Mexico
Punta Cancún

• Day 3

Coco Bongo

February 23 in Mexico ⋅ ☀️ 26 °C

So, this morning was another life admin morning. Rising at around 9am I had to do some laundry and we also did a grocery shop. We established common ground on groceries to buy which will serve us well for the rest of the trip! What didn't go so well was the laundry as after 45 minutes on the dryer almost all of our clothes were still wet (too scared to up the temperature and shrink them), so our bunks became a makeshift clothes maiden.

After then sorting out some banking related items and a pub to watch Everton tomorrow we were then set for the day ahead.

For the price of $35USD we were off to Coco Bongo!!! Which can only be described as a spiritual experience.

We started off with an hour of bible study, on this occasion being excerpts from the gospel of John. Next up was hymn practice with songs such as 'our God is a great big God' and 'here I am Lord'. The time was flying by but we still managed to finish with some individual reflections and a confession.

We were offered wine but of course we would never drink alcohol before 6pm so refused and stuck to soft drinks only.

After this we took a jam packed bus back to the hostel for a few games of pool, basketball and table tennis in which we may have consumed alcoholic beverages (unconfirmed reports).

A very wholesome and tame day if you ask me! There were definitely no free bars, foam parties, dancing dwarfs or rasping techno music.

Good night 🙏👼😴

• Day 2

Erster Urlaubstag in Cancun

January 7, 2023 in Mexico ⋅ ⛅ 26 °C

Trotz Jetlag haben wir die lange Landzunge von Cancun zu Fuß erkundet und
      die ersten karibischen Eindrücke erlangt.
      Dort haben wir schöne weiße Stränd, blaues Meer, Leguanen, aber auch viele Hotelbunker und Massentourismus gesehen.
      Am Abend ging es dann mit lokalen Bussen zu einem einheimischen Markt mit mexikanischem Streetfood 🏝☀️

• Day 16

Holbox - Cancun (Krystal hotel)

November 8, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 25 °C

Buenos dias Mexcio 😊
      Danes je najin zadnji cel dan v Mehiki.
      Ob 7:15 naju prebudi budila, nakar vstanema in odideva na zajtrk. Sadna bovla z jogurtom in domačimi kosmiči. Nato pa Ameriške palačinke z maslom in Javorjevim sirupom.

Odideva na chek-out in na plaži počakava na taksi, da naju zapelje do pristanišča Holbox. Ob 10:00 se vkrcava na katamaran, ki naju v 25 minutah pripelje do Chiquile.
      Ker je turistov veliko, najverjetneje ne bi dobila kart za avtobus do Cancuna. Zato sva v Chiquili plačala taksi, da naju zapelje in to direkt pred hotel. Vožnja do Cancuna je trajala dobri dve uri.
      Prispemo v zono hotelera.
      Opraviva check in, ter odideva v sobo. V sobi naju čakata dva laboda narejena iz brisač. Zelo lepo in domiseljno. Ko pa pogledaš skozi okno hotela, pa ostaneš brez besed. Tukaj je barva morja božanska!
      Jaz sem bil talo navdušen, da sem spregledal stopnico na balkonu in skoraj padel. Čisto sem bil vzhičen in osupel. Kaj takega!
      Takšne kot so barve na sliki, so tudi v realbosti.
      Hotel Krystal je kot celota zelo velik resort. Ponudba je ogromna. Nekončna bela peščena plaža raztegnjena na t.i. Zona hotelera. Res zelo zelo lepo.
      Ko pridem malo k sebi, odideva na kosilo. Zopet spregledam šipo in se skoraj zaletim v vrata 🤪😂.
      Kosilo je bilo odlično. Bogata ponudba hrane, pijače in slaščic.
      Ker morava jutri zapustiti hotel ob 12:00, sva se odpravila v lobby, da povprašava za kasnejši chek out. Zopet spregledam stopnico in padem v samem lobbyju.
      Dejan se drži za glavo in se mi smeji. Z mano je vse ok.
      Odideva na plažo in v kristalno čisto morje. Noriva med valovi in zganjava norčije. Voda ima 28°C, kar ni preveč osvežujoče.
      Na plaži odtaneva do 17:30 ure, nato pa se odpraviva v sobo na balkon. Sediva na balkonu in občudujeva rajski razgled.

Odločiva se, sa greva malo po glavni ulice cone. Raziskujeva trgovinice in opazujev nočni "lajf".
      Kar hitro se odločiva, da se vrneva v hotel. Odideva na večerjo, nato pa plavat v bazen. Tukaj je vlage dosti več kot pa na lokacijah kjer sva bila. Ne glede na to, da piha rahel vetrič, je vroče.
      Na balonu še posediva cca. 30 minut, kjer opazujeva in poslušava valovanje morja. Zvok naju uspava, zato se odpraviva v posteljo in utrujena zaspiva.

Buenas noches 🌜💙

• Day 17

Cancun - Zürich

November 9, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 25 °C

Dobro jutro.
      Za mano je katastrofajna noč. Z nečem sem se najverjetneje okužil, zato sem celo noč prestal na wc-ju. Katastrofa.
      Ampak ker imam moža, ki dobro skrbi za zdravila, je zjutraj ob 6:30 ko ustanem, vse super :).
      Danes imava ob 19:55 let nazaj v Zürich. Hitro vtanem in se napotim na plažo slikat sončni vzhod. Dejan ostane v sobi in spi dalje.
      Današnji dan bova do dobra izkoristila. V hotelu sva se dogovorila za kasnejši chek-out, tako da lahko ostaneva v sobo vsaj do 13:00 ure. Ostali čas bova preživela na plaži.
      Ob 8:00 odideva na zajtrk, ki sva ga pošteno potrebovala, no vsaj jaz ko sem se izžel čez noč 🤪.
      Po zajtrku odidem na plažo, Dejan pa je odšel nazaj v sobo še malo počivat, saj tudi on no konkretno spal čez noč.
      Čez cca. 1 uro je prišel za mano. Skupaj sva se kopala in lenarila na plaži.
      Ob 12:00 uri sva odšla v sobo spakirat in pospravit stvari. Ob 13:00 sva se odjavila iz hotela, ter se dogovorila, da lahko brez problema ostaneva tukaj do 17:00 ure.
      Kljub vsemu sva si lahko vseeno privoščila pijačo in kosilo.
      Do dobra sva se naužila sonca in morja. Zopet prekrasen dan, barve morja, sonce, skratka vse.
      Ker nama še vedno ni dobro v želodcu, nama prijazna strežnica Olivija ponudi domače žganje, na kar upama da bo vsaj malo ok.
      Do 17:00 ure je kar hitro minilo, zato se počasi s taksijem odpravima do letališča.
      Sva kar vesela, da greva domov, saj sva se tokrat do dobra nadopustovala 😊.

Urediva Check in ter carinski pregled. Čas do samega boardinga zapravima v Dutty free-ju. Nakupiva par spominkov, ter se napotiva na gate G53 za Zürich.
      Ob 19:10 nastopi čas za vkrcavanje. Najdeva si svoje sedeže, ter čakava na vzlet.

Mehika je bila najina dolgoletna želja in ja je opravičila svoja pričakovanja.
      Hvala Mexico za vse! Imela sva se krasno in ogromno sva videla. Niti enkrat nisva imela slabe izkušnje z komerkoli. Počutila sva se varno in sprejeto. Ni bilo nodenih zapletov glede hrane, no razen zadnji dan.
      Vse je štimalo! Vsi naprej dogovorjeni prevozi in izleti, vse 😊. Mehika je varna za potovanje.
      Tako.......

• Day 2

1. Advent und 28 Grad

December 1, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 29 °C

Heute lagen wir den ganzen Tag am Strand. Danach noch ein Stündchen am Pool, wo das Bier leider deutsche Preise hatte.
      Dann ging’s für Sven erst mal zum Friseur. Nachdem der mehr als 45 Minuten fürs Schneiden gebraucht hat, bekam er sogar noch eine Massage. Sowas könnte man auch mal in Deutschland einführen.Read more

• Day 10

Püüdsime laineid

December 2, 2021 in Mexico ⋅ 🌧 26 °C

Tänane päev oli planeeritud surfamise jaoks. Kella 11ne ajal hakkasime siit Playa del Carmenist sõitma ja jõudsime Cancuni kus toimus meie surfitund. Sõitma hakates algas padukas ja tükk aega mõtlesime, et kas ikka toimub tund või mitte. Aga kui jõudsime Cancuni, siis vihmasadu lõppes. Ahh jaa, eile unustasime kirjutamast, et liiklus siin Cancunis ja Playa del Carmenis meenutab liiklust Mexico Citys (Meridas oli liiklus meile palju tuttavam ja rahulikum, kui nii saab öelda liikluse kohta Mehhikos 😀) ning eile saime tagant tulnud autolt ka kõksu vastu küljepeeglit, ise olime sellel ajal valgusfoori taga ootamas. Õnneks midagi muud ei juhtunud kui see, et küljepeegel liikus oma asendist ära ja see teine vend jäi ka seisma ja hakkas oma küljepeeglit sättima. Ehk siis siin tuleb olla väga ettevaatlik.
      Surfitund oli aga ülivinge! Meile väga meeldis, täitsa saime ikka sellised lained kätte kus nagu ikka surfasid seal laine peal 😀. Väga ülevad emotsioonid surfamisest ja kindlasti poleks seda saanud teha ilma heade instruktoriteta 🏄👨‍🏫
      Surfist tagasi tulles hakkas taas vihma sadama ja peale õhtusööki läksime tagasi hotelli, kus paneme kokku plaanid järgmiseks ja ülejärgmiseks päevaks.

• Day 643

Cancún

October 3, 2021 in Mexico ⋅ ⛅ 28 °C

No more party after Holbox?

I wish that would be true but Cancún is once again all about getting wasted.

I spent one night in the hotel area and another in the center closer to the airport where I had a flight booked to Tuxtla Gutiérrez.

Even though Cancún has a total different vibe, packed with American tourists, the two hostels I had chosen were more international than I thought.

• Day 12

Torre Escenica

November 7, 2021 in Mexico ⋅ ⛅ 25 °C

Con el brazalete de Xcaret todavía podíamos canjear una entrada a una torre con una plataforma giratoria que se eleva 80 metros y nos daba la panorámica en 360 de la zona hotelera, el mar Caribe y la laguna Nichupé que se forma entre la mencionada isla y el continente. A lo lejos también se veía la zona céntrica y bien a lo lejos la Isla Mujeres.

Luego caminamos por la playa hasta un faro de punta Cancún, abandonado, pero aún parece un lugar donde mucha gente va a tomarse fotos allí.

Tratando de volver a la playa nos metimos en el Hyatt Ziva, en pleno casamiento y nadie ni nos preguntó qué haciamos allí 😂

Volviendo al hostal pasamos a comer a un local llamado "A la burger", con un Volkswagen Escarabajo dentro del local y unas hamburguesas muy buenas de "top sirloin" que al parecer en Chile sería lomo vetado, además de varias salsas picantes de habanero, serrano, una agridulce y jalapeño picado. Por lo que vi tienen varias sucursales. Buen hallazgo.