India
Lāhul and Spiti

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Top 10 Travel Destinations Lāhul and Spiti
Show all
Travelers at this place
    • Day 112

רודטריפינג נאקו

June 1, 2022 in India ⋅ ☀️ 12 °C

את הבוקר פתחנו בהמתנה לאוטובוס יחד עם סומט ואניש על צ'אי ומתוקים.
      ברקונג פיו סומט המשיך לשימלה ואניש נשאר איתנו כדי לעלות על אוטובוס יחד לנאקו.
      אז כמובן שאין אוטובוס, ראש הממשלה נמצא בספיטי או משהו אז בוטלו כל הלוקלים.
      נרגענו עם לחם חמאב וריבה ויצאנו למצוא פתרונות.
      הדרך בטרמפים לא רלוונטית הפעם, אז מצאנו גיפ במחיר מעולה ויחד עם אניש יצאנו לדרך.
      אחרי שלושה חודשים של טיול בצד אחד של ההימלאיה סופסוף חוצים לשני, מעבר יבשת קדמונה.
      הנוף מתחלף למדרשת בן גוריון משהו, שילוב של מדבר הררי ופינות ירוקות מציצות בכפרים.
      למטה בתחתית הואדי זורמים כמויות של מים ולמעלה בפסגות לקינוח מציץ השלג.
      היומיים בנאקו עברו עלינו בשלווה, טיולי יום, שתי ארוחת ערב בבופה של אחד המלונות (9.9 טיקות מסאלה לפנים) וברביצה במרפסת
      חוץ מאותו הלילה, בו איילת לא ישנה כלל וכלל, היא קיבלה את הבשורה המשמחת והמיוחלת לה חיכתה ככ הרבה, קבלה לתוכנית לימודי קולנוע מטורפת בדנמרק, וואו.
      עכשיו כשסוף הטיול באופק בשבילה, נשאר רק להחליט איך לבלות ולמצות את המזרח בשיא הכוח.
      שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על בופה באורך של מרתון
      פיס

• Day 114

רודטריפינג קאזה

June 3, 2022 in India ⋅ ☀️ 7 °C

שקשוקשה של בוקר התארגנויות ואנחנו נוסעים למטה לכביש הראשי לחכות לאוטובוס שמי יודע מתי יגיע.
      הליכה של 50 מ לתפוס צל ופתאום... הזמן הנכון והמקום הנכון פשוט התנגשו והתמזגו לצורת גיפ שלוקח אותנו בטרמפ כל הדרך לקאזהה (הכפר האחרון ברודטריפ)
      יום נסיעות קצר מפנק ומפתיע, טרמפים הם כמו חבילת בונבוניירות, אתה אף פעם לא יודע...
      התמקמנו בהוסטל ויצאנו מייד לשתות קפה אמיתי! פעם ראשונה מאז שיצאנו, לא מובן מאליו.
      קאזה היא ממש הכרך של עמק ספיטי, היצע רחב, הרבה תיירים, תחנת אוטובוסים ואפילו פגשנו את איילת, חברה מהבית, שבדיוק יצאה לעמק בג'יפ.
      יצאנו לשיטוט והגענו בדיוק לתפילת מנחה במקדש הבודהיסטי, שאגב הנזיר הראשי בו מחלק את השמות הפרטיים של כל אנשי הכפר.
      ירדנו לנחל מתחת להקפיץ אבנים ויצאנו למבצע קניית כרטיסים לאוטובוס של מחר (ב5 בבוקררר?!) למנאלי. אחרי הרבה בירורים שיבטיחו לנו שנהיה מהראשונים בתור (יש אוטובוס אחד ביום והוא תמיד מלא) צלחנו את המשימה וסגרנו ספסל שלישייה באמצע.
      חזרנו לסבב מקלחות, כשבפועל לא היו מים חמים ובעל ההוסטל המבוגר ניסה לחבר שני כבלי חשמל מעלי גיצים (ללא הצלחה, שוקינג)
      בארוחת הערב זה כבר ברור, הדבקתי את עומר, הוא בסימפטומים של התחלה כשמצבו מדרדר ואני מדגים את עתידו הקרוב.
      קידשנו, שיחקנו קלפים, הסתכלנו לאחור בסיכום על המסע שעשינו בשבועיים האחרונים והתמלאנו אושר ושמחה על ההרפתקאה.
      חזרנו להכנות נפשיות לקראת הנסיעה הארוכה של מחר ולישון
      שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על התקבלות למשרת מחלק/ת השמות הראשי/ת של העיר
      פיס

• Day 145

WennDerHundInDerPfanneVerrücktWird...

August 27, 2022 in India ⋅ ☀️ 20 °C

Tabo - Nako
      50 km / 553 hm
      Aktuelle Höhe: 3.635 hm
      Gesamtstrecke: 7.634 km
      Gesamt-Hm: 65.346 hm

...ist ein wenig mogeln erlaubt. Aber von Anfang: Ein relaxter Tag, Clo hat Geburtstag also nutzen wir den Morgen für verträumtes Sightseeing in Tabos Tempel, der bereits über 1500 Jahre auf dem Buckel hat - ein Glaubensort geschaffen aus Lehm. Die Sonne ist heute auf Braten eingestellt also schwindet die Motivation etwas, bzw. sind wir alle eher im Modus beim nächsten Kaffee ein Nickerchen zu machen. Wir können uns gerade so nach unseren mittaglichen Momos animieren und radeln weiter. Der Gegenwind ist heute allerdings anderer Meinung, weshalb wir kaum voran kommen. Die Hochwüste zeigt sich von ihrer besten Seite. Das i-Tüpfelchen ist, dass ich in einem kleinen Militätstütztpunkt aus heiterem Himmel von einem Hund in die Wade gebissen werde. Jackpot. Glücklicherweise gibt es 15km entfernt ein kleines Krankenhaus. Auf einem Berg. Einem steilen Berg. Die Motivation steigt ins Unermessliche. Also trete ich in die Pedale, hilft ja nichts. Angekommen im rudimentären Krankenhaus von Chango gibt's gleich mal 3 Spritzen 💉💉💉 gegen Tollwut und Tetanus und ein paar Smarties für die nächsten Tage 💊. Als ich bergabwärts radel, warten die anderen schon im nächsten Dhaba. Jetzt stehen uns nur noch 900hm und ein Pass in miserablem Zustand bevor. No way, wir entscheiden uns den nächsten Pickup anzuhalten und sitzen für ein 500 Rupis pro Person auf der Ladefläche in Richtung Nako. 40 Minuten in der Schiffschaukel später, gibt's was für den Magen und dann ab ins nächste Guesthouse. Heute ist mal Faulenzen und Schlafen angesagt. Klappe zu - Affe tot.Read more

• Day 123

השבוע שעבר - מונטאז'

June 12, 2022 in India ⋅ ⛅ 14 °C

הימים במנאלי עברו בצ'יל, ירידה לעיר הישנה לדאווינים, ישיבה ביער, טוסטים אצל הנפאלי והתפנקות במרפסת של ההוסטל השווה שלנו.
      על הלוקל לקסול הספקנו לעלות בזכות נחישות לא מובנת מאליה בשעות כאלו של בוקר והתיישבנו בדיוק לפני שהתחיל להתמלא.
      4 שעות נסיעה וירדנו ישר להוסטל בו ישנים כל החברים שלא ראינו כבר זה שבועיים.
      עלמה דן ואורן, איחוד מרגש סביב קפה בפריקסול.
      קצת כמו דרמקוט, המון כיתובים בעברים ומקומות ישראלים כשלצהריים אנחנו יושבים סביב צלחות חומוס טעים, כמו ארוחה של שבת בצהריים בארץ, מרגש.
      (למחורת), נועם חוגגת יומולדת, והיא נמצאת בפולגה, הכפר שבדיוק ניסע אליו כולנו יחד (איילת עומר דן עלמה אורן ואלמוג)
      איילת ואני קונים עוגות, מביאים נרות ומפתיעים את נועם לחגיגה מתוקה.
      כשמגיעים לפולגה, אני ישר הולך לשבת עם גילי החבר היקר שלי מהמועדפת שאיתו לא התראתי מאז אותם הימים, כיף לראות אותו זורח ופורח ואנחנו נפרדים בידיעה שברצונו של שיווה עוד נתראה בהמשך.
      פולגה כפר ציורי מאחוריו נמצא 'יער הפיות', למרות ש'מה כבר יכול להיות מיוחד ביער' הרגשתי שעוטפת אותו מן תחושה קסומה כזו, עומר נועם ואני יושבים על אבן, שפת נחל זורם, שומעים מוזיקה טובה ומתפננים.
      אחרי שני לילות וכמה גשמים בפולגה, מניפים את התיקים על הגב ויוצאים ל ק י ר י ג נ ג ה!
      הליכה של 9 קמ בתור יער עד לכפר אוהלים ענקי שממוקם שם גם בגלל הנוף אבל בעיקר בשביל המעיינות החמים.
      אנחנו צועדים בשיירה במעלה הנחל, מפלים יפים מכל עבר, מוזיקה מהג'בל שתלוי על התיק ונחילי הודים עולים ויורדים (מה שגורם לנו לתהות איפה יתאכלסו כולם).
      במבט ראשון קיריגנגה נראית כמו כפר פליטים אבל ככל שמתבוננים אפשר להבחין בשורות ערסלים ממוקמים על שפות הטרסות לצפות ברכס האדיר שממול.
      בוחרים לנו מחנה ואוהלים, מחליפים בגדים, מביאים את הסבון ושמים פעמינו למעיינות.
      בנים בנות בנפרד, בנות זכו בפרטיות ובאופציה להיכנס טבעי (אבל מוקפות בקירות עץ) והבנים זוכים בנוף הפתוח.
      גשם ירד על הקיריגנגה והמים המהבילים, אי אפשר לדמיין תפאורה טובה יותר, ואנחנו מוצאים את עצמינו כמעט ולבד בתוך המים הטובים.
      ארוחת שישי משפחתית בחדר האוכל ונשאבים לתוך הסרט דג'נגו עד השעות הקטנות.
      השקמה אמנם בלי שעונים אבל השמש כבר מבשלת אותנו בתוך האוהלים.
      בוקר באיזי, עמידות ידיים אקרו יוגה (הסשן הטוב ביותר של עלמה האקרובטית ושלי) ואוכל.
      דן ועלמה נשארים לעוד לילה ואנחנו יורדים לקראת המסיבה היום.
      טבילה במפל מפתה בדרך ועולים על מונית עד לקאסול.
      מבחן המונית -
      בלי ארוחת צהריים והבנה שהוקדמה המסיבה להסתיים בעשר בערב אנחנו נכנסים לפקק.
      המונית לא זזה, טורי ענק של רכבים מחכים למישהו שיפתור את הבעיה.
      עומר עובר למצב פאסיבי מתוך מצוקת רעב ולנו נשאר אלא לשים עתידנו בגורל.
      כשלבסוף מגיעים לקאסול, יחסית מאוחר, מתמקמים במלון עם מחיר מופקע (כל ההוסטלים תפוסים לפני המסיבה) ומתחילים במירוץ.
      מקלחות, אוכל, כביסה ותדלוק ג'ין וספרייט לקראת היציאה.
      כך יצא שפיק השכרות שלנו הוא בכלל עם מוזיקת מסיבות בג'יפ בדרך שמתמשכת יותר משעה למסיבה.
      בחצר בית מלון, בריכה ריקה מאחור ועמדת די גיי מפוארת, ישראלים שפגשתי בכל רחבי הטיול וריקודים מחוייכים באטרף עד עשר.
      אחרי הכיף המסיבה מנמיכה ווליום ועולה מפלס, לאט לאט אנחנו דועכים לתוך נסיעה חזור למלון היקר שלנו.
      שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על מסיבה שנגמרת רק מתי שמתאים
      פיס

• Day 159

פולגה וקריגנגה

August 19, 2022 in India ⋅ ⛅ 16 °C

אחרי כמה ימים בקאסול הרגשנו שאנחנו חייבים לצאת. נפרדנו מאביתר חברינו הטוב בתקווה לראות אוצו שוב והחלטנו לצאת לפני הבנים לפולגה בזמן שהם מחכים לשתי היובליות שיגיעו לקאסול בתור יעד ראשון בהודו ואז יגיעו כולם יחדיו לפולגה.
      עלינו על לוקאל ראשון בהודו (חוויה כיפית מאד) ונסענו לכיוון פולגה, כמובן שבחרנו את היום הכי גשום בשבוע שהגענו לתחנה הגשם לא נחלש ושעה הליכה הייתה לפנינו. הלכנו לפי אפליקציה המפות שלא איכזבה עד כה באף ניווט אך הפעם בהליכה הגשומה היא ניווטה אותנו לכיוון גשר שקרס, כך שהיינו צריכים לחזור על עקבותינו בבוץ העמוק ובגשם כדי למצוא שהדרך הייתה בעצם פשוטה יותר ואפילו חצי סלולה.
      לבסוף הגענו רטובים ובוציים אל ההוסטל המושלם, מרפסת לנוף מיוער, חדר חדש, נקי ופרטי.
      את הימים בפולגה העברנו בקריאת ספרים, טיולים קצרים בטבע המדהים שמקיף אותה, חקירת יער הפיות המפורסם ואכילת אוכל הודי משובח.
      ביום האחרון התגלה כי יובל מרגישה רע ודן נוסע עם היובליות למנאלי ואלינו מצטרפים חן ליאם נועה וגפן המתוקים.
      נוכחותם מילאה את פולגה והפכה את כל המקומות השקטים לגועשים ושמחים בדרכים חדשות.
      למחרת יצאנו כולנו אל הקיריגנגה.
      ההליכה הייתה יפה ועברה בין מפלים ביער צפוף ורועש מחיות שונות, כלבים ליוו אותנו בחלקים מההליכה ולעיתים פגשנו פרות אקראיות.
      כשהגענו ליעד, קרחת יער מלאה באוהלים, התענגנו על הנוף, ראינו חצי שקיעה דרך העננים והלכנו לטבול במעיינות המאד חמים אך המופרדים, שם כמובן קיבלתי שוב את ההתעניינות הקבועה האם אני הודית (לא), אחכ הזמנו את הארוחת ערב המאכזבת בתבל שלקח לה שעתיים להגיע אך מלוחה מאד ודלת טעם בו זמנית.
      למחרת קמנו מוקדם להתפעל מהטבע אחרי התעוררויות אקראיות מקרבות כלבים/ נסיון של הכלבים להגן עלינו מדבר לא נודע (התאוריה של תמיר) ממש בכניסה לאוהל שלנו ויצאנו רק עם חן חזרה למטה במטרה להגיע באותו הערב למנאלי.
      החזרה עברה במהירות ובקלילות.
      הנוף היה מרשים כמו בהלוך ועל אף שטעינו פעם אחת בדרך וטבענו בקקי של חיות שונות ההליכה הייתה מהנה.
      כשהגענו לאחד הכפרים האחרונים תמיר הרעב קטף כמה תפוחים. פעולה שגררה נזיפה מאחד מזקני הכפר וטענה שאם יגלו זה יגרום לבעיות גדולות כך שמשם מיהרנו לרדת כמה שיותר מהר ולהגיע אל הלוקאל חזרה לקאסול.
      בקאסול אכלנו מומו בין המוצלחים בטיול שכלל רוטב חמאת בוטנים וטחינה ויצאנו במונית עקב דחיקת הזמן.
      לבסוף הגענו למנאלי בשלום ובזמן לארוחת שישי אצל קרן ולאיחוד עם דן והיובליות אותן פגשנו לראשונה ושם גם פגשנו את יואב ונועה הנוספת שבאו מלה.
      התנסנו לראשונה במפרום ושיתנו יין אדום והייתה אווירה נעימה מאד, פגשנו עוד המון אנשים שראינו בכל המזרח בטיול והשמחה הייתה גדולה אך גם העייפות שנפלה.
      וכך הלכנו לישון במנאלי במיטה רכה ונקייה אחרי מקלחת טובה מתכוננים ומתרגשים לצאת מחר בבוקר לושישט.

• Day 208

ההודי השני ש-ניסה לדפוק אותנו

July 7, 2022 in India ⋅ ⛅ 20 °C

קמנו באיטיות בהוסטל בטוש, ואחרי ארוחת בוקר ושיחה מעוררת השראה עם ישראלי נחמד שפגשנו שם, התחלנו את הדרך שלנו חזרה לקאסול. באמצע הנסיעה בלוקאל ירדנו בכפר בשם מניקאראן הסתובבנו שם במקדשים ובשוק ועשינו שם כמה רכישות רציניות. משם עלינו שוב על הלוקאל והגענו לקאסול להוסטל החמוד שלנו. התכנון מחר זה לעלות למלאנה שזה כפר מענין שיש בו קהילה קטנה וסגורה, הם לא כל כך אוהבים אורחים לכן רצינו לעלות לשם רק לסיבוב קצר של כמה שעות לראות את המקום ולחזור. אומרים שהם חושבים שהם קדושים או משהו כזה והם לא נוגעים בזרים ומפחדים שאנשים שלא מהכפר יכנסו ויש להם עיניים בהירות וכל מיני דברים כאלה שעניינו אותנו מאוד.
      קמנו בבוקר, הלכנו לפריקאסול מסעדת הישראלים בעיר (היא כל כך כשרה שהם סגורים בשבת). בעודנו שותות קפה טסטר צ׳ויס שיובא במיוחד מהארץ המלצר ההודי במסעדה אומר לנו שהיה בלאגן בלילה בגלל הגשם קרסו כמה בתים ואנשים נסחפו לנהר, מדובר על 15 נעדרים וכרגע העיר נצורה והכבישים חסומים לשני הכיוונים בגלל מפולות וקריסות על הכביש.
      הופתענו לשמוע, כמובן חשדנו כי אנחנו לא מאמינות לכל מה שהודים אומרים לנו, תמיד יש להם איזה אינטרס, אבל אחרי כמה בירורים באמת הבנו שזה נכון ואנחנו תקועות בעיר. לא נורא, לא בוכים על כביש שקרס.
      החלטנו להסתובב קצת ואז בצד הדרך ראיתי הודי עם דוכן תיקון נעלים. יש הרבה כאלה תמיד יושבים בצדי המדרכות בערים והחלטתי לבקש ממנו שימרח לי ווקס שקוף על הנעלי טיולים שלי. הוא היה מאוד נחמד ואפילו אמר שהוא זיהה אותנו הולכות אתמול ברחוב בכפר מניקאראן.
      אחרי שסיים את עבודתו הנאמנה שאלתי אותו מה המחיר והוא מלמל משהו כמו 18,000 או 1,800 משהו לא ברור. שאלתי אותו שוב כמה, חשבתי שהוא מדבר על 180 רופי, והוא אמר אוקיי אני יכול לעשות לך ב1,500. אמרתי לו שאין סיכוי שזה המחיר ושיגיד בבקשה את המחיר האמיתי. בעודנו מתווכחים בינתים עברו שם עוד שני ישראלים שאנחנו מכירים והישראלי אמר שהוא יביא גם את הנעלים שלו לשים ווקס כמו שלי. הוא הביא את הנעלים והוא אמר לו בלי בושה מול הפרצוף שלי שזה יעלה 500.
      התעצבנו שנינו החלטתי לשלם לו350 ולא רופה יותר למרות שלא הגיע לו והלכנו משם.
      למרות הגשם בלילה היה מזג אויר טוב לאורך היום וישבנו במרפסת עם ספרים בצ׳יל והעברנו את הזמן בכיף.
      בערב היה ניסיון להגיע לאיזה מסיבה בגג בהוסטל של הישראלים הדבר נחל כישלון מוחץ ואחרי קינוח מאנצ׳נאטס (טעמנו בפעם הראשונה והיה טעים מאוד) פרשנו לישון.
      למחרת בוקר רגוע, אכלנו חמשוקה מוצלח במיוחד ועלינו על לוקאל לבונטר. המתנה של שלוש שעות ואז סליפר שהביא אותנו עד לדרמקוט שבה נעביר את התקופה הקרובה ככל הנראה עד סוף הזמן שלנו בהודו

• Day 126

מתפרווטים

June 15, 2022 in India ⋅ ⛅ 16 °C

פרידה זמנית אך מרגשת מאיילת שעוזבת אותנו לעלות ללה, יחד עם דן ועלמה, להספיק תחנה אחרונה לפני החזרה לארץ.
      אורן עומר אלמוג ואני מתאחדים לכדי חבורה.
      יום בקאסול בו אורן נדרס (עולים לו על הרגל ואפילו קורעים את הסנדל) ואלמוג עומר ואני הגענו למסיבה שבכלל התבטלה, נשארים לשבת לבירה.
      ערב בו יצאנו לתיקלוטי רגאיי בבית קפה, הפלנו שלושה בקבוקי יין (יחד עם ניר ועוד בחור) וקרענו את הרחבה.
      לטוש
      בג'יפ מפנק הגענו לטוש, כפר נוסף בעמק בו העברנו יומיים רגועים.
      עומר ואני דופקים אימון (ויוגה מתיחות עם אלמוג) ואני מסיים בהתרגשות ספר נוסף.
      קשה היה להתנתק מההוסטל וחדר האכילה בשאר היום, נוף פסגות מדהים לפנינו ואווירת היזרקות על מזרונים מול השולחנות הנמוכים.
      יום למחורת אכלנו בוקר ויצאנו להשתכשך במי המפל המקומי. חבל על כל הזבל והבירה המנופצת מסביב, המים היו מרעננים ולא פסקו לזרום לרגע (והזרימו איתם גם את הלייפסטרואו שלי, סימן מאלוהים).
      סיימנו את מסודרים! פעמיים, אחרי שגילינו שנותר לנו עוד את פרק סיום העונה הראשונה שאיכשהו התפספס לנו.
      שוב מלאי קופטות לארוחת ערב ושני בקבוקי יין שהפעם יורדים עם משחק שתייה נדיר וכיף בקלפים.
      מחר ניסע למנאלי, להתכונן לעלייה ללה דאק ולאיילת (דיבור על מפרום בשישי).
      שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על הפרק ההוא שאולי פספסתם בסדרה ההיא.
      פיס

• Day 205

טוֹש ויום הולדת לי 🎉

July 4, 2022 in India ⋅ ⛅ 16 °C

בוקר בפולגה הקסומה, אורזות את חפצינו ומתחילות מסע רגלי של 40 דקות עם רמקול ואוירה עד לצומת שמתחבר לכביש הסלול, וממנה כבר עלינו על מונית שלקחה אותנו עד לכניסה לטוש. הכפר כולו שיושב על צלע ההר משקיף לעמק מהמם ומלא בגועל נפש של חרא ובוץ במדרכות-ממש הודו קלאסי.
      רצינו לבחור הוסטל עם מרפסת כיפית אז עלינו עד לקצה הכפר ושם מצאנו את ביתנו ליומיים הקרובים.
      העברנו את היום בהיכרות עם הכפר וארוחת ערב שווה במסעדה טובה.
      למחרת בוקר היום הולדת שלי, של העירה אותי עם שירי יום הולדת, ובחוץ במרפסת חיכתה עוגת שוקולד עם נרות ובלונים. התרגשתי מאוד ולא מספיק זה גם קיבלתי סרטון מהמם עם ברכות יום הולדת מאמא ואבא שלי היקרים. חיכה לי גם בטלפון הברכת יום הולדת הכי טובה ומרגשת ומצחיקה שיש מנטוש וזה באמת שימח אותי ממש לקבל את הברכות היפות האלה מהם.
      של סיפרה שאתמול בערב היא הלכה למצוא מאפיה והזמינה את העוגה (בקושי רב הסבירה להם שהעוגה צריכה להיות בלי חשיש, וזה היה מורכב להבנה אבל בסוף זה צלח) וגם דיברה עם מישהי בכפר ושמעה ממנה על מקום נחמד שאפשר ללכת אליו היום. אחרי הבוקר הכיפי הזה החלטנו לאכול ארוחת בוקר ולצאת בהליכה רגלית של כמה שעות למפלים ולכפר קטן ליד טוש ממש בהמשך העמק בעקבות ההצעה ששל קיבלה.
      הגענו למפלים והם היו נראים כיפים ממש אז כמובן שהייתי חייבת להיכנס למים למרות שלא הבאנו בגד ים. אבל אתם יודעים איך אומרים במשפחת נדל - רק כשלא מביאים בגד ים בסוף נכנסים. ככה זה.
      ישבנו ארוכות ליד המפלים קראנו ספרים והיה שקט קצת בלי קליטה לכמה שעות זה תמיד טוב ומרגיע. משם המשכנו בהליכה עד לכפר קוּטלה, זה דרש מאיתנו טיפוס שלא ציפינו אלינו אבל לבסוף הגענו והיישבנו לתה ופטפטנו לנו.
      חזרה בריצה קלה עד לטוש וכשהגענו להוסטל התיישבתי לענות לכל ההודעות שסיננתי כל היום/במקביל מקלחות, וירדנו שוב למסעדה האהובה עלינו לארוחת ערב.
      היה יום מושלם לחגוג בו יום הולדת בחול אחרי כל כך הרבה שנים שאני רגילה לחגוג בצופים זה היה נחמד פעם ראשונה לחגוג בצורה אחרת ולמרות שהייתי רחוקה מהאנשים החשובים בחיי הרגשתי מוקפת בהמון אהבה וזה היה לי כיף להרגיש ככה.

• Day 24

Dhankar - Tag 24

August 21, 2023 in India ⋅ ⛅ 15 °C

Heute Nacht plagten mich Kopfschmerzen bis ca. 3 Uhr nachts. Bis ich auf die Idee kam, dass ich noch Ibus habe. 🫣
      Ich habe bis 11 Uhr geschlafen! 😂
      Bella und Max machten sich langsam Sorgen.🫣

Nach dem Frühstück ging die Entspannung weiter auf der Terrasse.
      Ein bisschen quatschen mit Nazir.

Wir wollten uns ein Kloster anschauen, das war aber leider geschlossen.

Gegen 16:30 gingen Sunny, Nazir und ich auf eine Wanderung zu einem See.
      2x dachte hinterfragte ich mich, was ich hier eigentlich mache.😂
      Die zwei Abschnitte waren wirklich hart. Naja, kein Wunder auf 4000 Metern Höhe.

Am Ziel angekommen war ich etwas enttäuscht. Ich dachte, uns erwartet ein See, wie ein paar Tage zuvor. Dieser war aber eher ein Tümpel. 😂 egal!
      Die Wanderung war trotzdem schön. Die Aussicht und unsere Unterhaltungen waren jeden Schritt wert. Plus Training! 😜
      200 Höhenmetern gingen wir.

Max und Bekka besuchten währenddessen eine „Pojaa“. Eine Art Gottesdienst im Kloster.

Zurück am Hotel angekommen waren die zwei so lieb und bestellten uns Tee. 😍

Toller Tag!😊

• Day 144

Spirit of Spiti ☯️

August 26, 2022 in India ⋅ ☀️ 18 °C

Kaza - Tabo
      48 km / 338 hm
      Aktuelle Höhe: 3.285 hm
      Gesamtstrecke: 7.584 km
      Gesamt-Hm: 64.793 hm

'Rudjard Kipling called Spiti "a world within a world" and it's not hard to understand why. The giant rock mountains could not have been carved by any mortal hand but only by the force of wind and water over millennia. In Spiti you'll learn that there is another path into the future - a path based on the co-evolution between humans and earth. At first the traveller will only see the harsh life, but give yourself time and you'll see the rare kind of purity the people live with. For the adventure traveller Spiti is a virtual "Natural Theme Park", there are seemingly endless array of activities to be enjoyed in the mountains.' The ShepardRead more

You might also know this place by the following names: