traveled in 10 countries Read more Danmark

Tangalooma Wrecks Del 2

May 8, 2023 in Australia ⋅ 🌬 21 °C

Og vi kunne ikke finde den😭😢😭😭😭😭 så det blev jeg rigtig ked af det😢. Da vi havde skiftet tøj spiste vi aftensmad🥗 og skulle fodre delfiner🐬 men det var vandet for vildt til🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 men vi kunne fodre dem fra en bro🌉. Da vi havde fodret dem gik vi ned på stranden igen for at kigge efter min snorkel men den var der ikke🥺. Da vi havde kigget hoppede vi på hovet i seng🛌 så godnat🌜.Read more

Snorkling🤿 Ved Tangalooma Wrecks

May 8, 2023 in Australia ⋅ 🌬 21 °C

Idag vågner vi op til en dejlig dag☀️ men også ret blæsende💨. Idag skal vi ud og snorkle🤿 ved Tangalooma Wrecks⚓️ som er nogle a vrag⛵️ af nogle gamle skibe⛵️ på Moreton Island🏝️ men før vi snorkler🤿 skal vi have lidt morgenmad🥣. Da vi kom hen til stedet📍 vi skulle ud til vragende⛵️ med sagde de at turen var… AFLYST😢 fordi bølgerne var for vilde🌊😢. Men de sagde at vi måske kunne komme afsted senere🥳 men det var kun måske🫤. Men i stedet for at snorkle🤿 her til morgen skal vi på en vandretur 🥾 ud til en ørken🏜️. Så lad os få støvlerne🥾🥾 på🙃. Da vi havde vandret🥾 ud til ørkenen🏜️ fløj jeg lidt med drone
    🎮 og så gik vi videre🥾. Da vi kom hjem spiste vi frokost og hyggede😜. Da det var tid til at vi skulle ud og at snorkle🤿 gik vi derhen📍 og vi kunne godt komme afsted🥳. Da vi var kommet ud til vragene⛵️ hoppede💦 vi i vandet💦 og snorklede🤿. Da vi havde snorklet🤿 kom vi op på båden🛳️ igen og sejlede hjem🏡. Da vi skulle af båden🛳️ skulle vi næsten hoppe af fordi ellers fik vi føderne🦶i klemme😖 og jeg tabte min snorkel🤿 del 2➡️

ATV🛺 tur ved Moreton Island🏝️

May 7, 2023 in Australia

Idag vågner vi op til dejlig solskin☀️ som er PERFEKTO👌 at køre ATV🛺 i men før vi ruller🛞 skal vi have lidt morgenmad🥣. Da vi kom hen til ATV🛺 stædet fik vi hjelm⛑️ på og fik vist hvordan man kørte🛺 ATV,en. Da vi havde fået at se hvordan man kørte ATV,en🛺 skulle vi igennem en test📄 og jeg klarede det😎. Så nu er der kun 1 ting og gøre… LAD OS RÆSE🛞💨. Vi kørte stille🛞 i starten men så gik det hurtiger🛞💨 lidt senere. Da vi var færdige🏁 gik vi hen og spiste frokost🦐 jeg ville have nogle rejer🦐 og det fik jeg men de smagte IKKE AF NOGET😱 OG VAR HELT TØRRE😨 så dem spiste jeg ikke❌ men så fik jeg noget andet😁. Da vi havde spist🍽️ gikvi tilbage på værelset og slappede lidt af🫠. Lidt senere ville vi spille tennis🎾 så det bookede vi👍 og hyggede os😆. Da vi havde spilet🎾 gik vi tilbage på værelset og hyggede os resten af dagen😁. Aften ) her til aften🌇 skal vi spise Thai🇹🇭/Vietnamesisk aftensmad🇻🇳 og det var VILDT MUMS😋🤤. Da vi havde spist🍽️ gik vi hjem og slappede🫠 af og hoppede i seng🛌 så SEE YA TOMM…OW😴.Read more

Moreton Island 🏝️

May 6, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 22 °C

Idag vågner vi op til dejlig solskin☀️og der er godt fordi vi skal til Øen🏝️ Moreton Island🏝️ men før vi kører skal vi spise morgenmad🥣 med Varsha😊. Da vi kom ud til Caféen som vi skulle spise🍽️ ved fandt vi et bord og fandt ud af hvad vi skulle have at spise🍽️. Jeg fik en mogenmads burger🍔 + 🥚+🥓 og de andre fik noget toastbrød🍞 med avocado🥑 og sidst men ikke mindst🤏 A fik en MEGA stor pandekage🥞😋🤯. Da vi havde spist🍽️ pg sagt farvel👋 til Varsha😢 kørte vi hen mod MAUI for og at aflevere vores camper👋🚐😢. Da vi havde afleveret den👋 tog vi en TAXI🚕 hen til færgen⛴️. Da vi ankom tog vi vores bagage🧳 og så afsted⛴️💨. Da vi ankom til vores hotel🏨 på Moreton Island🏝️ pakkede vi ud og badede i havet💦😁. Da vi havde badet💦 så vi nogen fodre Delfiner🐬 da vi havde set dem spiste vi aftensmad🍝 og hoppede i seng fordi vi var virkelig trætte🥱 så ses i morgen til en anden dag🌅 = endu et EVENTYR🥹.Read more

Surfing🏄 ved Dicky Beach🏖️

May 5, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 23 °C

Idag vågner vi op til en dejlig dag☀️ og at SURFE I🥳. Men før vi SURFER🏄 skal vi have lidt morgenmad🥣. Da vi ankom til møde stædet ved Dicky Beach🏖️ fik vi surfboards🏄 og så ud i vandet💦. Da vi kom ud i vandet var det meget svære😳 og at SURFE end ved Coffs Harbour fordi bølgerne var meget større🌊. Da vi havde SURFET i 2 Timer og jeg var kommet op og stå på brættet🏄 1 gang mens jeg havde en bølge🌊🥳 og det var SYGT🤩. Da vi kom tilbage var der en 34 årig dame som lignede en 19 årig🤨 som spurgte os om vi ville spise🍽️ aftensmad🍝 med hende😏 og mor sagde… JA❗️🤩 så hende skal vi spise middag med😏. Men før vi kørte🚐💨 hjem skulle vi have lidt frokost🥗. Da vi havde spist🍽️ kørte vi hjem og legede i POOLEN💦. Da vi legede i poolen💦 kom der en Australsk🇦🇺 pige🇦🇺👧 hen til os og spurgte om vi ville lege i poolen💦 og det ville vi gerne🤪. Da vi havde leget med pigen i næsten 2 timer🕰️ skulle A og jeg op og i noget tøj👕 fordi vi snart skulle ud og spise🍽️ med hende der damen👱‍♀️. Da vi havde fået tøj på🙃 gik vi hen til en restaurant🧑‍🍳 som vi havde aftalt vi skulle mødes på😊. Da vi ankom og fandt damen som heder Varsha🙃 og endte med at kalde mig hendes Boy friend 🤣 og jeg kaldte hende min Girlfriend🤣. Da vi havde spist og hygget os skulle vi hjem🚐 og hun sagde at hun ville køre🚗 os hjem til campen🏕️ så det sagde vi ja til🙂. Da vi kom tilbage sagde hun at vi kunne spise morgenmad🥣 sammen i morgen tidlig🌅 så det sagde vi også ja til og såsagde vi ses imorgen🌅 og det gælder også jer så… Se Ya Tomorrow😝. PEACE ✌️ Williams Out.Read more

Australian Zoo🐊

May 4, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 24 °C

Idag vågner vi op til dejlig vejr☀️ til og at komme i Australian Zoo🐊 som er lavet af en krokodille jager🐊👀. Men før vi thar afsted så som altid lidt morgenmad🥣. Da vi ankom til Australian Zoo🐊 skulle vi ind på deres dyre hospital🏥 og der var alle slags dyr Fx Ørne Kænguru Babyer🦘 og skildpadder🐢 som var endten syge eller havde brækket noget🤕🤒. Da vi havde været på dyre hospitalet🏥 gik vi ind i Zooen🐊. Da vi havde gået rundt i Zooen I Ok Lang tid🕰️ var det frokosttid🥪 så vi gik ind på “caffen” som der er der😛. Jeg kan lige så godt sige det jeg syndes det er synd😢 at man laver en restaurant i hele Zooen🐊 og så er der kun Junkfood🌭🌮🍔🍕🥙🫔 det syndes jeg altså virkelig synd😢. Da bi havde spist gik vi rundt lidt mere og så lukkede Zooen🐊 altså også❌. Da vi kom hjem fra Zoo hoppede vi en tur i “vandlandet💦” som varede Ca 15min🕰️. Da vi kom op tørede vi os og lavede aftesmad🍽️. Da vi havde spist hoppede vi i seng🛌 og sov næsten lige med det samme😴. Ses i morgen🌅.Read more

Wet,N,Wild💦 - Caloundra🏖️

May 3, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 23 °C

Idag vågner vi op til dejlig solskinsvejr☀️ men lidt øv at køre en 1 : 30 times🕰️ køretur i🙁. Men før vi køre spiser vi morgenmad🥣😋. Da vi havde spist🍽️ spændte vi sikkerhedsselerne🔒 og så afsted🚐💨. Da vi ankom til vores camp🏕️ i Caloundra🏖️ var det omkring frokosttid🍜 så vi fandt et lille lokalt Vietnamesisk🍚🍲 spisested🍽️. Spise stædet havde lidt nogle specielle retter🍲 fx suppe med fedt i🤨 den fik jeg og det var en MEGA lækker suppe🍜 men jeg lod bare vær med at spise fedten🧈. Da vi havde spist🍽️ gik rundt og kiggede lidt🤏 butikker🛍️ men så skulle vi også hjem til campen🏕️. På campen er der et Mini “badeland💦” som A og jeg gerne ville over i så der kom vi🎉 over. Da vi havde badet 💦 i noget tid gik vi hen til bilen🚐 og klædte om til normalt tøj👕 og så gik🚶 vi en tur langs en strand🏖️. Da vi kom tilbage fra den lille gåtur🚶 lavede vi aftesmad🍝 og så hoppede vi til køjs🛌 så Se Ya Tommorow🌅Read more

Wet,N,Wild💦 vandland🎢

May 2, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 23 °C

Idag vågner vi op tidligt🌅 op om morgen fordi vi skal i et MEGA stort VANDLAND💦. men før vi tager derhen🎢 skal vi have lidt morgenmad🥣. Da vi ankom til Wet,N,Wild💦 var der en semmi lang kø🙋‍♀️🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♂️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♀️ men den var hurtigt overstået🥳 så vi skynde os ind klædte om til badetøj🩳 og så afsted🥳. Vi prøvede en hel S*%#•S masse ting og fisset rundt i Ca 3 hele timer🕰️ men så var det også frokosttid🍔 så vi tog hen til et sted og spise🍽️ i parken🎡 men så skulle vi altså også skynde os videre🚶💨. Da vi havde været der i Ca 5 timer🕰️ lukkede parken men vi fik næsten prøvet alle de vilde vandrutchebanerne🎢 undtagen vandrutchebanen🎢 kaldt AQUALOOP💦 men ellers prøvede vi næsten alt😝. Men nu skal bi hjem til campen⛺️. Da vi kom hje til campen⛺️ var vi også lidt i det vandland💦 som er der og så bag efter i poolen💦. Da vi havde badert i ret lang tid🕰️ var det aftensmad tid🌮 så vi tog tørt tøj👕på også spiste vi aftensmad🌮 på campingpladsen⛺️. Da vi havde spist hik vi på hovedet i seng🛌 så ses imorgen🌅✌️.Read more

Surfers Paradise🏄

May 1, 2023 in Australia

Idag vågner vi op til rigtig lækkert vejr☀️ at tage på stranden🏖️ i. Men før vi kører🚐💨 skal vi have noget morgenmad🥣. Da vi havde spist🍽️ kørte vi 1 time🕰️ for at komme hen til stranden🏖️ og så bag efter får at komme til en ny campingplads🏕️ skal vi køre i ca 20min🕰️. Men ud over det så lad os komme afsted💨. Da vi kom på stranden🏖️ var det nær frokost🥪 tid🕰️ så vi stoppede for at spise frokost🥪. Da vi havde spist🍽️ tog vi ned på stranden🏖️ og fandt et sted med nogle livreddere🛟 som holdte øje med stedet😇 så vi kunne bade sikkert⛑️. Da vi havde slået os ned på stranden🏖️ gik vi ud og badede i lidt tid🕰️ men så slog mor sin fod☹️ så hun måtte slappe lidt af🫤. Så mens mor sad og læste📖 legede A og mig i sandet🏜️. Efter lidt leg i sandet var mor klar for runde 2🥊. Så vi badede💦 lidt men så blev vandet også ret vildt🌊 så det var et godt tidspunkt at tage hjem🚐. Men på vejen hen til bilen gjorde vi holdt hved Ben & Jerry,s🍧og fik en lækker is🍧 Nam Nam😋. Vi gik og spiste isen🍧 på vej hen til bilen🚐 og da vi kom ind i bilen kørte🚐💨 vi til campen🏕️. Da vi havde tjekket ind på campen🏕️ som der er et vandland💦 hved ville A og Jeg have badet der men det lukkede🔒 ret tidligt men der var en stor pool🏊 i stedet🥳 så der badede vi hved i stedet🤩. Da vi havde badet der i noget tid var vi sultende🍽️ så vi tog hjem og lavede aftensmad🍝 og hoppede i seng så Se Ya✌️.Read more

Byron Bay🏖️ dag 2

April 30, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 22 °C

Idag vågner vi op til fantastisk👌 vejr☀️ til at komme på stranden i og gå en tur🗺️ i😆 men før vi tager afsted skal vi have den FANTSTISKE morgenmad🥣 som min mami laver🤤. Da vi havde spist kørte vi ind til byen🏙️ og stilte bilen🚐. På vejen mod stranden stoppede vi hved nogle butikker🛍️ fx Billabong, Quiksilver og nogle mærkelige butikker🛍️. Jeg fik et par bade shorts🩳 i Quiksilver som jeg syndes er vildt seje😆 og A fik en Wivel ting🏳️‍🌈 som var rigtig flot og sjov😊. Men nu må vi videre🚶‍♂️💨. Før bi tager på stranden🏖️ skal vi mod det mest østlige punkt af hele Australien🇦🇺 som er ude hved et fyrtårn hved navn Cape Byron🗼. Da vi var kommet et godt stykke hen mod fyrtårnet🗼 stod der på et skilt at stien til fyrtårnet skulle renoveres🔨 så vi kunne ikke gå hele turen🗺️ men et godt stykke🍕. Lidt længere hende ligger der en restaurant👨‍🍳 som vi spiste på og det var delicious 🤤. Da vi havde spist gik vi på stranden tilbage men der kom en “skrant🪨” sin vi kunne komme op på via trapper🪜men på vejen op var der en dreng der sage til mig ( there is a Copper Python🐍 in that tree🌴 og det var der sandelig også😱 men den kunne ikke komme over til os men den var der bare😰 men den var faktisk ret sej🐸. Da vi havde kigget på den i noget tid🕰️ gik vi videre mod det sted vi skulle bade💦. Da vi kom frem bade vi og kiggede lidt mere butikker🛍️ og så tog vi hjem🚐💨. Så vi lavede aftensmad🍝og så hoppede i seng🛌 såååå ses imorgen🌅Read more