Spain
Playa de Guanarteme

Here you’ll find travel reports about Playa de Guanarteme. Discover travel destinations in Spain of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Las Arenas

January 29, 2018 in Spain ⋅ ⛅ 14 °C

Goed geslapen tot half acht, bed uit en om brood! Maar dat was geen goed idee, geen bakker, Superdino of winkeltje open dus met lege handen terug naar huis gewaaid, er is zoveel wind dat we deze keer de golven niet horen maar de fluitende wind!
    Nog één toastje en een banaan daar zullen we het mee doen.
    Ons Greta is naar de kapper voor een permanent, ik doe boodschappen en daarna kookt Dirk een Belgische maaltijd want wij houden wel van de Spaanse keuken maar niet als het zo’n slecht weer is.
    Na de siësta wandelen we naar Las Arenas daar is het droog want de regenvlagen blijven regelmatig komen.
    Terug op ‘t appartement probeer ik de VRT-NU uit en zo kan ik toch enkele programma’s zien. ‘S avonds komen we terug bijeen om te rummicubben en we steken een kaarsje aan dat geeft toch een gevoel van warmte. Het was slechts 18gr vandaag en een heuse stormachtige wind, zelfs de Canarios hebben dikke jassen aan. De toeristen die op warmer weer gehoopt hadden lopen in korte broek en al bibberend rond.

Surfen II

May 21, 2018 in Spain ⋅ ⛅ 20 °C

Heute morgen geht es um zehn wieder los zu den Wellen am Strand von Las Palmas. Los Muellitos. Heute klappt es schon wieder besser. Die erste Session ist noch wacklig aber nach der Pause greife ich an. Ich friere immernoch in dem Neo obwohl die Sonne wunderbar scheint, aber das hält mich diesmal nicht auf. Und so stehe und fahre ich einige Male. Schade nur dass es immer so schnell am Strand endet. Die nächsten Tage muss ich weiter raus. Nützt alles nichts.Read more

Playa de Guanarteme