traveled in 10 countries Read more Danmark

Byron bay🏖️

April 29, 2023 in Australia ⋅ ☁️ 22 °C

Idag vågner vi op til noget OK👍 vejr men Idag skal vi til Byron Bay🏖️ som er det østlige stød i Australien🇦🇺 men får vi køre🚐💨 hen mod Byron Bay🏖️ skal vi have lidt morgenmad🥣. Da vi havde spist morgenmad🥣 pakkede vi bilen og så Afsted🚐💨. Da vi ankom til Byron Bay🏖️ slappede vi lidt af🫠 indtil det begyndte at blive lidt sent🌆. Kl 5 ) jer sent på eftermiddagen🏙️ skulle vi på et mad market🌾 som slet ikke var der😱☹️😭 så det var ikke så godt😕 men i stedet gik vi ud og kiggede butikker🛍️. Da vi havde gået og kigget butikker i noget tid🕰️ var det aftensmad🍙 så fandt vi et lækkert japansk🇯🇵 spisested hvor jeg fik nudler🍜 mor fik sushi🍣 og A fik også sushi🍣. Da vi havde spist tog vi hjem🚐 og hoppede på hovedet i seng
    👱‍♂️
    ⬇️
    🛌
    Så vi ses ugen imorgen🌅 Williams out😴

Del 2 af surferkursus🏄 i Coffs Harbour⛴

April 28, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 23 °C

… Da vi havde gået turen ud til muttonbird🕊️ Island🏝️ gik vi en tur rundt om Harbouren⛴️ og fik en lækker is🍨. Da vi havde spist den tog vi hjem og badet i “vandlandet💦” der var på vores camp🏕️. Da vi havde badet💦 i en del tid fortalte vores mor os at😖… VORES STRØM KABEL⚡️ TIL VORES BIL🚐 VAR BLEVET STJÅLET🥷😱😱😱 så vi måtte ud og købe et nyt hvilket vi fandt🥳. Men tænk lige på at nogen vil gøre sig selv til tyv🥷for 250kr🧐 ja det kan man tænke meget over🤨. Men nu er det aften og vi har spist aftensmad🍝 og er i seng så godnat😴 og vi ses igen imorgen🌅.Read more

Surfer kursus🏄‍♂️ i Coffs Harbour⛴️

April 28, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 23 °C

Idag vågner🥱 vi op til noget rigtig godt vejr☀️ at komme på surferkursus🏄 i. Men før vi tager afsted🚐💨 skal vi have lidt morgenmad🥣. Da vi blev færdige med at spise morgenmad🥣 kørte vi til stranden🏖️ hvor det er der vi skal på surferkursus🏄 Idag. Da vi ankom til stranden kunne vi ikke helt finde ham👨 der var “vores guide” men efter lidt tid🕰️ fandt vi ham🥳. Da vi fandt ham skulle vi tage våddragt💦 på og så fik vi et 🥳SURFBRET🥳. Da vi havde fået vores
    🥳SURFBRÆT🥳 gik vi ned mod stranden🏖️. Da vi kom ned på stranden🏖️ viste han os hvordan vi stod op på brættet🏄 ude i vandet💦 men ellers var det bare UD I VANDET💦. Da vi kom ud i vandet💦 hjalp han os med at fange bølgerne🌊. Det bar vildt svært i starten🎬 men så blev det nemmere efterhånden🥳. Jeg blev god til at gange bøgerne🌊 på egen hånd og A blev god til at holde balance ⚖️ på brættet pg mor blev god til at stå lidt op😇. Da vi havde surfet i ca 2 og 1 halv time🕰️ skulle vi op☹️. Men vi havde haft det rigtig sjovt😊. Da vi havde fået tørt tøj👕 på gik vi en tur🗺️ ud til muttonbird🕊️ Island🏝️. Del 2 næste dagbog➡️📖

Coffs Harbour⛴️

April 27, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 21 °C

Idag vågnede vi op til gråt◻️ vejr så det var en god dag at køre en 4 timers lang køretur🚐💨 på sååååå AFSTED!!!🚐💨. Da vi endelig kom frem til Coffs harbour⛴️ regnede🌧️ det men der var et “badeland💦” der så mig og A gik der over selvom det regnede🌧️. Da mig og A havde været der i noget tid🕰️ tog vi tilbage til bilen🚐og tørede os. Aften ) da det hvad blevet aften🌆 skulle vi tilberede Red Rock Cod,en🐠 som vi fangede🎣 igår og blæksprutten🐙. Red Rock Cod,en 🐠var ikke lige så god som snapperen🐠 som vi spiste igår men blæksprutten🐙 blev MEGA lækker selv mor kunne lide det😋 og hun plejer normalt ikke at kunne lide og jeg lavede det🤩 så 5 stjernede William😅. Da vi havde spist hoppede vi i seng🛌 så sov godt alle sammen og vi ses igen imorgen🌅.Read more

Fisketur🎣 og dejlig dag😁

April 26, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 22 °C

Idag skal vi tidligt op fordi… vi skal ud og fiske🎣🥳 på en båd🚤 så det bliver rigtig spændene.🥳 Men før vi tager afsted🚐💨 skal vi have en smule morgenmad🥣. Men nu har vi spist morgenmad🥣 så lad os komme afsted🚐💨. Da vi ankom så vi ham manden vi skulle på tur med komme sejlende🚤 men så viste vi ikke hvor han sejlede hen🚤?… men til sidst fandt vi ham🥳. Da vi hvor kommet op på båden🚤 blev vi introduceret til turen🗺️. Da vi begynde og at sejle🚤💨 satte vi os ned og nød solopgangen 🌅 mens vi sejlede🚤. Da vi kom til det sted vi skulle fiske🎣 fik vi fiskestænger🎣 og så swop💦 og så var den i vandet💦. A var vist den første der fik bid🐠 men jeg fik lidt efter også bid? Men hvad var det en mini blæksprutte🐙 som gav slip lige i overfladen😔. Da vi havde fisket🎣 der et stykke tid🕰️ tog vi et andet sted hen hvor vi skulle fiske🎣 efter mini blæksprutter🐙🙃. A havde ikke tålmodighed nok så mor tog over😇 men lige inden vi skulle skifte sted fangede mor en blæksprutte🐙🤯. Da vi havde skiftet sted igen 📍——📍som var der vi skulle fiske efter HAJER🦈🤯 og jeg fangede 2🤯 de lignede en blanding af en rokke🐋 og en haj🦈 og den ene kunne vi spise men vi slap den ud igen og den anden kunne vi ikke spise🍽️ så bye mate😅. Men så var det for den fisketur🎣. Da vi kom i land gik vi og kiggede butikker🛍️ og spiste frokost🥪 og så kiggede lidt mere og så tog vi hjem til campen🏕️. Aften ) her til aften skulle vi tilberede snapperen🐠 som jeg fangede🎣 så i noget folie med den + noget citron🍋 og noget andet😆 og så på grillen med den. Da fisken var klar spiste vi den og den smagte så godt at selv A kunne lide den😱. Men da vi havde spist gik vi på hovet i seng🛌 så vi SEE YA TOMORROW👋.Read more

Merewether beach 🏖️ 🌊

April 25, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 22 °C

Vi vågner op til noget PERFEKT👌 vejr☀️ i forhold til at vi skal til Merewether Beach🏖️ som ligger næsten 1 time🕰️ herfra så det er bare med at nyde det😇. Men før vi tager afsted🚐💨 skal vi have lidt morgenmad🥣. Der er nogle MUST DO! Ting vi skal idag☀️. 1 MUST DO! Var at vi var i jeg tror det var Australiens største havbad⚓️ som var ret sjovt at være i😊. 2 MUST DO! Er at vi var hved et slags hul🕳️ hvor bølgerne🌊 kunne slå ind over men vi bade💦 ikke der fordi bølgerne var for vilde🌊. 3 MUST DO! Som er min personlige favorit🙃 er bade i bølgerne🌊 men man skal huske kun at gøre det der hvor der er livreddere🛟 fordi der er altså HAJER🦈! hernede men det var vildt skægt🤣. Men solen går tidligt ned herned den går ned ca kl 5-6 så ret tidligt🙃 så vi var der i ca 3-5 timer så noget tid🥰 men nu er det altså tid til at komme hjem🚐💨 til campen🏕️. Da vi kom hjem lavede vi aftensmad🍝 og lidt hygge🥳 og så i seng🛌. Men nu sover😴 hele banden så vi ses i morgen🌅.Read more

Farvel Sydney😢 og goddag Port Stephens⛴

April 24, 2023 in Australia ⋅ ☁️ 22 °C

Vi vågner op om morgen og spiser morgenmad🍞. Idag skal vi sige farvel👋 til storbyen Sydney🏙️ 😢. Men i stedet skal vi have en ny CAMPERVAN🚐🥳. Men ikke mere snik snak🤏 og lad os komme videre med dagen🚐💨💨. Da vi havde forladt vores hotel🏨 tog vi en taxi 🚕 hen til MAUI som er der vi skal hente vores CAMPERVAN🚐. Da vi havde “fået” den skulle vi køre til Port Stephens⛴️ som ligger 2 timer og 45 min væk herfra🙃 så det er bare med at tøffe afsted🚐💨. Da vi endelig ankom til campen🏕️ i Port Stephens som også har et “badeland💦” stilte vi bilen🚐 på vores plads og så gik vi i “badelandet💦” og var der i lidt tid🕰️. Da vi havde badet🩳 i lidt tid lavede vi aftensmad🍝 og så hyggede😇 vi lidt men så var det også blevet sent og vi skulle i seng🛌😴 så se-ya Tomorrow ✌️ .Read more

Sidste dag i Sydney🌇 dag 5

April 23, 2023 in Australia ⋅ ☁️ 22 °C

Vi vågner op om morgen🌅 og spiste lidt morgenmad🍞. Idag er vores sidste dag🏙️ her i Sydney😢 udover i morgen hvor vi skal hente vores nye camper🚐💨🥳 som vi skal køre til Brisbane🏙️ i😁 men nu til det der er sket idag🏙️😁. Idag skal vi ud og se nogle gamle huse🏚️ og bag efter gå en tur på havnen⛴️ og så gå en tur i den botaniske have💐 hved siden af operahuset🏛️. De der gamle huse🏚️ var rigtig flotte og smukke🏡 fordi de var blevet renoveret🏚️+🔨=🏡. Da vi havde været hved havnen⛴️ hvor vi fik en lille skål pommes🍟 som kostede ca 100kr🤯 som der ikke rigtig var noget specielt✨ over skulle vi over i den meget smukke botaniske have💐. Da vi havde været der tog vi en taxi🚕 hjem til hotellet🏨. Da vi kom hjem tog vi i gym💪 og så hoppede vi i poolen💦. Aften ) da det blev aften🌇 spiste vi aftensmad ude😋 som var rigtig lækkert🤤 mums. Da vi kom hjem hoppede vi i seng og sov😴 lige med det samme sååååå vi ses igen i morgen🌅🤜🤛👋.Read more

Tur til operahuset🏛️ og Luna park🎡

April 22, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 21 °C

Idag bliver en meget spændene dag😝 fordi at vi skal… til operahuset🏛️ hvor vi får en guidet tur🥳 af næsten hele operahuset😱. Men lad os ikke spilde tiden🕰️ så lad os komme hen mod det operahus🏛️😆. Da vi ankom til operahuset kiggede vi i en Giftshop🛍️ hvor man kunne få alt muligt🤨 en lille mønt som kostede 46kr🤨 og collector’s pièces🤓 og julepynt🎄 og meget mere🧐. Da vi havde ventet i lidt tid kom guiden som sagde at vi skulle have en Walkytalky📻 og høretelefoner🎧 på🤪 nok fordi bi skulle kunne høre hende “rigtig godt”😒. Den 1 time lange rundtur var lidt kedelig men også ret spændene🧐 fordi vi fik en masse at vide🤓 fx at det er en dansk arkitekt📁 som har tegnet operahuset🏛️🤯. Da vi kom tilbage fra rundturen skulle vi have noget frokost🥪. Frokosten🥪 var rigtig god men der var stadigvæk noget tid🕰️ enden vi skulle i Luna park🎡 så vi tog toget🚊 ind til buen og kiggede butikker🛍️ i lidt tid🕰️. Da vi havde kigget i noget tid tog vi toget🚊 tilbage til havnen hvor vi tog en færge⛴️ hen til Luna park🎡. Da vi ankom og kom ind i Luna park🎡 prøves vi forlystelser helt til kl 10:00 om Aften🤯 men da det var blevet så sent tog vi færgen⛴️ hjem og spiste mexicansk🌮 til aftensmad🌮 men da vi havde spist var vi meget trætte🥱 fordi klokken var over 12😴 så vi gik hjem og så kom vi på hovet i seng🛌. Men jeg sover som en sten🪨 og vi ses igen i morgen🌅.Read more

Strand🏖️ vandretur🥾😆 dag 3

April 21, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 20 °C

Vi vågner op til en dejlig solskins☀️morgen som er perfekt👌 til det vi skal idag😁. Men før jeg fortæller det skal vi have lidt morgenmad🥣. Idag skal vi på en strandvandretur🏖️🧐 hvor vi går hen til 5 forskellige strande🏖️ og bader💦😁 men ikke mere snik snak og lade os komme afsted🥾💨. Strand Nr 1 ) var en meget god surfer strand🏄 men vi skulle ikke bade på stranden vi skulle over i et havnebad🛀 hvor bølgerne🌊 kan komme ind😏. Strand Nr 2 ) bar en lille bitte strand men vi kunne få noget lækkert frokost🥗 der😋. Strand Nr 3 ) var en meget lækker strand hvor vi snorklede🤿 lidt og så skulle vi op i et søbad som var lige hved siden af🤩🥳. Strand Nr 4 ) var bare en lille mikro strand vi bare gik forbi🙃. Strand Nr 5 sidste destination ) var en ret stor stand🏖️ hvor vi fik en is🍦 og så tog vi en taxi🚕 hjem og spiste aftensmad🥘 og så på hovedet i seng😴. Men nu sover vi såååååå😫 vi ses igen i morgen🥳🌅.Read more