TFBO goes Cambodia

October - November 2022
Bangkok & Kambodscha mit der TFBO ✈️
Im Rahme vo üsem Tourismusstudium erkunde mir Kambodscha und nähme öich mit uf üsi Reis.

Bangkok hat uns jetzt ☝🏼

October 29, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 32 °C

Am Morge am 5i simer safe & sound in Bangkok glandet. Zur Schwizerzyt ersch Mitternacht u dämentsprächend müed, simer üs im Hotel ga früsch mache u direkt uf Entdeckigstour.
    Mir hei üs klassisch vomne Tuktuk Fahrer la abzocke… 😂 Si ufene Bootsfahrt, dr Wat Arun ga besichtige, dürt Khao San Road gschländert u erhole üs ize am Hotel Pool. ☀️Read more

Bangkok Tag 2

October 30, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 32 °C

Nachem erholsame Schlaf (mir si am 20:00 Uhr im Bett gsi.. 😂😍) si äs paar vo üs am Morge früeh dr Königspalast ga ahluege. Dr Königspalast isch 1782 uf dr östliche Site vom Fluss erbout worde. Dr Palast isch augemein sehr goldig und pompös gsi.

T‘Michelle und Kelly hei dä scho mau gseh u drum heimer üs aui derna när bim Wat Pho troffe. Nach dr Besichtigung vom Wat Pho (mitem goldige, 42m länge, liegende Buddha) simer fein ga Zmittag ässe. Tipp: wär scharf nid mah verlide bsteut „no spicy“ oder „less spicy“. 😉

Eigentlech heimer när ufe hop on hop off Bus wöue, aber ds isch schwieriger gsi ausmer dänkt hei. Mir si gfüut 3x ume Königspalast gloffe, zum die Bushautsteu z’finge. Mir hei scho fasch ufgäh, womer irgendwenn are Hautsteu chli i Schatte si ghockt. Nach 20Min. heimer üs entschide zrüg is Hotel z’gah. Plötzlech isch aber dä Bus usem Nüt uftoucht u mir hei üs doch no ä 2 stündigi Stadtrundfahrt chönne gönne. Mir hei vorauem viu Stou gseh, aber es isch glich no idrücklech gsi. 🚌

Ize liegemr wieder ah üsem Hotelpool u stürze üs am Aabe is Touristegewimmel ar Khao San Road.

Morn Nami geits när witer nach Siem Reap, Kambdoscha. ✈️

Khao San Road 🍹

October 31, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 32 °C

Gester simer am Aabe no at Khao San Road, we de öpis „Reizüberflutung“ perfekt zämefasst, de isches die Strass.. 😂
    Bar, Clubs, Street Food, viiiiu z luti Musig, viiiu z viu Lüt, grusligi Insekt (zum Ässe) und Iheimischi wo dä unzählige Touriste öpis wei ahdräie fingt me hie ah jedem Eggä.
    Mir hei glich ä gueti Zyt gha, hei üs günstigi Drinks gönnt, si ga Karaoke singe und am Schluss nochli ga tanze.. lenger aus 1h hetmes aber bi däm Lärmpegel i däm Club nid usghaute. 😅

Hüt Morge hei sech äs paar vo üs no ä gueti Massage gönnt und ize simer am Flughafe u warte uf üse Flüger nach Siem Reap. ✈️

Dert trenne sech t‘Wäge vo üsere Gruppe scho zum 1. Mau. Mir 3 (Flo, Cheyenne und Kelly) schlafe imne Homestay u dr Räst geit is Hotel, womer üs morn mitem Räste vor Klass träffe. Es si nämlech leider nid nur Ferie hie… 👩‍💻

Welcome to Cambodia

November 1, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 30 °C

Gester simer in Siem Reap ahcho und hei 2h uf üses Tuktuk gwartet wöu üse Host Monyharch gmeint het, dasmer ersch am nächste Tag ahchöme.. 🤣
    Är isch aber mega nätt gsi u äs isch sehr idrücklech gsi, bimne Iheimische daheime z schlafe. Är wohnt in Puok, ds isch ufem Land ca. 20 Min. entfernt vo Siem Reap.

Mir hei fein Znacht gässe i sim Restaurant u si wit und breit die einzige Touriste gsi i däm Dörfli. Sini Ching hei ds oh cool gfunge und mit üs zäme chli zeichnet. Gschlafe heimer imne sehr eifache aber härzige Zimmer, nachdäm üs dr Flo vorere riese Spinnele het grettet.. 🤯

Hüt Morge hets när Noodles zum Zmorge gäh u dr Monyharch het üs no dr local market und t Pagoda i sim Dorf zeigt und mit üs ä Usflug zumne schwümmende Dorf gmacht (inkl. Krokodilfarm)

Nachdäm heter üs mit sim Tuktuk it Stadt gfahre u ize simer im Hotel Tara Angkor womer üs am 17.30 Uhr mit dr Klass zum Kick Off vo üsem Uslandseminar träffe.

Siem Reap

November 2, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 28 °C

Nachem offizielle Kick Off gester Aabe hets es richtig guets 4 Gang Menü mit dr ganze Klass gäh. Anschliessend heimer üsi Projekt bimne gmeinsame Drink besproche und dr Aabe ar Pubstreet la usklinge.

Mir übernachte für üses Projekt uf üsere Reis bi verschidene Homestays und wei die Art vo Übernachtig so bi Schwizer bekannter mache u vorauem zeige, dass es sicher und sehr idrückleck isch so z‘reise.

Hüt heimer mit dr ganze Klass ä Tuk Tuk Rundfahrt dür Siem Reap gmacht wo mir ungerangerem Apopo, ä buddhistische Tempel und z Haven bsuecht hei.

Apopo ische Organisation wo duet Hamsterrate usbiude wosi zum Finge vo Bodemine chöi isetze. Die Hamsterratte erschnüffle Mine wo när so chöi entschärft und dür das viu Mönscheläbe grettet wärde.

Z‘Haven isch äs Restaurant wo vo Schwizer gründet isch worde Jugendliche ir Gastronomie usbiudet, damit die ä besseri Zuekunft und ä Perspektive hei. Mir hei dert Zmittag gässe und es isch top gsi.

Am Nami heimer tatsächlech nochli ah üsem Projektpapier gschaffet, liege ize wiedermau am Hotel Pool und gönne üs am Aabe wieder äs guets Znacht.

3 temples and a sunset

November 3, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 26 °C

Hüt heimer volls Programm gha mit üsere Klass.
    Nachemnä witere usgiebigä z morgä buffet, simer zum Angkor Wat gfahre ds isch di grössti Tempel-Aalag vor Welt & mega beidruckend.
    Direkt drna heimer dr Tempel Wat Thom besichtigt. Ou dä isch mega beidruckend gsi, dä het ursprünglich über 50 Türmli ka mit jewils 4 Gsichter wo richtig Norde, Oste, Süde und Weste gluegt hei. Mittlerwile stöh aber nur no 37 dervo. Was so speziell a dänä Tämplä isch, isch das si vor über 800 Jahr erboue si worde, im 12. und 13. Jahrhundert, si si auso no äuter aus z.B. d Maya Stätt in Mexico.

Nacheme feine Zmittag im Restaurant "Street27" simer grad nomal gane Tempel aluege im Gebiet vo Angkor Wat, dr Ta Prohm Temple, dört heisi Tomb Raider mit dr Angelina Jolie dräit - drum wird er ou "Tomb Raider Temple" gnennt. Dä isch ufne ganz anderi Art dr Wahnsinn gsih, will dr Urwald dr Tämpu quasi het ignoh & ganz viu Böim si über und uf de Muure gwachse, was ganz e mystischi stimmig het generiert. Es isch o die Tämpu-alag gsi wo ändlich chli chüehler isch gsi, wius dür d böim o schatte ka het.

Ganz zum Schluss simer zum Phnom Bakheng (ä Tämpu ufemnä Hügu) zum über ganz Siem Reap und die verschidnige Tämpu-alage dr Sunneundergang ga aluege.

Battambang 🦇

November 4, 2022 in Cambodia ⋅ ☁️ 24 °C

Dr hütig Tag Tag het scho am 05:30 Uhr gstartet, wöu mir am 06:30 Uhr für üse Transfer vo Siem Reap nach Battambang si abghout worde.
    Ds isch aber nid eifach ä gwöhnleche Transfer gsi, mir si nämlech mitemne Boot nach Battambang gfahre.
    Uf dere 6 stündige Reis simer ah idrückliche Landschafte und spannende Floating Villages (Schwümmende Dörfer) verbi gfahre.

Am „Hafe“ simer scho vo üsem Tuk Tuk Fahrer erwartet worde, wo üs iz 2. Homestay vo dere Reis bracht het. Mir si froh, dass es dasmau ä Klimaalag het. 😅

Mir si de när grad direkt witer zu de Killing Caves und Bat Caves gfahre. Bi de Killing Caves si währendem Regime vodä Rote Khmer unzähligi Lüt tötet worde. Und bi dä Bat Caves heimer chönne beobachte, wie bim Sunneungergang 2 Millione Flädermüüs us dr Höhli si gfloge. Beidi Höhline si ufeme schöne Fels mitemne Tämpu wo ä wunderbari Ussicht bietet. Usserdäm hets seehr viu rächt frächi Affe gha. 🐒

Nachdäm Usflügli simer im Stedtli (es het nid würklech ä Stadtchärn u sehr weni Touriste) no ga Znacht ässe und wieder zrüg i üses Homestay.

Morn schaffemr nochli ah üsem Projekt und de geit üsi Reis scho wieder witer. 🚌

Where the streets have no name

November 5, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 24 °C

Hüt isch bis uf d Fahrt vo Battambang nach Pursat ä relativ ruhigä Tag gsi. Mir si am 8ti ufgstande und hei bi üsem homestay host, dr Sarin, z morgä gässä. Es het Omelette und Toast gä, d Omelette het zwar mehrheitlich us Pfeffer bestande 🌶️
    Nachem z morgä heimer as churzes Interview für üsi Arbeit mitem Sarin gfüehrt und ner a üsere Arbeit witer gschribe und mitem Video agfange.
    Zum z mittag simer ines Noodle Soup Resti gange wo d Charte nur uf Khmer isch. Obwohl ds relativ schwierig isch gsi mit verständige heimer glich es feins z mittag becho 🥘 zum dessert simer ines coffee house ga donuts ässä 🍩
    Am 3 simer de langsam zum Busunternähme gange und hei dört knapp e stund dörfä warte, wiu Kambodschaner d schwizer pünktlichkeit nid kennä. Dr Fahrer vo däm Bus isch chline Kamikaze gsi drum heimer da äuä wieder chli zyt guet gmacht. Nach 2 Stund Bus fahre, simer de irgendwo in Pursat are Tanksteu abglade worde. ⛽️ Chli verlore heimer ar Sina, üsem Host für die nächste zwöi Nächt, aglüte u si isch üs de cho holä. Mir si ihri erstä Gäst, da si ihres Homestay während Covid uftah het unds in Pursat öppä 10 Touris pro Jahr het. Wiu si mit ihrem roller isch cho, het si es no es tuktuk bsteut. Bisher heimer immer rächt es Bagage ka mit üsnä Rucksäck und wie z Tuk-Tuk optimau z belade, hüt isch aber besser gange wiud Cheyenne bir Sina hinde uf z Töffli isch. D Sina het üs zum z Nacht zum Pizza Restaurant vo ihrere Nichte bracht. Es isch ds erste Pizza Resti in Pursat 🍕
    Jez simer i üsem grümige Homestay Zimmer und fröiiä üs morn de ä Usflug z mache ir Gegend.

Into the wild

November 6, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 28 °C

Hüt het üse Tag gmüetlech gstartet. T‘Sina het üs äxtra äs „westlechs“ Zmorge gmacht, wöu sie Angst het gha, dasmer ihres nid gärn hei. 😅
    Nachem Zmorge heimer ihre no paar Frage für üsi Arbeit dörfe steue u sie het üs viu spannendi Sache verzeut.

Wöu Pursat überhoupt nid touristisch isch, heimer scho im Vorus ä Transfer buecht, wo üs hät söue zum Floating Village vo Kampong Luong bringä. Da mir aber i dere Wuche scho 2x äs schwümmends Dorf hei gseh, heimer dr Fahrer spontan gfragt, ober üs zum Chang L‘Eang Wasserfall bringt und t‘Sina heimer grad mitgno. 😊

Für dä Wäg hätme eigentlech nur 1.5h brucht, aber mir si öpe 1h im Stou gstange u hei drum meh aus 2.5h brucht. Dä Wasserfau isch ganz es idrücklechs Erläbnis gsi, nid unbedingt nur wäg dr Natur säuber, sondern wäg dä Lüt. Es het nämlech usschliesslech Iheimischi gha dert und mir si wit und breit die einzige Touriste gsi. Mega viu Lüt hei üs agstrahlet, Hallo gseit und zum Teil sogar Fotos vo üs wöue mache. Mir si auso churzerhand grad zure Attraktion worde.

Ize simer wieder ufem Wäg nach Pursat und wärde hüt Aabe äuä wieder i Sina ihrem Pizza House Znacht ässe, wöu t‘Müglechkeite hie eher beschränkt si.

Morn Morge bringt üs de üse Fahrer vo Pursat nach Kampot, wo mir wieder dr Räscht vo üsere Klass wärde träffe und mir wieder zrüg it Zivilisation chöme. 😊