Spain
Playamar

Here you’ll find travel reports about Playamar. Discover travel destinations in Spain of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Dag 1 uitstapjes plannen

July 31, 2016 in Spain ⋅ ⛅ 30 °C

Om 10 uur kwamen we aan in het hotel, waar we spijtig te horen kregen dat we vanaf 2 uur pas de kamer in konden.
    We besloten ergens wat te gaan eten en zo kwamen we uit bij de mac waar we heerlijk konden genieten van de arco. In de mac zelf zijn we gaan kijken welke activiteiten we de komende dagen konden gaan ondernemen.
    Om 2 uur waren we weer terug in het hotel en konden we onze kamers in. We trokken meteen onze zwemkleding aan om lekker te gaan zwemmen in het zwembad.
    Na het zwemmen en zonnen zijn we gaan uit eten bij een tentje waar ze grote burgers hadden, we hadden de kleinste besteld maar zelf hiermee hadden we een beetje moeite om helemaal op te eten. Maar hij was heerlijk!
    Om 8 uur hadden we een afspraak met de reisleidster om ons op te geven voor een paar uitstapjes.
    Na nog even boodschappen te hebben gedaan voor de volgende dag zijn we lekker gaan slapen.
    Kort gezegd een zeer geslaagde dag!
    (Op mijn opgezwollen enkel na dan;))

Playamar