Thajsko 2019 - 2020

• 6videos
  • 18.7kkilometers
  • 16.7kkilometers
  • Day 26

Konečne v EU

January 10, 2020 in Slovakia ⋅ ⛅ 1 °C

Je ráno 7:00 a my po 11 hodinovom lete pristávame vo Viedni, nasleduje kontrola dokladov a vyzdvihnutie kufrov. Všetko prebehne bez problémov. 7:30 už nastupujeme do autobusu ktorým sa vezieme do Bratislavy na autobusovú stanicu, odkiaľ Tomčo objednáva taxík na hlavnú stanicu, kde si konečne dáme naše pivo a niečo pod zub.
    Zaplatili sme si prvú triedu s čím sú spojené aj zážitky - hľadáme vozeň prvej triedy, ktorý je presne na opačnom konci vlaku, ako ho my hľadáme.
    Čo sme si nezaplatili sú miestenky v prvej triede, čo takmer spôsobilo, že budeme v prvej triede na stojáka.
    Musím sa opraviť nie nezaplatili, ale zle zaškrtli. Cena s miestenkou, alebo bez, je tá istá.
    Pre mňa nepochopiteľné, že priplácam za prvú triedu a ešte musím zaškrtnúť aj to, že chcem sedieť v prvej triede.
    Nakoniec, ak chceme mať isté miesto na sedenie, musíme si miestenky dokúpiť. Tak si ich kupujeme za pomoci pani, ktorá kontroluje lístky, ale s tým, že sedí každý sám🤣.
    Toto by sa v Thajsku nestalo.

Musím pochváliť jedálenský vozeň, alebo skôr príjemnú obsluhu a kuchára, ktorý nám chutne navaril.
    ŽSR majú službu - cestovanie v čase "skúsim natočiť video".

Po cca 30 hodinách cestovania vystupujeme na vlakovej stanici v Košiciach, kde nás už čaká objednaný taxikár, ktorý má naše mená napísané na papieri a drží ho pred sebou, aby sme ho neprehliadli. Viď posledné foto.
    Ešte cca hodinka a sme DOMA.

Prilet a odlet z Bangkoku

January 9, 2020 in Thailand ⋅ 🌙 29 °C

Šťastne sme pristáli v Bangkoku a momentálne čakáme na kufre.
    Ďalší let nás čaká o 4 hodiny, takže máme dostatok času preskúmať ešte nami nepreskúmané zákutia letiska.
    Všetky kontroly prebehli bez problémov, čo je pre mňa záhadou. Škoda zážitky nebudú.
    Dorazíme na koniec letiska, kde môžme cez veľké okná pozorovať, ako nám pripravujú na let naše lietadlo.

Posledny deň v Ao Nang

January 9, 2020 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

Na prvej fotke je pavúčik, ktorý sa s nami prišiel v noci rozlúčiť. Bolo to od neho pekné gesto, ale nie veľmi rozumné, keď ho Maja zbadala o zábavu som mal postarané 😁.

Náš posledný deň v Ao Nang začína raňajkami a čerstvým ananásom, ktorý pripravuje Maja.
    Od Tomča dostávam otázku - nechceš slivovicu? 😲😲😲😲😲😲 Akú slivovicu? No budíkovú.
    Jasné že chcem!
    On ju už mal zbalenú v kufri - no celé zle.

Nasleduje utratenie posledných batov a Maja s Peťou si užívajú posledné kúpanie v mori.
    Našou ďalšou úlohou je nájsť lacnú reštauráciu, keďže naša obľúbená je z neznámych príčin zatvorená s čím sme finančné nepočítali.
    Reštauráciu sme našli, objednali si jedlo a spokojne debatujeme, medzi čím si Tomčo dopisuje s Milanom, ktorý mu dá otázku kedy máme vypratať izbu? Tomčo píše, že o 12:00. V tom Tomčovi zamrzne tvár, veď je 13:00 a my spokojne sedíme v reštaurácii a v tom začne stres.
    S Tomčom sadáme na motorky a uháňame vypratať izbu, našťastie si naše meškanie nikto nevšimol.
    Izby, motorky odovzdané, sadáme do taxíka a vyrážame smer letisko Krabi.
    Taxikár nás vyloží pri medzinárodnej odletovej hale, čo zistíme asi po 10 minútovom hľadaní správneho check in.
    Takže opúšťame túto halu a nakladajú nás do dodávky, ktorou nás odvezú k hale pre miestne lety. Po kontrole, ktorou prechádzame bez problémov, vstupujeme do salónika Bangkok Airways, kde máme pohostenie v cene letenky a využívame to na 200%.

A už sme v lietadle.

Nová špeciálna súťaž

January 9, 2020 in Thailand ⋅ ☀️ 31 °C

Je tu posledná špeciálna súťaž, v ktorej môže byť len jeden výherca a to Milan.
    To znamená, že do súťaže sa môže zapojiť každý, okrem Milana.
    Ak niekto zo zúčastnených uhádne správnu odpoveď v časovom limite, Milan dostane vecnú cenu a to thajský dopravný prostriedok takzvaný Tuk Tuk.

Časový limit je do 15:40 hod Slovenského času, u nás bude 21:40.

Otázka znie: Koľko vážil náš tmavomodrý kufor +-0.25kg?
    Ten ktorý je na fotke pred Peťkou.

• Day 24

Uz len jeden den do odletu

January 8, 2020 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

Tomčo ráno o piatej zase odchádza s Ei pozrieť novú loď, ktorú dajú dnes prvýkrát do vody, či nezateká + prebehne test motora. Uvidíme kedy sa Tomčo vráti.
    My vyrážame na pláž Pai Plong cestičkou Monkey Trail. Poradil nám to Milan, tak dúfame, že nebudeme ľutovať 😃. Je tu pekne, kľud a čo je super, že tu zažívame náš prvý thajský dážď, ktorý trvá ani nie 10 minút a zase je slnko.
    Tomčo sa zúčastnil testovacej plavby loďou, počas ktorej do lode nonstop tiekla voda a z motora olej.
    Dáme spoločný obed a vyberieme sa do Krabi pozrieť budhistický chrám.
    Zastavíme sa ešte na trhu, kde si Peťka kúpi palacinku s obrázkom a my tak trochu zhrešíme a objednávame si tri krát hamburger, ktorý podľa mňa nič moc.
    Na našej izbe sa už začína baliť a Tomčo zase zdrhá s Ei niekam do mesta.
    Niet sa čomu čudovať veď je to ich posledný večer😭.

• Day 22

3 dni do odletu

January 6, 2020 in Thailand ⋅ 🌙 26 °C

Na dnes nám Ei vybavila výlet na štyri najkrajšie pláže v okolí Ao Nang.
    Ja takmer mŕtvy "asi som včera dostal úpal" , som donútený vstať a ísť na spoločné raňajky. Už som mal aj myšlienku, že ostávam ležať na izbe, ale to mi bolo dôrazne zamietnuté.
    8:30 stojí pick-up pred chatkou, nasadame a uháňame k lodi. Loď je pekná a dokonca máme aj značkové"CAMEL" záchranné koleso😆😆😆.
    Prvá zastávka je pekná lagúna na Hong ostrove, kde sa dá aj kúpať no my to nevyužívame a pokračujeme na ostrov Aleil a Phak, kde sa okúpeme, šnorchlujeme a sledujeme opicu, ktorá si k nám sadla.
    Ďalšia naša zastávka je pláž na ostrove Lao, kde je vyhradené miesto na kúpanie v šírke cca 10m. Zvyšná časť slúži na parkovanie lodí.
    Táto zastávka je skôr o oddychu a konzumácii rôznych dobrôt, ktoré si ľudia priniesli alebo im to zabezpečili v cestovke.
    Náš kapitán nám navrhol zastávku na šnorchlovanie s čím aj súhlasíme a vyrážame k ostrovu Pak Ka kde je už zopár šnorchlovacích ľudí skáčeme do vody a nás kapitán vyberá chlieb o ktorý sa rybky neskutočne bijú.
    Naša posledná zastávka je pláž na ostrove Hong je to ten istý ostrov na ktorom je tá pekná lagúna.
    Po vylodení na breh naše kroky smerujú do reštaurácie kde si konečne dáme obed a to sme netušili koho tam stretneme. Nášho kamaráta varana ktorý tiež sa zastavil na obed. Táto pláž je najkrajšia čo sme doteraz zažili.

PS. 😭Minula sa mi bezfarebna Pepsi 😭

• Day 22

Návšteva Phra Nang Beach

January 6, 2020 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

Dnes máme posledné sťahovanie do rezortu, v ktorom sme boli ubytovaní pred troma dňami a odtiaľ smer letisko Krabi - Bangkok - Viedeň - Bratislava - Košice a Sečovce.
    Tomčo zase odchádza na celý deň za Ei a my vyrážame na Phra Nang pláž, kde sa nachádza aj pekná jaskyňa s domčekmi 😀.
    Pláž je pekná, len keby tu nebolo toľko lodí a ľudí rôznych národností. Vydržíme tu asi dve hodiny a už zdrháme preč z toho slnka. Cestou dáme dobré jedlo u tetky, ktorej sa Petine oči veľmi páčia a stále sa poteší keď sa u nej zastavíme.
    V rezorte ešte využívame bazén na schladenie počas, ktorého prichádza Tomčo a oznamuje že prišiel iba dať sprchu a odchádza vyhrať auto.
    Predvčerom, keď sme boli na trhu, si kúpil los a dnes budú žrebovať výhercov áut motocyklov a podobne, tak uvidíme či výhra.

Zvyšok vyráža do mesta na nákupy.

• Day 20

Ďalšie foto a video

January 4, 2020 in Thailand ⋅ 🌙 25 °C

Cesta na Huay to waterfall

January 4, 2020 in Thailand ⋅ ☀️ 33 °C

Ráno sa prebúdzam ako prvý a na YouTube hľadám pesničku Bola raz jedna hviezdička, ktorou zobudím zvyšných spáčov veď už je 9:15. Tak dobre sa nám ešte nespalo, čo vypovedá o tom, že máme konečne poriadný matrac.
    Tomčo už kuká do mobilu a zahlási že on ide motorkou kuknúť na vodopád. Čo nám iné ostáva, ideme s ním.
    Sadáme na motorky a vyrážame. Prvá zastávka tankovanie kde Tomčo volá Ei - zmena plánu.
    Motorky parkujeme pred Makro obchodom, prichádza Ei a naša mototúra končí. Ide sa autom.
    Cestou Tomčo sadá za volant a vezie nás až k vodopádom, čo nieje dobré, ale našťastie sa nič nestalo🙄.
    Po desať minútovej túre k vodopádu, kde sa poniektorí dobré schladili po náročnom výstupe 😀, nasleduje cesta na hotel a večer ideme ako ináč z Ei do Krabi na trh. Na večerný troch sa nám páči. Hneď na začiatku objavujeme môj obľúbený vyprážaný hmyz, ktorý ochutnávam spolu s Ei.
    Je tu veľké množstvo dobrôt a zábavy, ktorú tiež otestujeme. V Tomčovi sa prebudí hazardný hráč a už kupuje lístky. No ani my nezaostávame a tiež kupujeme lístky, čo aj oľutujeme, lebo okrem mydla a pracieho prášku sme nič nevyhrali. No Tomčo, to už je iná liga. Vyhráva BICYKEL, nasledujú gratulácie. Ide sa ďalej na strelnicu, kde strieľame do plyšových hračiek a podľa počtu zostrelených plyšákov si Ei vyberá veľkého medveďa.
    Cestou domov sa ešte zastavíme v talianskej reštaurácii to bol Ei nápad dáme pizzu a nejaké talianské jedlo a poď ho do hotela.

• Day 20

Súťaž aká tu ešte nebola

January 4, 2020 in Thailand ⋅ ⛅ 33 °C

Konečne je tu súťaž v ktorej je výhra vopred daná.

Kto uhádnete aký ľadoví čaj pije Peťka získa thajský ananás.

Predpokladám že do tejto súťaže sa zapoja aj ľudia ktorý už nechceli súťažiť 😀😀😀