Spain
Playa de Langosteira

Here you’ll find travel reports about Playa de Langosteira. Discover travel destinations in Spain of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

34. Tag: Cee - Finisterre

September 6 in Spain ⋅ ☀️ 18 °C

Heute früh schlafe ich erst einmal aus, denn ich möchte die letzten 15 km in vollen Zügen genießen.

Der Weg führt hoch und runter und bietet hin und wieder herrliche Blicke auf die Küste. Die 12 km bis zum Zentrum Finisterres gehen viel zu schnell vorbei, aber ich bin happy Juli und Martin wieder zu treffen. Auch den irischen Fahrradpilger dessen Name mir leider entfallen ist, den ich aber in den letzten Tage das ein oder andere Mal getroffen habe und Tobias aus Österreich treffe ich hier wieder.Read more

35. Tag: Finisterre

September 7 in Spain ⋅ ☀️ 19 °C

Am Abend machen wir uns zu Fuß auf den Weg zum Kap zum Null Kilometer Stein und um den Sonnenuntergang anzuschauen.

Einfach atemberaubend schön ♥️

______

Wir checken gegen 9:00 Uhr aus unserer Albergue aus und gehen erst mal in aller Ruhe frühstücken.

Anschließend machen wir uns auf den Weg zum Strand wo wir ein paar Muscheln sammeln und die herrlichen Aussicht genießen bevor wir uns auf den Weg zum Bus machen der uns zurück nach Santiago bringen wird.Read more

Jakobsweg

October 10, 2018 in Spain ⋅ 🌬 17 °C

So Stellplatz bezogen und alles aktiviert.
    Hier in Fisterra endet der Jakobsweg, an der Spitze dieser Halbinsel steht der 0 km Stein und ein symbolischer Schuh... (Fotos morgen)
    Die heutige Reise war 250km lang und ging durch eine keinesfalls arme Gegend Spaniens.

Heute mit Ebbe

October 10, 2018 in Spain ⋅ 🌬 18 °C

Der selbe Platz heute früh bei Ebbe... 😎

Fisterra: PRAIA DE LANGOSTEIRA

July 13, 2018 in Spain ⋅ ⛅ 21 °C

Bon dia des de Fisterra. Avui hem esmorzat davant de la platja, a l'ombra d'una figuera <3 hem recollit i hem baixat a la platja, Avui ja amb les expectatives ajustades a la realitat. Ja no esperem relaxar-nos a la sorra, ni llegir, ni prendre el sol... només banyar-nos i jugar a la sorra. I el iuri ha fet un macro castell de sorra. jo he recollit petxines i cargols de mar. I després ens hem banyat els 3. Al proncipi fa molt sol i calor, i, sense adonar-nos-en, arriba una boira densa que inunda tota la platja. Per cert, és una platja molt gran, de sorra fina i amb bastantes onades. Primer bany a l'Atlàntic <3 l'aigua és freda, bastant freda. Hi ha moltes algues i no negaré que em fan una mica de asquete... jeje. pero al final el bany resulta de lo más placentero. Recollim els petrecols i marxem. A les 14h tenim una reserva per fer la nostra desitjada mariscada. Just davant de la furgo hi ha les dutxes de la platja i ens dutxem... una mica de qualsevol manera, per no variar... pero menos es nada. Fem servir sabó... encara que obviament no es pot. Recollim i agafem la furgo. Aparquem sense problemes i gratis al port de Fisterra, Just davant del restaurant, O'Pirata. I dinem... tot boníssim. Li hem de treure els percebes de la boca a l'ian, li encanten!! els cambrers van atabalats, ens posen pressa per demanar i triar... i be, hi ha una mica de caos en general. pero esta tot boníssim i quan ens porten el compte, al·lucinem... és baratissim... alguna cosa s'han deixat de cobrar... pero... no diem res... i després anem a la llotja a veure la venta del peix. Abans li comprem pa, tomàquets i pimientos del padrón a una veneroa ambulant que hi ha davant de la porta. La llotja és força recent, te 10 anys i és mig museu. Es una subhasta inversa. Després ens apropem amb la furgo a veure el far de fisterra. Hi ha ple de boira i no el gaudim com voldríem. L'ian es compra un penjoll que li encanta, amb una caracola. Comprem una enganxina i una postal. Anem a jugar a un parque una bona estona, perque l'ian necessita còrrer. Després ja agafem la furgo i decidim començar el camí cap a casa, perque ens queden 1200km per recórrer. Dormim a Guitiriz, un poble a prop de Lugo. Allà coneixem a uns alemanys i el iuri es fa amic de l'home... xerren, fan una cerveseta i comparteixen experiències. Demà més <3Read more

Playa de Langosteira