.
      השייט היה מהמם! מלא איים קטנטנים מסביב ומים צלולים בצבעי טורקיז. לצערי זה יופי שרק העין רואה ואי אפשר באמת לצלם.
      הגענו לאי, בקלילות מצאנו את ההוסטל ויצאנו לסיבוב ארוחת בוקר והיכרות עם המקום. ישר מרגישות שמאוד נתחבר לאופי של האי ויהיה לנו כיף פה מאוד. אוירה מאוד מקומית, האי מלא באנשים שמחייכים אלינו ואומרים שלום גם בלי אינטרס ובלי להציע לנו שום סיור או משהו בסירה שלהם. מלא מסעדות זולות מקומיות שייקים וכל טוב.
      לא עברו 5 דקות וכבר שמענו קריוקי מתנגן מכמה בתים, שמענו מראש שזה הקטע שלהם פה והם מתים על קריוקי וזה באמת נכון.
      אחרי שאכלנו ושתינו מיץ מרענן ירדנו לחוף. מיליון גוונים של כחול וטורקיז עם סירות מחוץ ובתוך המים שמקשטות את הנוף ומוסיפות לו המון פוטוגניות.
      לקראת השקיעה עברנו לשבת בשולחנות חוף על פופים בריזורט מכובד. עם כוס קפה טובה וויפיי מהריזורט ככה מול הנוף היפה של הים בשקיעה עשינו שיחות טלפון לחברים ומשפחה כמנהגנו בקודש בימי שישי.
      חזרנו לכיוון ההוסטל, בדרך עברנו במתחם של הלוקאל פוד וראינו שכל מסעדה פתחה עמדת ברביקיו על האש אז החלטנו כבר להתיישב לארוחת ערב. אחרי הארוחה עברנו למסעדה אחרת לכמה קוקטיילים של פירות. חזרנו לחוף התיירותי להופעה חיה ומופע אש. ישבנו על הלונג בחוף, נהנות מהמוזיקה ברקע והכוכבים שממלאים את השמים וסיכמנו את היום כיום מוצלח ביותר ונראה שכך גם יהיו הימים הבאים אחריו כאן באי.

• Dag 293

Malapascua Island

22. februar 2022, Filippinerne ⋅ ☁️ 28 °C

Malapascua is a tiny island north of Cebu, but maybe the most famous place to spot thresher sharks in the deep blue. This rare species is sensitive in terms of light and noise and a diving trip starts at 5 am.
      After a nice first dive with two of those magic creatures and a white tipped reef shark, the second dive this day was blowing us away. More than 15 thresher sharks and 3 mobula rays were around and very close at some point.
      Besides the diving, Malapascua has beautiful beaches but we’re a bit unlucky with the weather. But it was definitely worth the visit!

• Dag 4

Malapascua - wir wollen nicht weg

18. november 2017, Filippinerne ⋅ ⛅ 8 °C

Keine Woche auf den Philippinen und schon ist es passiert. Wir haben das Paradies gefunden! Geplant waren drei Nächte, es wurden dann sechs und wir kommen sicher wieder...und nicht nur weil es so schön war!

Malapascua ist eine süsse Fischerinsel, wo man es schafft das Dorfleben neben dem Tauchtourismus weiterleben zu lassen. 2013 wurde die Insel vom Taifun voll getroffen, hat sich aber wieder gut erholt. Die meisten kommen auf die Insel, um die Fuchshaie zu sehen, aber für das braucht Anja erstmal ihren Advanced Tauchschein. Doch wie wir auf unseren Reisen gelernt haben kommt ja immer alles anders.

Flo, der sich seit Wochen wie ein Kleines Kind aufs Tauchen gefreut hat, kommt nicht tiefer als 1.5m bevor ihm die Nebenhöhlen weh tun. Und Anja hat nach 4 von 5 benötigten Tauchgängen eine saubere Erkältung. So geniessen wir nach der ersten Enttäuschung die weissen Strände und das Kristallklare Wasser! Und freuen uns, dass wir auf der Insel so gutes frisches und leckeres Essen finden.

Und Achtung Fuchshaie: wir kommen wieder 😎🦈

• Dag 304

Gato Island - Tagesaus.

26. juni 2019, Filippinerne ⋅ ☁️ 29 °C

Die Fuchshaie waren am Morgen dran. Am Nachmittag folgen Whitetip Sharks. Diese Jungs schlafen tagsüber und sind lamm zahm. Fische ärgern sie sogar und nutzen die raue Haut um sich dran zu reiben.
      Nachts drehte sich der Spieß dann um und die WhiteTips gehen auf Jagd.

Für mich gibt es dann noch ein Cave Dive. Unter der Insel führt ein ca. 25m langer Tunnel durch.
      Mony, Jens und Alex dürfen leider nicht in die Höhle. Aber viel verpasst haben sie auch nicht. Die schönsten Teile des Riffs liegen am Höhlenausgang.

• Dag 302

Unwetter auf hoher See

24. juni 2019, Philippine Sea ⋅ 🌧 27 °C

Nächstes Ziel ist die "Taucherinsel" Malapascua. Eigentlich direkt um die Ecke aber mit der normalen Fähre-Bus-Fähre eine Tagesreise entfernt.

Da wir ja momentan zu 4 sind können wir es uns leisten uns mit einem der Ausflugsboote direkt hin fahren zu lassen.
      Der Preis 1800 PHP/32 Euro - ist Gut.

"Big Boat, two engines" hatte der vermittelnde Taxifahrer gesagt. Am Abreise-Tag steht natürlich eine kleinere Variante da. Aber die sieht OK aus.
      Mir machen eher die schwarzen Wolken am Himmel Sorgen. "Should we wait" frag ich ? Zeige auf die Wolken "Noooo, No Problem Sir"

Ok von mir aus. "Lets go" Alle Rucksäcke in Müllsäcke, schnell noch paar Bier für die Nerven und mit laut dröhnendem Motor Richtung Gewitter.

Angst muss man man aber objektiv gesehen keine haben und Problem war es tatsächlich keins. Aber unangenehm war es dann doch, durch den Wind und Sintflut artigen Regen.

Klatsch Nass und durchgefroren kommen wir nach 2,5 H auf Malapascua an.

• Dag 120

Cebu City-Malapascua, Phillipinen

5. maj 2017, Filippinerne ⋅ 🌧 16 °C

Sooooo.... wir hängen deutlich mit unseren Berichten hinterher!! Wir sind halt im Reisestress und zu busy.

Also, nach Siargao ging es per Flieger nach Cebu City wo wir eine Nacht im Familienzimmer verbrachten und uns eine Massage gönnten.

Am nächsten Morgen ging es vier Stunden mit dem Taxi und einer halbstündigen Bootstour nach Malapascua. Hierbei handelt es sich um eine ganz kleine Insel die man zu Fuß erkunden kann. Die Insel ist unter Tauchern bekannt für die sich selten in so flachen Gefilden zeigenden Thresher Sharks. Dem Motto entsprechend hieß es für Sari, Luki und Daniel drei Tage lang pauken und tauchen. Am Ende haben sie alle erfolgreich den open water dive Schein erhalten!! Nadine hat in der Zwischenzeit erfolgreich den advanced lay on the beach schein erhalten ;)

Am dritten Tag ging es mit einem Boot auf eine weitere sehr kleine Insel nach Calanggmanan. Für die drei Taucher gab es dort zwei unvergessliche Tauchgänge an einer Unterwasserklippe.

Am Donnerstag ging es dann weiter. Mal wieder eine abenteuerliche Reise mit kleinem Boot, einem heißen Rollerritt (Luki und Sari zusammen inclusive ihrem Gepäck und Fahrer), Bus, Tricycle und der nächste Fähre. Hätten damit so ziemlich in jedem Fahrzeugbingo gewonnen.

Auf Batayan wurde dann relaxt, Roller gefahren, Billard gespielt und sich mit Massagen verwöhnt.

• Dag 5

Malapascua- Kalanggaman

7. april 2019, Filippinerne ⋅ ☁️ 30 °C

אחרי יום נסיעות מתיש שכלל טיסה שהתעכבה, מונית שנסעה באזורים כפריים על 120 ושתי סירות הגענו לאי מלפסקווה. אי קטן וחמוד. התברר שהאטרקציה המרכזית בו היא צלילות, מה שלא באנו לעשות. גם ירד גשם. בקיצור חטפנו שוק ממלפסקווה אחרי ניו זילנד (שאין מלבדה). למזלנו היו כל מיני נקודות אור בדמות רצועת החוף הלבנה באמצע הים ששמה הוא קלנגמן, ארוחות בוקר טובות במלון ו.. תכלס זהו. הלאה!Læs mere

• Dag 302

Malapascua - 3 Tage

24. juni 2019, Filippinerne ⋅ 🌧 27 °C

Tauchen Tauchen Tauchen. Schöne Strände soll es auch geben aber wir verbringen die meiste Zeit auf dem Boot zu den Duvespots oder unter Wasser.

Nemo, Lion-Fisch, Lobster, Korallen, die knallbunten, Seeschnecken ...
      Das Riff hat viel zu Bieten. Und im 28° warmen Wasser macht es Doppelt Spass.

Du kender måske også dette sted med følgende navne:

Daanbantayan

Bliv medlem: