Forenede Stater

Rejsende på dette sted
    • Dag 8

New York - die Stadt die niemals schläft

5. oktober 2022, Forenede Stater ⋅ ☀️ 18 °C

Wir hatten eine wunderschöne Woche in New York, wo uns Sarah und Julia herzlichst empfangen und verwöhnt haben. Vielen Dank! 😊

Zu meinen Highlights der Woche zählen der Musicalbesuch From Far Away, die Walking Tour durch Harlem, der Spaziergang auf der Highline, der Bummel durch China Town und Sarahs Tour durch die UNO. Ausserdem war der Besuch des verwirrenden Theaters Perfect Crime definitiv einzigartig. Am letzten Abend habe ich mich bei einer langen humoristischen Erklärung über soup totgelacht. 🤣

Wie meine schöne Regenjacke auf den Fotos bereits vorweg nimmt, haben wir New York vor allem im Regen erlebt. (siehe Fotos Empire State Building😆) But there‘s no such thing as bad weather, only bad cleather!

• Dag 7

16. september 2018, Forenede Stater ⋅ ☀️ 24 °C

A Central Park abbiamo deciso di noleggiare le biciclette, visto che comprese nel nostro biglietto del TopView Sightseeing e visto che sembravano senza dubbio il modo migliore per girare il parco. Sembravano, appunto. Abbiamo scoperto troppo tardi che il parco ha un'anello di pista ciclabile che è TUTTA A SENSO UNICO! Morale, se si vuole tornare indietro a metà strada... si scende dalla bici e la si porta a mano! Per la prima volta lo "one way" che fa scorrere il traffico di NYC ci è sembrata una gran cavolata... anche perché c'era anche la NY Road Runner, una specie di corsa podistica amatoriale, che non faceva che aumentare il casino!
      Matt si è anche innervosito un sacco perché non ho voluto chiedere indicazioni e quindi siamo andati oltre al punto in cui dovevamo svoltare... Però che colpa ne ho io se mi vergono a chiedere? Insomma, comprendetemi!

Alla fine ci siamo addentrati nel parco con le bici a mano per fermarci a vedere qualche posticino carino. La prima fermata è stata al Conservatory Pond per guardare le barchette telecomandate e la statua di Alice in Wonderland.
      Poi siamo tornati indietro - sempre con le bici a mano - fino al Bow Bridge. Bianco, aggraziato e molto romantico, proprio come si vede nei film e nei telefilm (Glee per prmo). Abbiamo beccato anche una "proposal" in diretta! 💞

Day 2: central park!

30. november 2015, Forenede Stater ⋅ ⛅ 2 °C

Well i got up n walked 50 metres from where in staying to central park. This place is fucking incredible, i loved it. It is huge! I spent over 3 hours and wouldve been lucky to see a a 5th of it. So much to see the views are amazing it's just beautiful. I walked up paths on one side i think i got about over half way. Then started making my way down the other side. Seen a few squirrels running a muck. I asked a information dude where the big one path is that you see on movies and he was like yeah thatd be here there actually filming today just walk down there then cutla turns think there doing some john wick 2 with keanu reeves. So i walked that way i came tl a tunnel n was about tp walk through n some lady stopped me and was like nah sorry we are filming here you will have to walk around i looked up and i could see keanu down other end. So yeah i walked around and watched about 6 takes of him walking up the stairs with his dog looks like hed just been fighting or something was struggling with a limp. Was keen to just stay but had spent fair bit of time in central park had to move on.Læs mere

• Dag 33

Lodny dennik spojenych pesibusistov 07

15. juli 2016, Forenede Stater ⋅ ☀️ 24 °C

Do New Yorku sme prisli okolo 2:30 rano a ubytko sme mali dohovorene az od 10:00. Nezostavalo nam nic ako zvysny cas niekde preckat. Nakolko nas Megabus vyhodil na Manhatane, vyuzili sme ponuknutu prilezitost a po zlozeni sa pri nejakom obchode s kancelarskymi potrebami sme opat po dvojiciach prebrazdili hlboko-nocne jadro New Yorku. Mali sme moznost vidiet mesto v dobe, ked okrem smetiarov a zasobovacov vsetci spali. Ked sme prisli na najrusnejsiu cast mesta Time Square tak tam okrem mna a Eda bol iba policajt a upratovac :) Stihli sme sa letmo pozriet do Central parku, obist zname mrakodrapy a zazit postupne prebudzanie sa mesta k zivotu. Okolo 6:00 sa pred nasim stanovistom rozlozil chlap s velikym vozikom, v ktorom si porozkladal cerstve pecivo, dal varit kavu a caj a celkovo sa pripravil na prud rannych pracujucich. Ked dorozkladal svoj tovar, tak sa nam prihovoril co a ako a ked zistil ze z nas zisk mat nebude a ze planujeme tam este par hodin vyckavat tak nas pekne poprosil aby sme sa presunuli niekam inam, ze mu nasa pritomnost bude kazit ksefty. Presunuli sme sa o dve ulice dalej (kam nas predavac poslal) do malinkeho parku, kde uz malo svoje miesta obsadene niekolko lokalnych patriotov :) Okolo 8:00 sme sa peso presunuli ku lodnej kyvadlovej doprave, ktora zadarmo v polhodinovych intervaloch preplavuje ludi z Manhatanu na Staten Island priamo okolo sochy slobody. Po vystupeni z lode sme sa museli este asi 15 minut po dost kopcovitych uliciach cernoskej stvrte presunut k Malcolmovi, u ktoreho sme mali cez airbnb zahovorene ubytovanie. Cesta k nemu bola pre mna mensim utrpenim, nakolko sa mi urvalo na 20 kilovom kufri koliesko, takze som musel kufor celu cestu niest. Niesol som ho snad vsetkymi sposobmi akymi sa dalo, ako dieta v naruci, na hlave ako africanka kybel s vodou, na pleci ako cernoch z Bronxu svoje radio... :) Malcolm nas privital v troj-poschodovom dome, ktory ma spravene prizemie/garaz ako samostatnu cast v ktorom sme sa ubytovali mi. Malcolm je sympaticky cernoch povolanim vodic metra, ktoreho sme po prvotnom zvitani uz viac nevideli :) Vsetci sme si dopriali po par dnoch prvu sprchu a na par hodiniek zalahli. Na 16:15 sme sa museli dostat naspat do Manhatanu, nakolko sa nam rano pocas potuliek po meste podarilo ziskat zdarma listky na natacanie televiznej show The Late Show with Stephen Colbert. Na show sme si obliekli nase najmenej pokrcene a prepotene oblecenie a vyrazili opat lodou a metrom na Brodway :) Dorazili sme nacas, ale pri asi 100 metrovom presune z metra na miesto natacania sme zmokli ako mysi. Nastastie sme sa po nasom prichode len vonku zaregistrovali a mali dalsiu hodinu do zaciatku natacania (realne to mohli byt dve hodiny, dokym sme sa dostali dnu). Vnutri sa nemohlo fotit takze nam zostanu len zazitky, ale bola to asi jedna z najlepsich veci pocas celeho zajazdu. Po skonceni natacania sme este pochodili vecerny Manhatan, poriadne sme preliezli Central Park (nevravim ze sme opakovane zabludili, len sme tam nachodili viacej kilometrov ako sme chceli : D) a v noci sme sa opat lodou vratili k Malcolmovi.Læs mere

12. september 2016, Forenede Stater ⋅ ☀️ 24 °C

Walk walk walk - war das Motto heut.
      Laut unserer Schrittzähler hatten wir heut ca. 31000 Schritte auf dem Tacho.
      Nachdem wir wieder mal die falsche U-Bahn genommen haben, sind wir leider viel zu weit gefahren. Zack, waren wir in Harlem! Also zu Fuss wieder zurück. Und mitten in der Stadt ist auf einmal alles grün. Und je weiter man in den Park rein geht, wird es immer stiller. Von der Stadt sieht man nur noch die Skyline. Gezwitscher statt Polizeisirenen, Rascheln der Bäume statt Wummern der U-Bahn, ...Læs mere

• Dag 17

Central Park bei Nieselregen (NYC)

14. august 2018, Forenede Stater ⋅ ⛅ 25 °C

Anschließend machen wir uns auf den Weg durch den Central Park. Eine grüne Oase mitten im Großstadtjungel. Eine ganz eigene Welt. ♥️

Von dort aus geht es über den Broadway bis zum Times Square. (Fotos separater Post am Abend)Læs mere

• Dag 21

Metropolitan Museum, Harlem, City Coll

22. marts 2022, Forenede Stater ⋅ ☀️ 7 °C

Heute ging es wieder zum Metropolitan Museum. Nachdem ich gestern die Ägyptische Abteilung durchstreift hatte und mit dem American Wing angefangen hatte ging es heute dort weiter. Glücklicherweise waren dort auch einige Nachbauten von Originalzimmern geöffnet, die gestern geschlossen waren. Diese Zimmereinrichtungen geben einen guten Eindruck von den Lebensverhältnissen der Besitzer. Es folgten dann die Musikinstrumente und die ostasiatische, altorientalische, islamische und die antike Abteilung. Inzwischen ging es schon auf den Nachmittag zu und ich konnte noch europäische Skulpturen und schöne europäische Palasteinrichtungen besichtigen. Die eigentliche europäische Malerei habe ich dann nicht mehr geschafft, aber die "üblichen Verdächtigen" findet man ja auch bei uns in den Museen. Nebenbei gab es noch einigen Räume für Sonderausstellungen, z.B. Jacques Louis David und seine Werke in der Monarchie, der Revolution, bei Napoleon und der Restauration.
      Am Spätnachmittag und Abend ging es nach Harlem, dem Zentrum schwarzer Kultur. Abendessen in der Nähe des City Colleges.

15. april 2019, Forenede Stater ⋅ ☁️ 13 °C

Rund 350 Hektar misst der Central Park, der nicht nur Naturliebhaber und Freizeitsportler, sondern auch Kulturinteressierte und Architekturbegeisterte magisch anzieht. Die fruchtbare Grünanlage, die mit einer Vielzahl von Seen gesegnet ist, bildet mit den angrenzenden Bauwerken New Yorks einen fantastischen Kontrast. Verschlungene Wanderpfade führen an altehrwürdiger Baukunst, an Statuen und Brücken und an weitläufigen Rasenflächen vorbei.Læs mere

Du kender måske også dette sted med følgende navne:

Central Park, سنترال بارك, Сентръл Парк, Σέντραλ Παρκ, Centra Parko, پارک مرکزی نیویورک, סנטרל פארק, セントラル・パーク, ცენტრალ-პარკი, 센트럴 파크, Horti publici centrales, Centrinis parkas, Centrālparks, Централен парк, सेंट्रल पार्क, Tiong-iong Kong-hn̂g, سینٹرل پارک, Центральный парк, Сентрал парк, เซ็นทรัลพาร์ก, Центральний парк, Công viên Trung tâm, 中央公園

Bliv medlem:

FindPenguins til iOSFindPenguins til Android