Japan
Fujikawaguchiko-machi

Shoji - Fuji Five Lakes

December 4, 2019 in Japan ⋅ ☀️ 8 °C

De Abschluss macht de Fuji-san.

Churz vor Abreis hämmer s Hotel da na umbuecht. Und das isch vermuetlich en Glücksfall gsi. Mir sind nöd recht sicher ob euses Zimmer es Upgrade isch, es isch nöd wiit her da mit Englisch.

Aber es isch riesig, im oberschte Stock, mit Sitzegge, Balkon und Badewanne, alles direkte Blick uf de Fuji.

Mir mached na e chliini Abig-Wanderig zume Ussichtspunkt und verwütsched de Fuji wulchelos im Abigliecht.
    Bucket List - Check. ☑

Shoji - Fuji Five Lakes

December 7, 2019 in Japan ⋅ ☁️ 3 °C

De letschti Tag isch chalt, windig und bewölkt, aber alles guet, das hämmer gwüsst und isch iiplanet.

Am Vormittag gömmer na rasch en Lava Cave go aaluege, de Rescht vom Tag isch Hotelzimmer.

Japan isch sehr cool und spannend gsi, aber au (vor allem ide Nacht i Bad- und Schlafzimmer) sehrsehr chalt. Ich han jetzt absoluts Verständnis für Onsen-Bad und gheizti WC-Sitz!

Usem Bett, Yukata-Mantel überwerfen und direkt is heisse Gmeinschafts-Onsen, das isch ganz schnell Standard worde.

Sanko dai viewpoint

July 10, 2017 in Japan ⋅ ⛅ 28 °C

We didn't really know the plans of our host Youmi driving us around for the day... So we got even more surprised after we drove up quiet a bit a gravel road up a mountain, hiked a few meters from a parking space to a viewing platform and got to see mount Fuji and the surrounding vulcanic Valley with perfect sunshine! Simply amazing :)Read more

Mount Fuji I

May 23, 2018 in Japan ⋅ 🌧 12 °C

...und waren gegen vier da.
    Wir hatten noch richtig Glück mit dem Wetter - Sonne und keine einzige Wolke Himmel. Und Mount Fuji ist ganz faszinierend. Ich konnte mich gar nicht satt sehen - wunderschön und einzigartig wie dieser Vulkan die gesamte Umgebung dominiert. Auf jeden Fall ein Haken auf der Bucket List (auch wenn ich eigentlich keine habe, aber wenn, wäre das unter den top 5).
    Wir sind dann noch mit dem letzten Bus zur Chureita Pagode gefahren und haben von da aus den Sonnenuntergang angeschaut.

Unser Zimmer mit Blick auf See und Berg ist übrigens mit tatami Matten ausgelegt und zum Abend hin werden Futons und Bettdecke rausgelegt.

Fujikawaguchiko-machi, 富士河口湖町