Spain
Navarre

Camping!

August 1, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 28 °C

Camping gevonden in de Spaanse woestijn! Wat een uitgestrekte vlaktes kom ik tegen. En het waait ook bizar hard pffff! Maar 75km op de teller en een camping gevonden met zwembad. Ohnee wacht... Er zit geen water in😂😂 Nouja, kan ik ook wel weer om lachen haha.Read more

Gerrit v.d.Bos

Goed gedaan weer vandaag jammer van dat zwembad,maar gelukkig kwam je er op tijd achter😁

Corry janmaat

Wat een km weer. Jammer van het zwembad. Qua temperatuur was het wel lekker geweest,denk ik. Fijne avond hoor😘

Ariëtte Van den Bos

Zoooo wat veel kilometers weer . 😱 . En nog zo vrolijk blijven als je een leeg zwembad aantreft. 👍knap hoor. Toch maar lekker relaxen . 😘😘

Rise and shine!

August 2, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 17 °C

Hellupp ik kan niet wakker worden. Zie die kleine oogjes haha😂 Ondanks dat ik vroeg naar bed ging, was het niet zo'n lange nacht. Het waaide zó enorm hard, dat ik telkens wakker schrok🙈 Maar alles is nu ingepakt en ready to go. Wat eten en hopelijk kan ik m'n ogen dan wat verder openen hahaRead more

Antje Broersma

ook een goeiemogguh, bakkie koffie wil nog wel eens helpen, heb weer een mooie dag, stay safe☕😉👍

Ariëtte Van den Bos

Buenos dias Camino. Op deze zondag wensen we je weer een mooi vervolg van " femkes avonturen " we blijven het echt zo knap dat je kilometer na kilometer je doel achterna gaat. 👍 💪. We zijn trots op je. Dikke knuffel 😘😘

Anne Broersma

Goedemorgen lieve Femke, dat je ogen nog dicht zitten maakt niet uit, als je lacht (en dat doe je vaak) zitten ze ook bijna dicht. Genieten weer vandaag en blijf goed eten, da's echt echt heel belangrijk. Love you more.

Euro5000: Zaragoza to Pamplona

September 15, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 22 °C

European5000 - Stage 9: Boys and their toys desert-drive in 30 degrees! Wonderful scenery, and loads of dust(-eaters)... Rainy mountain drive towards Pamplona, city of bulls, bites and beers! 🌵 🍺 🥘 🐮 #Euro5000 #TeamPetitBateau #PetitBateau #LittleHangoverToday #BoysAndTheirToys #UpToFranceAgain #E38 #728Read more

Regen, boekjes, knijpersss

August 1, 2020 in Spain ⋅ ☁️ 16 °C

Jup, juist van dit stukje heb ik even geen route op de Garmin. Maar nadat ik net in een Spaans supermarktje boodschappen had gedaan, vond ik wasknijpers bij het uitverkooprek! Het ziet er niet heel charmant uit, maar m'n boekje blijft droog én leesbaar. Ohja, de knijpers hebben ook nog eens mooie kleurtjes ;)Read more

Ariëtte Van den Bos

Jij maakt toch overal een feestje van. 🥳

Gerrit v.d.Bos

Genieten vandaag weer.veilige reis🚴‍♂️❤

Kees 't Hart

Tijdens het ontbijt eerst even "Femke" lezen. Leuker dan het ochtendblad. Fijne fietsdag.

Antje Broersma

Hola toppertje, Especialmente en Espana, que logro, mucha diversion en bicicleta hoy y esta noche en el Tapas😍

Terrasje

August 1, 2020 in Spain ⋅ ☀️ 25 °C

Het waait zooooo hard boven op de berg op de camping. Ik werd er helemaal gek van. Dus nu zit ik op het terras in 'Puente la Reina'. Hier is het veeeel beter vertoeven! Gelijk wat boodschapjes gedaan voor morgen👌🏼
    Oja, deze foto's wilde ik nog even showen! Vanochtend was het zo'n mooi plaatje tussen de bergen en de groene bomen. Wat een verschil met hoe het er hier uitziet! Oh, en nog een foto van m'n fiets op een brug. Was in m'n hoofd een super leuk idee, maar resultaat viel beetje tegen hahah! Ik ga zo weer terug de berg beklimmen naar m'n tent. En als beloning heb ik chocolademousse gekocht, want het is best een stukje wandelen!😂🙈🙈

Corry janmaat

Leuke foto Femke, zo je fiets op een bruggetje. 😂🤣😂 Maar ook je fiets mag een ere plaatsje hoor. Hij/zij brengt je toch maar op alle mooie plekken waar jij zo vrolijk van wordt. Hulde ook aan de fiets👏👏

Corinne Ovinge-Best

Voelde je je ook als een koningin, op dat terras?👸 Geniet van de avond en slaaplekker voor straks!😘

Ariëtte Van den Bos

O ...wat eenmooie ere plek van je ijzeren ros op de brug. Het is goed dat hij niet kan praten. 🙉🙊🙈 . Geniet van de chocolademousse en ik hoop dat je lekker kan slapen ondanks de prairie wind boven op je berg. 😘😘

Camino Frances 4

August 2, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 31 °C

7:15 Uhr bin ich heute in Estella gestartet. Das Wetter war super - strahlend blauer Himmel und keine Wolke am Himmel. Ab Mittag wurde es allerdings schon recht warm aber da meine Füße heute super drauf waren, bin ich schon 13 Uhr in Los Arcos angekommen. 😀 Es ist ein kleiner, beschaulicher Ort.
    Der Weg war schön abwechslungsreich - ein guter Mix aus Wald- und Feldwegen, mal ging's hoch und dann wieder runter 😉.
    Ich habe festgestellt, dass es weniger entscheidend ist wie viele Kilometer ich am Tag schon gelaufen bin - meine Füße werden immer so ca. 4 km vor dem Ziel müde. Alles eine Kopfsache. 🤨

Christiane Freyer

Läufst du eigentlich allein?

8/2/19Reply
    Katrin Mazur

Was hast du dir gezapft? 😉

8/2/19Reply
    Tanja Mazur

Ja, ich laufe überwiegend alleine. Ist auch gut so, denn jeder hat ein anderes Tempo. Aber bei den Pausen und in der Herberge sitzt man dann mit den anderen zusammen, vor allem mit denen, die man jeden Tag wieder trifft.

8/3/19Reply

Pauzee

August 1, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 22 °C

40km gehad! De regen is opgehouden en de zon schijnt volop. Nog een voordeel van m'n prachtige knijpers met mooie kleurtjes: ik kan nu suuuuuper hard naar beneden zonder dat m'n boekje wegvliegt!
    (pap mam: zo hard ga ik niet naar beneden hoor. Valt echt wel mee. Gaat niet hard. Echt niet. Echt 😬)Read more

Anne Broersma

Laat ik het niet merken hè!!😜

Corinne Ovinge-Best

Lekker gaan met die banaan!!😚

Anne Broersma

Moedig haar niet teveel aan he?

😳😊🤗😘

Estella!

August 2, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 19 °C

Pauze in Estella! Het gaat niet zo snel vandaag door de hoogtemeters, maar er zit al 20km op. En ik weet niet wat het precies is, maar ik werd helemaal kierewiet van m'n eigen gedachten vanochtend. Dus een luisterboek gedownload en even stoppen met nadenken. Best een goede oplossing, al zeg ik het zelf👌🏼Read more

Goed gedaan. 👍👌

Henny Tweel

Fijn om even te luisteren. Van denken wordt je alleen maar moe. Zet um op vandaag en genieten.

Festungsstadt Pamplona

October 7, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 11 °C

Auf unserem Weg Richtung Küste haben wir eine Nacht in Pamplona verbracht. Im 16. Jahrhundert wurde Pamplona zu einer Festungsstadt ausgebaut, um den Norden Spaniens zu verteidigen. Noch heute sind große Teile der Festungsanlage erhalten, welche der Stadt einen ziemlich rustikalen Charme verleihen...Read more

Liane Hess

Da waren ja wieder tolle Bilder . (:

10/12/19Reply

60km

August 1, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 25 °C

60km op de teller! Even wat drinken en dan zometeen het laatste stukje.
    Het is zó enorm anders hier. Het landschap, maar ook ze wielrenners en fietsers die ik tegenkom. Iedereen zegt wel gedag of steekt z'n hand op. Daar word je toch vrolijk van! Het landschap daarentegen is er wat saaier op geworden 😝Read more

Leuk al die reacties van andere. Je bent zelf ook leuk en spontaan. Dus je krijgt het heerlijk terug. Geniet ervan! [Erica]

Gaat goed hè Topper. En blijven genieten hè😘

Amber Rewinkel

Gaaf landschap! En geweldig dat je Frankrijk al weer uit bent! You Rock Girl!!

8/1/20Reply

Provincia de Navarra, Provinz Navarra, Navarre, Nabarra, Navarra, Província de Navarra, Nafarroa, Province de Navarre, ナバーラ