Nepal
Gandakī Zone

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Top 10 Travel Destinations Gandakī Zone
Show all
Travelers at this place
    • Day 3

På eventyr i junglen

March 9 in Nepal ⋅ ☀️ 22 °C

Under et døgn efter at vi er landede i Nepal, er vi draget på trekkingeventyr🚶‍♂️

I går (lørdag) tog vi bussen sydvest fra Kathmandu for at komme ned til Nepals lavland / Chitwan regionen. Vi kan hilse at sige, at der ikke er spor lavt i lavlandet 😂 I går startede trekket, hvor vi skulle op i 1400m, hvor vi startede trekket i 300 m.o.h. - det var hårdt, men det lykkedes os at komme frem 💪 Om natten skulle vi, vores to guides samt bærer, bo på et 'home stay'. Med andre ord; vi skulle bo primitiv, men enddog virkelig hyggeligt 😍

Vi fik serveret aftensmad ved plastikmøbler, og rundt om os rendte der gedekid, høns og hunde - og gedekiddene sneg sig også ind på vores værelse i løbet af aftenen 😂🐐

I dag, søndag, stod vi tidligt op for at se solopgangen over bjergene - hold da op, hvor var det magisk 🌄 Og efter en nepalesisk morgenmad fortsatte vi vores trek. I dag skulle være den 'hårde dag'. Turen var helt bestemt længere, og dele af turen var gennem tæt beplantning og smalle stier på stejle bjergsider, men der var ikke ligeså lange og hårde opstigninger, så turen var hård på en anden måde 🥾 Turen startede dog med 500 højdemeter, hvor vi skulle gå op til områdets højeste punkt (Siraichuli Hill), hvorfra vi havde en fantastisk udsigt til alle sider 🏔️🇳🇵

Igen i aften skal vi bo ved et 'home stay'. Her har vi et helt loft for os selv, med bliktag, utætte vægge og alt det andet som hører til. Men det er drønende charmerende. På det nye homestay er her i øvrigt endnu flere dyr. Det vrimler med hunde, køer, geder, høns og katte, og der er en konstant larm af gedekid som kalder på hinanden. Men vi elsker det 🥰

Alt-i-alt går trekket indtil videre godt, og vi glæder os til at komme ud til det rigtige lavland med næsehorn, tigere osv. De næste dage 🦏🐅

• Day 70

על מנוחה ופקקים אחרים

April 20, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 31 °C

בציטוואן עשינו עוד יום, כבר בלי איילת ונדב, שעיקרו היה הוצאת ויזה להודו, תהליך ארוך קשה ומייגע שהוציא מאיתנו את הכוחות להמשך היום.
      אחרי התחרדנות ארוכה בחדר החלטנו למצוא לנו בריכה באחד הריזורטים כדי להרענן.
      בתם חיפושים רבים, המקום בו הוחלט שנתמקם אסר עלינו להיכנס. יצאנו פיתות.
      הלכנו לישון מרוצים מיום מרוח ועצל, שבא לנו בול במקום.

ארוחת בוקר מוקדמת ונסענו לתחנת האוטובוס ממנה נגיע לקטמנדו
      יצאנו לדרך בערך בשעה שבע וחצי
      הזמן עבר בעצלתיים
      נעמדנו בפקק שעה, שעתיים
      (קיבלנו אישורים על הויזות!)
      השפיות כבר לא נמצאת איתנו במושבים האחוריים
      ואנחנו נאלצים להשלים עם העובדה שנגיע רק לקראת ערב
      בקיצור, חמש וחצי יורדים בקטמנדו, גשם.
      (נסיעה של סך הכל 163 קמ ב10 שעות)
      מתמקמים בחדר דורמז שיצא רק שלנו ביוג הוטל ומקדמים מהר מהר דברים לקראת היציאה לטרק מחר בבוקר.
      שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על תנועה זורמת בכל הכבישים אמן

• Day 8

Au calme

February 21 in Nepal ⋅ ☁️ 21 °C

Et nous voilà à Chitwan ! Le trajet est passé vite grâce aux paysages. (Comme vous le voyez à peine le dos tourné sur Guillaume pique dans mon assiette).

Bidjay le gérant de l'eco-lodge est venu nous chercher au bus. Tout juste arrivés sur le lieu, nous rencontrons Manon, une française 30 ans et Richard un anglais 27 ans.
      Qu'est ce que l'on est bien au calme 🙏🏽 il était temps.
      On s'est baladés au bord de la rivière et on a déjà vu des crocodiles et toute une famille de daims.
      La pollution est toujours bien présente, le ciel est donc couvert. Sauf que les zigues ils sont bordés de nouille (mamie tu connais cette expression j'espère) et c'est alors que tout à coup, la boule de feu a surgit de nulle part et c'était AMAZING !

Bisous tout le monde 🪷☀️🇳🇵

• Day 17

Bandipur

March 1 in Nepal ⋅ ☀️ 19 °C

Ce matin nous quittons Pokhara pour rejoindre Bandipur avec un bus local (on saute toujours autant).

3h plus tard, on arrive à Bandipur. Un village haut perché où demain matin si nous avons de la chance on pourra voir les montagnes.

Ici c'est le début du printemps, il y a beaucoup de particules fines et poussière dans le ciel ce qui empêche les montagnes de se montrer en journée. Toute cette pollution c'est tellement dommage.

On a pas mal enchaîné ces derniers jours alors aujourd'hui la fatigue se fait ressentir. Entre les transports, le bruit, programmer les jours à venir...
      On se balade juste quelques minutes dans le village qui est magnifique.

S'il pleut ce week-end on devrait y voir plus clair lundi. Mais où seront nous ? Seul le destin le sait 🙏🏽

Guillaume est allé chez le coiffeur 💛 (pas encore sur la photo)

7ans et 3 mois d'amour aujourd'hui, j'ai eu droit à des jolies boucles d'oreilles 🐦🐦

Bisous 🪷🧡

• Day 18

Ramkot

March 2 in Nepal ⋅ ☁️ 23 °C

Après une looooongue nuit, c'est parti pour une rando jusqu'à Ramkot. Un village où le temps semble s'être arrêté il y a 70 ans en arrière. Il fait une chaleur de plomb.
      En arrivant au village, on découvre deux chèvres. La première avec ses nouveaux nés et la seconde entrain d'accoucher. Quel moment magique !
      Nous ne nous comprenons pas avec la dame qui est avec les chèvres mais des sourires suffisent. Nous parlons avec le regard. On est tous les trois heureux et remplie d'émotions à la vue de ses bêtes qui donnent la vie, devant nous.

C'est être au bon endroit au bon moment !

Un villageois nous a gentiment offert du lait de buffle façon yaourt, on appelle ça le Lassi ici.
      Nous en avions déjà goûté dans des restaurants mais celui-ci venait d'être sorti du buffle ahah donc spécial et fort mais goûteux ! 😋
      Encore un acte de pure gentillesse afin que l'on puisse découvrir la culture népalaise.

De retour à Bandipur, demain nous reprenons la route en direction de Katmandou. 7h de bus nous attendent.

Groooos bisous bon week-end 🪷🐣

• Day 60

רסטסום פידידי

April 10, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 27 °C

מסע במורד הקאליגנדקי
      חצי יום ולילה רגועים בפוקהרה, בהם בעיקר התארגנו לקראת הראפטינג, ואכלנו בתאילנדית מאכזבת.
      על הבוקר דפקנו כולם שקשוקה מעולה אצל שלום ויצאנו באוטובוס, 16 חבר'ה לכיוון תחילת המסלול.
      פרקנו את כל הציוד, ניפחנו את הסירות, העברנו הכל לתיקים נגד מים אכלנו והתמנגלנו אחד עם השני.
      שלושה ימים ושני לילות של כיף חיים, הנהר שוצף וקוצף, מאיים להפוך את הסירות, מרטיב ומקפיץ אותנו באוויר.
      מזג האוויר חם והמים שנמסו לא מזמן בפסגות ההימאליה קרים ומרעננים, מזמינים אאותנו לקפוץ ולתת לזרם לסחוף אותנו איתו.
      על הצוות שלנו אחראי גאנו הקפטן, והוא מנווט אותנו בעזרת פקודות פשוטות, משיכות משוט אלגנטיות ויכולות קריאת זרם כמו קרא ספר ילדים נפאלי.
      עוד קפטן על הסירה השנייה, שני מצילים בקיאקי יחיד נהנים לתפוס גלים על הזרמים ההפוכים ואחרון הוא גובי שמשיט את הסירת ציוד שלנו הלאה הלאה.
      על הגדות ראינו שריפת גופה, להקת נשרים מרהיבה מפרקת גאנו שמת במים, כמה מקומיים שמצלמים אותנו ומעט קופים.
      מעבר לחוויה במים, ההפקה של העצירות אוכל והמחנה הייתה מטריפה בפני עצמה, מדורה, שתייה חמה, נרות, פופקורן, קינוחים ואוהלים כשכולנו עומלים יחד עם הצוות על ההקמות.
      להוסיף לזה את האלכוהול שקנינו מראש ו jbl clip קטן בשביל הריקודים ואנחנו על גג העולם.
      עושים עכשיו את דרכינו חזרה לפוקהרה, כשהפעם נתארגן לליל סדר על גדות הבגנאס,
      שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות בזרם
      פיס

• Day 120

ראפטינג

April 10, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 30 °C

עוד טיול שנתי בחסות סוכנות שלום יצא לדרך!
      התכנסנו כל ה 16 ישראלים בבוקר מחוץ לסוכנות, נסיעה של שעתים באוטובוס מיטלטל והגענו לנחל ממנו נתחיל 3 ימים של ראפטינג חלומי.
      פרקנו ציוד, ואכלנו ארוחת צהרים משובחת שכללה גבינה טובה ופסטה עם טונה בטעם של בית.
      של לא הרגישה טוב, היה לה קלקול קיבה והיא הקיאה, אז אחרי התלבטויות הוחלט שלהיטלטל 3 ימים בסירה זה רעיון לא טוב, והיא חזרה עם האוטובוס לפוקרה. מבאס ממש אבל אין מה לעשות זה חלק מהטיול. שוב של הולכת ואני נשארת, שוב אני מוצאת את עצמי עם אנשים שהכרתי רק בשבועות האחרונים בטיול ואני בכלל לא באמת מכירה אותם… ועם זאת מרגישה איתם לגמרי רגועה ובנוח כאילו זה חברים קרובים שאני מכירה כבר שנים.
      התחלנו את השייט, אנחנו (החבורה שלנו) היינו כולנו ביחד בסירה עם עוד 3, והמדריך שלנו דוּרגיי שנראה כמו מאווי מהסרט מואנה. המפל הראשון נקרא small brother , לאחריו big brother, עברנו אותם בהצלחה ורק מהסירה השניה הצליחו לעוף כמה אנשים למים. אחרי שעתים בערך הגענו למקום שבו נעשה קמפינג ונישן הערב. ישר הנפאלים פרקו את כל הציוד והקימו חתיכת מחנה מאורגן ומתוקתק ברמה מאוד גבוהה. הקמנו אוהלים, וישבנו בשורה על המזרוני שטח על גדות הנהר עם מוזיקה ברקע. דיברנו והכרנו קצת יותר כל הקבוצה, ועברנו להן כמה שעות בכיף ובאווירה ממש טובה עד לארוחת ערב.
      ישבנו מסביב למדורה, כל אחד הביא קצת צוקולוקים של מתוקים והחלטנו לשלב כוחות ולהכין סמורס ממרכיבים שהיו לנו- מרשמלו, שוקולד סניקרס, ועוגיות דייגסטיב. פינוק.
      הלכנו לישון, קמנו בבוקר להתארגנויות קיפול ציוד, ארוחת בוקר ויצאנו לדרך. כבר חשבנו אתמול שהמפלים הגדולים מאחורינו אבל בהמשך השיט באופן לא צפוי הסירה שלנו התהפכה וכולנו עפנו למים. היה בהחלט חוויה!
      עצרנו לארוחת צהרים, והמשכנו לשוט עוד איזה שעתים עד לנקודה שבה נישן, בדרך קצת לפני סיום היום נתקענו באיזה מערבולת שאיימה להפוך את הסירה, הציפה אותה במים וכמעט הציפה אותה לגמרי, הסתובבנו סביב עצמנו ניסינו לאזן את המשקלים מצד לצד כדי לא להתהפך וראינו אנשים מולנו כמעט משתחררים מהאחיזה ועפים אחורה. היינו קבוצה טובה ואחרי איזה דקה וחצי של סיבובים הצלחנו להיחלץ כשכולנו עוד על הסירה. אין ספק שהיום הזה סיפק את האקסטרים שלו ציפינו. נגמר השיט ושוב הקמנו את הקמפינג, שורת מזרוני שטח ואוירה טובה וכיפית עד לארוחת ערב. אחרי הארוחה עוברים לשבת מסביב למדורה לקינוח והפעם הצטרפו אלינו הנפאלים עם סוג של רייסויין או משהו משכר אחר, בניסיונות נואשים ניסו לגרום לנו לרקוד, לחוד חידות, לשיר שירי ״אל המעין״ בדיוק כמו שהיה לפני 30 שנה, ועוד כל מיני דברים מוזרים… זרמנו איתם אבל בשלב מסוים כבר מיצינו ופרשנו לישון.
      היום השלישי היה רגוע לחלוטין הגענו כבר לחלק בנהר שלא היה בו כמעט זרימה ונכנסנו לאווירת קייקי כפר בלום. זרקנו אחד את השני למים, חתרנו וזרמנו בנהר עד שהגענו לנקודת הסיום.
      קיפול ציוד מהיר ארוחת צהרים ומתחילים נסיעה מטלטלת של 5 וחצי שעות עד לפוקרה. כולם בלי סוללה בטלפון אז נאלצנו להיות חברתיים ולדבר במהלך הנסיעה, לרקוד ולשיר עם מוזיקה ברמקול של האוטבוס.
      לבסוף הגענו עייפים ומרוצים ונפרדנו מהצוות לשלום.
      חזרתי לחדר לשלקי, היה נראה שהיא מרגישה הרבה יותר טוב וממש שמחתי לראות אותה. יצאנו כולנו לארוחת ערב חגיגית בהמבוגר מומלץ, היה ניסיון לשבת קצת בבר אבל העייפות הכריעה וחתכנו לישון.
      סך הכל ימים ממש מוצלחים מלאים בחוויות, לגמרי הרגיש כמו 3 ימים בחוף בית ינאי כמו בארץ, אבל עם קצת אקסטרים של ראפטינג וארגון קמפינג בחוץ ברמה גבוהה בלי יותר מדי מאמץ מצידנו. לגמרי אידיאלי מבחינתי ואחרי דבר כזה אני כבר לגמרי מוכנה לצאת לטרק הבא בנפאל!

• Day 116

Hello 2 the HAKUNA MATATA

April 6, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 30 °C

אז החלטנו לשנות אוירה ולעבור לכמה ימי רביצה בבאגנס לייק.
      נסענו לשם ג׳ורדי, דן, הגו, רועי, של ואני (עלמה נשארה עם חבריה בפוקרה והצטרפה יום אחרי). נסענו בג’יפ פרטי והצטרף אלינו לנסיעה עודד שהוא ישראלי שטייל במזרח ומזמן עבר לגור כאן, כרגע עובד על פתיחת המסעדה שלו בפוקרה.
      הגענו לבאגנס, עודד אמר שהוא יכול לסדר לנו חדרים בהוסטל של חברה טובה שלו, כשהגענו בדקנו את החדרים אבל ההוסטל היה במיקום לא טוב במרחק 10 דקות הליכה מהאגם - ממש לא בשבילנו! אז ירדנו לבדוק את ההוסטל הידוע בקרב הישראלים hakuna matata. זה הוסטל שנפתח ע״י ישראלי, הוא עבד שם עם נפאלי מקומי ואחרי כמה שנים הישראלי מכר לחברו הנפאלי את ההוסטל. היום ההוסטל בבעלותו והוא כבר יודע עברית כמעט שוטפת, כל התפריט ישראלי עם חומוס ושקשוקה וסביח. כמובן שהסתדר לנו טוב, ושוב היה לנו יתרון מאחר ואנחנו בגל הראשון שאחריי האנפורנה, הספקנו להגיע לכאן לפני כולם והיו לנו חדרים פנויים להיכנס אליהם. נהדר.
      התמקמנו ב2 חדרים, ויצאנו לשבת בפינת ישיבה בחוץ. שמענו על קינוח נהדר ששמו הולך לפניו בשם hello 2 the queen (או כל מיני גרסאות שונות של hello 2 king/hakuna matata/oreo). ההמלצות הן לאכול אותו בבאגנס. לא התאפקנו וכמובן הזמנו אותו ישר איך שהגענו. בהחלט משכמו ומעלה, קינוח שיש בו כל טוב, עם שוקולד ובננה וחמאת בוטנים וגלידה. מה צריך יותר מזה?
      הבעיה הייתה שמעכשיו צריך להחליט פעם אחת ביום מתי מזמינים את הדבר היפה הזה, כי יותר מאחד ביום זה בהחלט חזירות וסכנה להרעלת סוכרים.
      בילינו את הימים שלנו בבאגנס בכיף ובנעימים, בלי לזוז יותר מדי… קמים בבוקר, קוראים ספרים מקלפים קלפים, ואוכלים טוב. כל יום התחלפו קצת האנשים, עזבו הקודמים והגיעו חברים חדשים שאנחנו מכירים וסיימו את האנפורנה אחרינו, ככה זה בשביל החומוס. ישראלים שהגיעו אחרינו כבר לא היה להם מקום והיו צריכים לישון רחוק יותר, כל יום באו בבוקר להוסטל שלנו, העבירו את כל היום ובערב חזרו לישון בהוסטל שלהם.
      באחד הימים גם לקחנו 2 סירות משוטים לשייט של שעתים באגם. חתרנו עד לריזורט שאמרו לנו שהוא נטוש, במטרה להסתובב שם ולראות את מה שנשאר ממנו. הופתענו לגלות שהריזורט לא נטוש בכלל, כשהגענו קיבל אותנו שוטר שעקב אחרינו כשהסתובבנו בחצר של הריזורט ובדק שאנחנו לא עושים בלאגן.
      נהנתי מהימים שם באגם, אבל גם היה לי קשה להמשיך לנוח ולא לעשות כלום בידיעה שעדין אין תכניות להמשך. הרגשתי כבר שאני רוצה להתחיל להתקדם ולעשות דברים אחרים. דיברנו בנינו החבורה מה התכניות להמשך, כמובן שאין מחוייבות לאף אחד לכלום, וכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה, אבל היה לנו כיף ביחד ורצינו לסדר את התכניות ככה שנוכל להמשיך לטייל עוד קצת ביחד. אחרי פתירת סודוקו מורכב שכלל את האילוצים של כולם וניסיון התחשבות בכל הרצונות החלטנו שנחזור לפוקרה ונצא בסוף השבוע ל3 ימים ראפטינג. אחרי הראפטינג נעשה יום מנוחה ונצא לטרק הלנגטנג והאגמים הקפואים. בהחלט טוויסט בעלילה מאחר והטרק יוצא על ליל הסדר והחלטנו לוותר עליו כדי לא להיתקע בעומסים של כל המטיילים הישראלים שיוצאים ישר אחרי ליל הסדר בדיוק כמו שאנחנו תכננו בתכנון המקורי. אני ממש שמחתי על ההחלטה לוותר על ליל הסדר כדי לא להיתקע בעומסים וגם על היציאה לראפטינג, וגם שמחה שהצלחנו לסדר את זה ככה שזה יתאים לכולם ונוכל להמשיך לטייל ביחד.
      חזרנו לפוקרה לויליג אין ההוסטל של הסוכנות של שלום, עשינו תדריך אצל סאם לגבי הראפטינג והצלחנו אחריי שכנועים רבים לגרד 10 ישראלים שרוצים לצאת מחר לראפטינג (כי צריך מינימום 10 והחבורה שלנו זה רק 6 כרגע). יצאנו לחגוג בארוחת ערב בהודית הקבועה שלנו, כשחזרנו מהמסעדה כבר היו עוד ישראלים בסוכנות שבדיוק הגיעו לפוקרה ורצו גם להצטרף לראפטינג מחר, ככה שיצא שבמקום לגרד את ה10 אנשים אנחנו חבורה של איזה 15 שיוצאים מחר. עוד טיול שנתי בחסות סוכנות שלום.
      עלינו לחדרים להתארגנויות ואריזות והלכנו לישון. לא לפני שדיברתי עם אמא ועם הדס ועשיתי מה שאני יכולה כדי לסדר את הכוכבים ככה שהנעלי טיולים החדשות יגיעו אליי מהארץ בשלום עד יום ראשון בערב ושאוכל לצאת איתם לטרק הבא.
      אל תדאגו עוקבים היקרים! מבטיחה שהפינווינים הבאים יהיו עם קצת פחות רביצה וקצת יותר חוויות וסיפורים מעניינים!
      עדכונים בהמשך 🦋

• Day 55

מתבאנגסים בקונה מטטה

April 5, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 31 °C

ארבעה לילות של שקט שלווה ומוזיקה
      קפיצות למים וכדורעף
      סלט כפול, שקשוקה ושלום למלכה/מלך/אוראו
      משחקי קלפים ופתקיות
      ארוחת שישי ספרים וערסלים

• Day 58

איחודעם עומריקו

April 8, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 26 °C

אי אפשר לשכוח איחוד מרגש עד דמעות עם חברינו המוכשר, החתיך, שובה הלבבות, מקופף הבננות והיעיל
      עומריקו שהגיע ישר אלינו לבגנאס

You might also know this place by the following names: