Forente stater
Yavapai County

Oppdag reisemålene til reisende som skriver reisejournal hos FindPenguins.
De 10 mest populære reisemålene Yavapai County
Vis alle
Reisende på dette stedet
    • Dag 40

Gold King mine/ ghost town jerome

12. mars 2023, Forente stater ⋅ ☀️ 15 °C

🇨🇭: mir sind am Morge/ Mittag nach Jerome gfahre. Jerome isch eh Geisterstadt. Frühner isch do Gold abbaue worde, aber scho länger stillgleit wiemer gseht. Glich sehr cool gsi zum geahluege😁 au die alte hüser um
      die mine ume. Sogar Eier hemmer jetzt🥚🐔

🇺🇸: morning/ midday we are driving to jerome. Jerome is a ghost city. gold used to be mined there. Thia is years ago, you can see it. But it was very cool😁
      Also the old houses around the mine. And we have some fresh eggs now🥚🐔

• Dag 5

NY ✈️ Phoenix 🚘 Sedona

24. juli 2022, Forente stater ⋅ 🌧 26 °C

Vandaag was transit day.
      Eerst snel ontbijten in het hotel, daarna de taxi in, om naar de luchthaven te gaan. Na een klein uur vertraging gingen we de lucht in voor 5u. En we werden verrast door een persoonlijke welkomstgroet!
      Het was lang wachten op de bagage, maar we klagen niet want, jawel, alle 4 de bagages zijn weer toegekomen 😉
      Daarna minivan uitgekozen, die een halfuur later vol zat met spullen van de Walmart, en dan richting Sedona. In het begin stonden honderden cactussen in 'the picture'. Naarmate we het hotel naderden, verschenen de rode rotsen.
      Na eventjes rusten aan het zwembad begon het te regenen, dus hebben we maar in het 1ste restaurant/take away die we tegenkwamen iets gegeten.

• Dag 5

Sedona dag 3 - ochtend

24. april 2022, Forente stater ⋅ 🌙 4 °C

Liggend aan het zwembad een nieuwe update. Vanochtend om vijf uur weg gelopen bij 'Jordan Trail-head' met als bestemming 'Seven Sacred Pools', om daar de zon op te zien komen. Het was behoorlijk frisjes.

Spannend om in het donker door het bos te lopen, helemaal na de alien verhalen van gister. Maar geen marsmannetjes te bekennen. Helemaal geen mannetjes eigenlijk. Of vrouwtjes.

Het licht was erg mooi op de bergen. Was wel een beetje verkleumd. Toen was het zeven uur en toen dacht ik tja, en nu.?

Met de auto richting centrum. Parkeerplaats gevonden en laat ik net parkeren bij een restaurant dat om 0730 open gaat. Toooppie!

Ik had ergens opgevangen dat de parkeerplaats bij een van de bergen dicht was en dat je er alleen met een shuttle bus kon komen. Maar dat die shuttle bus niet rijd op maandag, dinsdag of woensdag. Op naar de shuttle parkeerplaats om er nog een hike achteraan te plakken, Cathedral Rock. Hier is ook een energie vortex.

Dit was een mooie klim. Flink omhoog, smalle berg paadjes, prachtige vergezichten. En veel complimenten dat ik het op sandalen voor elkaar kreeg.

Ook leuk om diverse mensen op diverse manieren de berg op te zien gaan.

Toen met het busje weer een trail verder maar mijn water was op dus niet zo ver geweest.

Onderweg naar het hotel heimwee naar Sedonuts dus daar een goede chocolade donut gekocht. Over een farmers marker gedribbeld en nu even kijken hoe lang mijn witte huid de zon verdraagt. Met een beetje geluk droogt de zon ook de blaren op mijn hakken!

• Dag 41

Subway cave

13. mars 2023, Forente stater

🇨🇭: uuuuuund hüt gömmer wieder gewandere :D üses Ziel Subway caves!
      Aber befor meh det ahne chunt muess meh es chlises stückli laufe. Zudem is ehn chli versteckte Platz, de findsch ned eifach so. Isch au nüt beschriftet det ahne😅
      Tönt doof aber meh muess tatsächli an nem gewüsse Baum rechts, zu nem andere Weg abüge das meh det ahne chunt.🌳 sus findsch es ned. Aber wenns den gfunde hesch derfsch zerst mol chli chlettere, gar ned ohni zum det ufe cho, aber es lohnt sich😍😍 au wenn de Felsvorsprung sehr knapp isch hahaha aber die Ussicht isch halt eifach mega. Meh chan nochane nähmli au no, bide recht site um de ecke det und witterlaufe zu nem andere Spot. Isch ned Schwindelfrei det obe. De abstieg goht eifacher wenn meh um d’site chletteret. Unterwegs no zwei Männer kenneglernt mega liebi gsi, denn sinmer als Gruppe wieder zrugg glofe🚶🏻‍♀️🚶🏻

🇺🇸: aaaaaand today we are going hiking again :D Our goal the subway caves!
      Befor you have to walk 30-40min. Its a secret spot you can’t find them easy. No signs where you show the way. 😅 maybe it sounds stupid, but you have to turn right at a certain tree🌳otherwise you can’t find the spot. When you find the right way, you have to climb a part of it. And its not that easy, but it's worth it😍😍 the view is amazing!!
      only the ledge is very narrow, you really have to be careful. You also can go on the right narrow and go around, you can walk a some nice step to another spot. you really have to be free from giddiness up there. The way down from the otherside is more easier then the way to get up there. On the way we meet two mens, and for the way back we are a nice group of travellers. It was nice to talk with them🚶🏻🚶🏻‍♀️😊

• Dag 10

Sedona dag 8

29. april 2022, Forente stater ⋅ ☀️ 18 °C

En dan is het helaas de laatste dag in Sedona. Omdat het grot zoeken zo goed ging ben ik vanochtend op pad gegaan om de Subway Cave te vinden. Deze is te bereiken via Boynton Trailhead. Hier is ook de rotsformatie 'Kachina Woman' te vinden. Deze staat centraal in het scheppingsverhaal van de wereld bij de Native Americans uit deze omgeving. En hier is ook een vortex. Daar heb ik om acht uur ontbeten, om vervolgens de trail naar de grot te maken. Deze keer bewust gevonden ook, ik boek vooruitgang!

Veel Instagram meiden in de cave. Alles voor het perfecte plaatje. Om het hoekje waren heilige grafmonumenten. Waar je schijnbaar ook in mocht. Ik zie in NL nog niet zo snel mensen op een grafsteen klauteren maar het zal de vortex-energie zijn die gekke dingen doet met mensen!

Daarna een gezonde smoothie bij Local Juicers.

Weet niet of het de aardstralen waren of de zon maar na de lunch even gestrekt ivm hoofdpijn.

In de middag naar de eerste parkeerplaats waar ik gestopt was op dag 1 gereden. Vanaf daar om Bell Rock gelopen, om te kijken hoe ik met Marissa hier omheen ben geklauterd.

Op de terug weg gestopt bij Tlaquepaque (Rensje nou is het klaar he!) om wat laatste souvenirs te scoren.

Ik had het streven om naar restaurant de Teal Arches te gaan. Maar alleen de drive in was open dus is het een Amerikaanse Schnitzel geworden bij de Golden Goose (bij het hotel). Zometeen het koffertje maar inpakken.

Op naar Williams. En Bearizona!

• Dag 13

Querfeldein in Sedona

2. september 2022, Forente stater ⋅ ☀️ 33 °C

Sedona ist bekannt als das Beverly Hills in den Bergen und Zentrum der New Age Bewegung, da die Berge in der Umgebung angeblich spirituelle Kraft besitzen sollen.

Wir setzen heute weniger auf spiritueller Kraft, sondern auf sprituelle Kraft 😀! Wir liehen uns für 3 Stunden ein ATV und sind damit quer durch die Wüste geheizt. Hat allen einen Heidenspass gemacht (dem Fahrer wohl am meisten 😉). Höllenlärm aber ne Riesengaudi war’s!Les mer

• Dag 3

Überraschung Teil 3

30. april 2022, Forente stater ⋅ ☁️ 11 °C

Nach dem zweiten Überraschungsteil wollten wir uns erst mal stärken.. „Breakfast“

Danach wollten wir unbedingt Wasserfälle in Naturschutzgebieten anschauen , leider ist gerade Trockenzeit… doch der Ausblick war trotzdem einmalig….

… wenn Amerika dann richtig 😂also ab in die Pampa… Magdas Albtraum soll wahr werden 😂
      Wir haben uns wirklich bemüht, so amerikanisch wie möglich die ersten Tage zu verbringen 🇺🇸

• Dag 10

1. Unitag

29. august 2022, Forente stater ⋅ ☀️ 27 °C

Der erste Unitag war top! Um 9 Uhr Professional Selling wo wir mehrmals im Semester üben ein Produkt zu verkaufen. Um 12 Uhr Human Resource Management und 17.30 Uhr International Management.
      Das Uni-System ist viel arbeitsintensiver mit mehreren Klausuren unter dem Semester je Kurs aber dafür vom Niveau her niedriger. Außerdem bringt man sich viel bei Diskussionen ein. 🗣 Die Profs haben meist Praxiserfahrung und einer hat sogar schon für Disney und Sony gearbeitet und sein Startup verkauft was jetzt Google Earth ist. 😱🌎 Bei dem müssen wir auch viele Präsentationen halten und z.B. CVs schreiben und er bewertet unser LinkedIn Profil auf Note. Einfach cool, wieviel mehr man hier mitnimmt und wie die Profs einem auch helfen wollen, gute Noten zu erreichen und im Job erfolgreich zu sein! 🤓

Dann haben wir noch einen Trip nach LA gebucht - seid gespannt! 😇

• Dag 29

1st Football Game 🏈

17. september 2022, Forente stater ⋅ ☀️ 23 °C

Zum Frühstück um 11 gab’s O-Saft mit Wein, dann weiter beim Tailgating (Parkplatzparty) bevor um 14Uhr das erste Football Game der Saison startet. Schon verrückt wie alle Vormittags feiern: mit Zelten, Musikboxen, Grillen 🌭 Das Spiel haben wir leider verloren und ich habe nicht alle 3 Stunden geschaut sondern hab lieber einen Powernap gemacht, weil es ja abends wieder auf eine Party gehen sollte - es ist schließlich das erste Football Game 😂 Nach der offiziellen Party sind wir dann noch bis um 4 bei einem Kumpel gewesen. Also ein sehr erfolgreicher Samstag 🎉Les mer

• Dag 74

Hannah‘s barber shop ✂️

1. november 2022, Forente stater ⋅ ⛅ 12 °C

Über die Zeit habe ich mich zum Friseur etabliert. ✂️ Dafür, dass ich zum ersten Mal einen Rasierer in der Hand hatte sehen die Ergebnisse akzeptabel aus!
      Update 2 Wochen später: ich habe mich offiziell bewiesen und jetzt wird meine Nummer schon weitergegeben.😂 Ein eigenes Logo habe ich jetzt auch! 💇‍♂️Les mer

Det kan også være du kjenner dette stedet med følgende navn:

Yavapai County, ያቫፓይ ካውንቲ፥ አሪዞና, مقاطعة يافاباي, Явапай, ইয়াবাপাই কাউন্টি, Condado de Yavapai, Yavapai maakond, Yavapai konderria, شهرستان یاواپای، آریزونا, Yavapain piirikunta, Comté de Yavapai, Yavapai, okrug, Yavapai megye, Յավապայ շրջան, Contea di Yavapai, ヤヴァパイ郡, Yavapai Kūn, Hrabstwo Yavapai, یاوواپائی کاؤنٹی, Comitatul Yavapai, Явапаи, Округ Јавапај, Yavapai Kontluğu, یاواپائی کاؤنٹی، ایریزونا, Quận Yavapai, Condado han Yavapai, 亞瓦派縣

Bli med hos oss: